Ik heb appelsquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn poort staat *nu* open. Bezoekers met ander fruit dan kers of peer welkom.
Ik. Op die kat kun je een gezicht tekenen. Als je er mee praat zegt die kat ook wie het huidige gezicht er op heeft getekendquote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef Taigurrr het volgende:
Lizzie, Thnx for the cheries, Ma Cherie! (beetje jammer dat ik meteen een geplante kers omver heb geschoffeld...DOH)
*zijn of gaan er nog mensen online? Wil graag op avontuur!*
*wie-oh-wie heeft de Mysterieuse Kat gezien?*
Ik heb appels liz!quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef lizardtattoo het volgende:
Ah, dat kwam dan omdat ik zei dat ik naar buiten wilde
Maar goed, fruit ruilen toch gelukt. Nu nog appels en sinaasappels en ik ben compleet.
Het is vrijwel identiek, maar dan met meer toevoegingen (plus online). Het grootste voordeel vind ik is dat het mobiel is geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:55 schreef _Arual_ het volgende:
Als je AC al op de gamecube hebt gespeeld, is het dan nog leuk om het ook op de DS te spelen? ik bedoel, is het echt anders, wordt er nog iets toegevoegd tenminste, of speel je een identiek spel dan?
[NINTENDO] Sticht Nintendo aan tot piraterij?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Cici het volgende:
Gamekarakter bekritiseert muziekindustie
van onze redactie | 22 dec 2005 10:03
Nieuws DS
Hoewel Nintendo niet vaak uitgesproken is op sociaal-politiek gebied, doet een gamekarakter uit de game Animal Crossing: Wild World deze keer dat voor het bedrijf. Als de speler een praatje maakt met de gitaarspelende hond K.K. Slider begint deze een verhaal over de muziekindustrie en pogingen om muziekpiraterij tegen te gaan. "Those industry fat cats try to put a price on my music, but it wants to be free", zo orakelt het dier.
[afbeelding]
Nintendo ontkent overigens dat het dier commentaar geeft op de muziekindustrie en claimt dat de natuurlijke aversie van honden tegenover katten ten grondslag ligt aan de uitspraak. Dat heeft de gamegigant tegenover de New York Times verklaard.
Lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het niet. Tis iemand die ik ken. Hij wou vanmiddag eventjes wifi proberen met AC.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef -Yuna- het volgende:
Lyle was weer in mijn dorp vandaag en heb toch maar die verzekering afgesloten na dat neppe schilderij. Mijn poorten staan openHeb BMH toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |