Dat bed heb ik ook, maar ik heb ook nog robo carpet. Zal ik wel bestellen voor je.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Als er trouwens iemand speciaal meubilair/items spaart, wil ik best wat bewaren. Ik spaar zelf Robo-meubilair. Ik heb al een bed en een sofa.
Moet je wel je gate open zettenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef Jori_animalcrossing het volgende:
Ik heb sinaasappels dus... je mag bij mij komen.. dan kan je dr een paar meenemen!! wil je dan ook wat ander fruit voor mij meenemen??
Gat graven, "Bury Orange" .. hopen dat ie niet stuk gaat. (Net ff getest, ook zonder mafkezen die er dwars doorheen rennen gaan ze stuk....al verhoogd rennen het wel).quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Solaar het volgende:
Heb een paar vragen waar ik de antwoorden niet op kan vinden.
Hoe kan ik een sinnasappel planten?
Wat kan je met een pitfall seed?
Ik heb de amerikaanse versie van Animal Crossing en de verkoper zei dat ik hiermee niet online kon, maar ik zie dat jullie dat allemaal wel kunnen, weet iemand hoe dat dan komt?
Hoe kom ik aan turnips?
Als nook hem niet in de winkel heeft kun je hem ook bestellen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef CommDante het volgende:
Bummer, was m'n appelbomen (thuis-fruit) grotendeels aan het "vervangen" met exotisch fruit ... nu is m'n bijl stuk en Nook heeft geen bijltje :/
Toen ik het spel net had, had ik bijna alle appels begraven O.O Ik wist toen nog niet dat exotisch fruit veel meer waard was en dat je het ook bij jezelf kon planten met prijsbehoud.
Helaas is er ook niemand online om me appels bij te verkopen.....
Oh ja, hehe goeie tip.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Als nook hem niet in de winkel heeft kun je hem ook bestellen.
Als je dan bij iemand langs gaat en je komt terug heb je hem meestal al in je brievenbus zitten.
Elke keer als ik op avontuur wil gaan is er niemand online![]()
Haha ja dat heb ik ook!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:28 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik kwam terug van avondeten en zag dat de verbinding gecrasht was. Maar er lag wel een robo-chair op me te wachten.Bedankt!
< edit > ik moet echt snel mijn huis af gaan betalen en een verbouwing laten doen want ik krijg steeds dat mijn vloer dreigt in te storten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |