Hmm, zou dat dan de moeder zijn van deze?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb een kat die iemand zoekt in Wildtown.
Dat poesje is inmiddels uit mijn dorp verdwenen...quote:Op donderdag 29 december 2005 08:49 schreef lizardtattoo het volgende:
-Yuna- waar ben je, ik heb hier een klein zielig verdwaald poesje dat naar d'r moeder in Toadtown wil...
Een insect?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef Mo66 het volgende:
¤39,95
Maarre mensen, ik hoor nu steeds in AC een heel hinderlijk piepje als ik ergens loop, dan weer wordt het sterker en dan weer zwakker....wie weet wat dat is?
Is een mole cricket, kun je vangen door te graven op de plek waar je het geluid het beste hoort (in die omgeving), zodra je hem dan opgraaft, loopt ie weg en moet je snel wisselen tussen schep en vangnet voor ie weer de grond in gaat. Is nog knap lastig, duurde bij mij een paar keer voor het lukte, haha (maar ja, zegt misschien meer over mij hoor;))quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef Mo66 het volgende:
Nee het klinkt bijna overal waar ik loop en als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het een metaaldetector was ofzo (maar het is te onduidelijk om echt een plaats aan te wijzen)
Het enige wat ik kan bedenken is dat je je DS en je wi-fi stick nog niet gekoppeld hebt, dat kan je doen door de cd te installeren... Als dat niet lukt zou ik het niet weten...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb nu ook animal crossing met nintendo wifi stick maar steeds als ik verbinding wil maken krijg ik unable to obtain ip adress, wat doe ik nou fout, ik wil ook online![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |