Zie als jij hier post dan vinden wij dat natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je bedoelt dat alleen de mensen die hier posten dus op het kaartje mogen staan, toch? Niet dat ik iets verkeerds heb gedaan door mezelf neer te zetten ofzo... zoja, sorry, I didn't know.
Als in er komt nog een lading?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:35 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu écht af te nemen, zijn jullie zometeen aan de beurt Allan24 en Henkalex
Tijd om m'n bedje weer op te zoeken dus....![]()
![]()
Als in.... aflopende zaak...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:37 schreef henkalex het volgende:
[..]
Als in er komt nog een lading?
Je bent net op tijd binnen, het komt met bakken in de lucht, en wat een knallen!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:38 schreef renz0r het volgende:
Damn, hier in zwijndrecht echt oorlog buiten, de flitsen en knallen wisselen om de paar seconde. Gelukkig optijd naar huis gefietst. Knal hier zowat weg![]()
Yvonne weet wel wat ik bedoel
Flugel werd wakker van zelfde bui.... Inmiddels zo'n anderhalf uur geleden. Het begint hier nú pas minder te worden, dus je zit hier nog wel ff gok ik...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:42 schreef yvonne het volgende:
Ik werd er wakker van
Het is echt net oorlog
Waar kan je die geluiden downloaden?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:43 schreef Allan24 het volgende:
Die krakende donderslagen deden me trouwens enorm denken aan de aankomst van de Martians in War of the Worlds, ik verwachtte echt elk moment een tripod voorbij te zien stappen
gelukkigquote:
Whehehehe, nu snel proberen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:45 schreef renz0r het volgende:
Jaaaa, daar loopt er één!!!!![]()
Back ontopic:
Yvonne ben bang mag ik bij jou in bed?
Wel mooi he!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel werd wakker van zelfde bui.... Inmiddels zo'n anderhalf uur geleden. Het begint hier nú pas minder te worden, dus je zit hier nog wel ff gok ik...
http://www.waroftheworldsfilm.com/downloads/tripodcall.wmaquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Waar kan je die geluiden downloaden?
Zoek nog steeds het geluid waarmee ze met elkaar communiceerde...die scheepstoeterachtige geluiden.
Echt gaaf en creepy tegelijk.
SUPER....quote:
Ja, om uiteraard enkel en alleen in dit topic te postenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SUPER....
Wel maf overigens, sommige mensen kruipen bij dit soort buien angstig wat dieper onder de dekens... Mijn eerste gedachte is 'computer opstarten en fokken'![]()
Oe, dan heb je zeker een mooi uitzicht!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:58 schreef renz0r het volgende:
btw yvonne, mijn zicht vanuit mn kamer
http://home.planet.nl/%7E(...)0eind%20Augustus.JPG
Dat ziet met dit weer (donker) wel vet uit met al die bliksem enzo
Ja, zo heb ik net ook een paar keer gestaan, ik heb toch dubbele beglazing, maar alles trilde!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef renz0r het volgende:
Tyfus!!!
Leek wel blikseminslag hier een paar meter vandaan!!! Ramen shaken als de nete, en apparatuur in mn kamer kraken, is hier nu echt freaky
Ff kijken of er iets verrot is buiten!!![]()
![]()
(via raam)
Nummer 2!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:01 schreef renz0r het volgende:
Tyfus!!!
Leek wel blikseminslag hier een paar meter vandaan!!! Ramen shaken als de nete, en apparatuur in mn kamer kraken, is hier nu echt freaky
Ff kijken of er iets verrot is buiten!!![]()
![]()
(via raam)
Edit je bericht dan even, anders raken deze topics zo snel volquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:05 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nummer 2!!!!
Kasten, bed, tv, alles trillen, nog nooit meegemaak!
Nu houd ik jullie ook ff op de hoogte
Ze slapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef renz0r het volgende:
Yvonne, kan me niet voorstellen dat Brechtje en de crew hier doorheen kan maffen.
Morgen een tuinfeessie bij jullie in de buurt (paar straten verder). Beter blijft het droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze slapen
Ik ben de enige die wakker geonweerd is
Met het weer van hier nu maakt moeder natuur je wel wakkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oooh dat heb ik ook hoor, vooal als ik op vakantie ben
5 jaar terug, lekker op vakantie.
Lekker naar het strand geweest enzo, en later op de avond kom je dood op weer op de camping aan....
Ik ging ook gelijk maar slapen.
Volgende ochtend werdt ik weer wakker, en toen kwam mijn moeder met een vraag van: Heb jij vanacht niks van die onweer gehoort.
En dan ik zo van: huh![]()
![]()
![]()
![]()
Moest nogal behoorlijk heftig zijn geweest, maar ik heb niks gehoort, ik kan zo door alles heen slapen.
Ik heb vaak tegen mijn moeder gezegt van: Als het onweert, maak me dan even wakker, mja dat doet ze dus nietgrom
![]()
Maar mooi dat het was! Ik ben ervoor naar buiten gegaan, inslagen om de minuut! Heb nog nooit zo'n actieve bui meegemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef yvonne het volgende:
Hier neemt het geweld af, nog wel flitsen, maar het ergste is voorbij, het zit nu bij jou renz0r.
Ja zit wel goed met mijn moederquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lol die denkt, 'ach, ik laat hem lekker slapen, hij heeft z'n rust nodig'.... moeders he
Dat weet ik zonet nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef renz0r het volgende:
[..]
Met het weer van hier nu maakt moeder natuur je wel wakker![]()
![]()
Net een 3de inslag voor mn gevoel. Het rommelt en flitst nog veel. Soms een harde klap maar overwegend zachte á normale klappen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef yvonne het volgende:
Hier neemt het geweld af, nog wel flitsen, maar het ergste is voorbij, het zit nu bij jou renz0r.
Klopt, dit is een van de mooiste buien ever!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar mooi dat het was! Ik ben ervoor naar buiten gegaan, inslagen om de minuut! Heb nog nooit zo'n actieve bui meegemaakt
Yep, ik hou van de natuurquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je bent naar buiten gegaan terwijl het zo dichtbij was?
We hebben eindelijk eens mazzelquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef renz0r het volgende:
Cool, een papendrechter, dordtenaar en een zwijndrechter in dit topic. Alle drie zitten we er midden in
TV doet het nog, alleen wel iets slechter beeld.
Dit wat we nu hebben meegemaakt gaan we zeker voorlopig niet meer zien. Ik durf zo te zeggen dat dit geweld jaaaarem niet is geweest. Zo extreem als nu is echt zelden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, dit is een van de mooiste buien ever!!!
Met recht natuurgeweld!
Stomste wat je kunt doen, tijdens zo'n bui naar buiten gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar mooi dat het was! Ik ben ervoor naar buiten gegaan, inslagen om de minuut! Heb nog nooit zo'n actieve bui meegemaakt
Normaal wel, een half uur voordat de oorlog hietbuiten begon met ik snel naar huis gefietst. In die trip van 5 minuten echt onwijs veel flitsen en knallen gezien/ gehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stomste wat je kunt doen, tijdens zo'n bui naar buiten gaan![]()
waar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga maar slapen![]()
@renz0r: Dat heb ik 2 weken terug mee gemaakt, ik heb het geweten...
Vlaardingen hier. Rommelt al een uurtje in de verte ongeveer en het laatste kwartier worden de rommels wat heftiger.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben eindelijk eens mazzel
Straks zullen de Rotterdammers zich wel melden.
Gooi de aardlek alvast om, het wordt feestquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
ik zie nog geen flitsen in de verte... en hoor ook nog niks. Verder is het bij mij droog. Maar daar zal wel verandering in komen hoop ik, als Morwen wel al wat hoort en nu regen heeft!
Komt hier nu flink naar beneden hoor, dus Roelofarendsveen..............here it comesquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
ik zie nog geen flitsen in de verte... en hoor ook nog niks. Verder is het bij mij droog. Maar daar zal wel verandering in komen hoop ik, als Morwen wel al wat hoort en nu regen heeft!
Snoeiharde hardcore terrorfeestquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gooi de aardlek alvast om, het wordt feest
Ik hoop dat je nog iets achter gelaten hebt voor hierquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:27 schreef renz0r het volgende:
posten die shit
@ swingding: zo begon het ook hier. Toen ook naar huis gegaan.
Dussss............prepare. Of het hefstigste was boven zwijndrecht uit de wolken geperst
Geloof me, als je hetzelfde meemaakt als ik net dan weet ik zeker dat jij ook denkt dat dit het hefstigste was sinds jaaaren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef Swingding het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog iets achter gelaten hebt voor hier![]()
Ziet er naar uit van wel want het blijft lekker gaan hier.![]()
Het regent hier nu ook wel vrij hard! Goede hoop!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Komt hier nu flink naar beneden hoor, dus Roelofarendsveen..............here it comes![]()
Hoor je echt niks qua gerommel? Misschien van zee af dan duurt het idd nog even voor jij het hoort![]()
Mooi plaatjequote:
En zeker een peukkie gerooktquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi plaatje
Net even buiten geweest, alles ruikt nog naar het onweer, het is nog niet echt afgekoeld, beetje heiig, en een arme verzopen kat binnen gelaten.
Het is , op wat flitsen na, nu wel weer rustig, maar het was machtig mooi!
Hm of hij is kracht aan het opdoen of hij dooft uit want het lijkt erop dat het rustiger wordt. Maar schijn kan bedriegen (hoop ik)quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:30 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geloof me, als je hetzelfde meemaakt als ik net dan weet ik zeker dat jij ook denkt dat dit het hefstigste was sinds jaaaren.
Ik ben nu maar even aan een peukie ja, en ga zo maar weer proberen te slapen, en ik hoop echt dat andere liefhebbers dezelfde bui krijgen, want het was machtig mooi.quote:
Mee eens dat dit het hefstigste was sinds jaren?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:36 schreef star_gazer het volgende:
Ik ga tevreden naar bed. Je kan me gek noemen omdat ik naar buiten gegaan ben... Maar ik heb nog nooit zo'n mooie show van moeder natuur gekregen!
Vet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:38 schreef Martinovibes het volgende:
Hihi , het regent in Rburg, live onweer via de stream!
Kon het niet laten om nog ff te tunenquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 06:39 schreef firecow het volgende:
OE keiharde bliksem net hier in amsterdam... echt tijden niet zo hard gehoord.... was rond half 6 / 6 uur.... echt zeker een paaar inslagen in enkele minuten want je zag de flits en toen direct erachter aan een loeiharde knal... soort van explosie geluidHeerlijk wakker worden dus
![]()
Vertel!quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:18 schreef Oom_Agent het volgende:
was heftig ja, maar er komt meer vandaag
heey agentje hoe was het weer in nijmegen ?? ik ben der dwars doorheen geslapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:18 schreef Oom_Agent het volgende:
Heftig?quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:18 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoe is het verloop van de bui dan gegaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 07:17 schreef Jesusisalive het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Hier in Zwolle is het net begonnen met plenzen + licht onweer![]()
EDIT: onweer verergert![]()
serieus? Ik heb zeilwedstrijden vanmiddagquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:18 schreef Oom_Agent het volgende:
Je vergeet Papendrechtquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe is het verloop van de bui dan gegaan?
Hij kwam vanuit Tilburg naar Breda, Dordt, Zwijndrecht richting Rotterdam.
Oh, Papendrecht, das nog dichter bij mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je vergeet Papendrecht
Ze geven voor vandaag meer op, dat wordt hopelijk weer een feest
Hoe kan ik je vergetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je vergeet Papendrecht
Ze geven voor vandaag meer op, dat wordt hopelijk weer een feest
Ik ookquote:
Even over dat suizen: toen het gisternacht in Groningen fiks onweerde hoorde ik direct na een flits en knal ook een soort suizend/fluitend geluid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef star_gazer het volgende:
WOW! Jongens! Ik VOELDE en HOORDE de schokgolven om me heen suizen! Echt PRACHTIG weer!
Ja, het is gewoon lekker weer nu, alles is nog wl goed nat, kan ook niet anders met de hoeveelheid water die er gevallen is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef renz0r het volgende:
Hier in Zwijndrecht is nu een strak blauwe hemel en een heerlijk schijnend zonnetje. 3kwartsbroek aandoen met de post
Jij hebt al;tijd al mazzelquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb alles gemist, want ik woon natuurlijk in Eindhoven.![]()
quote:Wateroverlast in Midden-Brabant na hevige stortbuien
TILBURG - Hevige stortbuien hebben zaterdagochtend vroeg grote delen van Midden-Brabant blank gezet. De buien begonnen rond middernacht en hielden na drieën op, aldus de politie. Het water dat ongeveer 40 centimeter hoog stond, is aan het wegtrekken.
In onder meer Rijen, Oosterhout, Tilburg en Hilvarenbeek liep het water woningen binnen. Putdeksels kwamen omhoog en maakten sommige straten onbegaanbaar. Op verscheidene plekken zijn auto's gestrand. De politie sloot straten tijdelijk af.
In Oosterhout stoomde het water het plaatselijke ziekenhuis binnen. Ook is in dezelfde plaats door regenval een deel van het dak van een Whirlpoolvestiging ingestort. Hierbij zijn geen slachtoffers gevallen.
Het onweer veroorzaakte daarnaast tevens branden door blikseminslag. Drie woningen vatten vlam. Niemand raakte hierbij gewond.
hahaha 3 / 2 = 1.5 is het nu eindelijk eens een keer andersom..normaliter heb jij 2 keer zoveelquote:
Vooruit dan. Op zich wel goed, want ik was met de brommer van huis. En met 40 cm water in de straat zou ik er niet doorheen kunnen. 30 cm haal ik, da's al eens gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt al;tijd al mazzel
Nu mogen wij eens een keer
Klinkt erg ongeloofwaardig, volgens mij heb je het verzonnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:57 schreef Allan24 het volgende:
We hebben zelfs het nieuws gehaald
Uit BN/DeStem en Nu.nl:
[..]
Ach, de volgende keer heb ik wee 40 mm en jij 20.. goed?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:00 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
hahaha 3 / 2 = 1.5 is het nu eindelijk eens een keer andersom..normaliter heb jij 2 keer zoveel![]()
Het zonnetje heeft hier moeite om er door heen te komen...
nog altijd geen super slechte vooruitzichtenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik sliep vannacht wel, maar als ik kijk op mijn site: 17.6 mm regenval vannacht, is hier goed beziggeweest dus
[afbeelding]
Wow, dat is dus overgekomen
[afbeelding]
![]()
Geen dankquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leuk dat alles onder mij weg trekt
Ik geloof het ook niet. een jaar of 10 geleden sloeg de bliksem in in onze achtertuin, in een zogenaamde rozenboog, een stuk ijzer van 2 meter hoog.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Party_P het volgende:
hoogste punt geloof ik niet meer in (dat het daar dus snelste inslaat)
bij de buren sloeg het tussen de schuur en het huis in (dat is maar 4m afstand ertussen). Overigens is dat zeker 15 jaar geleden
Ik hoop in ieder geval tot over Eindhovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
En ondertussen zijn de 1e buien bij luxemburg al geboren, behoorlijk zware buien al zelfs!
Ook met onweer.
De vraag is hoever de buien vanuit het zuiden het land in gaan komen...
Daarom blijft dit topic zo ontzettend leuk, totaal onbegrijpelijke plaatjes, termen, geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef Oom_Agent het volgende:
De zon schijnt volop en de luchtvochtigheid is zeer hoog. Inmiddels is het 25 graden hier en zitten we in de opklaringen tussen 2 buiengebieden boven Frankrijk en Duitsland in.
In deze brandstofrijke lucht is een vonkje straks genoeg om de boel te laten ontploffen.![]()
Zie hoe we midden in de opklaringen zitten:
[afbeelding]
en zie wat er aan komt draaien, we worden gemangeld straks
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Dat hoop ik dus ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval tot over Eindhoven![]()
Ja, da's inmiddels normaal gewordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook.
't wordt weer eens tijd dat Eindhoven de volle laag krijgt. Meestal is het alleen qua maximumtemperaturen zo.
laat maar komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef Oom_Agent het volgende:
Zuidoost van Roermond en oost van Sittard/ Heerlen ploppen de buitjes de lucht in.
http://www.dwd.de/de/WundK/Warnungen/index.htmquote:WARNLAGEBERICHT für
NORDRHEIN-WESTFALEN
ausgegeben vom Deutschen Wetterdienst
am Samstag, 10.09.05, 13:30 Uhr
Am Nachmittag bis in die Nacht erneut GEWITTER, stellenweise
Gefahr von STARKREGEN. Lokale UNWETTER sind nicht ausgeschlossen.
Entwicklung der WETTER- und WARNLAGE
bis Sonntag, 11.09.05, 10:00 Uhr
Feuchtwarme Luftmassen bestimmen weiterhin das Wetter in
Nordrhein-Westfalen.
Heute Nachmittag entwickeln sich bis in die Nacht hinein erneut
teils kräftige GEWITTER. Dabei muss wieder stellenweise mit
STARKREGEN gerechnet werden. Eine Warnung ist bereits dür den
Südwesten von NRW in Kraft.
Auch UNWETTERARTIGE Entwicklungen sind lokal nicht
ausgeschlossen.
Entsprechende Warnungen erfolgen ggf. kurzfristig.
Nächste Aktualisierung: spätestens Samstag, 10.09.05, 16:00 Uhr
DWD / RZ Essen
=
Hier is het met 25 graden, een water zonnetje en wat nevel ook best tropisch-achtigquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef man_in_love het volgende:
Hier in Maastricht begint de bewolking toe te nemen. Nadat het vanmorgen lekker fris en opgeklaard was, en niet benauwd aanvoelde, begint hier nu de atmosfeer weer drukkend te worden. De luchtvochtigheid is rond de 80% en het is windstil...
Dus wsch. zitten we straks op de eerste rang als het gaat losbarsten. Gelukkig zitten we zelf in Blitterswijck vanmiddag...
Ik ben benieuwd. op het KNMI nog geen voorwaarschuwingen o.i.d.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef Oom_Agent het volgende:
Ze hebben nu zelfs uitroeptekens neergezet bij de DWD ( Deutsche Wetterdienst)
Noodweer is niet uitgesloten vanaf vanmiddag.
[..]
http://www.dwd.de/de/WundK/Warnungen/index.htm
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Actueel plaatje uit Luxemburg
[[url=http://img386.imageshack.us/img386/8763/lux6yv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zijn niet zo secuur als de DWDquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. op het KNMI nog geen voorwaarschuwingen o.i.d.
Die waarschuwing kwam inderdaad wel heel erg laat vannacht. Het water stond hier toen al op enkelhoogte en de waarschuwing deed me denken aan iets met 'eieren en pasen'quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:55 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Die zijn niet zo secuur als de DWDPas als de buien een tijd bezig zijn, trekken ze hun conclusies. Vannacht was er al 2 a 3 uur lang een wolkbreuk boven het zuiden, een waarschuwing voor aquaplaning werdt toen pas uitgegeven.
Yep eerst moet er iets gebeuren. Ze kunnen beter van te voren waarschuwen. Beter 10 keer teveel dan 1x te laat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die waarschuwing kwam inderdaad wel heel erg laat vannacht. Het water stond hier toen al op enkelhoogte en de waarschuwing deed me denken aan iets met 'eieren en pasen'![]()
Zo! Nou, dat heb ik hier dan gelukkiig niet gehad, hoewel Barcelona niet echt ver weg is. Het is hier zelfs alweer aardig opgedroogd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Oom_Agent het volgende:
Barcelona Airport 3 dagen geleden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee, je gaat de verkeerde kant op! Je moet naar: meer naar het noorden toe, richting Rotterdam!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef Oom_Agent het volgende:
West van Roosendaal een wolkbreuk zo uit het niets !! trekrichting Goeree - Hellevoetsluis - Hoek van Holland - Noordzee
waah..quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Oom_Agent het volgende:
Barcelona Airport 3 dagen geleden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is inderdaad best snel ontstaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef Oom_Agent het volgende:
West van Roosendaal een wolkbreuk zo uit het niets !! trekrichting Goeree - Hellevoetsluis - Hoek van Holland - Noordzee
Jullie in Eindhoven hebben altijd al alle funquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook.
't wordt weer eens tijd dat Eindhoven de volle laag krijgt. Meestal is het alleen qua maximumtemperaturen zo.
Het is geloof ik alweer een ruim jaar geleden dat er meer dan 30 cm water stond in het centrum. Dus het mag wel weer eens een keer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie in Eindhoven hebben altijd al alle fun
Ik viel ook pas laat weer in slaap, was klaar en klaar wakker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
De zon schijnt hier inmiddels weer, ben pas tegen vijven gaan slapen geloof ik. Als je 's nachts wakker wordt ben je ook meteen góed wakker geloof ik. (al kan dat niet anders met de adrenaline die door je lijf spuit als je zo'n geweldig onweer voorbij ziet/hoort trekken)
Ik ben helemaal klaar voor de tweede ronde van vandaag![]()
jaja.. en ik wil ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef i2Them2 het volgende:
Zo te zien is de atmosfeer aardig ontploft vannacht, zo een topic vol.Hier alleen vannochtend rond 7:30 wat onweer. Vannacht een paar buitjes en totaal maar 5mm. Vind het wel beter zo; twee dagen achter elkaar onweer. En hopelijk vannacht of morgen meer.
![]()
ooh.. gooi er nog een schepje bovenopquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:34 schreef TC03 het volgende:
En mensen uit Noord-Brabant / Limburg moeten niet zeiken, zij hebben altijd de leuke buien.
Jaar geleden??quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is geloof ik alweer een ruim jaar geleden dat er meer dan 30 cm water stond in het centrum. Dus het mag wel weer eens een keer.![]()
* indahnesia.com zoekt nu in archief...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaar geleden??
Je foto van de tunnel die weereens onder water stond?
Zie je!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. gooi er nog een schepje bovenop![]()
Neequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:39 schreef TC03 het volgende:
Zou Capelle a/d IJssel (Rotterdam-Oost) nog wat krijgen vandaag?![]()
De laatste serie foto's van noodweer in mijn mapje 'Foto's Noodweer' stammen van 21 juli 2004... Toen stonden de tunnels voor het laatst zo blank dat er geen verkeer meer door kon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaar geleden??
Je foto van de tunnel die weereens onder water stond?
Oh, wat gaat dat eik snel dan , in mijn perceptie is het iedere keer in eindhovenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De laatste serie foto's van noodweer in mijn mapje 'Foto's Noodweer' stammen van 21 juli 2004... Toen stonden de tunnels voor het laatst zo blank dat er geen verkeer meer door kon.
Euhm, dus 2 buien? Een vanuit duitsland en een vanaf de Noordzee?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Een buienlijn in aanbouw nu vanaf de Noordzee - Hellevoetsluis - Bergen op Zoom - Antwerpen - Leuven - Luik - Eifel / Luxemburg. Ligt vrijwel stil, dus weer kans op wateroverlast.
Ook in het Ruhrgebied broeit het flink.
De laatste paar keer hadden we hier niets, maar de directe omgeving wel. een paar maanden geleden net ten NW/N nog, grote stukken hagel, stortbuien en onweer met branden als gevolg..quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, wat gaat dat eik snel dan , in mijn perceptie is het iedere keer in eindhoven
Dan heb je het onweer wat over Krimpen aan de Lek trok gehoord. De bliksem sloeg 2 keer in, maar mijn TV heeft het overleefd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef TC03 het volgende:
Vanacht in Capelle aan den IJssel heel veel flitsen, maar weinig gedonder. Was wel leuk.
Ikke ikke ikke wil een squallquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef Oom_Agent het volgende:
Een buienlijn in aanbouw nu vanaf de Noordzee - Hellevoetsluis - Bergen op Zoom - Antwerpen - Leuven - Luik - Eifel / Luxemburg. Ligt vrijwel stil, dus weer kans op wateroverlast.
Ook in het Ruhrgebied broeit het flink.
whoops...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef Oom_Agent het volgende:
Blikseminslag in een huis:
http://www.ultimatechase.(...)kes_House_Stream.htm
whehe.. waar hebbie die vandaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke wil een squall
met lekker hele zware regenval,
en bliksem om fotootjes te schieten,
het wordt eens tijd dat ik heerlijk kan genieten.
Ik wil weer eens lekker heftig weer,
want het gaat hier veel te zelden zo tekeer.
Die onweersbui die komen gaat blijft maar een gerucht,
nu wil ik toch een keer geknetter in de lucht!
Zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:44 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Dan heb je het onweer wat over Krimpen aan de Lek trok gehoord. De bliksem sloeg 2 keer in, maar mijn TV heeft het overleefd.![]()
Ach, het gaat heus wel knallen, de hagel gaat vallen......zo groot als tennisballen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke wil een squall
met lekker hele zware regenval,
en bliksem om fotootjes te schieten,
het wordt eens tijd dat ik heerlijk kan genieten.
Ik wil weer eens lekker heftig weer,
want het gaat hier veel te zelden zo tekeer.
Die onweersbui die komen gaat blijft maar een gerucht,
nu wil ik toch een keer geknetter in de lucht!
Ohw zomaar ff verzonnen... in afwachting van...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. waar hebbie die vandaan?![]()
Ik hoor het ook rommelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef Snakey het volgende:
Hier in Rotterdam komt nu een onweersbui langzaam deze kant op. Héél langzaam wel.
Volgens mij heb je dat vorig jaar ook eens gezegd.. en toen was ze op tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Oom_Agent het volgende:
Yvonne....... haal de was maar binnen !! Nieuwe bui ontstaan iets ten westen van Dordt
Yep.....zou toch zielig zijn als alles zeiknat is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat vorig jaar ook eens gezegd.. en toen was ze op tijd.
Arme Yvonne inderdaad..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep.....zou toch zielig zijn als alles zeiknat is.![]()
jah.. ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef MissHobje het volgende:
Moet wel zeggen dat in Alphen aan den Rijn dit jaar tot nu toe echt vaak onweer is geweest !
in vergelijking met Eindhoven doen we het echt wel goed
Hahhaha dankjequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. ik ben blij voor je![]()
Ik had het er net over met Yvonne, de laatste keer dat Eindhoven goed blank stond was 21 juli 2004 alweer.. dus alweer meer dan één jaar geleden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahhaha dankje![]()
Jij krijgt ze al zoooooooo vaak he![]()
Jah we wonen inmiddels op kurk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had het er net over met Yvonne, de laatste keer dat Eindhoven goed blank stond was 21 juli 2004 alweer.. dus alweer meer dan één jaar geleden.
Dank je..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:13 schreef MissHobje het volgende:
wow.. wie weet vanaaf dan![]()
Ik duim voor je hoor
precies, zelfs Aquabest is bijna droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah we wonen inmiddels op kurk.
Ik ga, dank jequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Oom_Agent het volgende:
Yvonne....... haal de was maar binnen !! Nieuwe bui ontstaan iets ten westen van Dordt
En de vissen kruipen door de Dommel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, zelfs Aquabest is bijna droog![]()
En de bomen zijn al kaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En de vissen kruipen door de Dommel.
Nog ff en we zijn van ons bejaardenoverschot afquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En de bomen zijn al kaal.![]()
Capelle is met 1 p.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:20 schreef Xenwolfie het volgende:
Grrr, waarom gaat dit nu richting Rotterdam/Cappelle! :/
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef yvonne het volgende:
met mijn lekenoog zie ik idd dingus wolken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nog ff en we zijn van ons bejaardenoverschot af![]()
Ah, okee. Dan zal die bui wel in kracht aan het toenemen zijn. Hier stelde het niet veel voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:27 schreef renz0r het volgende:
Gaan we weer!!!
Hier in zwijndrecht licht bewolt maar het donderd als de nete!!!
Vanavond een grote BBQ in Dordt, wordt nog leuk
ik heb 25.2°C en 64% RV op dit moment..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... 25,2°C en 65% RV in Eindhoven. De brandstof is er denk ik al.
Howwww...je dochter was die nacht wakker geworden en heeft weinig geslapen tijdens de oorlog outside. Ze was gewoon in bed blijven liggen totdat het over was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik viel ook pas laat weer in slaap, was klaar en klaar wakker.
En het gezin heeft niets gemerkt
quote:AQUAPLANING
Toelichting In het zuidwesten van het land komen zware buien voor waarbij in korte tijd veel water kan vallen. het verkeer moet tijdens buien rekening houden met aquaplaning. De buien gaan zich de komende uren uitbreiden over het zuidoosten en midden van het land.
Opgesteld zaterdag 10 september 2005 15.30 uur
Terug naar binnen danquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef Xenwolfie het volgende:
daar zit ik metPSP allen het wordt best heftig nu.
hier is zelfs de nevel weggetrokken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef Nightwulf het volgende:
den haag stevig onweer
verschillende inslagen in de buurt![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is zelfs de nevel weggetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |