jah.. ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef MissHobje het volgende:
Moet wel zeggen dat in Alphen aan den Rijn dit jaar tot nu toe echt vaak onweer is geweest !
in vergelijking met Eindhoven doen we het echt wel goed
Hahhaha dankjequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. ik ben blij voor je![]()
Ik had het er net over met Yvonne, de laatste keer dat Eindhoven goed blank stond was 21 juli 2004 alweer.. dus alweer meer dan één jaar geleden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahhaha dankje![]()
Jij krijgt ze al zoooooooo vaak he![]()
Jah we wonen inmiddels op kurk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had het er net over met Yvonne, de laatste keer dat Eindhoven goed blank stond was 21 juli 2004 alweer.. dus alweer meer dan één jaar geleden.
Dank je..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:13 schreef MissHobje het volgende:
wow.. wie weet vanaaf dan![]()
Ik duim voor je hoor
precies, zelfs Aquabest is bijna droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah we wonen inmiddels op kurk.
Ik ga, dank jequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Oom_Agent het volgende:
Yvonne....... haal de was maar binnen !! Nieuwe bui ontstaan iets ten westen van Dordt
En de vissen kruipen door de Dommel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, zelfs Aquabest is bijna droog![]()
En de bomen zijn al kaal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En de vissen kruipen door de Dommel.
Nog ff en we zijn van ons bejaardenoverschot afquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En de bomen zijn al kaal.![]()
Capelle is met 1 p.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:20 schreef Xenwolfie het volgende:
Grrr, waarom gaat dit nu richting Rotterdam/Cappelle! :/
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef yvonne het volgende:
met mijn lekenoog zie ik idd dingus wolken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nog ff en we zijn van ons bejaardenoverschot af![]()
Ah, okee. Dan zal die bui wel in kracht aan het toenemen zijn. Hier stelde het niet veel voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:27 schreef renz0r het volgende:
Gaan we weer!!!
Hier in zwijndrecht licht bewolt maar het donderd als de nete!!!
Vanavond een grote BBQ in Dordt, wordt nog leuk
ik heb 25.2°C en 64% RV op dit moment..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... 25,2°C en 65% RV in Eindhoven. De brandstof is er denk ik al.
Howwww...je dochter was die nacht wakker geworden en heeft weinig geslapen tijdens de oorlog outside. Ze was gewoon in bed blijven liggen totdat het over was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik viel ook pas laat weer in slaap, was klaar en klaar wakker.
En het gezin heeft niets gemerkt
quote:AQUAPLANING
Toelichting In het zuidwesten van het land komen zware buien voor waarbij in korte tijd veel water kan vallen. het verkeer moet tijdens buien rekening houden met aquaplaning. De buien gaan zich de komende uren uitbreiden over het zuidoosten en midden van het land.
Opgesteld zaterdag 10 september 2005 15.30 uur
Terug naar binnen danquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef Xenwolfie het volgende:
daar zit ik metPSP allen het wordt best heftig nu.
hier is zelfs de nevel weggetrokken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef Nightwulf het volgende:
den haag stevig onweer
verschillende inslagen in de buurt![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is zelfs de nevel weggetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |