Dan ga ik even buiten staanquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef DemonRage het volgende:
Er valt nu een beetje regen in Eindhoven... geurige regen
Mazzelpik!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Onweer ten zuiden van Nijmegen, het flitst mooi !! wat een snelle ontwikkeling van die bui.
Meen net nog een donderklap te horen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef JDude het volgende:
Breda meldt de eerste fatsoenlijke regen van vanavond... verder nog geen onweer ofzo helaas.
3 keiharde inslagen hier in de buurt daarnet, nu geen onweer meer maar wel een vette wolkbreuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef DemonRage het volgende:
Op deze animatie is goed te zien dat die bui bij Nijmegen een bigbang-imitatie is:
[afbeelding]
waar zit jij ergens in Tilburg?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef WasQ het volgende:
Wat een bui zeg... Hier in Tilburg onweert het nou toch al een uur behoorlijk, inclusief bakken met water die erbij uit de lucht komen. Lang geleden dat het zo los is gegaan hier...
Zeg klik hier eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oosterhout ligt waar? Ik en topografie gaat niet samen helaas...
Wie heeft die smiley gemaakt op de Noordzee?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg klik hier eens
Hier weer droog
Totaal 3.6 mm gevallen
Geen id maar heb net ook even gekeken, ik zie toch een hele hoop mensen die wel op het kaart staan maar die hier niet mee doen, ik ga morgen even met Joekurr overleggen hoe we dit kunnen aanpakken want dit is officeel niet de bedoeling dat heel FOK! zich daarop gaat neer plaatsen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Wie heeft die smiley gemaakt op de Noordzee?
Nee, da's ook geen probleem maar dan ben je nu wel verplicht om te blijven posten in dezequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je bedoelt dat alleen de mensen die hier posten dus op het kaartje mogen staan, toch? Niet dat ik iets verkeerds heb gedaan door mezelf neer te zetten ofzo... zoja, sorry, I didn't know.
Zie als jij hier post dan vinden wij dat natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je bedoelt dat alleen de mensen die hier posten dus op het kaartje mogen staan, toch? Niet dat ik iets verkeerds heb gedaan door mezelf neer te zetten ofzo... zoja, sorry, I didn't know.
Doe ik wel even komt goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er eigenlijk al iemand een nieuw topic klaarstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |