Zie als jij hier post dan vinden wij dat natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Je bedoelt dat alleen de mensen die hier posten dus op het kaartje mogen staan, toch? Niet dat ik iets verkeerds heb gedaan door mezelf neer te zetten ofzo... zoja, sorry, I didn't know.
Als in er komt nog een lading?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:35 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu écht af te nemen, zijn jullie zometeen aan de beurt Allan24 en Henkalex
Tijd om m'n bedje weer op te zoeken dus....![]()
![]()
Als in.... aflopende zaak...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:37 schreef henkalex het volgende:
[..]
Als in er komt nog een lading?
Je bent net op tijd binnen, het komt met bakken in de lucht, en wat een knallen!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:38 schreef renz0r het volgende:
Damn, hier in zwijndrecht echt oorlog buiten, de flitsen en knallen wisselen om de paar seconde. Gelukkig optijd naar huis gefietst. Knal hier zowat weg![]()
Yvonne weet wel wat ik bedoel
Flugel werd wakker van zelfde bui.... Inmiddels zo'n anderhalf uur geleden. Het begint hier nú pas minder te worden, dus je zit hier nog wel ff gok ik...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:42 schreef yvonne het volgende:
Ik werd er wakker van
Het is echt net oorlog
Waar kan je die geluiden downloaden?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:43 schreef Allan24 het volgende:
Die krakende donderslagen deden me trouwens enorm denken aan de aankomst van de Martians in War of the Worlds, ik verwachtte echt elk moment een tripod voorbij te zien stappen
gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |