abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:52:38 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_30440557
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig

Ga ik na het eten even een uurtje bijkomen van de urenlange spanning die het wachten op Tanja's moeder met zich meebrengt, wordt ik wakker, is Tanja weg.
'Hoera' was mijn eerste reactie. Eindelijk!

Iedereen ergert zich compleet de tering aan die autistische asociale trol, die betaalt lijkt te worden voor het aantal keer dat ze het woord 'ik' gebruikt en schijnbaar een bonus krijgt als ze geen wedervraag stelt als iemand iets aan haar vraagt.
Leuk BB-materiaal, zou je in eerste instantie zeggen. Ergeren aan bewoners is een eerste vereiste voor een leuke BB-serie.

MAAR BLIJF DAN GVD WEL EERLIJK!

In vorige edities was het een sport tussen de redactie van BB en Internet-fora om elkaar de loef af te steken.
Tijdens BB1 werden de frequenties van microfoons in het huis afgeluisterd. Bij BB3 werd door een wakkere Fokker opgemerkt dat Coos een horloge had dat piepte, hetgeen onmiddelijk een onderzoek tot gevolg had omdat men dacht dat er geheime boodschappen op zijn horloge binnen kwamen.

En nu?
Nu heeft Talpa een foutje gemaakt.
Het idee was leuk: Stop een zwangere vrouw in het BB huis en Nederland heeft wederom een primeur. Niet alleen was Nederland het eerste land waar BB uitgezonden werd, het zou ook het eerste land zijn waar een baby geboren zou worden in een BB huis!
Endemol weer helemaal 'the dog's bollocks' met het concept en Talpa staat meteen op de kaart.

Helaas werd er een foutje gemaakt bij de casting. (Twee foutjes eigenlijk. Tijdens de eerste uitzending bleek dat Ralph -de ex van Nathalie- zich helemaal niet voor het programma had opgegeven, maar gevraagd was om mee te doen) (Zie Ralph=Leugenaar! )
De zwangere vrouw bleek een in zichzelf gekeerde asociale trut te zijn die zich slechts bezig hield met bankhangen, drie sigaretten per dag roken (x5) en zeiken over haar matras.
Bovendien had ze een drugsverleden, een bezwangeraar die slechts tegen beloning naar de studio wilde komen om 'euh, euh, Stop met roken voor onze baby ofzo' te stamelen en waarschijnlijk een moeder die tijdens haar zwangerschap ook rookte getuige het gebrek aan karakter en persoonlijkheid van het product van haar zwangerschap.

Dumpen die Groningse uitvreetster, zou je dus denken toen ze dreigde met vertrek omdat tijdens de live-uitzending het geslacht van haar toekomstige LMBO-ertje bekend werd gemaakt.
Opgeruimd staat netjes.

Maar nee, CNN en de BBC hebben al vermeldt dat er een zwangere vrouw in het BB huis van het liberale Nederland zit, dus die geboorte moet er koste wat het kost komen.

Tanja mag niet weg, ze krijgt een gesprek met haar moeder en mag een paar dagen in afzondering doorbrengen. (Lees: Er wordt op haar ingepraat en het bedrag om haar te laten blijven gaat omhoog naarmate ze blijft volhouden dat ze naar huis wil.)

Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Talpa minacht haar kijkers en de grootste fans van het programma. De Internet fans die BB gemaakt hebben tot wat het nu is.

Naast het voetballen hebben ze nu ook BB verkankerd.

Bedankt!

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30440888
nu even ademhalen... goed zo !

Je hebt op zich wel gelijk, Talpa moet dat vreselijke mens met kop en kont het huis uitflikkeren en er een nieuwe bewoner voor in de plaats zetten. Dat labiele gedreig moet maar eens gestalte gaan kijken.

Overigens heb ik wel enige kritiek op je rekenvaardigheid, want 40 is geen 3x5
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:03:26 #3
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_30440908
Eens!!!!! schopje voor Hummie

The world is a stage and each must play a part.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 00:06:22 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_30440986
Hulde voor je OP.Kan het alleen met je eens zijn.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30441142
Dit is gewoon niet eerlijk tegen over de andere bewoners.
Ik neem aan dat die nu ook wel door hebben dat Tanja word voor getrokken.
Zo als Lieske ook al zei ''Als ik me nu kut voel mag ik dan ook effe in me eentje met een paar dvd'tjes?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_30441165
Juist
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:14:26 #7
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30441180
Tanja weg??!? Zelf opgestapt??

-edit- Voortaan beter lezen om teleurstellingen te voorkomen

En TS heeft wat mij betreft helemaal gelijk
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30441218
Ik denk dat ze beter helemaal overnieuw gaan beginnen!
pi_30441401
OH APK wat heb je weer mooi gesproken

Ik ben het helemaal met je eens, er zijn grenzen en op deze wijze manipuleren met de regels gaat echt te ver. Dit is niet alleen niet eerlijk voor de kijker, maar zeker voor de bewoners, die middels een contract zich aan dit concept van Talpa hebben verbonden en nu gaan ze zo sjoemelen met de regels.

MUITEN
pi_30441453
Kunnen we niet het huisje bestormen en tanja eruit zetten?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30441532
AKP helemaal mee eens. Heel erg mooi verwoord. Maar wat nu? Aktie???
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_30441680
100x uitprinten en over het hek gooien
pi_30441792
Mededelingen aan Talpa. Heb je zelf geopend notabene.

En verder, maak je niet zo druk. Je hebt het over sesamstraat voor volwassenen ffs, ontspan!

Maar je hebt wel gelijk, daar niet van
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30441810
Apk ik ben het helemaal met je eens. waar kan ik mijn handtekening zetten :-)
pi_30441854
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
100x uitprinten en over het hek gooien
Hmm zal niet mee vallen maar ze uit laten strooien door een vliegtuig moet lukken en ik betaal wel mee
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:44:37 #16
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30441894
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
100x uitprinten en over het hek gooien
Helemaal mee eens! Schande voor Nederland! Laten we Hummie het land uitjagen met hooivorken!!!!!!!!!111111
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:44:43 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30441898
is er dan, met uitzondering van de eerste serie, ooit geloofwaardigheid geweest? het is gewoon een geregisseerde show geworden, het bijzondere van de 1e serie komt nooit meer terug. dus aan de redactie de schone taak om te kijken of je het sappig en spannend kan maken.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_30441906
Lijkt me duidelijk.
De andere bewoners zijn stoffering voor de baby-in-een-big-brother-huis-show.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_30442250
heel mooi APK
Recht is iets kroms wat verbogen is
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 01:06:02 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_30442296
Net de video bekeken van de avonduitzending. Waar slaat dit op ? Na een week mag ze al met haar moeder telefoneren. Valt me nog mee dat ze geen sex mag hebben met een heroïne dealer uit de Antillen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:11:30 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_30442423
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Pinball het volgende:
En verder, maak je niet zo druk. Je hebt het over sesamstraat voor volwassenen ffs, ontspan!
Ik ben hardstikke fucking relaxtemundo hoor.
Moest het gewoon effe kwijt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:16:44 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30442519
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Net de video bekeken van de avonduitzending. Waar slaat dit op ? Na een week mag ze al met haar moeder telefoneren. Valt me nog mee dat ze geen sex mag hebben met een heroïne dealer uit de Antillen.


Ze zit nu relaxt dvdtjes te bekijken in het tuinhuisje van BB. Wie weet blijft ze daar wel een paar dagen en zit haar moeder er ook. Wel ligt haar vader bij te komen van een zware behandeling in het ziekenhuis, maar dat schijnt niet veel uit te maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:17:39 #23
3767 Herald
Come get some
pi_30442548
mooi gesproken APK
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30442682
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
100x uitprinten en over het hek gooien
Vliegtuigjes vouwen!

Dat ze Tanja wat zwaarder laten wegen... ok , maar dit gaat veel te ver.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30442751
Mee eens is met APK.

Wathced tonight's uitzending on vid after work, without knowijg what had happened since this afternoon with Tanja, and really was hoping Hummie had given her a kick up the arse and thrown her out.

For God's sak, George Orwel would turn in his grave!
Big Bruderrrrr: The Boss my eye.
The woman has Hummie by the balls.

Have to give her credit for that............but she'll lose ultimately. And in the meantime, as APK said, the rules are being so completely bended that, should Tanja be nominated (as if!), we can't trust for a second that any of the rules in their contracts will apply. They've already been broken.
(see Lieske's comment that if you say in the DBK you want to leave, even once, you go.)

And completely irrelevant to the topic this, but I'm not caring too much right now: I wish to Christ at least one of the other bewoners would be honest, stop trying to keep Tanja in to please 'Nederland' and Hummie and woud errupt with a venomous speel abiout how antisocial and completely dominant the role of "Die Zwangere" is.

It's not fair. Plain and simple.........to me, in any case.

Kom op Talpa. Dit is genant gewoon.
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:27:15 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_30442756
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:23 schreef svann het volgende:

Vliegtuigjes vouwen!
Ja, doe iets!

Zeker gezien het feit dat ik nog nooit zoveel woorden in één post heb verwerkt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30442789
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef karn het volgende:
Mee eens is met APK.

Wathced tonight's uitzending on vid after work, without knowijg what had happened since this afternoon with Tanja, and really was hoping Hummie had given her a kick up the arse and thrown her out.

For God's sak, George Orwel would turn in his grave!
Big Bruderrrrr: The Boss my eye.
The woman has Hummie by the balls.

Have to give her credit for that............but she'll lose ultimately. And in the meantime, as APK said, the rules are being so completely bended that, should Tanja be nominated (as if!), we can't trust for a second that any of the rules in their contracts will apply. They've already been broken.
(see Lieske's comment that if you say in the DBK you want to leave, even once, you go.)

And completely irrelevant to the topic this, but I'm not caring too much right now: I wish to Christ at least one of the other bewoners would be honest, stop trying to keep Tanja in to please 'Nederland' and Hummie and woud errupt with a venomous speel abiout how antisocial and completely dominant the role of "Die Zwangere" is.

It's not fair. Plain and simple.........to me, in any case.

Kom op Talpa. Dit is genant gewoon.
Waarom post jij de helft in het engels ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_30442811
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig
Get a life
quote:
Naast het voetballen hebben ze nu ook BB verkankerd.

Da's waar
don't kill the piano player
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:29:53 #29
3767 Herald
Come get some
pi_30442814
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom post jij de helft in het engels ?
een eigenschap om de kloon te laten onderscheiden
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:31:04 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_30442847
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef karn het volgende:

For God's sake, George Orwel would turn in his grave!
Big Bruderrrrr: The Boss my eye.
The woman has Hummie by the balls.
Whehehe!

Lees je dit ook ?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:31:42 #31
3767 Herald
Come get some
pi_30442859
eigenlijk zouden de bewoners nu elkaar moeten bezwangeren, dan mogen ze allemaal naar het huisje!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:32:17 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_30442874
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:

Waarom post jij de helft in het engels ?
Open een klaagtopic!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30442965
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef APK het volgende:


Open een klaagtopic!
Doe eens lief. Post een link naar vorige jaren.

MY Dutch is shite, That's why
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:42:41 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_30443060
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef karn het volgende:

[..]

Doe eens lief. Post een link naar vorige jaren.

MY Dutch is shite, That's why
Er is ergens een topic 'Karn, Engels' of zo.
Arcee?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30443079
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:32 schreef APK het volgende:

[..]

Open een klaagtopic!
Nee ik vroeg het me gewoon af
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_30443122
BigBrother is 4 seizoenen de baas geweest.
Dat is ook makkelijk als iedereen gelijk is en gelijk behandeld kan worden.
Dit jaar hebben ze een vergissing gemaakt door iemand uit te kiezen waar zij afhankelijk van zijn. Die 'blunder' komt ze nu duur te staan. De geloofwaardigheid is inderdaad nu geheel verdwenen...
pi_30443343
Incidentally, it just struck me................for all the complaints on here about Tapla, Hummie, De Redactie etc: there's nothing quite as secretely wannabe as a BB fan.

If even one single person, (who's now posting from sheer outrage at the Manipulation and kijkzijferlust from De Redactie) were to have an actual say in BB matters tommorow, they'd all go along with the Master Plan and forget Fok forever more - in favour of actually being the manipulator who is the cause of all this effect.

Just a thought. But Big Brother is about power, manipulation and rule bending to suit the leadership.
In that respect Hummie is playing her role out the fullest.

It's actually quite reassuring, in a sad tragic trashy kind of way

And, talking about Trashy, Tanja's not too bad at this shit either
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:06:27 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_30443522
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef karn het volgende:
Incidentally, it just struck me................for all the complaints on here about Tapla, Hummie, De Redactie etc: there's nothing quite as secretely wannabe as a BB fan.

If even one single person, (who's now posting from sheer outrage at the Manipulation and kijkzijferlust from De Redactie) were to have an actual say in BB matters tommorow, they'd all go along with the Master Plan and forget Fok forever more - in favour of actually being the manipulator who is the cause of all this effect.

Just a thought. But Big Brother is about power, manipulation and rule bending to suit the leadership.
In that respect Hummie is playing her role out the fullest.

It's actually quite reassuring, in a sad tragic trashy kind of way

And, talking about Trashy, Tanja's not too bad at this shit either
Hier sla je onze planken mis hoor karn.
Zoals ik in mijn OP zei: het was altijd een leuke wedstrijd tussen BB en de Internetters.
Nu maakt het ze geen fuck meer uit.

En mag het in het Nederlands?
Een hoop mensen hebben moeite met Engels.
Merci.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30443524
Karn I like you. A lot. Nice to see you 'hop' over here
pi_30443747
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef APK het volgende:

Nu maakt het ze geen fuck meer uit.
Did it ever?
Internetters are just a kind of feedback for them. A fanatical feedback. Useful..............but I reckon, if they even read this stuff, it's like reading 'the truth is out there'.
The real thing that matters, I reckon, is not the fanatics on the internet, it's the 12 minute (half hour uitzending min commercial breaks) audience that listen to and believe that embarrassing voiceover every day.
Why else would they keep using it after years of interneters complaining?
Because that shit works............
quote:
En mag het in het Nederlands?
Een hoop mensen hebben moeite met Engels.
Merci.
Ja hoor

No probs.

Tough tiitie. Ik heb moeite with Linda trying to speak Dutch
pi_30443769
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef PalinG het volgende:
Karn I like you. A lot. Nice to see you 'hop' over here
You're just scaring me right now Opa.
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:24:53 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_30443846
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef karn het volgende:

The real thing that matters, I reckon, is not the fanatics on the internet, it's the 12 minute (half hour uitzending min commercial breaks) audience that listen to and believe that embarrassing voiceover every day.
You hebt gelijk!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30443875
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef karn het volgende:
You're just scaring me right now Opa.
Ho ho, juffie, u verwart mij met mijn kleinzoon.
Ik spreek geen Engels. En ik val niet op jonge meiden zoals u.

Mijn kleinzoon en ik komen net uit de kroeg, hij heeft iets te veel gedronken. Ik niet, uiteraard.
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:27:42 #44
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_30443896
Geeft maar weer eens aan dat de Fok-BB kijkers nog net niet het niveau van Tanja halen. De wel normale kijker kijkt gewoon niet meer naar Talpa omdat het kut is (of geworden bij overgenomen programma's) en dat is terug te zien in de kijkcijfers. Jullie idioten blijven maar zeuren. Maak dan zelf zo'n programma volgens je eigen regels (of hoe je de regels eigenlijk zou willen zien).
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_30443921
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig

Ga ik na het eten even een uurtje bijkomen van de urenlange spanning die het wachten op Tanja's moeder met zich meebrengt, wordt ik wakker, is Tanja weg.
'Hoera' was mijn eerste reactie. Eindelijk!

Iedereen ergert zich compleet de tering aan die autistische asociale trol, die betaalt lijkt te worden voor het aantal keer dat ze het woord 'ik' gebruikt en schijnbaar een bonus krijgt als ze geen wedervraag stelt als iemand iets aan haar vraagt.
Leuk BB-materiaal, zou je in eerste instantie zeggen. Ergeren aan bewoners is een eerste vereiste voor een leuke BB-serie.

MAAR BLIJF DAN GVD WEL EERLIJK!

In vorige edities was het een sport tussen de redactie van BB en Internet-fora om elkaar de loef af te steken.
Tijdens BB1 werden de frequenties van microfoons in het huis afgeluisterd. Bij BB3 werd door een wakkere Fokker opgemerkt dat Coos een horloge had dat piepte, hetgeen onmiddelijk een onderzoek tot gevolg had omdat men dacht dat er geheime boodschappen op zijn horloge binnen kwamen.

En nu?
Nu heeft Talpa een foutje gemaakt.
Het idee was leuk: Stop een zwangere vrouw in het BB huis en Nederland heeft wederom een primeur. Niet alleen was Nederland het eerste land waar BB uitgezonden werd, het zou ook het eerste land zijn waar een baby geboren zou worden in een BB huis!
Endemol weer helemaal 'the dog's bollocks' met het concept en Talpa staat meteen op de kaart.

Helaas werd er een foutje gemaakt bij de casting. (Twee foutjes eigenlijk. Tijdens de eerste uitzending bleek dat Ralph -de ex van Nathalie- zich helemaal niet voor het programma had opgegeven, maar gevraagd was om mee te doen) (Zie Ralph=Leugenaar! )
De zwangere vrouw bleek een in zichzelf gekeerde asociale trut te zijn die zich slechts bezig hield met bankhangen, drie sigaretten per dag roken (x5) en zeiken over haar matras.
Bovendien had ze een drugsverleden, een bezwangeraar die slechts tegen beloning naar de studio wilde komen om 'euh, euh, Stop met roken voor onze baby ofzo' te stamelen en waarschijnlijk een moeder die tijdens haar zwangerschap ook rookte getuige het gebrek aan karakter en persoonlijkheid van het product van haar zwangerschap.

Dumpen die Groningse uitvreetster, zou je dus denken toen ze dreigde met vertrek omdat tijdens de live-uitzending het geslacht van haar toekomstige LMBO-ertje bekend werd gemaakt.
Opgeruimd staat netjes.

Maar nee, CNN en de BBC hebben al vermeldt dat er een zwangere vrouw in het BB huis van het liberale Nederland zit, dus die geboorte moet er koste wat het kost komen.

Tanja mag niet weg, ze krijgt een gesprek met haar moeder en mag een paar dagen in afzondering doorbrengen. (Lees: Er wordt op haar ingepraat en het bedrag om haar te laten blijven gaat omhoog naarmate ze blijft volhouden dat ze naar huis wil.)

Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Talpa minacht haar kijkers en de grootste fans van het programma. De Internet fans die BB gemaakt hebben tot wat het nu is.

Naast het voetballen hebben ze nu ook BB verkankerd.

Bedankt!

Ik had het niet beter kunnen verwoorden....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30443938
Pff maak je niet zo druk.... Die slappe bewoners moeten zelf maar eens een keer in actie komen, maar dat volk is veel te veel bezig met geld winnen... Als muts Lieske het allemaal zo erg vindt moet ze er wat aan doen, misschien kan "lijder" Rob eens wat op poten zetten....?

Als kijker heb je het beste middel, niet kijken en zeker niet sms-en, bewoners kunnen simpel staken en niet meewerken... zolang geen van beide gebeurt, niet zeuren....
pi_30443953
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef OpaLing het volgende:
Ho ho, juffie, u verwart mij met mijn kleinzoon.
Ik spreek geen Engels. En ik val niet op jonge meiden zoals u.

Mijn kleinzoon en ik komen net uit de kroeg, hij heeft iets te veel gedronken. Ik niet, uiteraard.
Opa! Hou op...
Omdat ik een paaaar biertjes heb gedronken ben ik niet meteen dronken ofzo. Tsss.
Ook als ik 100% nuchter ben, vind ik buitenlandse meisjes leuk.
Gelukkig heb ik wel een beetje Engels op school geleerd. Ik vind het gewoon geweeeeldig dat Karn nu ook weer es op Fok! post in d'r wartaal. Prachtig toch?

Kom we drinken er nog eentje hier. U weer een koffie of eindelijk een borrel?

*inschenkt*
  zaterdag 10 september 2005 @ 02:32:10 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_30443956
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Furby het volgende:
Maak dan zelf zo'n programma volgens je eigen regels (of hoe je de regels eigenlijk zou willen zien).
Vertel, oh grote deskundige.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30444004
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Furby het volgende:
Geeft maar weer eens aan dat de Fok-BB kijkers nog net niet het niveau van Tanja halen. De wel normale kijker kijkt gewoon niet meer naar Talpa omdat het kut is (of geworden bij overgenomen programma's) en dat is terug te zien in de kijkcijfers. Jullie idioten blijven maar zeuren. Maak dan zelf zo'n programma volgens je eigen regels (of hoe je de regels eigenlijk zou willen zien).
Pardon vlegel?
Laat ons (mij in iedergeval) in onze waarde alstublieft. Dit is onschuldig vermaak voor ons.
Neem een borrel en ontspan!
pi_30444006
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Furby het volgende:
Jullie idioten blijven maar zeuren.
Jeetje stel je aan zeg. Wij vinden het allemaal lachen hier, die bewoners kiezen er zelf voor om voor lul te zitten in dat huis, en jij vindt ons 'losers'?

Ga dan fijn de krant lezen ofzo...
pi_30444032
*een extra grote borrel inschenkt, ook een kleintje voor Opa*

Nog iemand?

*moppert onverstaanbaar*
pi_30444033
Ja doe mij nu maar een borrel PalinG...
Neem er zelf maar een dubbele, dat merk je toch niet meer
pi_30444087
Maar eigenlijk he...is Tanja best slim.
Ze krijgt geld van Big brother en verder alles wat ze wil door heel zielig te gaan doen.
Toch geweldig dat die mensen er in trappen?

Ik hoop dat ze weggaat, het leven van de andere bewoners is veel leuker, maar ze worden heel erg afgeremd vanwege zo'n egosloerie.
Ik denk dat er dan met veel meer plezier word gekeken naar het programma.

Al is dit misschien wel goed om te zien, er zijn veel wijven zoals Tanja en daar zijn veel kinderen de dupe van.
Hoop dat daar verandering in komt.
pi_30444093
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:36 schreef OpaLing het volgende:

[..]

Pardon vlegel?
Laat ons (mij in iedergeval) in onze waarde alstublieft. Dit is onschuldig vermaak voor ons.
Neem een borrel en ontspan!
idd, waarom al die drukte om niks eigenlijk Tal van topics om niks. Gewoon vermaak, zo was het met BB1 en zo zou het nu ook moeten zijn. Gewoon een half uurtje per dag je rot lachen en dan weer verder met je eigen leven

Ow, de eindshow kijk ik wel naar uit, gewoon om de sfeer al zal dat met Ruud " ik weet totaal niet waar ik mee bezig ben" De Wild en Bridget "ik ben een enorme beeb maar alleen ik vind dat" Maasland nogal tegen gaan vallen, denk ik
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_30444125
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:45 schreef Morwen het volgende:
idd, waarom al die drukte om niks eigenlijk Tal van topics om niks. Gewoon vermaak, zo was het met BB1 en zo zou het nu ook moeten zijn. Gewoon een half uurtje per dag je rot lachen en dan weer verder met je eigen leven
pi_30444170
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef ART het volgende:
Lijkt me duidelijk.
De andere bewoners zijn stoffering voor de baby-in-een-big-brother-huis-show.
Dat is dan ook het enige vernieuwende aan deze BB en daar omheen draait alles en vandaar dat Tanja moet van BB sowieso blijven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30444272
Gebeurd er eindelijk eens wat is het weer niet goed
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 10 september 2005 @ 03:14:41 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30444406
ik zie dat BB weer een succes is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_30444445
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:44 schreef Troeta het volgende:
Maar eigenlijk he...is Tanja best slim.
Ze krijgt geld van Big brother en verder alles wat ze wil door heel zielig te gaan doen.
Toch geweldig dat die mensen er in trappen?

Ik hoop dat ze weggaat, het leven van de andere bewoners is veel leuker, maar ze worden heel erg afgeremd vanwege zo'n egosloerie.
Ik denk dat er dan met veel meer plezier word gekeken naar het programma.

Al is dit misschien wel goed om te zien, er zijn veel wijven zoals Tanja en daar zijn veel kinderen de dupe van.
Hoop dat daar verandering in komt.
Die muts had dat aardig door en ik hoop dat 't een uitzondering was.
  zaterdag 10 september 2005 @ 03:26:34 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30444507
Tanja vertrekt morgenochtend gewoon. Ze heeft pas vanmorgen echt te kennen gegeven te willen vertrekken en dan treedt de 24 uurs regel in werking. Morgenvroeg mag ze dus weg.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30444555
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertrekt morgenochtend gewoon. Ze heeft pas vanmorgen echt te kennen gegeven te willen vertrekken en dan treedt de 24 uurs regel in werking. Morgenvroeg mag ze dus weg.
Het lijkt me niet dat BB iemand kan tegenhouden om gewoon gelijk de spullen te pakken en weg te wezen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 04:16:12 #62
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30444739
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:

Ga ik na het eten even een uurtje bijkomen van de urenlange spanning die het wachten op Tanja's moeder met zich meebrengt, wordt ik wakker, is Tanja weg.
'Hoera' was mijn eerste reactie. Eindelijk!

Iedereen ergert zich compleet de tering aan die autistische asociale trol, die betaalt lijkt te worden voor het aantal keer dat ze het woord 'ik' gebruikt en schijnbaar een bonus krijgt als ze geen wedervraag stelt als iemand iets aan haar vraagt.

De zwangere vrouw bleek een in zichzelf gekeerde asociale trut te zijn die zich slechts bezig hield met bankhangen, drie sigaretten per dag roken (x5) en zeiken over haar matras.
Bovendien had ze een drugsverleden, een bezwangeraar die slechts tegen beloning naar de studio wilde komen om 'euh, euh, Stop met roken voor onze baby ofzo' te stamelen en waarschijnlijk een moeder die tijdens haar zwangerschap ook rookte getuige het gebrek aan karakter en persoonlijkheid van het product van haar zwangerschap.

Dumpen die Groningse uitvreetster. Opgeruimd staat netjes.

 
Als je dit weg had gelaten of anders verwoord was je betoog sterker geweest. Nu is het (of lijkt het op) een herhaling van wat we al talloze malen in het 'Mongolentopic' ©APK hebben gelezen.

Als je betoog tegen Talpa of de redactie van BB is gericht, heeft Tanja daar immers weinig mee te maken. Hooguit als argument dat men een slechte selectie heeft gehouden. Hoewel dat vanuit een commercieel standpunt ook betwistbaar is want er is nog nooit een bewoner geweest die zoveel reacties heeft opgeroepen (alle publiciteit is goede publiciteit ).
quote:
 
Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
 
Eens. Maar dat was het al op het moment dat ze besloten er een zwangere vrouw in te stoppen, ongeacht welke. In feite zijn het zo twee heel verschillende programma's door elkaar. Dan hadden ze nog beter het BB huis helemaal vol met zwangere vrouwen of stellen kunnen stoppen. Nu is het rommelig en beide elementen (het gewone BB spel en de BB baby) komen gewoon niet goed uit de verf. Niet goed over nagedacht imo.

Oplossing lijkt voor de hand liggend. Laat Tanja gaan en fabriceer desnoods een programma of follow-up rondom haar (= tip voor Sjonnie ) en ga gewoon verder met BB en maak het de strengste ooit. We zitten nog aan het begin dus geen elke probleem.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30444850
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig

Ga ik na het eten even een uurtje bijkomen van de urenlange spanning die het wachten op Tanja's moeder met zich meebrengt, wordt ik wakker, is Tanja weg.
'Hoera' was mijn eerste reactie. Eindelijk!

Iedereen ergert zich compleet de tering aan die autistische asociale trol, die betaalt lijkt te worden voor het aantal keer dat ze het woord 'ik' gebruikt en schijnbaar een bonus krijgt als ze geen wedervraag stelt als iemand iets aan haar vraagt.
Leuk BB-materiaal, zou je in eerste instantie zeggen. Ergeren aan bewoners is een eerste vereiste voor een leuke BB-serie.

MAAR BLIJF DAN GVD WEL EERLIJK!
Ik weet zo net niet of de tv kijkers zich zo ergeren aan tanja, 'de bevalling' heeft een tijd gelopen en dus kon dit wel eens het potentieel kijkcijferkanon worden zoals door de programma makers bedacht is, het heeft iig al heel wat publiciteit opgeleverd (mooi meegenomen voor een beginnende zender).

En eerlijk?
Tanja is als eerste in de serie neergezet als een roddeltante, dat zou in een programma zoals dit zeer negatief kunnen uitpakken, vond het wel eerlijk dat ze dit uitzonden.
En ik vind het ook mooi dat wij internetters van dit hele gebeuren (het BB bashen van tanja) getuige mochten zijn .
In eerdere BB's zouden de streams geheid op zwart zijn gegaan en het is voorgekomen dat als de streams het weer deden, de bewoners een spreekverbod kregen over de gebeurtenissen.
quote:
In vorige edities was het een sport tussen de redactie van BB en Internet-fora om elkaar de loef af te steken.
Tijdens BB1 werden de frequenties van microfoons in het huis afgeluisterd. Bij BB3 werd door een wakkere Fokker opgemerkt dat Coos een horloge had dat piepte, hetgeen onmiddelijk een onderzoek tot gevolg had omdat men dacht dat er geheime boodschappen op zijn horloge binnen kwamen.
Zolas Karn al zei is dat gewoon een makkelijk en goedkope manier van feedback.
quote:
En nu?
Nu heeft Talpa een foutje gemaakt.
Het idee was leuk: Stop een zwangere vrouw in het BB huis en Nederland heeft wederom een primeur. Niet alleen was Nederland het eerste land waar BB uitgezonden werd, het zou ook het eerste land zijn waar een baby geboren zou worden in een BB huis!
Endemol weer helemaal 'the dog's bollocks' met het concept en Talpa staat meteen op de kaart.
Een leuk idee van endemol en talpa staan meteen op de kaart?.....
Dan zie ik de fout van talpa niet
quote:
Helaas werd er een foutje gemaakt bij de casting. (Twee foutjes eigenlijk. Tijdens de eerste uitzending bleek dat Ralph -de ex van Nathalie- zich helemaal niet voor het programma had opgegeven, maar gevraagd was om mee te doen) (Zie Ralph=Leugenaar! )
De zwangere vrouw bleek een in zichzelf gekeerde asociale trut te zijn die zich slechts bezig hield met bankhangen, drie sigaretten per dag roken (x5) en zeiken over haar matras.
Bovendien had ze een drugsverleden, een bezwangeraar die slechts tegen beloning naar de studio wilde komen om 'euh, euh, Stop met roken voor onze baby ofzo' te stamelen en waarschijnlijk een moeder die tijdens haar zwangerschap ook rookte getuige het gebrek aan karakter en persoonlijkheid van het product van haar zwangerschap.
Iemand (met een bepaald doel) in het plaatsen zonder dat diegene zichzelf er voor heeft opgegeven lijkt mij juist een uitmuntende manier van casting.
Ik vind die hype tegen tanja wel wat overtrokken, we kennen haar nu een zeer korte tijd, volgens mij te kort om nu al zulke uitlatingen over haar te kunnen doen.
Roken maakt ze zichzelf niet populair mee (en dat weet ze zelf ook), maar ze trekt zich er niks van aan, wat zou kunnen wijzen op een sterke persoolijkheid
En heb ik jou niet ergens iemand een moraalridder zien noemen omdat diegene moord en brand riep omdat tanja rookte?
En ze heeft haar ex die haar mishandeld heeft (althans volgens haarzelf) weer in huis genomen omdat hij dakloos was, wat niet echt op een sterke persoonlijkheid duidt, maar wel weer heel sociaal is ( waarschijnlijk te ).
Drugverleden? hebben de meeste tegenwoordig op zijn tijd niet eens een pilletje of een snuifje geprobeerd?

en die vader...afgezien van een onkostenvergoeding denk ik niet dat ze hem betaald hebben en dat hij geheel vrijwillig daarheen is gekomen, ik geloof niet dat hij echt met tanja verder wou, maar 4 ton zou daar misschien wel eens verandering in kunnnen brengen
quote:
Dumpen die Groningse uitvreetster, zou je dus denken toen ze dreigde met vertrek omdat tijdens de live-uitzending het geslacht van haar toekomstige LMBO-ertje bekend werd gemaakt.
Opgeruimd staat netjes.
Waarom dan niet zo een comotie toen lieske dreigde te vertrekken?
En ik kan Tanja nog wel enigzins volgen, ze hechtte er veel belang aan om het geslacht niet voortijdig te weten te komen en voelt zich door BB erin geluist en nu is het vertouwen weg en wil ze uit principe opstappen, terwijl ze toch een kans op de pot heeft, dat getuigt toch ook wel van karakter.
quote:
Maar nee, CNN en de BBC hebben al vermeldt dat er een zwangere vrouw in het BB huis van het liberale Nederland zit, dus die geboorte moet er koste wat het kost komen.
Tanja mag niet weg, ze krijgt een gesprek met haar moeder en mag een paar dagen in afzondering doorbrengen. (Lees: Er wordt op haar ingepraat en het bedrag om haar te laten blijven gaat omhoog naarmate ze blijft volhouden dat ze naar huis wil.)
Misschien hadden ze het juist beter in een ander land kunnen doen, met een iets mildere regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden enzo
En volgens mij was er in BB1 ook al contact met familieleden, en rob heeft ook een paar dagen in afzondering gezeten.
quote:
Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Talpa minacht haar kijkers en de grootste fans van het programma. De Internet fans die BB gemaakt hebben tot wat het nu is.
Het concept is (nog) niet naar de kloten, pas als Tanja eruit is is het naar de kloten, vandaar dat ze haar nog ff willen laten blijven
Het was toch vanaf het begin duidelijk dat dit de BB baby show zou worden (en toen ik dat huisje ernaast zag dacht ik al gelijk dat het voor de familie van tanja bedoelt was).
Ik ben juist benieuwd hoe de anderen daarmee omgaan.... (ik denk trouwens niet dat tanja er tot het eind inblijft).
Die zien ook dat dit de BB baby show is en om dan een beetje 3 maanden als figurant opgesloten te worden kan tot uiterst stressvolle situaties leiden ben ik bang ( )

Ik heb ook ergens gelezen dat het in haar contract staat dat het geslacht bekend gemaakt mocht worden, dus dat ze niet moet zeuren (wat ik overigens niet helemaal vind opgaan).
Maar ik zou ook kunnen zeggen dat (toen bekend was dat er een zwangere vrouw inkwam) de kijkers zelf ook wisten waar ze aan begonnen en nu dus niet moeten zeuren
quote:
Naast het voetballen hebben ze nu ook BB verkankerd.

Bedankt!

Het is nu pas begonnen wees blij
Bij BB is niks zeker
En de 'topper' Ajax - feyenoord zat niet meer helemaal aan het eind, dus ze luisteren wel degelijk een beetje naar de kijker
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30444858
OMG ik zit sjonnie te verdedigen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 10 september 2005 @ 05:54:38 #65
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30444908
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig


Bovendien had ze een drugsverleden,
Neem aan dat Tanja haar verleden niet kwijt is raakt, ze leeft toch nog
Ze heeft dus een drugverleden! Roel heeft dat toch ook! Staat er in de regels dat een BB Bewoner niet in aanraking mag zijn geweest met drugs?
quote:
Tanja mag niet weg, ze krijgt een gesprek met haar moeder en mag een paar dagen in afzondering doorbrengen. (Lees: Er wordt op haar ingepraat en het bedrag om haar te laten blijven gaat omhoog naarmate ze blijft volhouden dat ze naar huis wil.)
Manipulatie ten top! BB gaat erg ver in het principe alles voor de kijkcijfers.
quote:
Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Helemaal mee eens had er gisteren na de Live Uitzending al de balen van 5 genomineerden en dan zo'n brief voor Lieske vertrouw ik ook niet helemaal! De milde straf voor Nathalie! Ze hadden voor straf haar moeten nomineren ipv Ralph dat had beter geweest! Daarna het gesol met Tanja;contact met de buitenwereld haar moeder etc.... Bah het is echt zonde! Maar toch blijf ik nog wel kijken!
  zaterdag 10 september 2005 @ 06:18:45 #66
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30444936
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 05:12 schreef PC eend het volgende:


Het was toch vanaf het begin duidelijk dat dit de BB baby show zou worden (en toen ik dat huisje ernaast zag dacht ik al gelijk dat het voor de familie van tanja bedoelt was).
Ik ben juist benieuwd hoe de anderen daarmee omgaan.... (ik denk trouwens niet dat tanja er tot het eind inblijft).
Die zien ook dat dit de BB baby show is en om dan een beetje 3 maanden als figurant opgesloten te worden kan tot uiterst stressvolle situaties leiden ben ik bang ( )
Yep. Misschien was het eerst wel de bedoeling om een 'back to basics' BB te maken, vanaf het moment dat ze voor de BB-Baby gingen was het een heel andere show.

Hat zal enerzijds wel gedaan zijn om Talpa (afschuwelijke naam btw) op de kaart te zetten, het lijkt mij ook zeker gedaan om zo te proberen weer nieuwe BB's in het buitenland gestart te krijgen. Ka-Ching!

Voor mij had het hele baby gebeuren niet gehoeven maar een gewone simpele BB zal wel niet meer kunnen tussen al het andere reallife geweld.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 07:44:08 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445047
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef APK het volgende:
Ja, doe iets!
Zeker gezien het feit dat ik nog nooit zoveel woorden in één post heb verwerkt.
Dat verbaasde mij nog het meest van alles!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 07:51:58 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445059
Tanja is uiteindelijk de grote winnaar. Hoe achterlijk en a-sociaal ze ook is, ze heeft het gewoon slim gespeeld. Beetje dreinen en jengelen en maar steeds hogere eisen stellen, wetende wat BB haar er toch niet uit zou gooien.

Vermoedelijk houdt ze dik geld over aan dit avontuur, tenzij ze natuurlijk de clausule in het contract over voortijdig afhaken en dan niks beuren over het hoofd gezien heeft.

Wie de verliezers zijn is natuurlijk duidelijk, maar dát was vantevoren al bekend: de kijkers. Hopelijk krijgt Talpa zelf nog een tik mee door lagere opbrengsten van de commercials. Wie het iig géén hol kan oxideren is $jonnie zelf, die heeft nooit veel boodschap aan de kijkers gehad.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30445071
APK,

Wat je nu ziet gebeuren is het format. Er bestaat geen ander format. BB bepaald wat er gebeurd, wanneer, hoe en waar. Inclusief alle zogenaamde oneerlijkheden of welke tegen je gevoel ingaande acties dan ook. Juist dit laatste geeft opwinding in het huis en daar buiten en dat is de bedoeling. Dat is de basis van het programma. Dat levert kijkers en eventueel stukjes in de krant op. De oorspronkelijk naar buiten gebrachte BBbasis gedachte is onderdeel van het spel. Het zet vele op het verkeerde been.
Het gaat om een commercieel programma, dus geld en geen culturele VPRO gedachte.
Wacht maar op de stemmingen die er aan zitten te komen. Weet je nog hoe verbazingwekkend de uitslagen bij vorige BB afleveringen soms waren. Ook de stemming door de kijker wordt door BB gemanipuleerd als BB dat nodig vindt. Dat is zo langzamerhand toch hoop ik bij iedereen wel bekend. BB is blij met jouw reactie. Het betekend dat jij in ieder geval tot de grote kijkers doelgroep behoort.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 08:00:53 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445082
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 07:56 schreef tanjalies het volgende:
BB is blij met jouw reactie. Het betekend dat jij in ieder geval tot de grote kijkers doelgroep behoort.
Uiteraard, áls er maar over het programma geluld wordt, maakt niet uit hoe.

De enige manier om $jonnie te laten merken dat we dit meer pikken is door niet meer te kijken. Maar daar zijn we nog niet helemaal aan toe.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30445122
Cynix

Wat is niet meer pikken. BB bepaald hoe het programma er uit ziet en de kijker kijkt wel of niet. Nergens ter wereld heeft de kijker invloed op de vormgeving van een programma. En zeker niet bij een programma als BB, wat als het om succes gaat in de wereld top 10 staat. Als je echt wilt weten hoe John de Mol BB heeft opgezet en hoe hij daarmee groot is geworden, dan moet je snel het nog niet zolang geleden uitgegeven boek HET MILJARDEN SPEL, isbn nummer 90 229 8975 5 lezen.
pi_30445135
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:10 schreef tanjalies het volgende:
Cynix

Wat is niet meer pikken. BB bepaald hoe het programma er uit ziet en de kijker kijkt wel of niet. Nergens ter wereld heeft de kijker invloed op de vormgeving van een programma. En zeker niet bij een programma als BB, wat als het om succes gaat in de wereld top 10 staat. Als je echt wilt weten hoe John de Mol BB heeft opgezet en hoe hij daarmee groot is geworden, dan moet je snel het nog niet zolang geleden uitgegeven boek HET MILJARDEN SPEL, isbn nummer 90 229 8975 5 lezen.
En jij werkt voor?

pi_30445158
Ik werkte als producer en als regiseur 30 jaar bij radio en TV, waarvan 15 jaar bij endemol en 8 jaar bij RTL4. Dit geeft mij denk ik het recht en de wetenschap om mijn beweringen te doen.
pi_30445170
Inderdaad echt belachelijk dat ze zo met die Tanja omgaan.
Als Lieske het huis uit had gewild hadden ze haar er ook niet in proberen te houden
en haar zelfs met haar moeder laten praten EN ook nog eens dvd-tjes laten kijken!
pi_30445216
als de bewoners nu allemaal Tanja nomineren Donderdag dan valt er toch echt niks meer te manipuleren door Hummie of Tanja of wie dan ook.
pi_30445233
Er zullen er altijd 2 genomineerd zijn. Zo is het spel. BB kan Tanja er dus altijd in laten zitten. Tanja is te spraakmakend bovendien, de bewoners zullen het wel uit hun hoofd laten om haar te nomineren.
pi_30445245
teckeltje,

Juist op donderdag is er van alles aan de landelijke stemming te manipuleren. Dit is geen gameshow met een notaris. Dit is BB
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 08:47:33 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30445299
Vanwaar de ophef?
Zaten we in '99 zo niet precies eender?
Ieder jaat gebeurt er wel iets, en ieder jaar kijken we weer, en ieder jaar ergeren we ons heerlijk.
Bedenk dat de bewoners nu aardig aan het roddelen zijn, en nu ook een 24 uur zonder Tanja zitten wat ook weer een andere band schept, ben benieuwd hoe het verder gaat als ze terug komt.
Ik ga er van uit dat ze terugkomt, ze heeft gisteren genoeg laten vallen over haar financiele problemen en wat dies meer zij, om daar perfect op in te kunnen spelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30445324
Yvonne,

Geheel juist gezien denk ik.
pi_30445353
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:51 schreef tanjalies het volgende:
Yvonne,

Geheel juist gezien denk ik.
Offtopic:

Je usernummer!
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 08:54:49 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445355
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:47 schreef yvonne het volgende:
Vanwaar de ophef?
Zaten we in '99 zo niet precies eender?
Ieder jaat gebeurt er wel iets, en ieder jaar kijken we weer, en ieder jaar ergeren we ons heerlijk.
Natuurlijk, dat is voor óns hier op FOK! een belangrijk onderdeel van het concept.

Ik heb gelukkig geen aandelen BB, ik hóef niets van Talpa, ik betaal niks, ik doe niet mee aan bel- en SMS-spelletjes en ik vind het allemaal wel prima. En al ik het niet meer prima vind, ga ik gewoon weer iets nuttigers doen met mijn vrije tijd. BB is niet mijn leven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 08:56:43 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445362
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:10 schreef tanjalies het volgende:
Cynix
Wat is niet meer pikken...
Simpel: niet meer geboeid zijn door het concept en het programma en dus niet meer kijken. Zoals tijdens BB4 gebeurde.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 september 2005 @ 08:57:58 #83
88746 magicel
fok!t te weinig
pi_30445372
Tanja is een "show" in de show BB. Talpa zal er alles aan doen om Tanja in BB te laten bevallen om zo deze show succesvol te laten eindigen. Dat daarbij op de grens van toelaatbaar wordt gewerkt, is door hun geaccepteerd. Sterker nog, dat is de kern van het succes van BB, dat is namelijk wat de kijkers (en geld en media-aandacht) trekt. Dus of je daarbij het medische geheim, de arbeidstijdenwet of anderszins overtreedt ga je niet van te voren uitzoeken, maar dat hoor je wel. De opbrengsten van het succes van het momentum zijn vaak toch groter dan de kosten van de overtreding.

Het gaat in BB om sturing. Manipulatie, als je het zo wilt noemen. Niet alleen van de bewoners, maar ook van de kijkers. De kijker heeft geen overeenkomst met Talpa en zij zullen zondermeer de regels wijzigen als hun dat uitkomt, zonder dat met ons te overleggen. Zolang zoals gezegd de opbrengsten (ophef en nieuwe kijkers) groter is dan de kosten (teleurgestelde kijkers die afhaken)

Het leuke hier alleen is, is dat Tanja zich niet makkelijk laat sturen. Sterker nog, ze blijkt heel goed in staat om BB te sturen. Haar successen zijn bekend. Of ze dit bewust doet of niet, kan ik niet zien. Ze is wel door de keuring van BB gekomen, die neem ik aan ook een psychologische test bevat, dus dat is haar wel gelukt. Voorwaarde voor de show is dat mensen zich wel laten sturen. Als je ze een zetje naar rechts geeft, moeten ze wel naar rechts. Tanja is echter passief/introvert en reageert niet op sturing. Ze gaat gewoon zitten en wacht tot BB aan haar wensen voldoet. Indien niet, dan komt ze met een logica (gezien haar uitspraken), waaruit BB maar moeilijk, kan achterhalen hoe ze Tanja moeten sturen blijkt. De show Tanja begint nu echter volgens mij een negatieve invloed op de show BB met de andere bewoners te hebben.

Volgens mij hebben ze om dit probleem eens op te lossen beide shows losgekoppeld. Nu de schone taak om deze weer te koppelen. Dat de kijker en de andere bewoners hierbij weer worden bedonderd, staat voor mij wel vast. Maar ja, de kijker en de bewoners zijn wel te manipuleren en tonen een "normale" reactie daarop. We blijven gewoon lekker meedoen.
feit is dat vandaag morgen gisteren wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:01:25 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445385
Het allermooiste van alles is dat Talpa zich nu toch wel een beetje klem heeft gezet en voor het eerst niet meer 100% de regie in handen heeft. Ze hebben er kennelijk geen rekening mee gehouden dat een zwangere vrouw met schulden en een zwak sociaal leven toch nog ineens eisen gaat stellen en Talpa zelfs in een 'chantabele' positie heeft gebracht.

Ik vraag me af of $jonnie zich de afgang voor zijn nog prille zender kan veroorloven dat zijn groots aangekondigde primeur, een zwangere vrouw en een live-geboorte in het BB-huis, wel eens als een nachtkaars uit zou kunnen gaan. Opnieuw een leuk itempje voor CNN en BBC.

Ik wed dat Hummie er iig zo nu en dan wakker van ligt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:02:16 #85
215 misterDre
Paint it black!
pi_30445389
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Offtopic:

Je usernummer!
Pffff
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:11:18 #86
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30445449
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 08:47 schreef yvonne het volgende:
Vanwaar de ophef?
Zaten we in '99 zo niet precies eender?
Ieder jaat gebeurt er wel iets, en ieder jaar kijken we weer, en ieder jaar ergeren we ons heerlijk.
Volgens mij waren er toen het bekend werd erg weinig (van de internetkijkers iig) die warm liepen voor het BB-baby gebeuren.

Tel daarbij de wens van velen om weer een 'basic' BB te hebben en je hebt de motivatie voor een pleidooi (dit topic) aan Talpa/ Sjonnie.

De persoonlijke aversie voor Tanja die TS etaleert even niet meegerekend.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:16:20 #87
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_30445489
Ik vind het niet eerlijk voor de rest van de bewoners dat Tanja nu een voorkeurs behandeling krijgt omdat ze zo verdrietig is door het geslacht van haar kind. Ze is echt een huilebalk.
Maar ook vind ik dat Big Brother dit niet had mogen vertellen aan nederland terwijl ze zei dat ze het niet wou..
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:20:06 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445526
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:16 schreef SynXteR het volgende:
Ik vind het niet eerlijk voor de rest van de bewoners dat Tanja nu een voorkeurs behandeling krijgt omdat ze zo verdrietig is door het geslacht van haar kind. Ze is echt een huilebalk.
Maar ook vind ik dat Big Brother dit niet had mogen vertellen aan nederland terwijl ze zei dat ze het niet wou..
Je hebt misschien wel gelijk, maar het boeit $jonnie nu eenmaal niet wat jij vindt. De énige manier om hem dat dus duidelijk te maken is door niet meer te kijken vanaf nu. Maar dát doe je niet. En ik ook niet trouwens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:21:06 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30445530
Het is vrij simpel, we willen allemaal hier Tanja eruit hebben. Het frustreerd ons dat ondanks haar dreigement te vertrekken de BBredaktie alles uit de kast trekt om haar erin te houden. Dit waarschijnlijk met het oog op de eventuele toekomstige kijkcijfers van haar bevalling.

Ook worden we nu bevestigd in het al langer gaande gedachte dat al zou Tanja genomineerd worden zij nooit eruit gestemd zal worden door het volk. Ook al zou het volgens de televoting wel moeten. BB laat haar nooit gaan niet eerder dan dat het kind geworpen is. Dan is ze namelijk niet meer interessant.
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 09:26:03 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30445544
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:16 schreef SynXteR het volgende:

Maar ook vind ik dat Big Brother dit niet had mogen vertellen aan nederland terwijl ze zei dat ze het niet wou..
Juist, aan Nederland, maar zoiets stond wel in het contract, vraag je liever af hoe het bij Tanja terecht is gekomen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:30:01 #91
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30445569
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:01 schreef Cynix ® het volgende:
Het allermooiste van alles is dat Talpa zich nu toch wel een beetje klem heeft gezet en voor het eerst niet meer 100% de regie in handen heeft. Ze hebben er kennelijk geen rekening mee gehouden dat een zwangere vrouw met schulden en een zwak sociaal leven toch nog ineens eisen gaat stellen en Talpa zelfs in een 'chantabele' positie heeft gebracht.
Jammer dat we de 'onderhandelingen' niet kunnen zien. Zou wel willen weten hoe ver Talpa cq. BB bereid is te gaan. Die 20.000 schuld moet er zeker wel inzitten imo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:33:00 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445588
De enige mogelijkheid voor Talpa om hier nog een béétje onbeschadigd uit te komen is door Tanja zó zwart te maken dat iedereen haar er uit wil hebben. Dan wordt dus een wereld primeur opgeofferd voor de kijkcijfers (= adverteerders).

Het zou me niet verbazen dat BB uiteindelijk voor die oplossing móet kiezen als Tanja zelfs voor bijvoorbeeld nóg eens ¤ 50.000 extra niet meer wil blijven, labiel als ze is. Want dát ze geld voor haar verblijf krijgt lijkt me wel duidelijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:34:43 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445602
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:30 schreef Rica het volgende:
Die 20.000 schuld moet er zeker wel inzitten imo.
Die was waarschijnlijk vanaf dag 1 al van tafel als ze ook maar een béétje kan onderhandelen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:39:56 #94
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30445651
Die hals heeft het contract niet eens gelezen.

Ze krijgt startgeld en per dag dat ze erin zit een bedragje. Dat meen ik gister tenm opgevangen te hebben.

Als ze dat concreet maken, zo van, "Als je het uitzingt tot die kleine er is krijg je gegarandeerd x euro" vermoed ik dat de crisis is afgewend.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:44:22 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445696
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:39 schreef Rica het volgende:
Als ze dat concreet maken, zo van, "Als je het uitzingt tot die kleine er is krijg je gegarandeerd x euro" vermoed ik dat de crisis is afgewend.
Daar reken ik op. En dat zal normaal gesproken een fiks bedrag kunnen zijn. Als ze slim is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:45:06 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445702
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:44 schreef Cynix ® het volgende:
...Als ze slim is.
Not!

Tsja, dát is dan weer in het voordeel van Talpa.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:47:48 #97
16305 Jappie
parttime reverend
pi_30445729
Ik vind dit wel een aardig topic
pi_30445730
wat een larie
道 可 道 , 非 常 道 。 名 可 名 , 非 常 名 。
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:48:19 #99
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30445737
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Not!

Tsja, dát is dan weer in het voordeel van Talpa.
Misschien is Tanja een snelle leerling.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30445743
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:39 schreef Rica het volgende:
Die hals heeft het contract niet eens gelezen.

Ze krijgt startgeld en per dag dat ze erin zit een bedragje. Dat meen ik gister tenm opgevangen te hebben.

Als ze dat concreet maken, zo van, "Als je het uitzingt tot die kleine er is krijg je gegarandeerd x euro" vermoed ik dat de crisis is afgewend.
Ze leeft van een uitkering dus daar zal ze toch zeker op gekort worden dan.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:50:05 #101
43556 miss_dynastie
pi_30445770
Ik snap het probleem niet, er waren toch nog 99 andere zwangere vrouwen die er wel in willen? Schop Tanja er zonder enige financiële vergoeding eruit en zet er een andere zwangere in.
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:53:57 #102
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30445810
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Ze leeft van een uitkering dus daar zal ze toch zeker op gekort worden dan.
Dat geldt alleen voor de bijstand dacht ik.

Ze zat in de ziektewet, heeft nu zwangerschapsverlof en als dat afgelopen is heeft ze nog recht op WW.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 09:55:32 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445828
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:47 schreef DaeQ het volgende:
wat een larie
Want?
Iets meer dan loze kreten graag. Het is hier wel een forum, ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 10:00:33 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30445895
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het probleem niet, er waren toch nog 99 andere zwangere vrouwen die er wel in willen? Schop Tanja er zonder enige financiële vergoeding eruit en zet er een andere zwangere in.
Wie zegt dat die 99 andere vrouwen geen steeds onredelijker eisen zouden gaan stellen zodra ze eenmaal binnen zijn? Ze zochten volgens mij duidelijk een sociaal zwakke vrouw, liefst ook nog met schulden, met het idee dat die niet al te moeilijk zou gaan doen en gewoon haar tijd uitzitten voor een mooi verdiende grijpstuiver.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 10:02:36 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30445918
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Schop Tanja er zonder enige financiële vergoeding eruit en zet er een andere zwangere in.
Waarom?
Tanja is wel een persoon die heel stream volgend nederland bezighoudt.
Of dat je haar nu mag of niet, ze houdt ons bezig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 10:04:42 #106
43556 miss_dynastie
pi_30445942
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom?
Tanja is wel een persoon die heel stream volgend nederland bezighoudt.
Of dat je haar nu mag of niet, ze houdt ons bezig.
Ze wil toch weg, tenzij ze grof betaald krijgt? Laat haar gaan, en zet er een ander in. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat er geen 'back-up' zwangere klaarstaat.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:06:10 #107
242 Pinball
Electric Monk
pi_30445967
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:

Waarom?
Tanja is wel een persoon die heel stream volgend nederland bezighoudt.
Of dat je haar nu mag of niet, ze houdt ons bezig.
En behalve ons ook de bewoners. Gisterenavond verveelden ze zich meteen het apelazerus toen Tanja 1 avondje wegwas.

Ik haat 'r, maar ze is wel de smaakmaker
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:07:30 #108
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_30445988
oprotten met die heujj pony
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_30446004
Volgens mij is dat idee om een zwangere vrouw te laten bevallen in het Huis afkomstig van Ernst-Paul Hasselbach, presentator van Expeditie Robinson en nu eindredacteur van BB5. In een van de vorige edities van ER was er namelijk een vrouw genaamd Fatima die zwanger bleek te zijn. Wij als kijkers konden toen ook zien hoe er op het vaste land een echo werd gemaakt. Ik herinner me ook nog dat Ernst-Paul toen zei dat Nederland meeleefde met haar en dat de reacties overweldigend waren. Uiteindelijk moest ze de Expeditie wel verlaten. Met dit alles in het achtergrond en dan net name dat meeleven moet hij gedacht hebben, wat in ER niet kon, kan in BB wel. Laten we het even over doen. Nu met een bevalling.

Verder is een live bevalling op televisie niet echt uniek. Het gebeurde 20 jaar geleden al in Vinger aan de Pols. Dat zei Pia Dijkstra in een van de bladen .

Voor mij is BB toch wel verpest door dat Tanja gebeuren. Laat haar in godsnaam gaan zou ik zeggen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:08:50 #110
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_30446005
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 09:53 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat geldt alleen voor de bijstand dacht ik.

Ze zat in de ziektewet, heeft nu zwangerschapsverlof en als dat afgelopen is heeft ze nog recht op WW.
dat moeten ze haar ook afnemen
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:09:21 #111
242 Pinball
Electric Monk
pi_30446017
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze wil toch weg, tenzij ze grof betaald krijgt?
Hoe concreet is dat eigenlijk? Ik heb haar één keer horen zeggen dat ze 'wel zou blijven' als ze dan van haar schulden af zou zijn, maar ik weet niet of dat nog vaker naar voren is gekomen.
Heeft ze dat ooit zo gesteld: zak geld of ik ben weg?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:17:21 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30446129
Ik heb met grote ogen van verbazing zitten kijken dat ze naar huis mocht bellen.
Wat een verschil met Karin uit BB1, die weliswaar ook naar huis mocht bellen, maar daar wel maanden op had moeten wachten en er niet om gevraagd had.

Dát was BB, dit heeft er niets meer mee te maken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 10:32:52 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30446375
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef Sanne het volgende:
Dát was BB, dit heeft er niets meer mee te maken.
Niet met óns idee van BB. $jonnie denkt daar heel anders over.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30446435
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:17 schreef Sanne het volgende:
Ik heb met grote ogen van verbazing zitten kijken dat ze naar huis mocht bellen.
Wat een verschil met Karin uit BB1, die weliswaar ook naar huis mocht bellen, maar daar wel maanden op had moeten wachten en er niet om gevraagd had.

Dát was BB, dit heeft er niets meer mee te maken.
Tanja is een BB binnen een BB. Of zo.

Voor de rest gelden dezelfde regels als normaal, alleen Big Mama mag 't anders doen
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 10:41:00 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30446534
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze wil toch weg, tenzij ze grof betaald krijgt? Laat haar gaan, en zet er een ander in. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat er geen 'back-up' zwangere klaarstaat.
een rokende, oer domme uitspraken doende, zwangere?
Eentje waar we ons nog meer aan kunnen ergeren zwangere?
Denk dat die dun gezaaid zijn
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 10:42:38 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30446561
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef Pinball het volgende:

[..]

En behalve ons ook de bewoners. Gisterenavond verveelden ze zich meteen het apelazerus toen Tanja 1 avondje wegwas.

Ik haat 'r, maar ze is wel de smaakmaker
Zijn we er toch?
Anders piepen we weer dat BB zo saai is
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30446587
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze wil toch weg, tenzij ze grof betaald krijgt? Laat haar gaan, en zet er een ander in. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat er geen 'back-up' zwangere klaarstaat.
Ik denk dat ze liever iemand hebben die 'spraak maakt' dan een gewone zwangere. het gaat ze echt niet daadwerkelijk om lieve echo's, hartjes enzo hoor, maar om iemand als Tanja. Bij de screening heeft Hummie echt wel in haar broekje geplast van vreugde: puur goud hebben ze met Tanja in handen.
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 10:45:21 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30446595
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:08 schreef schatje het volgende:


Voor mij is BB toch wel verpest door dat Tanja gebeuren. Laat haar in godsnaam gaan zou ik zeggen.
Bejje gek
We hebben gisteren weer massaal voor de streams gehangen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 10:47:10 #119
43556 miss_dynastie
pi_30446632
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:44 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik denk dat ze liever iemand hebben die 'spraak maakt' dan een gewone zwangere. het gaat ze echt niet daadwerkelijk om lieve echo's, hartjes enzo hoor, maar om iemand als Tanja. Bij de screening heeft Hummie echt wel in haar broekje geplast van vreugde: puur goud hebben ze met Tanja in handen.
Het enige nadeel is dat ze dat Tanja nu hebben laten merken. Imho had iedereen in het huis gewoon moeten zeggen 'oke dan, doei', dan was het zonder problemen afgelopen geweest. Die aandacht is waar ze op kickt.
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 10:48:16 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30446656
DUS DIE VIEZE CRACKHOER ZIT ER NOG IN!!!



Dit is echt triest. Hummie buigt voor Tanja! Tanja is gewoon de baas!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30446664
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het enige nadeel is dat ze dat Tanja nu hebben laten merken. Imho had iedereen in het huis gewoon moeten zeggen 'oke dan, doei', dan was het zonder problemen afgelopen geweest. Die aandacht is waar ze op kickt.
Ja maar BB wil niet dat het afgelopen is.

En Tanja eigenlijk ook niet hoor, als ze maar wat centjes krijgt.

En wij eigenlijk ook niet, want over wie moeten we dan zeuren verder?
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 10:54:16 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30446824
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja maar BB wil niet dat het afgelopen is.

En Tanja eigenlijk ook niet hoor, als ze maar wat centjes krijgt.

En wij eigenlijk ook niet, want over wie moeten we dan zeuren verder?
Win-win situatie dus
Nou ja, het houdt ons lekker bezig iig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30446901
De vraag is nu alleen.
Als een Rikkert een Lieske of welke andere bewoner dan ook er ook uit wil stappen.
Mag die dan ook met moeder praten of in een tuinhuisje filmpjes kijken?
Ik denk het niet en daar krijg je weer te zien hoe oneerlijk het er daar aan toe gaat.
Ik neem aan dat de bewoners nu trouwens ook wel door hebben dat Tanja word voor getrokken .
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_30446933
Offtopic: waarom mocht karin in BB1 ook weer naar huis bellen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:58:58 #125
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30446955
Helemaal met OP eens. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:59:13 #126
242 Pinball
Electric Monk
pi_30446968
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:48 schreef Gert het volgende:
Hummie buigt voor Tanja! Tanja is gewoon de baas!
Heel eng beeld van Tanja met de voorbinder achter Hummie
Ieuw..
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:59:21 #127
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30446975
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Offtopic: waarom mocht karin in BB1 ook weer naar huis bellen?
Er mocht toen één iemand van de goep naar huis bellen. In onderling overleg is Karin toen aangewezen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:00:41 #128
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30447017
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:44 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik denk dat ze liever iemand hebben die 'spraak maakt' dan een gewone zwangere. het gaat ze echt niet daadwerkelijk om lieve echo's, hartjes enzo hoor, maar om iemand als Tanja. Bij de screening heeft Hummie echt wel in haar broekje geplast van vreugde: puur goud hebben ze met Tanja in handen.
Natuurlijk speelt controverse een rol. Het feit dat ze iemand selecteren die rookt spreekt boekdelen. Heb je gelijk iedereen op de kast.

En haar achtergrond is ideaal voor de roddelbladen om in te gaan spitten, haar beroerde financiele situatie perfect voor het 'happy end' wanneer ze er met een zak geld en kado's uitgaat, het zag er allemaal geweldig uit dachten Hummie en Ernst..

...totdat Tanja in een pre-natale depressie schoot.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 11:02:13 #129
43556 miss_dynastie
pi_30447061
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik neem aan dat de bewoners nu trouwens ook wel door hebben dat Tanja word voor getrokken .
Dat hebben ze volgens mij al een tijdje door, alleen ze durfden het amper te laten merken uit angst voor de mening van het publiek. Zij hebben het idee dat Tanja geliefd is, denk ik
pi_30447243
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat hebben ze volgens mij al een tijdje door, alleen ze durfden het amper te laten merken uit angst voor de mening van het publiek. Zij hebben het idee dat Tanja geliefd is, denk ik
Zeker weten. Daarom zijn ze ook zo voorzichtig in het uiten van hun mening. Maar dat houden ze niet vol...
Als Tanja terug is gaat ze dat nog wel merken, en heeft Hummie toch weer d'r zin.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30447268
Het kan best een streep door de rekening van BB zijn als Tanja er nu alsnog uitstapt, maar aan de andere kant is er ook niets aan de hand. Er zal vermoedelijk gelijk een andere zwangere vrouw uit het aanmeldbestand met een rotgang in het huis geplaatst zal worden. We hebben dat vroeger ook gezien. Iemand vertrok en werd door een nieuwe bewoner vervangen. Waarom zou dat nu anders zijn. Allemaal gedoe en toch niets aan de hand.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:09:34 #132
242 Pinball
Electric Monk
pi_30447274
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:00 schreef Rica het volgende:

[..]

Natuurlijk speelt controverse een rol. Het feit dat ze iemand selecteren die rookt spreekt boekdelen. Heb je gelijk iedereen op de kast.

En haar achtergrond is ideaal voor de roddelbladen om in te gaan spitten, haar beroerde financiele situatie perfect voor het 'happy end' wanneer ze er met een zak geld en kado's uitgaat, het zag er allemaal geweldig uit dachten Hummie en Ernst..

...totdat Tanja in een pre-natale depressie schoot.
Volgens mij ziet het er nog steeds geweldig uit. Tanja denkt dat ze een ingebouwde filter heeft die haar kind vrijwaart van sigarettenrook. Je maakt mij niet wijs dat iemand die zó stom is niet door een teampje gewiekste psychologen/advocaten/hummies omgeluld kan worden om in dat huis te blijven. Gooi er een paar extraatjes tegenaan en onze bijstandsjunk weet niet hoe snel ze zich weer bij de rest moet voegen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Admin zaterdag 10 september 2005 @ 11:12:57 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30447365
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:09 schreef tanjalies het volgende:
Het kan best een streep door de rekening van BB zijn als Tanja er nu alsnog uitstapt, maar aan de andere kant is er ook niets aan de hand. Er zal vermoedelijk gelijk een andere zwangere vrouw uit het aanmeldbestand met een rotgang in het huis geplaatst zal worden. We hebben dat vroeger ook gezien. Iemand vertrok en werd door een nieuwe bewoner vervangen. Waarom zou dat nu anders zijn. Allemaal gedoe en toch niets aan de hand.
Er is ook helemaal niets veranderd, mensen zijn kort van herinnering
Maar het houdt ons heerlijk bezig en dan is het al volledig geslaagd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 11:17:05 #134
43556 miss_dynastie
pi_30447472
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:09 schreef tanjalies het volgende:
Het kan best een streep door de rekening van BB zijn als Tanja er nu alsnog uitstapt, maar aan de andere kant is er ook niets aan de hand. Er zal vermoedelijk gelijk een andere zwangere vrouw uit het aanmeldbestand met een rotgang in het huis geplaatst zal worden. We hebben dat vroeger ook gezien. Iemand vertrok en werd door een nieuwe bewoner vervangen. Waarom zou dat nu anders zijn. Allemaal gedoe en toch niets aan de hand.
Zoiets heb ik dus ook, plemp er gewoon een ander in en er komt vanzelf wel weer leuke televisie, Tanja of geen Tanja.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:18:59 #135
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30447522
tof, krijgt ze allerlei info van buitenaf via haar moeder te horen
Goed bezig Talpa
pi_30447629
ehh..wat zit je je nou druk te maken om de geloofwaardigheid? je weet dat dit soort programma's worden gemaakt voor mensen met een iq lager dan 100..moet je ook geen hoge verwachtingen hebben

sommige mensen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 11:49:58 #137
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30448433
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er is ook helemaal niets veranderd, mensen zijn kort van herinnering
Maar het houdt ons heerlijk bezig en dan is het al volledig geslaagd.
Dat er iemand zó wordt voorgetrokken heb ik nog niet eerder gezien bij BB.
Het kan niet anders of Tanja krijgt minstens 7 of 8 nominaties aan de broek de volgende keer.
Lieske heeft volkomen gelijk: dit is heel erg oneerlijk.

Tanja dus 100% zeker de volgende keer op de bank. En o wat gaat die slecht scoren. Al zal het wél schelen dat je op je favoriet moet stemmen, en niet op degene die je wilt zien vertrekken. Anders zal Tanja moeiteloos meer dan 80% van de stemmen halen.
Maar BB laat Tanja natuurlijk niet gaan. Dus dat wordt weer manipuleren met die stemmen.
En dan de overige bewoners helemaal gek daarna: shit, die zwangere bitch is écht populair, hoe kán dat nou? Nou: dat kan ook niet. Maar Hummie wil het zo. Die baby moet en zal bevallen in dat huis, punt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30449439
Goed Tanja blijft dus. Voor mij duidelijk einde BB, wat een ongelofelijke kut editie. Ongelofelijk!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:22:02 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30449513
Deze BB is nu inderdaad verpest. En de andere bewoners (op Lieske na geloof ik) ook nog roepen dat ze het helemaal niet oneerlijk vonden net..
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:23:02 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30449533
Ze wilde zelf weg, haar vader is ziek,,, en toch weet iemand haar nog over te halen om te blijven????
Waar is de logica
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:24:34 #141
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30449565
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Deze BB is nu inderdaad verpest. En de andere bewoners (op Lieske na geloof ik) ook nog roepen dat ze het helemaal niet oneerlijk vonden net..
pi_30449595
Bah, die stem van Tanja irriteerd me nu al weer
Het zou me niks verbazen als ze naast de redenen die ze nu noemt nog een flink bak geld geboden heeft gekregen
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:27:30 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30449654
Lieske: "Als er iets ernstigs met mijn ouders zou gebeuren, trek mij hier dan maar weg"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30450224
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Gert het volgende:

[..]
Die baby moet en zal bevallen in dat huis, punt.
moet die baby nu ook al bevallen? Arm kind

Overigens ben ik het met de rest van het betoog en dit topic helemaal eens. Het concept en de geloofwaardigheid is erger dan ooit naar de klote. Het is duidelijk dat alles gedaan zal worden om Tanja erin te houden. Lekker voor de rest, die zit er dus eigenlijk gewoon voor spek en bonen bij. Kan me voorstellen dat die zich flink genaaid voelen.
mooi he, alles
pi_30450356
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef phileine het volgende:
. Lekker voor de rest, die zit er dus eigenlijk gewoon voor spek en bonen bij. Kan me voorstellen dat die zich flink genaaid voelen.
On-be-grijpe-lijk dat ze er dus niks van zeggen, tegen Tanja. Hun gezichten spreken boekdelen. Alleen Lieske is nog dapper genoeg, de rest houdt angstvallig zijn/haar mond.

Flikker nou eens op met die tea and sympathy en zeg wat je denkt!
pi_30450436
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig
Met het helemaal met je eens.
Kunnen we geen aangifte bij de politie doen.
Wegens het gijzelen van Talpa medewerker.
pi_30450474
Allemachtig wat een lafbekken die bewoners
pi_30450501
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom?
Tanja is wel een persoon die heel stream volgend nederland bezighoudt.
Of dat je haar nu mag of niet, ze houdt ons bezig.
Hallo, Tanja wil wel naar huis maar mag dat niet van die heks Hummy
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 12:57:07 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30450530
Inderdaad, wát een stelletje labbekakken; én maar bezig zijn met wat "het Nederlandse volk" vindt.
Vooral niet zeggen wat je denkt.
Ze beseffen niet dat je je juist mateloos populair kan maken bij "de mensen in Nederland" door dat zeurende egocentrische serpent eens flink op haar nummer te zetten.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30450788
Ik verwacht echt nog wel een escalatie op dit punt; er komt een moment dat bijv. Rikkert een fijne sarcastische opmerking zal maken, en dan bijval krijgt van een aantal bewoners.
Als alle aandacht voor Tanja straks is opgehouden.

Daar hoop ik dan maar op, want op deze manier vind ik er geen ruk meer aan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30451048
We moet gaan protesteren tegen deze gaan van zaken.
Welke vorm van actie weet ik niet.
pi_30451099
Belachelijk dat ze terug is.

Sneue zet, BB.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 13:19:38 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_30451241
Lieske staat onderin de hiearchie. Niemand die haar mening van belang vindt. Het wachten is op één van de "leiders" die zich gaat uitspreken. Dan volgen de lemmingen vanzelf en durfen ze in opstand te komen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 13:39:27 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30451810
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:19 schreef tong80 het volgende:
Lieske staat onderin de hiearchie. Niemand die haar mening van belang vindt. Het wachten is op één van de "leiders" die zich gaat uitspreken. Dan volgen de lemmingen vanzelf en durfen ze in opstand te komen.


Zit wel wat in, maar belangrijker dan de hierarchie is het volgens mij dat de bewoners inschatten dat Tanja wel populair zal zijn buiten het huis. Daarom vinden ze het niet taktisch om haar al te hard aan te pakken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30451921
Heil Lieske.
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 13:45:41 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30451961
En Rob en Chantal met name, die zo op haar hebben lopen inpraten dat ze moet blijven, kunnen nu natuurlijk ook niet ineens verontwaardigd gaan doen dat ze weer terug in het huis is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:50:25 #157
215 misterDre
Paint it black!
pi_30452097
Geloofwaardigheid en BIg Brother gaat sowieso niet samen in 1 zin. Maar nu hebben ze het toch wel erg bont gemaakt. Ik hoop dat ze voor deze ernstige inschattingsfout worden afgestraft.

Ze hebben de leiding uit handen gegeven. Big Brother is dood.

Leve Big Sister...hoera hoera hoera
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:52:30 #158
16305 Jappie
parttime reverend
pi_30452153
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef phileine het volgende:

Het is duidelijk dat alles gedaan zal worden om Tanja erin te houden. Lekker voor de rest, die zit er dus eigenlijk gewoon voor spek en bonen bij. Kan me voorstellen dat die zich flink genaaid voelen.
Niet helemaal natuurlijk.....ik denk dat de meesten er op gokken (en waarschijnlijk ook gelijk krijgen) dat Tanja na haar bevalling niet ook nog eens als winnaar zal worden uitverkoren.

Ergo: Zing het uit tot na de bevalling en ga dan door voor de prijzen lijkt het devies.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:56:40 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30452254
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef misterDre het volgende:
Ze hebben de leiding uit handen gegeven. Big Brother is dood.

Leve Big Sister...hoera hoera hoera
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2005 @ 14:10:44 #160
43556 miss_dynastie
pi_30452598
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
We moet gaan protesteren tegen deze gaan van zaken.
Welke vorm van actie weet ik niet.
Simple as hell, nooit meer kijken. Maar daar heb ik niet zo'n zin in, jij wel?
pi_30454107
BB is nu eenmaal sensatie. Dat jullie er over zeuren (niet negatief bedoelt) is net de bedoeling van het programma. Dat andere mensen ook nog gaan kijken. Nou, mij krijgen ze niet. Ik snap ok niet dat ze niet van manipuliever dan alleen dit gaan doen. Er kijken meer vrouwen dan mannen. Dus breng dat psychologische wat meer in beeld. Heb niet het idee dat ze dat nu doen, maar kan daar eerlijk gezegd niet eens een eigen mening over vormen. En nee, ik kijk niet!

Gewoon wat beter in beeld brengen hoe snel mensen oordelen vormen en wat nou de invloed van geld en groepsgedrag in zo'n klein huisje heeft. Of zet er bijvoorbeeld een paar hooligans van verschillende clubs in. Of andere mensen die lijnrecht tegenover mekaar staan. Of geef ze erg beperkt eten en kijk of al die mooie praatjes van mensen nog steeds uitkomen. Maar nee, jullie kijken gewoon naar een stel onbekende mensen die je een paar maanden geleden op straat niet eens een blik had gegunt. Alleen maar bang om niet mee te kunnen praten de volgende dag op het werk?
Of ben je echt bang om iets te missen?
pi_30454196
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef Wolter het volgende:
Maar nee, jullie kijken gewoon naar een stel onbekende mensen die je een paar maanden geleden op straat niet eens een blik had gegunt. Alleen maar bang om niet mee te kunnen praten de volgende dag op het werk?
Of ben je echt bang om iets te missen?
Ga jij hier je vraag maar stellen: Wat bezielt men?

Want dit topic gaat over iets anders
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:45:32 #163
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_30454897
Tanja terug in het huis. Goed zo. Kan ik eindelijk eens een bevalling LIVE zien op BB5...
pi_30457910
Ik mag hopen dat haar terugkeer er voor zorgt dat ze genadeloos wordt genomineerd door de rest en dan met een overdonderende meerderheid wordt weggestemd. Ik weet het, ijdele hoop want Talpa laat haar natuurlijk nu helemaal niet meer gaan tot aan de bevalling
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:51:20 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30458417
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat haar terugkeer er voor zorgt dat ze genadeloos wordt genomineerd door de rest en dan met een overdonderende meerderheid wordt weggestemd. Ik weet het, ijdele hoop want Talpa laat haar natuurlijk nu helemaal niet meer gaan tot aan de bevalling
Ze gaat ook door héél weinig genomineerd worden, aangezien een groot deel van de bewoners denkt dat het programma stopt zodra de zwangere het huis uit is. Hebben ze echt gezegd, dus logisch dat er niet op Tanja gestemd wordt. Gelukkig zijn er vast wel 1 of 2 die daar schijt aan hebben en die niet op de hoofdprijs azen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30464905
Op Tanja stemmen? Mag vast niet eens van BB. Of geloven jullie nu nog in een eerlijke strijd?
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:56:25 #167
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_30466855
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  zondag 11 september 2005 @ 05:24:20 #168
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30476168
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, doe iets!

Zeker gezien het feit dat ik nog nooit zoveel woorden in één post heb verwerkt.
Ja precies. Die lange posts, die lees ik nooit.
'Beam me up Scotty'
pi_30483662
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef Furby het volgende:
Geeft maar weer eens aan dat de Fok-BB kijkers nog net niet het niveau van Tanja halen.
Your'e sick men!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
  Moderator zondag 11 september 2005 @ 22:54:37 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30499761
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef karn het volgende:

[..]

Doe eens lief. Post een link naar vorige jaren.

MY Dutch is shite, That's why
Your english is not that good either

Maar even ontopic: ben het helemaal met de OP eens, het leuke gaat er wel vanaf op deze manier...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 12 september 2005 @ 00:27:16 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_30502779
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef karn het volgende:

[..]

Doe eens lief. Post een link naar vorige jaren.

MY Dutch is shite, That's why
Gevonden: "karn" wel of geen engels

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 12 september 2005 @ 08:03:49 #172
521 ruby
Hell yeah!
pi_30505998
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef Wolter het volgende:
Of ben je echt bang om iets te missen?
Het is gewoon leuk om lekker te mekkeren op Fok met z'n allen. Op m'n werk praat ik er amper over. Bovendien kijken de meesten waarschijnlijk alleen de reguliere uitzendingen dus hebben ze een heel ander beeld ervan.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 12 september 2005 @ 08:11:50 #173
242 Pinball
Electric Monk
pi_30506058
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:03 schreef ruby het volgende:

Het is gewoon leuk om lekker te mekkeren op Fok met z'n allen. Op m'n werk praat ik er amper over. Bovendien kijken de meesten waarschijnlijk alleen de reguliere uitzendingen dus hebben ze een heel ander beeld ervan.
Ik lul de hele dag door op ze in tot ze zich er zó voor interesseren dat ik op m'n werk ook de streams aan kan zetten
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30507075
BB is nooit geloofwaardig geweest alleen is dit een wel erg botte move.

Ik volg BB5 door hier de commentaren te lezen en af en toe te kijken naar de tv uitzendingen. De streams vind ik veeeeeels te saai om te kijken.

Wat mij het nog het meeste trekt aan BB5 zijn de bewoners, die moeten toch wel weten hoe erg ze gemanipuleerd worden, die moeten toch wel weten dat BB er allles aan zal doen om de baby in het huis te krijgen..... Toch, of zijn ze daar allemaal geselecteerd op goedgelovigheid.

Ach, ik loop te zemelen, ik lees de streamverslagen (als ik zin heb), kijk soms naar de streams en de live shows (ik hou van b-tv), maar ik zal nooit, maar dan ook echt nooit een sms-je sturen, of betalen voor een stream.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:10:51 #175
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_30529136
god, ik ben nu afgehaakt. BB1 was echt en sindsdien is het een grote geregisseerde show met sensatie om kijkers te trekken. het principe van BB is definitief verkwanseld.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:23:49 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_30529501
Volgens mij heeft de redactie meegelezen.
Tanja werd vandaag in de uitzending wel degelijk als een luie verwende sloerie neergezet.

Weg met dat autistische buikwrijvende kreng, dan kunnen we weer back to basic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 00:48:22 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30529971
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:10 schreef evert het volgende:
god, ik ben nu afgehaakt. BB1 was echt en sindsdien is het een grote geregisseerde show met sensatie om kijkers te trekken.
Welnee, er was totaal niks "echts" aan BB1. De bewoners dáchten dat misschien, maar $jonnie en Hummie wisten ook toen wel beter.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 00:50:48 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30530015
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:41 schreef ascii het volgende:
Wat mij het nog het meeste trekt aan BB5 zijn de bewoners, die moeten toch wel weten hoe erg ze gemanipuleerd worden,...
Ach weet je, misschien zijn ze toch wel slimmer dan wij hier nu denken en láten ze zich gewoon manipuleren. Het enige waar het voor hen om gaat is 100 dagen een beetje plezierig uitzitten en dan met ¤ 3,5 ton naar huis gaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:56:02 #179
6941 APK
Factual, I think.
pi_30530098
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:50 schreef Cynix ® het volgende:
Het enige waar het voor hen om gaat is 100 dagen een beetje plezierig uitzitten en dan met ¤ 3,5 ton naar huis gaan.
Zelfs als je niet wint is het redelijk lucratief.
4500¤ startgeld plus een dagvergoeding.

Dat heel Nederland na afloop weet/denkt dat je een travo bent is slechts een enigszins nare bijkomstigheid.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2005 @ 00:59:50 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30530167
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:56 schreef APK het volgende:
Dat heel Nederland na afloop weet/denkt dat je een travo bent is slechts een enigszins nare bijkomstigheid.
Maar het biedt wel allerlei aanknopingspunten voor een aprés-BB carriere.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30544762
het enige wat helpt is geld
het is dus belangrijk om de sponsers aan te spreken
maar internationaal is bb al een hit
het nieuws is al op diverse buitenlandse zenders geweest

ps als tanja nieuws van de buitenwereld mag hebben
vinden ze het vast niet erg als een fok'er al het belangrijke nieuws over het hek heen flikkert

ik ga nu echt eens wat bedenken
want alleen maar ff schreeuwen merken ze niet
ff topic zoeken voor ideeen
pi_30545146
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:52 schreef harrie1 het volgende:


ik ga nu echt eens wat bedenken
want alleen maar ff schreeuwen merken ze niet
Flikker een Fokstok met boodschappen over het hek.

Oh, het is voor Tanja, tief dat ding maar over het hek dan.
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:51:38 #183
6941 APK
Factual, I think.
pi_30558829
Even gecopieerd uit een stream-topic:
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:41 schreef flugeltje het volgende:
Ff samenvatten...

Iedereen boos op Tanja, iedereen wil haar aanspreken op gedrag. Niemand durft het uiteindelijk. BB wordt beetje bang omdat Tanja buiten de groep dreigt te vallen en verzint een kinderlijk makkelijk spelletje waarmee Tanja kadootjes kan verzamelen voor de rest van de bewoners....

Heb ik het zo bij het rechte end?

Ik kan mezelf geen BB heugen waarbij een bewoner zo ontzettend geholpen werd in de smaak te vallen.....
Verder koos ze tijdens de kwis nog voor 15 minuten minder lopen ipv een half uur muziek.
En wat doet BB?

Ze krijgen alsnog muziek....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 14 september 2005 @ 00:05:33 #184
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30559319
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe enorm er gemanipuleerd wordt. Alles voor Tanja...

Heeft ze verdriet, krijgt ze kans om dit in een apart hokje te verwerken in het bijzijn van haar MOEDER! En dan vergeet ik nog de stapel DVD's die erbij geleverd werd.

Dreigt ze buiten de groep te vallen? Ach BB 'regelt' dit wel even voor haar....

Als ik in het huis zou zitten zou ik direct in de DBK gestaan hebben over zoveel 'hulp' van buitenaf.
Ik snap natuurlijk best dat ze haar het huis nog niet uit willen hebben, maar dit gaat gewoon te ver.

Hoewel ik weet dat het maar een tv-programma is kan ik er niet over uit waar BB mee bezig is. Ik voel me opgelicht en belazerd. Het meest jammere is nog dat de kijker thuis dit soort 'spelletjes' niet te zien krijgt en uiteindelijk geheel volgens het plan van BB gaat stemmen. Bah
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 14 september 2005 @ 02:22:27 #185
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_30561705
KUT KUT KUT,

HOERENZOOI

De eerste BigBrot$er leek me leuk, ja ik ga ook kijken en de eerste paar dagen is het lachen geblazen, toch allemaal maar een beetje gevolgd een beetje kijken wat internet er in kan betekenen en dat is meer dan veel mensen denken dus oke die heb ik bijna helemaal gekeken, eerlijk is eerlijk.

BB2 t/m 4 allemaal geen ruk van gezien of gelezen, boeide me nie meer en dan kom ik toevallig en echt toevallig in de eerste week BB tegen op tapla, mooi ff kijken en ja het leek lachen, lekker mensen gek maken met geld, beetje kut opdrachtjes geven enzo prima.

Nee nu zit er zo'n domme achterlijke zwangere doos die ze verplicht een abortus moeten laten doen omdat het beter is voor iedereen inclusief het kind en nu is er meteen geen ruk meer aan.

Ik lees op internet een hoop en dat zie ik dan 3 tot 4 dagen later op TV, alles draait om dat lelijke hoertje dat toevallig zwanger is en waar is de rest van de lol, wanneer gaan die mensen eens een keer een zware dobber krijgen, beetje tegen elkaar op steken enzo.

Nee we gaan gewoon weer terug naar het zielige jammeren van die sukkels die zich er voor op geven. Weer geen BB voor mij waarschijnlijk dit jaar. een kut zo groot opgerekt dat er een baby uit kan daar kan ik geen erectie van krijgen dus het is weer KUT

KUT KUT KUT dus
  woensdag 14 september 2005 @ 02:23:38 #186
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30561716
. Harrie! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 september 2005 @ 02:28:12 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_30561754
Ik begin het eigenlijk steeds leuker te vinden.
Hummie denkt dat ze de bewoners en de kijkers kan manipuleren, blijkt dat opeens een ongeschoolde zwangere asociale trut uit Groningen de regie in handen heeft.

Way to go Hummie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 09:19:44 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30564070
quote:
Op woensdag 14 september 2005 02:28 schreef APK het volgende:
Ik begin het eigenlijk steeds leuker te vinden.
Hummie denkt dat ze de bewoners en de kijkers kan manipuleren, blijkt dat opeens een ongeschoolde zwangere asociale trut uit Groningen de regie in handen heeft.

Way to go Hummie.
Ach, het enige verschil is dat Hummier niet zwanger is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30564084
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ach, het enige verschil is dat Hummier niet zwanger is.
(dat weten we eigenlijk niet eens zeker)
  Moderator woensdag 14 september 2005 @ 10:21:17 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30565308
quote:
Op woensdag 14 september 2005 09:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ach, het enige verschil is dat Hummier niet zwanger is.
Komt Hummie uit Groningen dan?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30567163
Ze hadden het gewoon echt bij Back to basic moeten houden, maar ze waren gewoon bang dat het niet liep.
Dus toch weer allemaal mooie mensen in het huis gezet en een zwangere.

Maar Tanja werkt totaal niet mee en nu leggen ze juist de nadruk op Tanja's onverschiligheid in de hoop dat dat wel weer kijkers trekt.

Ik kijk trouwens ook al jaren en ik heb ook nog nooit ge smsd of betaald voor een stream.
Ik vind het leuk, maar heb er geen geld voor over.
Ik betaal de casema al om tv te kunnen kijken.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 12:25:42 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30568421
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:33 schreef Troeta het volgende:
Ik kijk trouwens ook al jaren en ik heb ook nog nooit ge smsd of betaald voor een stream.
Ik vind het leuk, maar heb er geen geld voor over.
Geen ene rotcent krijgen ze!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2005 @ 12:26:18 #193
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30568444
Maar ik kijk natuurlijk wel. Nog geen dag overgeslagen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')