Ze kan niet eens genomineerd wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef Arcee het volgende:
Alsof heel Nederland enorm uitkijkt naar de bevalling van Tanja.
Als ze genomineerd zou zijn zou ze er gelijk uitvliegen.
Boeie.
jah idd... dan kijken we wel naar "De Bevalling"quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef Arcee het volgende:
Alsof heel Nederland enorm uitkijkt naar de bevalling van Tanja.
Als ze genomineerd zou zijn zou ze er gelijk uitvliegen.
Boeie.
volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Ze kan niet eens genomineerd worden![]()
Ik denk dat als het publiek op Tanja kan stemmen en haar veel stemmen geeft, dat ze dan gaan sjoemelen met de cijfertjes...quote:
Dat heeft gewoon te maken met de bewoners, niet met BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef HassieBassie het volgende:
Dat ze nu niet genomineerd ís stinkt ook al aardig naar de misdaad
Al was ze genomineerd(wat eigenlijk een goede keus was qua sms-jes)dan kan Big Brother toch altijd de uitslag manipuleren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef HassieBassie het volgende:
Dat ze nu niet genomineerd ís stinkt ook al aardig naar de misdaad
Eensch isch.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Als ze er nu uit gestemt dreigt te worden.. krijgt ze dan net als in Expeditie Robinson zo'n onschendbaarheidsketting ofzo![]()
De wetten van Talpa:
1. Talpa heeft altijd gelijk
2. Talpa bepaald zelf de regeltjes
3. Wanneer Talpa geen gelijk heeft wordt wet 2 gebruikt om wet 1 te bewerkstelligen
![]()
Ik denk dat we dat maandag/dinsdag zullen zien, aangezien ze het wel bij de reguliere uitzendingen laten zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:30 schreef rubinio het volgende:
Ik geloof zelfs niet dat ze in dat hok zit, volgens mij is ze gewoon ff in de buitenwereld.kutsnol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |