idd, waarom al die drukte om niks eigenlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:36 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Pardon vlegel?
Laat ons (mij in iedergeval) in onze waarde alstublieft. Dit is onschuldig vermaak voor ons.
Neem een borrel en ontspan!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:45 schreef Morwen het volgende:
idd, waarom al die drukte om niks eigenlijkTal van topics om niks. Gewoon vermaak, zo was het met BB1 en zo zou het nu ook moeten zijn. Gewoon een half uurtje per dag je rot lachen en dan weer verder met je eigen leven
![]()
Dat is dan ook het enige vernieuwende aan deze BB en daar omheen draait alles en vandaar dat Tanja moet van BB sowieso blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef ART het volgende:
Lijkt me duidelijk.
De andere bewoners zijn stoffering voor de baby-in-een-big-brother-huis-show.
Die muts had dat aardig door en ik hoop dat 't een uitzondering was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:44 schreef Troeta het volgende:
Maar eigenlijk he...is Tanja best slim.
Ze krijgt geld van Big brother en verder alles wat ze wil door heel zielig te gaan doen.
Toch geweldig dat die mensen er in trappen?
Ik hoop dat ze weggaat, het leven van de andere bewoners is veel leuker, maar ze worden heel erg afgeremd vanwege zo'n egosloerie.
Ik denk dat er dan met veel meer plezier word gekeken naar het programma.
Al is dit misschien wel goed om te zien, er zijn veel wijven zoals Tanja en daar zijn veel kinderen de dupe van.
Hoop dat daar verandering in komt.
Het lijkt me niet dat BB iemand kan tegenhouden om gewoon gelijk de spullen te pakken en weg te wezen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertrekt morgenochtend gewoon. Ze heeft pas vanmorgen echt te kennen gegeven te willen vertrekken en dan treedt de 24 uurs regel in werking. Morgenvroeg mag ze dus weg.
Als je dit weg had gelaten of anders verwoord was je betoog sterker geweest. Nu is het (of lijkt het op) een herhaling van wat we al talloze malen in het 'Mongolentopic' ©APK hebben gelezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Ga ik na het eten even een uurtje bijkomen van de urenlange spanning die het wachten op Tanja's moeder met zich meebrengt, wordt ik wakker, is Tanja weg.
'Hoera' was mijn eerste reactie. Eindelijk!![]()
Iedereen ergert zich compleet de tering aan die autistische asociale trol, die betaalt lijkt te worden voor het aantal keer dat ze het woord 'ik' gebruikt en schijnbaar een bonus krijgt als ze geen wedervraag stelt als iemand iets aan haar vraagt.
De zwangere vrouw bleek een in zichzelf gekeerde asociale trut te zijn die zich slechts bezig hield met bankhangen, drie sigaretten per dag roken (x5) en zeiken over haar matras.
Bovendien had ze een drugsverleden, een bezwangeraar die slechts tegen beloning naar de studio wilde komen om 'euh, euh, Stop met roken voor onze baby ofzo' te stamelen en waarschijnlijk een moeder die tijdens haar zwangerschap ook rookte getuige het gebrek aan karakter en persoonlijkheid van het product van haar zwangerschap.
Dumpen die Groningse uitvreetster. Opgeruimd staat netjes.![]()
Eens. Maar dat was het al op het moment dat ze besloten er een zwangere vrouw in te stoppen, ongeacht welke. In feite zijn het zo twee heel verschillende programma's door elkaar. Dan hadden ze nog beter het BB huis helemaal vol met zwangere vrouwen of stellen kunnen stoppen. Nu is het rommelig en beide elementen (het gewone BB spel en de BB baby) komen gewoon niet goed uit de verf. Niet goed over nagedacht imo.quote:
Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Ik weet zo net niet of de tv kijkers zich zo ergeren aan tanja, 'de bevalling' heeft een tijd gelopen en dus kon dit wel eens het potentieel kijkcijferkanon worden zoals door de programma makers bedacht is, het heeft iig al heel wat publiciteit opgeleverd (mooi meegenomen voor een beginnende zender).quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig
Ga ik na het eten even een uurtje bijkomen van de urenlange spanning die het wachten op Tanja's moeder met zich meebrengt, wordt ik wakker, is Tanja weg.
'Hoera' was mijn eerste reactie. Eindelijk!![]()
Iedereen ergert zich compleet de tering aan die autistische asociale trol, die betaalt lijkt te worden voor het aantal keer dat ze het woord 'ik' gebruikt en schijnbaar een bonus krijgt als ze geen wedervraag stelt als iemand iets aan haar vraagt.
Leuk BB-materiaal, zou je in eerste instantie zeggen. Ergeren aan bewoners is een eerste vereiste voor een leuke BB-serie.![]()
MAAR BLIJF DAN GVD WEL EERLIJK!![]()
![]()
![]()
Zolas Karn al zei is dat gewoon een makkelijk en goedkope manier van feedback.quote:In vorige edities was het een sport tussen de redactie van BB en Internet-fora om elkaar de loef af te steken.
Tijdens BB1 werden de frequenties van microfoons in het huis afgeluisterd. Bij BB3 werd door een wakkere Fokker opgemerkt dat Coos een horloge had dat piepte, hetgeen onmiddelijk een onderzoek tot gevolg had omdat men dacht dat er geheime boodschappen op zijn horloge binnen kwamen.
Een leuk idee van endemol en talpa staan meteen op de kaart?.....quote:En nu?
Nu heeft Talpa een foutje gemaakt.
Het idee was leuk: Stop een zwangere vrouw in het BB huis en Nederland heeft wederom een primeur. Niet alleen was Nederland het eerste land waar BB uitgezonden werd, het zou ook het eerste land zijn waar een baby geboren zou worden in een BB huis!
Endemol weer helemaal 'the dog's bollocks' met het concept en Talpa staat meteen op de kaart.
Iemand (met een bepaald doel) in het plaatsen zonder dat diegene zichzelf er voor heeft opgegeven lijkt mij juist een uitmuntende manier van casting.quote:Helaas werd er een foutje gemaakt bij de casting. (Twee foutjes eigenlijk. Tijdens de eerste uitzending bleek dat Ralph -de ex van Nathalie- zich helemaal niet voor het programma had opgegeven, maar gevraagd was om mee te doen) (Zie Ralph=Leugenaar! )
De zwangere vrouw bleek een in zichzelf gekeerde asociale trut te zijn die zich slechts bezig hield met bankhangen, drie sigaretten per dag roken (x5) en zeiken over haar matras.
Bovendien had ze een drugsverleden, een bezwangeraar die slechts tegen beloning naar de studio wilde komen om 'euh, euh, Stop met roken voor onze baby ofzo' te stamelen en waarschijnlijk een moeder die tijdens haar zwangerschap ook rookte getuige het gebrek aan karakter en persoonlijkheid van het product van haar zwangerschap.
Waarom dan niet zo een comotie toen lieske dreigde te vertrekken?quote:Dumpen die Groningse uitvreetster, zou je dus denken toen ze dreigde met vertrek omdat tijdens de live-uitzending het geslacht van haar toekomstige LMBO-ertje bekend werd gemaakt.
Opgeruimd staat netjes.![]()
Misschien hadden ze het juist beter in een ander land kunnen doen, met een iets mildere regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden enzoquote:Maar nee, CNN en de BBC hebben al vermeldt dat er een zwangere vrouw in het BB huis van het liberale Nederland zit, dus die geboorte moet er koste wat het kost komen.
Tanja mag niet weg, ze krijgt een gesprek met haar moeder en mag een paar dagen in afzondering doorbrengen. (Lees: Er wordt op haar ingepraat en het bedrag om haar te laten blijven gaat omhoog naarmate ze blijft volhouden dat ze naar huis wil.)
Het concept is (nog) niet naar de kloten, pas als Tanja eruit is is het naar de kloten, vandaar dat ze haar nog ff willen laten blijvenquote:Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Talpa minacht haar kijkers en de grootste fans van het programma. De Internet fans die BB gemaakt hebben tot wat het nu is.
Het is nu pas begonnen wees blijquote:Naast het voetballen hebben ze nu ook BB verkankerd.
Bedankt!![]()
Neem aan dat Tanja haar verleden niet kwijt is raakt, ze leeft toch nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
Beste redactie: Waar de fuck zijn jullie mee bezig
Bovendien had ze een drugsverleden,
Manipulatie ten top! BB gaat erg ver in het principe alles voor de kijkcijfers.quote:Tanja mag niet weg, ze krijgt een gesprek met haar moeder en mag een paar dagen in afzondering doorbrengen. (Lees: Er wordt op haar ingepraat en het bedrag om haar te laten blijven gaat omhoog naarmate ze blijft volhouden dat ze naar huis wil.)
Helemaal mee eens had er gisteren na de Live Uitzending al de balen van 5 genomineerden en dan zo'n brief voor Lieske vertrouw ik ook niet helemaal! De milde straf voor Nathalie! Ze hadden voor straf haar moeten nomineren ipv Ralph dat had beter geweest! Daarna het gesol met Tanja;contact met de buitenwereld haar moeder etc.... Bah het is echt zonde! Maar toch blijf ik nog wel kijken!quote:Het gevolg is dat het concept nu volkomen naar de kloten is.
Yep. Misschien was het eerst wel de bedoeling om een 'back to basics' BB te maken, vanaf het moment dat ze voor de BB-Baby gingen was het een heel andere show.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:12 schreef PC eend het volgende:
Het was toch vanaf het begin duidelijk dat dit de BB baby show zou worden (en toen ik dat huisje ernaast zag dacht ik al gelijk dat het voor de familie van tanja bedoelt was).
Ik ben juist benieuwd hoe de anderen daarmee omgaan.... (ik denk trouwens niet dat tanja er tot het eind inblijft).
Die zien ook dat dit de BB baby show is en om dan een beetje 3 maanden als figurant opgesloten te worden kan tot uiterst stressvolle situaties leiden ben ik bang ()
Dat verbaasde mij nog het meest van alles!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:27 schreef APK het volgende:
Ja, doe iets!
Zeker gezien het feit dat ik nog nooit zoveel woorden in één post heb verwerkt.
Uiteraard, áls er maar over het programma geluld wordt, maakt niet uit hoe.quote:Op zaterdag 10 september 2005 07:56 schreef tanjalies het volgende:
BB is blij met jouw reactie. Het betekend dat jij in ieder geval tot de grote kijkers doelgroep behoort.
En jij werkt voor?quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:10 schreef tanjalies het volgende:
Cynix
Wat is niet meer pikken. BB bepaald hoe het programma er uit ziet en de kijker kijkt wel of niet. Nergens ter wereld heeft de kijker invloed op de vormgeving van een programma. En zeker niet bij een programma als BB, wat als het om succes gaat in de wereld top 10 staat. Als je echt wilt weten hoe John de Mol BB heeft opgezet en hoe hij daarmee groot is geworden, dan moet je snel het nog niet zolang geleden uitgegeven boek HET MILJARDEN SPEL, isbn nummer 90 229 8975 5 lezen.
Offtopic:quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:51 schreef tanjalies het volgende:
Yvonne,
Geheel juist gezien denk ik.
Natuurlijk, dat is voor óns hier op FOK! een belangrijk onderdeel van het concept.quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:47 schreef yvonne het volgende:
Vanwaar de ophef?
Zaten we in '99 zo niet precies eender?
Ieder jaat gebeurt er wel iets, en ieder jaar kijken we weer, en ieder jaar ergeren we ons heerlijk.
Simpel: niet meer geboeid zijn door het concept en het programma en dus niet meer kijken. Zoals tijdens BB4 gebeurde.quote:
Pffffquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Offtopic:
Je usernummer!![]()
Volgens mij waren er toen het bekend werd erg weinig (van de internetkijkers iig) die warm liepen voor het BB-baby gebeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:47 schreef yvonne het volgende:
Vanwaar de ophef?
Zaten we in '99 zo niet precies eender?
Ieder jaat gebeurt er wel iets, en ieder jaar kijken we weer, en ieder jaar ergeren we ons heerlijk.
Je hebt misschien wel gelijk, maar het boeit $jonnie nu eenmaal niet wat jij vindt. De énige manier om hem dat dus duidelijk te maken is door niet meer te kijken vanaf nu. Maar dát doe je niet. En ik ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:16 schreef SynXteR het volgende:
Ik vind het niet eerlijk voor de rest van de bewoners dat Tanja nu een voorkeurs behandeling krijgt omdat ze zo verdrietig is door het geslacht van haar kind. Ze is echt een huilebalk.
Maar ook vind ik dat Big Brother dit niet had mogen vertellen aan nederland terwijl ze zei dat ze het niet wou..
Juist, aan Nederland, maar zoiets stond wel in het contract, vraag je liever af hoe het bij Tanja terecht is gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:16 schreef SynXteR het volgende:
Maar ook vind ik dat Big Brother dit niet had mogen vertellen aan nederland terwijl ze zei dat ze het niet wou..
Jammer dat we de 'onderhandelingen' niet kunnen zien. Zou wel willen weten hoe ver Talpa cq. BB bereid is te gaan. Die 20.000 schuld moet er zeker wel inzitten imo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:01 schreef Cynix ® het volgende:
Het allermooiste van alles is dat Talpa zich nu toch wel een beetje klem heeft gezet en voor het eerst niet meer 100% de regie in handen heeft. Ze hebben er kennelijk geen rekening mee gehouden dat een zwangere vrouw met schulden en een zwak sociaal leven toch nog ineens eisen gaat stellen en Talpa zelfs in een 'chantabele' positie heeft gebracht.
Die was waarschijnlijk vanaf dag 1 al van tafel als ze ook maar een béétje kan onderhandelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:30 schreef Rica het volgende:
Die 20.000 schuld moet er zeker wel inzitten imo.
Daar reken ik op. En dat zal normaal gesproken een fiks bedrag kunnen zijn. Als ze slim is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:39 schreef Rica het volgende:
Als ze dat concreet maken, zo van, "Als je het uitzingt tot die kleine er is krijg je gegarandeerd x euro" vermoed ik dat de crisis is afgewend.
Not!quote:
Misschien is Tanja een snelle leerling.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Not!
Tsja, dát is dan weer in het voordeel van Talpa.
Ze leeft van een uitkering dus daar zal ze toch zeker op gekort worden dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:39 schreef Rica het volgende:
Die hals heeft het contract niet eens gelezen.
Ze krijgt startgeld en per dag dat ze erin zit een bedragje. Dat meen ik gister tenm opgevangen te hebben.
Als ze dat concreet maken, zo van, "Als je het uitzingt tot die kleine er is krijg je gegarandeerd x euro" vermoed ik dat de crisis is afgewend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |