Mijn mening; ik lees liever nederlands maar ik vind het niet erg dat er in het engels gestreamt wordt.
Alleen, lijkt het mij dat als je in het engels streamt, waarom gebruik je dan in een zin een nederlands woord. Als je aan het tikken bent en je dus helemaal inleeft in het BB huis en alles zo goed mogelijk probeert te streamen dan vind ik het vreemd dat daar zomaar een nederlands woord in sluipt.....
Zoals ik al zei in commentaren op de streamverslagen: Wees blij dat iemand even de boel in de gaten hield. Als er echt actie was gekomen was er wel een van de vaste streamverslaggevers aan de gang gegaan.
Ook voor de mensen die het liever niet toegeven dat het lastiger is te lezen....ook door bepaalde grappen of gedachtes en gevoelens die je wilt weergeven moet je behoorlijk gevorderd zijn wil je dat steenkolenvreemde engels echt goed kunnen interpreteren.
Sorry Karn, no offence.....
Als ik eenmaal weer iets in het Engels lees, zit ik ook zelf in het engels te denken, en dat werkt voor mij wat verwarrend.
Verder stoor ik me niet aan Karn.
knappe meid trouwens, ook wel...
Karn, prima, gewoon doorgaan. En als er mensen zijn die het niet waarderen, dan moeten ze zelf maar streamen.
slotje?
No hard feelings, Karn?
quote:Mij hoor je niet zeggen dat ik het niet WAARDEER dat het in het engels gebeurt........
Op maandag 03 december 2001 00:48 schreef bruut het volgende:
Schatje toch, geef "de kerels" maar weer de schuld...Karn, prima, gewoon doorgaan. En als er mensen zijn die het niet waarderen, dan moeten ze zelf maar streamen.
slotje?
Maar straks komt er eentje die wil het in het Duits doen, of Frans... Wat dan?
quote:Engels is (I think) nog steeds de wereldlanguage
Op maandag 03 december 2001 00:55 schreef huiz het volgende:
Ok, over Engels zijn we het dus eens, dat mag.Maar straks komt er eentje die wil het in het Duits doen, of Frans... Wat dan?
quote:niks natuurlijk!!
Op maandag 03 december 2001 00:55 schreef huiz het volgende:
Ok, over Engels zijn we het dus eens, dat mag.Maar straks komt er eentje die wil het in het Duits doen, of Frans... Wat dan?
quote:Spaans wordt nog meer gesproken...
Op maandag 03 december 2001 00:56 schreef Mr_Airwolf het volgende:
Engels is (I think) nog steeds de wereldlanguage
quote:Don't you ???
Op maandag 03 december 2001 00:58 schreef sooty het volgende:
I have got nothing to add to this discussion
quote:Hmm, niks? Hoe bedoel je? Iedere taal is toegestaan? Mijn ex is Kroatisch, spreekt een mondjevol Nederlands, maar had misschien wel graag in Kroatisch willen meelullen. Vind je dat ook prettig?
Op maandag 03 december 2001 00:57 schreef schatje het volgende:[..]
niks natuurlijk!!
quote:Hahahahahahaha, scherp errûg scherp!!!!!
Op maandag 03 december 2001 01:02 schreef huiz het volgende:[..]
Hmm, niks? Hoe bedoel je? Iedere taal is toegestaan? Mijn ex is Kroatisch, spreekt een mondjevol Nederlands, maar had misschien wel graag in Kroatisch willen meelullen. Vind je dat ook prettig?
Maar zolang Karn de enige is die in het Engels post, dan zal deze discussie waarschijnlijk niet leiden tot een FAQ-wijziging.
quote:Number one is Chinese by far
Op maandag 03 december 2001 00:56 schreef Mr_Airwolf het volgende:[..]
Engels is (I think) nog steeds de wereldlanguage
quote:Spaa-haaans....
Op maandag 03 december 2001 01:21 schreef sooty het volgende:[..]
Number one is Chinese by far
quote:Zeggguuh.. APK, we gaan toch niet opnieuw ruzie maken
Op maandag 03 december 2001 01:29 schreef APK het volgende:[..]
Spaa-haaans....
Edit: typo
|
Forum Opties | |