Arceequote:
quote:
En dicht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef Gizmore het volgende:
PUB SlowChat 369: Foto's maken.. Kan die dicht, dubbel.
Dank
391 is allang volquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pub SC #391"back to basic met de eerste Op!
Mijn topic was eerder..
Kei ergquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ijsmeis, je bent zeker te jaloers op mijn mooie foto...:
Het Grote Mooie PUB-Plaatjes Topic!
De validation key hangt af van het feit of je een legaal of illegaal serienummer hebt. Het uitwisselen van validation keys om anderen met een illegale serial zo een positieve validatie te verschaffen lijkt mij ook illegaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
ijsmeis nog even over dit:
Pub SC #463 | WEEKEND! en nog 2 weken tot Sinterklaas!
Het was geen serial, maar een validation key. Dat programma is voor iedereen te downloaden met Windows, en dat had hij dus niet. Dus ik deed niks illegaals
Dat stond er niet alleen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef woutabest het volgende:
Terminator, wil je mij even uitleggen wat er abnormaal is aan het feit dat Brechtje het 'hart' is van PUB?
Ik vind het dus echt onbegrijpelijk dat je dat wegedit namelijk...
Doodsverwensing? Staat zeker in mijn notes, kan jij mij dan vertellen welk stuk er zo doodsverwensirig was?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat stond er niet alleen.
Het leek verdomd veel op een doodverwensing, vandaar.
De laatste zin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:20 schreef woutabest het volgende:
[..]
Doodsverwensing? Staat zeker in mijn notes, kan jij mij dan vertellen welk stuk er zo doodsverwensirig was?
"ik verwacht dat dit hart snel sterft"quote:
Dat was dus niet duidelijk, vandaar de edit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:32 schreef woutabest het volgende:
[..]
"ik verwacht dat dit hart snel sterft"
eeeeeks er staat sterft! Doodsverwensing!!11!!11
Het leek mij wel duidelijk dat het niet over haar persoonlijk bedoeld was maar over het forum.
ok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was dus niet duidelijk, vandaar de edit.
Wat stond er dan wel?quote:En "ik verwacht dat dit hart snel sterft" stond er niet.
De laatste zin was een verkapte doodsverwensing, en daarom is hij verwjiderd. Ik ga em hier maar niet meer neerzetten, anders had de edit namelijk ook niet gehoeven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
ok.
[..]
Wat stond er dan wel?Iets anders kan ik mij niet herinneren dat ik geschreven heb als laatste.
Nouja zeg, ik weet van niks hoor. Waar slaat het op dat je het niet wilt zeggen? Ik krijg hier de indruk dat je gewoon hard aan het naaien bent hierzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De laatste zin was een verkapte doodsverwensing, en daarom is hij verwjiderd. Ik ga em hier maar niet meer neerzetten, anders had de edit namelijk ook niet gehoeven.
Zeker weten niet, je wist trouwens wel dat je een soort van doodsverwensing gedaan had, dat gaf je namelijk net zelf al aan in een eerdere reactie. Maargoed, wat kan het verder nog schelen, de reacie is weg, en het topic is allang gesloten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik weet van niks hoor. Waar slaat het op dat je het niet wilt zeggen? Ik krijg hier de indruk dat je gewoon hard aan het naaien bent hierzo.
Ik heb helemaal niets aangegeven dat het een soort van doodsverwensing was, ik had het over dat ene zinnetje wat nog niet eens zo erg scheen te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeker weten niet, je wist trouwens wel dat je een soort van doodsverwensing gedaan had, dat gaf je namelijk net zelf al aan in een eerdere reactie. Maargoed, wat kan het verder nog schelen, de reacie is weg, en het topic is allang gesloten.
Kun je me misschien even een mailtje naar mij sturen? Dan heb ik je mail adres en kan ik je even een mailtje terug sturenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets aangegeven dat het een soort van doodsverwensing was, ik had het over dat ene zinnetje wat nog niet eens zo erg scheen te zijn.
En loop nu maar niet weg met de smoes dat het gebeurt is, want dan kan je direct heel dit FBtopic opdoeken.
Grapjasquote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil graag dat jullie Spenky bannen.
Donequote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Bruce117 het volgende:
Kan iemand Wie hebben 't vaakst in PUB gepost? dichtgooien.
Het is een dubbel stats-topic
Niet.quote:Op zondag 25 december 2005 19:20 schreef VersaceKitten het volgende:
P.S. Hoe schop je je eigen topic in een andere categorie, zeg maar? Dus van PUB naar R&P?
Topics ouder dan 8 dagen verdwijnen uit de topic-lijst. Onderaan bij meer/minder topics kan je instellen hoeveel topics je wilt zien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
zijn alle te oude topics ook verdwenen ofzo? Want ik had een topic over bij vriendinnen slapen etc maar die is weg?
Sorry, de 3e omdat er leuke persoontjes langs kwamen, ik gaf het als tip.quote:Op zondag 25 december 2005 19:20 schreef VersaceKitten het volgende:
Um, yeah... Ik heb 3 topics geoepend over hetzelfde onderwerp en ze werden allemaal gesloten. De 1e werd gesloten omdat ik off-topic slow chatte. De 2e omdat de 1e weer werd geopend. En de 3e omdat het beter paste bij R&P. Ik ben nu confused, want moet ik nu een 4e openen in R&P?
P.S. Hoe schop je je eigen topic in een andere categorie, zeg maar? Dus van PUB naar R&P?
Ok, thanksquote:Op zondag 25 december 2005 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry, de 3e omdat er leuke persoontjes langs kwamen, ik gaf het als tip.
Ik ben officieel hier niet de moderator, maar iig worden daar vaak van dit soort topics geopend.
Hier word het dus duidelijk verneukt![]()
Heb 'm eventjes weer open gedaan, totaly offtopic reacties verwijderd.
Renesite had nog wat slotjes overquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Forumschorem het volgende:
Waarom is mijn keigoed lopende topic gesloten?
Oeps!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Forumschorem het volgende:
Waarom is mijn keigoed lopende topic gesloten?
Tss. Spring eens gauw van die brug af daar!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moest dat topic eerder openen
Dat vroegen ze zo.
Sorry
CW komt even stiekum kus geven aan Brechtje!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben er weer!![]()
Me moeder heeft hopelijk genoeg duidelijk gemaakt waar ik was?
*gaat nu snel rondkijken wat ik allemaal gemist heb
![]()
Ben ik te ziek en te brak voorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss. Spring eens gauw van die brug af daar!
Naar hun luister je welquote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben ik te ziek en te brak voor
Net mijn soep moeten uitkotsen..
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
PUB [SC 556] TLK is een postaantalrukker
Kan iemand er deel 556 van maken dank
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:28 schreef EL_REY het volgende:
ik ben dus geen pub meer, mag ik dan hier nog wel posten???
BOEEEEHOEEEEEE wat doe je WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef ijsmeis het volgende:
Amen!
Ik ben blij dat jullie het zeggen, van Brechtje en mij mag er ook een slotje op.
Als er écht écht écht iemand behoefte aan dit topic heeft () mag ie komen klagen in feedback, wie weet overzien we het wel eens.
Slotje dus! Geen nieuw topic dus!
Ja hoor, die kun je hier kwijt: Het Puber en Tiener userfoto topic 5quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Alice89 het volgende:
Hey, is er hier nog een topic waar je gewone userfoto's neer kan zetten?
Je mag ze ook gewoon naar mij mailenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Alice89 het volgende:
Hey, is er hier nog een topic waar je gewone userfoto's neer kan zetten?
Ik ben er over aan het twijfelen of we er niet een algemeen msn topic van kunnen makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je mag ze ook gewoon naar mij mailen
ijsmeis, dit topic Wat is jouw MSN Naam? Deeltje 2 hè, dat is eigenlijk net een beetje als dat muziek-topic, heeft verder eigenlijk geen enkele waarde![]()
Van mij hoeft het niet perse dicht, maar is ook wel een beetje onzin.
Ah, goed zoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er over aan het twijfelen of we er niet een algemeen msn topic van kunnen maken!
Even wachten dus nog.
Omdat het geen foto's zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:04 schreef HuHu het volgende:
Hey ijsmeis. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar je hebt zowat het hele PUB S&G V topic om zeep geholpen. Mijn reacties waren ontopic commentaar op de foto('s). Waarom zijn ze dan weg?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef HuHu het volgende:
Volgens mij lees ik toch echt dat er ook commentaar op de foto's mag komen. Ik heb dat gedaan, met een duidelijke uitleg erbij, snop heeft er nog op gereageerd. Maar het was zeker makkelijker om alle vakjes aan te vinken dan daadwerkelijk te lezen wat er staat?
quote:Genoeg gebaggerd, hier verder.
Dan krijg je weer mensen die dáárover zeikenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef HuHu het volgende:
Waarom sluit je hem dan niet helemaal? Snopprinses post al haar foto's ook in US. Dus alles staat al dubbelop, maar snop is bereid dat te doen. Echter op 2 foto's van snop per topic en de rest slap gelul zitten jullie niet te wachten. Dus waarom dan geen slotje met de tekst:
[..]
Precies, feedback hoort in feedback.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:39 schreef PLAE@ het volgende:
Ijsmeis ik gaf je in dat sexy en gewaagd topic gewoon wat feedback. Dan moet je niet dom gaan lopen zeuren dat het gezeik is en over slowchat bagger etc.![]()
Maar goed het zal vast weer een geweldig topic worden met een foto of 7 op 300 posts. Toppie hoor!
Die van Maikuuul, waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Strings
zonder toestemming gebruiken van iemands foto
Maikuuuuuuul vindt het geloof ik niet erg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Strings
zonder toestemming gebruiken van iemands foto
tja, of ie het zelf erg vindt of niet wist ik niet, daarom meldde ik het dus eventjesquote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maikuuuuuuul vindt het geloof ik niet erg.
Dus ik laat het zo. Een grapje (met iemand die daar tegen kan) moet kunnen op zijn tijd!
Altijd okayquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, of ie het zelf erg vindt of niet wist ik niet, daarom meldde ik het dus eventjes
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:13 schreef Bupatih het volgende:
ijsmeis, knip jij hem ff doormidden?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef spenky het volgende:
Welke Beep/Hunk hangt er boven jou "bed"?
dat plaatje......
Verzin eens wat danquote:Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
En waarom hebben we geen PUB Awards?![]()
Ik ga de creatieve pet is opzetten!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verzin eens wat dan? Kunnen we dat meenemen voor het eind van het jaar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |