Nee, wij hebben een Hyundai Trajetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Casparovvv het volgende:
idd
En Ayax, wat voor bak hebben jullie dan dat je een mercedes meekrijgt als leenauto? Ook een mercedes neem ik aan?
Hebben we al gehad slimmequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom moest #586 nou worden overgeslagen?![]()
Wat is je vader voor freak dat hij geblindeerde ruiten neemt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een Hyundai Trajet![]()
Wel een pimpbak nu trouwensMet leren bekleding, verwarmde stoelen, geblindeerde ruiten enz.
Maar we kregen em alleen mee omdat dat de enige overgebleven was geloof ik![]()
Salutquote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat is je vader voor freak dat hij geblindeerde ruiten neemt?
Onze auto is verduisterd, maar niet geblindeerd. Das voor de zaak enzo, dat ze niet zomaar ff kunnen kijken wat er op de achterbank ligt.
Maar best een pimpbak hoor, die mpv
Verwarmde stoelen hebben wij ook, en wit lederen bekleding. Notenhouten dashbord, boordcomputer, tft schermpjes op de achterbank etc. etc.
Hoooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Salut
Ben dus -Marlii- post sinds september al op FOK en kom nu hier gezellig meekletsen15 lentes jong, vwo 4 en dat was het wel weer zo ongeveer
Een vrouw, en nog een die VWO doet ook, geilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Salut
Ben dus -Marlii- post sinds september al op FOK en kom nu hier gezellig meekletsen15 lentes jong, vwo 4 en dat was het wel weer zo ongeveer
Vrouwelijk of mannelijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Salut
Aangenaam ik ben TLKquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Salut
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een vrouw, en nog een die VWO doet ook, geil![]()
Welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Salut
welkom, aangenaam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Salut
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij zelf houd maar wijzelijk je mond![]()
Know your facts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
welkom, aangenaam.
Schrik niet van die oversekste freaks, ga er maar van uit dat ze lelijk zijnOja, Fwnk heeft zijn lul gepost op dit forum dus dat zegt genoeg.
Voor hulp of begeleiding kan je terecht bij oom Casper![]()
Ik ben niet lelijk gek!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
welkom, aangenaam.
Schrik niet van die oversekste freaks, ga er maar van uit dat ze lelijk zijnOja, Fwnk heeft zijn lul gepost op dit forum dus dat zegt genoeg.
vanwaar diequote:
Mag ik je nu een hele grote slijmbal vinden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
welkom, aangenaam.
Ik heb een broertje thuis, net zo erg dus ik ben niet geschrokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zal er aan denkenquote:Voor hulp of begeleiding kan je terecht bij oom Casper![]()
voor klachten en/of op- en aanmerkingen kan je terecht in mijn mailboxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik je nu een hele grote slijmbal vinden?
Nee, ik deel graag mijn klachten met de anderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
voor klachten en/of op- en aanmerkingen kan je terecht in mijn mailbox
Was te verwavhtenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
1 nieuw meisje en heel pub is weer wakker
Ik en gedragen op FOK!? sorry daar doe ik niet aan meequote:
Op msn ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik en gedragen op FOK!? sorry daar doe ik niet aan mee
Op internet kan allesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik en gedragen op FOK!? sorry daar doe ik niet aan mee
Komt omdat iedereen vrijgezel is hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
1 nieuw meisje en heel pub is weer wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |