Pardon?quote:
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
zeggen alle mensen met een gruwel van een kont...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt nogal een hoog model, komt dat niet snel boven je broek uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef MaRySe het volgende:
Dit is mijn favoriete string:
Wat is jouw favoriete string? (Met foto)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:24 schreef BananaGirl het volgende:
[..]
ik vind een string niet altijd lekker zitten hor soms is een broekje ook wel fijn
maar als ik een string draag dan gewoon een dunne en niet met zo'n breede band![]()
![]()
Nee, ik vind jou alleen 10x niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef Lil-WoMaN het volgende:
[..]
Reageer er dan niet op..
Je vind jezelf nogal geweldig hè?![]()
die persoon was vast kleurenblindquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef carmiie het volgende:
soms draag ik strings soms niet.![]()
ik zag ook een keer iemand lopen met een wit doorschijnende broek met een zwarte string eronderdat vond ik niet echt mooi
![]()
dat dacht ik dus ook al toen ik dat zagquote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die persoon was vast kleurenblindEcht, dan mis je echt heel het concept rond de string. het is juist de bedoeling dat op die manier je ''ondergoed'' niet meer ziet.
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
ik vind boxers meestal niet fijn zitten, en strings juist weer wel fijn..
Hahahah nee dat ben ik niet ga toch niet in m'n onderbroek op inet staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef piet11957 het volgende:
maareh hoe zit nu met `Trinity´?
en MaRySe?
en die strings en boxershorts?
niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hahahah nee dat ben ik niet ga toch niet in m'n onderbroek op inet staan
alle behalve die witte met kanten zijn zo belachelijk NIET geil he.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
[..]
dan koop je denk ik geen goeie boxers, mja dat is een beetje loze discussie natuurlijk
ik snap trouwens heel goed dat als je een strakke of witte broek/rok draagt je dan een string eronder doet
maar ik draag geen strakke broeken dus dat is niet nodig, dus kies ik lekker voor confortabel
en je hebt zoooveel leuke
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
zie trouwens nu net dat een deel op online shops 'hipster' heet maar komt volgens mij op hetzelfde neer
wie zegt dat ze geil horen te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
alle behalve die witte met kanten zijn zo belachelijk NIET geil he.
zou zo een slappe krijgen als ik haar broek uittrek en dan een aardbei op een blauwe parachute zie staan![]()
eerste wat je bij haar uittrekt zijn die lelijke schoenenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:14 schreef Appeltaarten het volgende:
maar deze mag er ook zijn...
[afbeelding]
idd, behoorlijke anti-climaxquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
eerste wat je bij haar uittrekt zijn die lelijke schoenen![]()
das sjiek manquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
je spreekt jezelf wel tegen hè?
Zat dat ook in het setje wat je net zei op msn ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Brechtje het volgende:
Strings en uit?
Soms als ik een lingerie setje koop, zit er soms wel zo'n broekje bij, maar meestal is het toch de string.
Dat staat niet iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |