quote:Op zondag 31 juli 2005 20:07 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat banana-mens, ben je 13jaar ofzo, heb je zo'n foto's van jezelf online staan;
[afbeelding]
Dat beloofd wat voor je in de toekomst.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:13 schreef Newb het volgende:
Iets in deze trant?
das érg mooi iddquote:
Wel foto's he als je hem hebtquote:
hij zit binnenste buitenquote:
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant...quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:35 schreef JanKort het volgende:
Het getuigt juist van lef, doe jij dat ook, boven je broek uit?
de drang naar seks zal heus wel meevallen. Volgens mij doen ze het vooral om jongens de kop gek te maken, en dat ze dan juist aandacht krijgen. Jongens denken dan over algemeen wat teveel van (juist seks dus bijvoorbeed), maar de meiden dan weer niet. Die zijn dan tevree met een aaj over de bol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant...![]()
edit: zal het even verduidelijken trouwens. 1. met een string op zichzelf is nix mis, maar als ie (ver) boven de broek uitkomt dus wel.. en 2. drang naar sex ook nix mis meemaar dat moet je niet op die manier laten blijken aan iedereen lijkt mij
Grappig, precies wat je zegt heb ik vanochtend nog iets over op tv gezien. Ook daar kwam naar buiten dat meisjes inderdaad dat 'aai over de bol' willen, maar veel jongens vatten dat anders op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef Party_P het volgende:
[..]
de drang naar seks zal heus wel meevallen. Volgens mij doen ze het vooral om jongens de kop gek te maken, en dat ze dan juist aandacht krijgen. Jongens denken dan over algemeen wat teveel van (juist seks dus bijvoorbeed), maar de meiden dan weer niet. Die zijn dan tevree met een aaj over de bol.
deze is zo flauw, dat ik er even om moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet hem aanlaten als je gaat poepen... dan heb je 2 delen:D
Ja idd dan nog beter iemand van 14 hoor !quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
bij vrouwen van rond de 40 die een tuinhekje aan het schilderen zijn is het ook niet alles
Omdat ik vind dat je dat niet op zo'n manier moeten laten duidelijk maken aan de buitenwereld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:33 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lef dat een string boven de broek uit steekt? Ik vind dat dat getuigd van de drang naar sex ofzo, als het tenminste expres is. Ik vind dat zo arrogant... :
Jij noemt drang naar sex arrogant?? Waarom?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:37 schreef mrkanarie het volgende:
ach, laat die Breezah's toch lekker hun string omhoog houden. wordt hij ook sneller omhoog getrokken en hebben ze meer kans op aambeien.
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij stringsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Strak Roze/Wit onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef Haushofer het volgende:
Ik dacht al, een topic over de snaartheorie in Pub?
dat is juist geil, want dan weet je dat het een lief meisje is !!11!!1!!!!!~!1``~`111!!11oneone!!1!!!1!~~!1!1!eleven!!1!~!1`11!11!!!11112!!!12!12`1312!!111quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je de naden door je broek heen ziet blijft het kut met slipjes. Of als zo'n ding tussen je naad kruipt. Want dan heb je gelijk een heel slipje in je naad, ipv 1 touwtje, zit toch vervelend. Ik blijf bij strings.
Of potquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:16 schreef pijnboom het volgende:
Ik vind strings vies.. meisjes zonder strings zijn stoer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:05 schreef Noltie het volgende:
STRINGS... ZIJN... SEXY!!!
en zo is het maar net
Vrouwen boxers zijn ook hééééél sexy hoor, ik zie ze zelfs liever en vind ze mooiermet een beetje kant zijn ze perfect.
Ik draag ook heupbroeken en bij mij komt het ding er ook niet bovenuit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef AMDFreak het volgende:
tjah.. wat wil je dan? Dat meisjes van die broeken aandoen die tot hun navel komt? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |