Jij mag kiezen!quote:
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:Pquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega in de aanbieding.
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder dat ik liefde voor iemand voel zou ik het niet kunnen
Knap!quote:
Die zijn uit hoorde ik netquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:P
Die zijn uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:P
Neuken is altijd uit lust... toch? Als je geen lust (=geen zin) hebt, dan moet je niet neuken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...
Lijkt me welquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Frezer het volgende:
Damn, ik ben zeker te laat voor de aanbieding uit het vorige topic?![]()
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...quote:
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?quote:
Kijk ik naar jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?
Leuke sig trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?
Puur uit lust bedoel ik... Ik denk iig niet altijd van: oooh ik ga lekker liefde met mnn meisje bedrijven..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuken is altijd uit lust... toch? Als je geen lust (=geen zin) hebt, dan moet je niet neuken.
Het is wel Q he!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...
Das weer droog staan vanavond dan.quote:
Dat kind van Tanja wordt toch doodgeboren, dat krijg je met zo'n josti-moeder.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kind van Tanja wordt toch doodgeboren, dat krijg je met zo'n josti-moeder.
Ik zou ook voor de ontmaagding gaan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, de ontmaagding van een josti op SBS6 gaat gepaard met levendige taferelen bedoel je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ken sanne en ripleyquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens "wie is Tanja"
Meerderequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Huh? Lopen er hier nog maagden rond dan?
Niets tegen mijn soortgenoten hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de ontmaagding van een josti op SBS6 gaat gepaard met levendige taferelen bedoel je.
Niet iedereen is daar van... geloof ik. Kan me er niks bij voorstellen, maar men zegt het.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Puur uit lust bedoel ik... Ik denk iig niet altijd van: oooh ik ga lekker liefde met mnn meisje bedrijven..
Tis toch cool om dr eens helemaal uit elkaar te trekken, vastbinden aant bed, aan dr haren trekken etc...
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Nee, ze zitten achter de pc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor jou is alles met mannen eng geloof ik![]()
Plaag dat frigide meisje nou niet zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh sorryquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Plaag dat frigide meisje nou niet zo.
Lust, maar wel met iemand van wie ik houdquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...
Het topic is ooit, in een ver, ver verleden uit een oude maagden topic ontstaan,quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Q durft toch niks.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Light het volgende:
[..]
Gewoon niet te dicht bij Q in de buurt komen
ze hebben t er zelf naar gemaaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben al 20 delen uit de kast hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Seks met mannen vind jij niet eng dus?
Die twee mannen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hebben t er zelf naar gemaakt![]()
Sommigen zijn eeuwig maagd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hebben t er zelf naar gemaakt![]()
Ik zou er lesbisch van worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die twee mannen?
Ja is een goed gemiddelde![]()
Toen ik er nog niet was... Oh ja... toen werd ik ontmaagd zeker....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het topic is ooit, in een ver, ver verleden uit een oude maagden topic ontstaan,.
Oh! Ik volg het niet zo hier...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben al 20 delen uit de kast hoor.
Later wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja mên, hij durfde me niet eens aan te kijken.
Hoezo dat ??quote:
Dit vraagt om opmerkingenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja mên, hij durfde me niet eens aan te kijken.
Doe ikquote:
Fok!ken valt voor jou onder je diensverband?quote:
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze engquote:
Zo lang bestaat fok nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen ik er nog niet was... Oh ja... toen werd ik ontmaagd zeker....
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng
Doe dat nou gewoon eens niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit vraagt om opmerkingen
Ik laat hem gewoon een keertje schieten
en die gasten leven lekker door en niks aan de handquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng
Dat doe je toch niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik die kwetsbare relatie van ons nou is niet testen is het ook weer niet goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon eens niet...
Keihard aanpakken die bitch
Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon eens niet...
Keihard aanpakken die bitch
Ik HEB er nog steeds een complex van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgen
Zo kom je natuurlijk nooit verder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Das opzich niet zo erg. Maar je moet natuurlijk wel genoeg ruimte bieden voor een eventuele toenaderingquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oh, je hebt er over na gedacht...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik die kwetsbare relatie van ons nou is niet testen is het ook weer niet goed
Lijkt mij dan dat je met de verkeerde gozers om bent gegaan. Mooi moment om ze weer leren te vertrouwen . . .quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng![]()
Weet je zeker dat dat je lolly was?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik HEB er nog steeds een complex van.
Sterker nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je hebt er over na gedacht...
Onvoorspelbaarheid maakt het wel spannend.
Ik post alleen maar hoogstaande onzin!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
En weer een voorbeeld van de neergang van dit topic![]()
Wist ik maar eens iets zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je lolly was?
Kijk Joeyquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik post alleen maar hoogstaande onzin!!
doe toch eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgen
99... Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet het wel zeker
Ben je ontmaagd in 99?
Dan mag je als nog in het oude maagden topic
Maar je deed het toch maar... da's wel lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterker nog
Ik was al aan het tikken
Moest de backspace er bij halen![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je Maandag weer mag werken
Je had er eentje verkeerd 89 toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
99... Laten we het daar maar op houden
Dus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heb je nog niet gehoord van die verhoogde alarmfase tav terroristische aanslagen?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je Maandag weer mag werken
En als z'n toko zondag ontploft?quote:
Dan hebben we nog kantoren in Utrecht en Rotterdam waar ik zonder problemen terecht kan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan mag die nog wel werken
Is alleen beetje lastig
Dat was geen mening maar een kutopmerkingquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Christine het volgende:
[..]
sorry dat mijn mening jou niet bevalt.
Dan kan ik weer met mensen praten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je je er nu al op verheugen?
Dan kan je er toch omheen rijdenquote:
Omheen rijden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan kan je er toch omheen rijden
Bovendien ontploft zo'n toko niet op zondag, maar eerder maandag in de spits.
Lekker zo dichtbij, wordt je in het weekend ook nog aan je werk herinnerd,quote:
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was geen mening maar een kutopmerking![]()
Ik kan mijn werk zien als ik uit het raam kijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg je als je zo ongeveer naast je werk woont![]()
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....
Ja, je bent om van te jankenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....
Hey Godlike02quote:
Zoals het hoort! Je werk is je leven!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lekker zo dichtbij, wordt je in het weekend ook nog aan je werk herinnerd,.
Hoef je je wekker tenminste niet te zettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk zien als ik uit het raam kijk.
Je bent echt niet lief vanavond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mooi vuurwerk dichtbij, zat je in Enschede beter.
Ik heb bier op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, het zit diep... je vertoont beschermend gedrag.
Uhuh, je hebt de foto's wel gezien tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het gezellig met Jer en Mukie?
Eentjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt de foto's wel gezien toch.
Maar het kan NOG triester....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Je werk is je leven!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van Q
Tof, dan blijf ik nog ff hangenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Begint net pas!
Dus de cliffhanger moet nog komen
In het Userfoto topic van US staan er nog een paar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje
jij en mukie op een bankje
Waren er nog lichaamsdelen die contact hadden met elkaar? Tongen ofzo??quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje
jij en mukie op een bankje
Zal zo ff gaan kijken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In het Userfoto topic van US staan er nog een paar.
Mogelijk, alleen hebben we daar dan net geen foto's vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Waren er nog lichaamsdelen die contact hadden met elkaar? Tongen ofzo??
Misschien nog een beetje frustie omdat je scharrel er geen trek in had vriendje te worden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehehe je begint het eindelijk in te zien...
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.quote:
Dat ik iets probeer is al een wonder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.
Euh, nee ik word nogal cynisch van mijn werk en van die kutscriptie..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Misschien nog een beetje frustie omdat je scharrel er geen trek in had vriendje te worden?.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Q krijgt inzicht mensen... de tweede al vanavond.
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.
Ik ga het meteen melden bij de paus. Misschien verklaart 'ie je wel heilig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ik iets probeer is al een wonder.
Ik geloof niet in de paus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga het meteen melden bij de paus. Misschien verklaart 'ie je wel heilig.
Overigens mag je dan helemaal nooit meer neuken, maar dat was toch al geen probleem.
Ik doe nog niet eens mn best!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad...
Dat kan beter Q !!
Alleen jammer dat je kutscriptie niet sneller afkomt door op andere mensen te katten,quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, nee ik word nogal cynisch van mijn werk en van die kutscriptie..
quote:
Single mannen hebben we al teveel hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Rocco_jr het volgende:
Hoi ik ben single!
Ja, vlak voor Sesamstraat zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
! Hij bestaat hoor, ik heb hem zelfs op tv gezien!
Rocco?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Rocco_jr het volgende:
Hoi ik ben single!
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Single mannen hebben we al teveel hier.
Ik heb m`n bijnaam niet zelf gekozen dus moet er iets van weghebben jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
Als je een beetje op m lijkt, dan ben je van mij!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
Stuur ze eens mijn kant op dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer weg![]()
En waar kom je die zoal tegen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer weg![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jij houdt wel van stevig?
ik ben er weg van, het forum loopt me te traag.
Helemaal gelijk in, maar mijn frustraties worden er wel een beetje minder van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je kutscriptie niet sneller afkomt door op andere mensen te katten,.
Ik heb m`n principes gisteren aan de kant gezet en naar een introductiefeestje geweest voor nieuwe buitenlandse studenten. Heerlijke Amerikaanse, Canadeze en Duitse vrouwen. Bijna allemaal single of spelen het, leuk avondjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En waar kom je die zoal tegen?![]()
HEBO dus, grappigquote:
Ga lekker ff een avondje chillen mop!! Er ff uit ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Maar ik zit echt even muuuuuuuuuurvast met m'n scriptie.
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.quote:
* Christine heeft ook hhs gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.
* RATMEN ook en hij werkt er nuquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine heeft ook hhs gedaan
Ik heb er wel veel lol gehad in ieder geval...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is toch een grappige opleiding?
Veel bij de HEBOS gezeten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel lol gehad in ieder geval...![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.
Trouwens wel leuk dat je de eerste vrouw bent die niet denkt dat Rocco een afgeleidde is van mijn echte naam maar weet waar de naam Rocco vandaan komt... Respectquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Trouwens wel leuk dat je de eerste vrouw bent die niet denkt dat Rocco een afgeleidde is van mijn echte naam maar weet waar de naam Rocco vandaan komt... Respect![]()
Ik ken wel een Tessa, maar ik weet niet of het dezelfde isquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ken jij Tessa?
Volgens mij heb ik je trouwens wel eens gezien in de stad
Maar ik bedenk me opeens.... die toevoeging "jr" die betekent toch niet wat ik denk dat ie betekent?quote:
Je valt niet op mannen met kleine piemelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik bedenk me opeens.... die toevoeging "jr" die betekent toch niet wat ik denk dat ie betekent?
Dat ik jonger ben dan hem ja :p ik ben geen senior dus de junior... Je signature zie ik nu ook pas; wanneer kom je eens een willekeurig DVD-tje kijken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik bedenk me opeens.... die toevoeging "jr" die betekent toch niet wat ik denk dat ie betekent?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je valt niet op mannen met kleine piemels.
Daar gaan mijn kansen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je valt niet op mannen met kleine piemels.
Ik hou van Roccoquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Dat ik jonger ben dan hem ja :p ik ben geen senior dus de junior... Je signature zie ik nu ook pas; wanneer kom je eens een willekeurig DVD-tje kijken?![]()
[afbeelding]
Dat is senior![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Rocco dan ook vast van jou, at least junior does!![]()
Zelfde opleiding als jij... en ze zat bij mij op de studentenvereniging.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ken wel een Tessa, maar ik weet niet of het dezelfde is.
Ik was ff chocola en baco aan het halen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is iedereen heen?
DVD-tjes kijken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is iedereen heen?
Ik ben van m`n weekend genieten, dag lieve singles!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is iedereen heen?
Goeie combi!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was ff chocola en baco aan het halen.
Baco is gezond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was ff chocola en baco aan het halen.
Dag Rocco!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Ik ben van m`n weekend genieten, dag lieve singles!![]()
Welke vereniging ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfde opleiding als jij... en ze zat bij mij op de studentenvereniging.
Ja wel he?quote:
Deed ze onderzoekjes voor het atrium ? Enne volgens mij herken ik jou in combi met alphaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Alpha, maar ze zat ook bij Pallas.
Weet je 't al?
Ach, alcohol is gewoon altijd gezond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja wel he?
Ik geloof alleen niet dat het zo goed is voor m'n scriptie...
Maar ik werk gewoon stug door.
Ik ben trots op je!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja wel he?
Ik geloof alleen niet dat het zo goed is voor m'n scriptie...
Maar ik werk gewoon stug door.
Dat kan, ik zat een aantal jaar geleden in het bestuur.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Deed ze onderzoekjes voor het atrium ? Enne volgens mij herken ik jou in combi met alpha.
Dat is het zeker. Ik heb altijd met Benno "zaken gedaan" voor bv HAAG IN ed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kan, ik zat een aantal jaar geleden in het bestuur.
Kleine wereld.
Benno is intussen vader...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik heb altijd met Benno "zaken gedaan" voor bv HAAG IN ed.
'97 HAAG IN ciequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Benno is intussen vader...
Maar zat jij ook in een bestuur dan ofzo?
Dat kan ik, als lurker zijnde, Christine niet aandoen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Je hebt iedereen weggejaagd, Christine. Goed zo.
Hoi!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik, als lurker zijnde, Christine niet aandoen...![]()
Hey!quote:
Ehm... you tell me... jij hebt hier immers gelurkt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey!![]()
Alles wel daar? Hoe vordert je wetenschappelijke uiteenzetting ter afronding van je studie?
Ik ben net begonnen met lurken. Kom net uit bad, dus ben helemaal schoon en fris...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... you tell me... jij hebt hier immers gelurkt.
Dus je weet vast dat ik aan de baco zit intussen en dat ik helemaal vast zit met m'n scriptie.
En hoe is het met u?
Was Benno toen voorzitter ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Christine het volgende:
Oooooooh bestuur INTAC.... in hetzelfde jaar waarin ik in het Alpha bestuur zat. Dan heb ik je gewoon in het studentenleven wel eens gezien.
Jij nodigt jezelf echt elke dag bijna uit...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met lurken. Kom net uit bad, dus ben helemaal schoon en fris...
Verder vertoon ik (nog) niet zulk stalkgedrag dat ik iedere post ga lezen die jij deze avond hebt geplaatst...
Enne... baco? Het is dat ik niet ga fietsen in m'n ochtendjas maar anders had ik mezelf weer uitgenodigd!
Als ik moet wachten tot jij het doet dan......quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef Christine het volgende:
Jij nodigt jezelf echt elke dag bijna uit...
Ik wil je best af en toe bijna uitnodigen hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik moet wachten tot jij het doet dan......![]()
En wat dan voor de mensen die jou zoeken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Zoek je een vrouw? Sms "vrouw" naar 4333
Zoek je een man? Sms "man" naar 4333
Die komen maar naar zo'n schuurfeest om bier over me heen te gooien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef Light het volgende:
[..]
En wat dan voor de mensen die jou zoeken?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
Ik wil je best af en toe bijna uitnodigen hoor.
Bier is te kostbaar om mee te gooienquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Die komen maar naar zo'n schuurfeest om bier over me heen te gooien.
Zuinigheid is een afknapper.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef Light het volgende:
[..]
Bier is te kostbaar om mee te gooien
Jezelf continu de grond intrappen ook...quote:
Ik geef mijn geld liever zinniger uitquote:
Joh, wat kost bier nou tegenwoordig...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:34 schreef Light het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever zinniger uitAls ik met drinken moet gaan gooien kan water ook
Ik kan m'n geld maar 1 keer uitgeven, en dan vind ik een etentje ofzo zinniger dan met drank gooien
quote:
Emigreren. Ik geef altijd het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mogelijkheden om uit Enschede te komen
Scheelt anderhalf uur reizen naar DH hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, Amersfoort is een wereldstad.
Ja, wat is het effect van het gooien van 1 biertje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, wat kost bier nou tegenwoordig...
1.5 nat persoon...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, wat is het effect van het gooien van 1 biertje?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik van en naar Enschede reisquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Plus een uur stilstaan op 100 meter voor station Enschede.
In een trein van 50 gradenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Plus een uur stilstaan op 100 meter voor station Enschede.
Christine wel. De eerste keer dat ze naar Enschede ging.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik van en naar Enschede reis
Jij wilde weten hoe je mij kon bereiken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, wat is het effect van het gooien van 1 biertje?
Nietusquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Christine wel. De eerste keer dat ze naar Enschede ging.
Wanneer kom je naar Amersfoort?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
In een trein van 50 graden
Terwijl je rokje helemaal doorweekt is door het zweten op die vadsige skaai bankjes van de NS
Maar wel leuke smsjes krijgen.
En de hele nacht doorgaan met zuipen... moeten we vaker doen
Owja. Arme jij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nietus
Ik ben wel vaker in die uithoek geweest
Ik had het ook warm.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
In een trein van 50 graden
Terwijl je rokje helemaal doorweekt is door het zweten op die vadsige skaai bankjes van de NS
Maar wel leuke smsjes krijgen.
En de hele nacht doorgaan met zuipen... moeten we vaker doen
Degene die jou het eerst natgooit die heeft jou gewonnen? Ergens spreekt me die stijl toch niet aan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij wilde weten hoe je mij kon bereiken...
Je zou nog naar Den Haag komen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wanneer kom je naar Amersfoort?
Kunnen we ook in Utrecht uitgaan, gaat nachtbus naar Amersfoort.
Waar in Ede werk je? Kom ik ff langs, morgen niets te doen en Ede ben ik in een half uur.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik had het ook warm.
Ik kreeg ook leuke smsjes
Maar nu wil ik ook wel zuipen.. .moet morgen weer werken.. snik!
Ik werk in de city of Ede!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waar in Ede werk je? Kom ik ff langs, morgen niets te doen en Ede ben ik in een half uur.
Tof. Wanneer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou nog naar Den Haag komen.
Misschien binnenkort een keertje? Kunnen we kruipend naar huis...
Gelukkig heb ik geen reden meer om er ooit nog naartoe te gaan.quote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef Rhanna het volgende:
Tuvupuh.
Nee, degene die mij nat gooit met bier, heeft me gevonden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Light het volgende:
[..]
Degene die jou het eerst natgooit die heeft jou gewonnen? Ergens spreekt me die stijl toch niet aan...
Morgen heel vroeg enzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef Light het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen?
[..]
Da's morgen pas weer
*noteert* Ergens tussen St Juttemis en Pasen/Pinksteren (mits laatstgenoemde op één dag valt)quote:
Ik hoop ook over een paar weken nog eens in Den Haag te komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou nog naar Den Haag komen.
Misschien binnenkort een keertje? Kunnen we kruipend naar huis...
Moet je doen. Leukste stad van Nederland.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Ik hoop ook over een paar weken nog eens in Den Haag te komen
Damn, die hitte is toch niet goed voor mequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, degene die mij nat gooit met bier, heeft me gevonden.
Het ging over zoeken, niet over winnen.
Afgezien van Utrecht en Amersfoort.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet je doen. Leukste stad van Nederland.
Eerst moet ik dan nog even wat mensen op de hoogste stellen van mijn plannenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Moet je doen. Leukste stad van Nederland.
Toedels!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef fembol het volgende:
Zo mensen, ik heb de bouwvakker goedenacht gewenst, en dat ga ik jullie ook doen:
Ik wens jullie een bijzonder goede nachtrust toe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |