Zo lang bestaat fok nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen ik er nog niet was... Oh ja... toen werd ik ontmaagd zeker....
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng
Doe dat nou gewoon eens niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit vraagt om opmerkingen
Ik laat hem gewoon een keertje schieten
en die gasten leven lekker door en niks aan de handquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng
Dat doe je toch niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik die kwetsbare relatie van ons nou is niet testen is het ook weer niet goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon eens niet...
Keihard aanpakken die bitch
Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon eens niet...
Keihard aanpakken die bitch
Ik HEB er nog steeds een complex van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgen
Zo kom je natuurlijk nooit verder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Das opzich niet zo erg. Maar je moet natuurlijk wel genoeg ruimte bieden voor een eventuele toenaderingquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oh, je hebt er over na gedacht...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik die kwetsbare relatie van ons nou is niet testen is het ook weer niet goed
Lijkt mij dan dat je met de verkeerde gozers om bent gegaan. Mooi moment om ze weer leren te vertrouwen . . .quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng![]()
Weet je zeker dat dat je lolly was?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik HEB er nog steeds een complex van.
Sterker nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je hebt er over na gedacht...
Onvoorspelbaarheid maakt het wel spannend.
Ik post alleen maar hoogstaande onzin!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
En weer een voorbeeld van de neergang van dit topic![]()
Wist ik maar eens iets zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je lolly was?
Kijk Joeyquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik post alleen maar hoogstaande onzin!!
doe toch eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgen
99... Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet het wel zeker
Ben je ontmaagd in 99?
Dan mag je als nog in het oude maagden topic
Maar je deed het toch maar... da's wel lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterker nog
Ik was al aan het tikken
Moest de backspace er bij halen![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je Maandag weer mag werken
Je had er eentje verkeerd 89 toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
99... Laten we het daar maar op houden
Dus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heb je nog niet gehoord van die verhoogde alarmfase tav terroristische aanslagen?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je Maandag weer mag werken
En als z'n toko zondag ontploft?quote:
Dan hebben we nog kantoren in Utrecht en Rotterdam waar ik zonder problemen terecht kan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan mag die nog wel werken
Is alleen beetje lastig
Dat was geen mening maar een kutopmerkingquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Christine het volgende:
[..]
sorry dat mijn mening jou niet bevalt.
Dan kan ik weer met mensen praten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je je er nu al op verheugen?
Dan kan je er toch omheen rijdenquote:
Omheen rijden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan kan je er toch omheen rijden
Bovendien ontploft zo'n toko niet op zondag, maar eerder maandag in de spits.
Lekker zo dichtbij, wordt je in het weekend ook nog aan je werk herinnerd,quote:
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was geen mening maar een kutopmerking![]()
Ik kan mijn werk zien als ik uit het raam kijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg je als je zo ongeveer naast je werk woont![]()
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....
Ja, je bent om van te jankenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....
Hey Godlike02quote:
Zoals het hoort! Je werk is je leven!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lekker zo dichtbij, wordt je in het weekend ook nog aan je werk herinnerd,.
Hoef je je wekker tenminste niet te zettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk zien als ik uit het raam kijk.
Je bent echt niet lief vanavond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mooi vuurwerk dichtbij, zat je in Enschede beter.
Ik heb bier op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, het zit diep... je vertoont beschermend gedrag.
Uhuh, je hebt de foto's wel gezien tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het gezellig met Jer en Mukie?
Eentjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt de foto's wel gezien toch.
Maar het kan NOG triester....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Je werk is je leven!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van Q
Tof, dan blijf ik nog ff hangenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Begint net pas!
Dus de cliffhanger moet nog komen
In het Userfoto topic van US staan er nog een paar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje
jij en mukie op een bankje
Waren er nog lichaamsdelen die contact hadden met elkaar? Tongen ofzo??quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje
jij en mukie op een bankje
Zal zo ff gaan kijken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In het Userfoto topic van US staan er nog een paar.
Mogelijk, alleen hebben we daar dan net geen foto's vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Waren er nog lichaamsdelen die contact hadden met elkaar? Tongen ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |