Je let niet goed opquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je vriendin t dan niet erg dat je kansloos 24/7 op FOK! zit?
ja, nieuwswaarde?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
Of er iemand single af is weet ik niet maar iig is er iemand single aan
moi dus
Wat is er gebeurd met dat ene vrouwtje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
moi dus
Zolang ze er zelf ook maar zit toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je vriendin t dan niet erg dat je kansloos 24/7 op FOK! zit?
Moest naar de basisschoolquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat ene vrouwtje?
Kheb paar weken geleden een leven gekocht bij de Aldi, dus geen tijd meer om op te letten...quote:
Vanmiddag ook al gepasseerd maar bottomline: ik ben er niet helemaal 100% verliefd op dus leek het me niet zo slim om er mee door te gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat ene vrouwtje?
Bij heatwave werkt dat iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:16 schreef Light het volgende:
[..]
Zolang ze er zelf ook maar zit toch?
Bij Tranc nietquote:
Tsja... Voortaan gewoon niet meteen een relatie aangaan... Ff rustig rondkijken. Je neukt dr ook niet meer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al gepasseerd maar bottomline: ik ben er niet helemaal 100% verliefd op dus leek het me niet zo slim om er mee door te gaan.
Maar das logisch...quote:
Singles krijg je dan toch altijd per twee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
moi dus
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd omdat ik er vanaf het begin niet zo zeker van was. Maarja, dan word zij weer verliefd enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja... Voortaan gewoon niet meteen een relatie aangaan... Ff rustig rondkijken. Je neukt dr ook niet meer?
Ja, hij stuurt ze niet door naar hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Light het volgende:
[..]
Singles krijg je dan toch altijd per twee?
Ik snap niet dat je er dan aan begint, maar goed, dat hebben we al gezegd hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd omdat ik er vanaf het begin niet zo zeker van was. Maarja, dan word zij weer verliefd enzo![]()
en nee neuk dr niet meerduh
Maak dan een neiuwe alvast aan, of doet godt dat al?quote:
Ja heb er eig nooit zoveel moeite mee gehad als ik niet verliefd was op een vrouwtje en zij wel... Andersom is wat lastigerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nooit een relatie genoemd omdat ik er vanaf het begin niet zo zeker van was. Maarja, dan word zij weer verliefd enzo![]()
en nee neuk dr niet meerduh
Ik verbaas me met jou nergens meer overquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dat je dr niet neukt is niet zo duh hoor... Sex met je ex hoort er gewoon ff bij...
Ik heb met al mijn exen sex gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja heb er eig nooit zoveel moeite mee gehad als ik niet verliefd was op een vrouwtje en zij wel... Andersom is wat lastiger
En dat je dr niet neukt is niet zo duh hoor... Sex met je ex hoort er gewoon ff bij...
Geloof me... Daar ben ik niet de enige in hoor... Het is vertrouwd dus na de relatie ga je er vaak nog een tijdje mee door. Minder eng dan meteen met een ander in bed te duiken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verbaas me met jou nergens meer over
Wow das echt kei gaafquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb met al mijn exen sex gehad
(nouja, toen waren het nog geen exen, nu wel)
Lijkt me raar, maar goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geloof me... Daar ben ik niet de enige in hoor... Het is vertrouwd dus na de relatie ga je er vaak nog een tijdje mee door. Minder eng dan meteen met een ander in bed te duiken...
exen? Ik heb daar geen eravring mee, dus ik ben het met je eenschquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef CherryLips het volgende:
ugh nu gaat t weer ontopic over sex en exen enzo en daar heb ik geen ervaring mee
Heb je dr nooit van gehoord? Nooit mensen gekend die dat deden... Tis iets wat heel vaak voorkomt. Je hebt beide behoefte aan sex, maar bent er nog niet aan toe om met een ander in bed te duiken, dus rommel je nog een tijdje met elkaar aann...quote:
Het fenomeen is mij slechts van naam bekendquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je dr nooit van gehoord? Nooit mensen gekend die dat deden... Tis iets wat heel vaak voorkomt. Je hebt beide behoefte aan sex, maar bent er nog niet aan toe om met een ander in bed te duiken, dus rommel je nog een tijdje met elkaar aann...
Oiquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef CherryLips het volgende:
ugh nu gaat t weer ontopic over sex en exen enzo en daar heb ik geen ervaring mee
Gebeurt best vaak wel, toch. Eigenlijk iedereen die ik spreek (over dat onderwerp) heeft het wel eens gedaan met z'n ex.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:37 schreef Light het volgende:
[..]
Het fenomeen is mij slechts van naam bekend
ben je er al weer?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Gebeurt best vaak wel, toch. Eigenlijk iedereen die ik spreek (over dat onderwerp) heeft het wel eens gedaan met z'n ex.
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]kom je nog terug? Of ga je zuipen?
Sexen om de lust dus, niet om liefdequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Gebeurt best vaak wel, toch. Eigenlijk iedereen die ik spreek (over dat onderwerp) heeft het wel eens gedaan met z'n ex.
Een ex hebben is dan natuurlijk wel een vereistequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben ook zo weg. Alleen lees ik net dat "Lost" weer een herhaling is. Stelletje paupersquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Denk niet dat ik terug kom!
En as het goed is heb jij ook andere plannen hoef je me ook niet te missen
Dit stukje wel ja. En de puzzelstukjes beginnen op z'n plek te vallen.... gisteren gaf mijn afstudeerbegeleider een tip voor een extra hoofdstuk, en nu ik daaraan zit te werken, blijkt dat precies de (best grote) stukken tekst in dat hoofdstuk passen die ik in de 2e versie in een ander hoofdstuk heb geschrapt (omdat ze dáár niet op hun plaats waren).quote:
scheelt weer!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit stukje wel ja. En de puzzelstukjes beginnen op z'n plek te vallen.... gisteren gaf mijn afstudeerbegeleider een tip voor een extra hoofdstuk, en nu ik daaraan zit te werken, blijkt dat precies de (best grote) stukken tekst in dat hoofdstuk passen die ik in de 2e versie in een ander hoofdstuk heb geschrapt (omdat ze dáár niet op hun plaats waren).
Best lekker op z'n tijd hoor... (al hoeft 't voor mij niet meer zo nodig zonder liefde)quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sexen om de lust dus, niet om liefde
Ook dat gebeurt best vaak Pheno...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sexen om de lust dus, niet om liefde
Kan je aftellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat was echt vijf pagina's aan tekst... En hup, weer een hoofdstuk vol
Zonder dat ik liefde voor iemand voel zou ik het niet kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook dat gebeurt best vaak Pheno...
Jij neukt je vriendin nooit uit pure lust? Jij neukt alleen uit liefde? Nooit keiharde sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |