Jij mag kiezen!quote:
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:Pquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega in de aanbieding.
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder dat ik liefde voor iemand voel zou ik het niet kunnen
Knap!quote:
Die zijn uit hoorde ik netquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:P
Die zijn uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:P
Neuken is altijd uit lust... toch? Als je geen lust (=geen zin) hebt, dan moet je niet neuken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...
Lijkt me welquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Frezer het volgende:
Damn, ik ben zeker te laat voor de aanbieding uit het vorige topic?![]()
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...quote:
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?quote:
Kijk ik naar jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?
Leuke sig trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?
Puur uit lust bedoel ik... Ik denk iig niet altijd van: oooh ik ga lekker liefde met mnn meisje bedrijven..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuken is altijd uit lust... toch? Als je geen lust (=geen zin) hebt, dan moet je niet neuken.
Het is wel Q he!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...
Das weer droog staan vanavond dan.quote:
Dat kind van Tanja wordt toch doodgeboren, dat krijg je met zo'n josti-moeder.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kind van Tanja wordt toch doodgeboren, dat krijg je met zo'n josti-moeder.
Ik zou ook voor de ontmaagding gaan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, de ontmaagding van een josti op SBS6 gaat gepaard met levendige taferelen bedoel je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ken sanne en ripleyquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens "wie is Tanja"
Meerderequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Huh? Lopen er hier nog maagden rond dan?
Niets tegen mijn soortgenoten hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de ontmaagding van een josti op SBS6 gaat gepaard met levendige taferelen bedoel je.
Niet iedereen is daar van... geloof ik. Kan me er niks bij voorstellen, maar men zegt het.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Puur uit lust bedoel ik... Ik denk iig niet altijd van: oooh ik ga lekker liefde met mnn meisje bedrijven..
Tis toch cool om dr eens helemaal uit elkaar te trekken, vastbinden aant bed, aan dr haren trekken etc...
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Nee, ze zitten achter de pc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor jou is alles met mannen eng geloof ik![]()
Plaag dat frigide meisje nou niet zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh sorryquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Plaag dat frigide meisje nou niet zo.
Lust, maar wel met iemand van wie ik houdquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...
Het topic is ooit, in een ver, ver verleden uit een oude maagden topic ontstaan,quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Q durft toch niks.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Light het volgende:
[..]
Gewoon niet te dicht bij Q in de buurt komen
ze hebben t er zelf naar gemaaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben al 20 delen uit de kast hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Seks met mannen vind jij niet eng dus?
Die twee mannen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hebben t er zelf naar gemaakt![]()
Sommigen zijn eeuwig maagd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hebben t er zelf naar gemaakt![]()
Ik zou er lesbisch van worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die twee mannen?
Ja is een goed gemiddelde![]()
Toen ik er nog niet was... Oh ja... toen werd ik ontmaagd zeker....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het topic is ooit, in een ver, ver verleden uit een oude maagden topic ontstaan,.
Oh! Ik volg het niet zo hier...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben al 20 delen uit de kast hoor.
Later wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja mên, hij durfde me niet eens aan te kijken.
Hoezo dat ??quote:
Dit vraagt om opmerkingenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja mên, hij durfde me niet eens aan te kijken.
Doe ikquote:
Fok!ken valt voor jou onder je diensverband?quote:
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze engquote:
Zo lang bestaat fok nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toen ik er nog niet was... Oh ja... toen werd ik ontmaagd zeker....
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng
Doe dat nou gewoon eens niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit vraagt om opmerkingen
Ik laat hem gewoon een keertje schieten
en die gasten leven lekker door en niks aan de handquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng
Dat doe je toch niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik die kwetsbare relatie van ons nou is niet testen is het ook weer niet goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon eens niet...
Keihard aanpakken die bitch
Neuken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon eens niet...
Keihard aanpakken die bitch
Ik HEB er nog steeds een complex van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgen
Zo kom je natuurlijk nooit verder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Das opzich niet zo erg. Maar je moet natuurlijk wel genoeg ruimte bieden voor een eventuele toenaderingquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oh, je hebt er over na gedacht...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik die kwetsbare relatie van ons nou is niet testen is het ook weer niet goed
Lijkt mij dan dat je met de verkeerde gozers om bent gegaan. Mooi moment om ze weer leren te vertrouwen . . .quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Gozers zijn weleens stom geweest tegen mij en nu vertrouw ik ze niet meer en vind ik ze eng![]()
Weet je zeker dat dat je lolly was?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik HEB er nog steeds een complex van.
Sterker nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je hebt er over na gedacht...
Onvoorspelbaarheid maakt het wel spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |