Jij mag kiezen!quote:
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:Pquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een collega in de aanbieding.
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder dat ik liefde voor iemand voel zou ik het niet kunnen
Knap!quote:
Die zijn uit hoorde ik netquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:P
Die zijn uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Of kijk anders eens op zo'n datingsite...:P
Neuken is altijd uit lust... toch? Als je geen lust (=geen zin) hebt, dan moet je niet neuken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je neukt toch wel eens uit lust...? Dus niet lief knuffelen bla bla, maar gewoon hard...
Lijkt me welquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Frezer het volgende:
Damn, ik ben zeker te laat voor de aanbieding uit het vorige topic?![]()
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...quote:
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?quote:
Kijk ik naar jouquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?
Leuke sig trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat op SBS en dat tegelijkertijd met de bevalling van Tanja op Talpa zeker?
Puur uit lust bedoel ik... Ik denk iig niet altijd van: oooh ik ga lekker liefde met mnn meisje bedrijven..quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Neuken is altijd uit lust... toch? Als je geen lust (=geen zin) hebt, dan moet je niet neuken.
Het is wel Q he!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...
Das weer droog staan vanavond dan.quote:
Dat kind van Tanja wordt toch doodgeboren, dat krijg je met zo'n josti-moeder.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kind van Tanja wordt toch doodgeboren, dat krijg je met zo'n josti-moeder.
Ik zou ook voor de ontmaagding gaan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn vuile slipjes TMI vond, maar dolgraag naar Q's ontmaagding op TV wilt kijken...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, de ontmaagding van een josti op SBS6 gaat gepaard met levendige taferelen bedoel je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ken sanne en ripleyquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens "wie is Tanja"
Meerderequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Huh? Lopen er hier nog maagden rond dan?
Niets tegen mijn soortgenoten hè?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, de ontmaagding van een josti op SBS6 gaat gepaard met levendige taferelen bedoel je.
Niet iedereen is daar van... geloof ik. Kan me er niks bij voorstellen, maar men zegt het.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Puur uit lust bedoel ik... Ik denk iig niet altijd van: oooh ik ga lekker liefde met mnn meisje bedrijven..
Tis toch cool om dr eens helemaal uit elkaar te trekken, vastbinden aant bed, aan dr haren trekken etc...
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Nee, ze zitten achter de pc.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Mokster het volgende:
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor jou is alles met mannen eng geloof ik![]()
Plaag dat frigide meisje nou niet zo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor jou is alles met mannen eng geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |