ja heerlijk he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel aanstellerietusdag vandaag he
Het is toch zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat Lief
En doe niet zooooo Stefano-ig en het probleem afschuiven op iemand anders
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Hoioi ik ben new in the building.
It's a Holiday!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel aanstellerietusdag vandaag he
Ik heb gezegd dat mijn diplomauitreiking op mijn verjaardag wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch zoJe hebt helemaal nooit gezegd dat je jarig was
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op met je KUT breezer!! En helemaal met die breezerkutjes
Bier
Dank je... Ik wil voor mijn verjaardag..... jouquote:
yep, 't is een meisjequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
heb jij dat kind intussen al geworpen?
Als jij dat doet, stop ik die banaan uit je avatar zo in je reetquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Nu ga ik al die foto's nog drie keer posten
Hehehe. Toch geen familie-van he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, 't is een meisje
en ze wordt pot, want ik heb gerookt tijdens de zwangerschap
Donequote:
Oeeeh.. Pot...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, 't is een meisje
en ze wordt pot, want ik heb gerookt tijdens de zwangerschap
jammer joh, jarig of niet: je hebt niks te willenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
Dank je... Ik wil voor mijn verjaardag..... jou
Buupje doet het ook en Buupje is mod, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij dat doet, stop ik die banaan uit je avatar zo in je reet
Wah?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Net nieuw en dan "toevallig" als eerste in SHO-SC posten.
Héél geloofwaardig.![]()
![]()
Lesbo's kunnen ook mooie en echte vrouwen zijn hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
Oeeeh.. Pot...
Wacht eens even.. we hebben het over mijn KINDNiks pot!! Mijn kind wordt een echte mooie vrouw dat op mannen valt die goedgekeurd worden door haar vader
Ooh.. ik vraag het ook niet netjes... ik eis!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
jammer joh, jarig of niet: je hebt niks te willen
Alsof het geen mooie foto's zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij dat doet, stop ik die banaan uit je avatar zo in je reet
Je negeert mequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. ik vraag het ook niet netjes... ik eis!!!![]()
Je bent mijn verjaardag vergeten en als straf ga je ALLES voor me doen!!![]()
En omdoen die handboeien![]()
*plooorrp*quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buupje doet het ook en Buupje is mod, dus dan mag het. [afbeelding].
hell no!! als zij familie was geweest had ik haar persoonlijk in dat huis opgezocht en die peuk uit d'r muil geramd.... wát een dom mokkel zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |