Dat deed ik tochquote:
da's 't voordeel van siliconen: die blijven drijvenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Big Brother in Engeland is veel leuker!
[[url=http://users.telenet.be/pic-corner/Gallery%201/BigBr/pics/30.jpg]afbeelding][/url]
Wtf loop je nou raar te doenquote:
Hehehequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wtf loop je nou raar te doen?
Ik bied gewoon mijn excuses aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wtf loop je nou raar te doen?
HOFRDOMMMME!!!!!!!!!!! IK WAS OP KAMP!!!!!!!!111!!!!!!!! EN JE BENT ER NOU OOK NIET ECHT DUIDELIJK OVER GEWEEST WANT NIEMAND WIST ER VAN N:(quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat lief
Alleen was het dus afgelopen WOENSDAG
Ik geef een post met een link, jij kopieert de link en zegt dat ik die link moet gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bied gewoon mijn excuses aan.
Het is ook nooit goed.
Ik zei toch al sorry.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geef een post met een link, jij kopieert de link en zegt dat ik die link moet geven
Tief eens op met je KUT breezer!! En helemaal met die breezerkutjesquote:
Daar koop ik niks voorquote:
Negeer me maar weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op met je KUT breezer!! En helemaal met die breezerkutjes
Bier
Ik zeg toch wat Liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
HOFRDOMMMME!!!!!!!!!!! IK WAS OP KAMP!!!!!!!!111!!!!!!!! EN JE BENT ER NOU OOK NIET ECHT DUIDELIJK OVER GEWEEST WANT NIEMAND WIST ER VAN N:(![]()
![]()
Hmmm...daar heb je wel een goed punt.quote:
Tief eens op, kut! Vuile kloon dat je bent!!! Je verneukt bijna de layout met je lange naamquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Hoioi ik ben new in the building.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |