Eerst op http://www.aahceleb.com/quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
hoiquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Is ze boven de 15 dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
En bonus-materiaal:
[afbeelding]
Je ziet haar gewoon zeggen: "Ooooooeeeh, Bupie".quote:
[insert negerin met dikke lippen smilie]quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Tania, ik heb ff jouw mening nodig.
Kijk eens naar deze foto:
[afbeelding]
Ik kan het niet vaak genoeg posten![]()
![]()
Op deze foto zie je toch een mooi meisje?
Ja, als zovelen op die leeftijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Tania, ik heb ff jouw mening nodig.
Kijk eens naar deze foto:
[afbeelding]
Ik kan het niet vaak genoeg posten![]()
![]()
Op deze foto zie je toch een mooi meisje?
Tania is een hoer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag het niet aan jullie, rekels..
Ik vroeg het aan Tania.
Die foto heb je nou wel vaak genoeg gepost.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag het niet aan jullie, rekels..
Ik vroeg het aan Tania.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die foto heb je nou wel vaak genoeg gepost..
quote:Ik kan het niet vaak genoeg posten![]()
quote:
Tania niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[..].
Elk wijf op Fok is een aandachtshoer, omdat 90% op Fok man is.
[insert hamster met dikke wangen smilie]quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
rot eens op met je ge-[afbeelding] de hele tijd.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[insert hamster met dikke wangen smilie].
Ja, hallo.quote:
Ja, hallo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Er is wel een verschil tussen geen antwoord krijgen op je vraag of Tania een hoer noemen!
Ja, dat zei ik vanmiddag ook alquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Oeps...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik vanmiddag ook al
Jij staat er wel in hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
Ik kom ff afscheid nemen, nu ik niet meer in de OP sta, post ik hier niet meer. Doei!
Wat een domme redenatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
Ik kom ff afscheid nemen, nu ik niet meer in de OP sta, post ik hier niet meer. Doei!
Ja, zet maar snel die [dramaqueen]-tags erbij.quote:
Doe niet zo BVO-ig aubquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[dramaqueen]
[/dramaqueen]
Big Brother in Engeland is veel leukerquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Joost: Ik ga buiten rennen in de regen.
Linda: Waarom?
Joost: Omdat ik dat leuk vind.
Linda: Dat vind ik raar.
Ga toch naar je GSCSCSCSCSS-dingesquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Damn, jullie geven me niet eens tijd om rustig te editten
quote:
Nouhou, laat me nou ff lekker rebels zijn... ik zit er zooo doorheen vanavond...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, zet maar snel die [dramaqueen]-tags erbij.
Ik kreeg al bijna een Orginial-déjà vu
Geef dan gewoon deze link.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Big Brother in Engeland is veel leuker!
[[url=http://users.telenet.be/pic-corner/Gallery%201/BigBr/pics/30.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb je wel gefeliciteerd hier hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe niet zo BVO-ig aub![]()
Ik heb niet eens een verjaardag topic/felicitatie gehad!! En dus ook niet van jou![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb niet eens een verjaardag topic/felicitatie gehad!! En dus ook niet van jou![]()
Dat deed ik tochquote:
da's 't voordeel van siliconen: die blijven drijvenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
Big Brother in Engeland is veel leuker!
[[url=http://users.telenet.be/pic-corner/Gallery%201/BigBr/pics/30.jpg]afbeelding][/url]
Wtf loop je nou raar te doenquote:
Hehehequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wtf loop je nou raar te doen?
Ik bied gewoon mijn excuses aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wtf loop je nou raar te doen?
HOFRDOMMMME!!!!!!!!!!! IK WAS OP KAMP!!!!!!!!111!!!!!!!! EN JE BENT ER NOU OOK NIET ECHT DUIDELIJK OVER GEWEEST WANT NIEMAND WIST ER VAN N:(quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat lief
Alleen was het dus afgelopen WOENSDAG
Ik geef een post met een link, jij kopieert de link en zegt dat ik die link moet gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bied gewoon mijn excuses aan.
Het is ook nooit goed.
Ik zei toch al sorry.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geef een post met een link, jij kopieert de link en zegt dat ik die link moet geven
Tief eens op met je KUT breezer!! En helemaal met die breezerkutjesquote:
Daar koop ik niks voorquote:
Negeer me maar weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op met je KUT breezer!! En helemaal met die breezerkutjes
Bier
Ik zeg toch wat Liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
HOFRDOMMMME!!!!!!!!!!! IK WAS OP KAMP!!!!!!!!111!!!!!!!! EN JE BENT ER NOU OOK NIET ECHT DUIDELIJK OVER GEWEEST WANT NIEMAND WIST ER VAN N:(![]()
![]()
Hmmm...daar heb je wel een goed punt.quote:
Tief eens op, kut! Vuile kloon dat je bent!!! Je verneukt bijna de layout met je lange naamquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Hoioi ik ben new in the building.
ja heerlijk he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel aanstellerietusdag vandaag he
Het is toch zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat Lief
En doe niet zooooo Stefano-ig en het probleem afschuiven op iemand anders
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Hoioi ik ben new in the building.
It's a Holiday!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
't is wel aanstellerietusdag vandaag he
Ik heb gezegd dat mijn diplomauitreiking op mijn verjaardag wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch zoJe hebt helemaal nooit gezegd dat je jarig was
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op met je KUT breezer!! En helemaal met die breezerkutjes
Bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |