idd, voor de zomer kwam dit ook aan het licht, maar toen kraakte hij alles afquote:Op maandag 12 september 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd nog een spits. we hebben straks genoeg spitsten voor zes elftallen
Koller zou ik toch wel graag bij Ajax willen zienquote:Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn mening: te laat. we hebben nu markus
ja, maar we hebben babel, rosenberg, anastasiou en charisteas alquote:Op maandag 12 september 2005 14:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Koller zou ik toch wel graag bij Ajax willen zien
maar als ie al komt dan is dat toch pas in de winterstop?
oh, assist rosenberg, doelpunt galasekquote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar inderdaad, die Rosenberg is echt een aso. Egoist.
Ananas is sowieso reserve, Babel wordt toch niet gebruikt als spits. ff kijken hoe Rosenberg en Harry het doen tot aan de winterstop.quote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, maar we hebben babel, rosenberg, anastasiou en charisteas al
ok, dus een van die twee moet weg.. we zullen zien wat de tijd ons brengtquote:Op maandag 12 september 2005 14:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ananas is sowieso reserve, Babel wordt toch niet gebruikt als spits. ff kijken hoe Rosenberg en Harry het doen tot aan de winterstop.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ik heb nu weinig vertrouwen in een succesvol seizoen, maar we kunnen verrassen.
Wie weet zijn WIJ aan het eind van het seizoen dé sensatie, winnen we de dubbel in eigen land en winnen we de Champions League door enkele belangrijke treffers van Angelos Charisteas (net als tijdens Euro 2004), daarbij blijkt Markus Rosenberg een groeibriljantje die slechts te kampen had met aanpassingsproblemen (net als Zlatan Ibrahimovic) en breken talenten als Wesley Sneijder, Nigel de Jong, Johnny Heitinga, Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Maarten Stekelenburg nu écht door.
Dromen blijft leuk!
quote:Julien Escudé is niet met Ajax meegereisd naar Tsjechië voor het UEFA Champions Leagueduel met Sparta Praag. De Franse verdediger is in Amsterdam achtergebleven met een rugblessure. Escudé miste afgelopen zaterdag ook al de wedstrijd tegen Willem II. Hedwiges Maduro nam in dat duel zijn positie in het centrum van de verdediging over.
Ook Juanfrán ontbreekt in de selectie van trainer Danny Blind. De Spaanse linksback werkte de afgelopen weken hard aan zijn conditie, maar is nog niet helemaal wedstrijdfit. Mogelijk wordt de oud-speler van Celta de Vigo en Besiktas volgende week bij de groep gehaald.
Maandag was er op de afsluitende training nog even een schrikmoment voor Blind. Zdenek Grygera blesseerde zich bij een botsing met Nourdin Boukhari aan zijn enkel en bleef even liggen. De Tsjech werd kort behandeld en de verwachting is dat hij woensdag gewoon kan spelen tegen zijn oude club.
Ik ook, omdat we geen spitsen hebben die scoren, DAAR word ik chagerijnig van...quote:Op maandag 12 september 2005 15:11 schreef Nashje het volgende:
Laat Manucharyan maar eens spelen. Koller hoeft van mij niet. Ik word een beetje spits chagerijnig.
Mooi he? Spelers fit krijgen en houdenquote:Op maandag 12 september 2005 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Juanfran nog steeds niet fit
En wat een gedoe allemaal. Machlas was geen miskoop, zijn gemiddelde lag erg hoog. Koller mag wel komen hoor, concurrentie is altijd prima...
Ach dat er nu tien spelers 50 doelpunten maken of 1 speler 20 en 9 30, dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 september 2005 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi he? Spelers fit krijgen en houden.
Machlas was idd nou ook weer niet ZO beroerd, als je hem vergelijkt met de huidige spitsen. het is toch niet normaal dat de topscorer van Ajax er maar liefst 7 in had liggen vorig seizoen??
Tja, zit opzich logisch geredeneerd, maar kijk naar PSV van een tijd terug, een superspits in het team is toch wel heel fijn, en als DIE een keer geblesseerd is is het fijn dat anderen OOK kunnen scoren.quote:Op maandag 12 september 2005 15:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach dat er nu tien spelers 50 doelpunten maken of 1 speler 20 en 9 30, dat maakt mij niet zoveel uit.
De manier waarop bijvoorbeeld Feyenoord op kalou en kuijt leunen, dat gaat nooit lang goed. Het is juist een kracht om zo veel scorende spelers in je team te hebben.
Idd. Zonder training en voorbereiding. Moet je nagaan hoe het gaat met Ajax als we er wel op zouden trainen.quote:Op maandag 12 september 2005 16:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Uhm, Blind heeft tegen Willem II geexperimenteerd met een 4-4-2 hoor.
quote:Koller wil wel naar Ajax
Spits Jan Koller zou wel naar Ajax willen. Dat zei zijn zaakwaarnemer tegenover AT5. De Tsjechische spits van Borussia Dortmund wil zijn aflopende contract niet verlengen en ziet een transfer naar Amsterdam wel zitten.
Koller werd eerder ook al in verband gebracht met Amsterdammers maar toen kocht Ajax de Griekse spits Charisteas.
"Hoewel een transfer niet ver weg lijkt, is een overgang sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt", legde Paska uit aan de Amsterdamse televisiezender.
(AT5)
met gewoon een beetje meedraaien maakt hij me ook al blij.quote:Op maandag 12 september 2005 17:19 schreef twi het volgende:
Ze willen dat Rosenberg er net als Arveladze ook al 7 in heeft liggen...
Dat deden ze bij Harry ook niet...quote:Op maandag 12 september 2005 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geef Rosenberg op z'n minst een seizoen de tijd.
Zie je wel..quote:Charisteas gaat nu toch ook al beter.
Tuurlijk, nog maar een spits erbijquote:Koller wil wel naar Ajax
Spits Jan Koller zou wel naar Ajax willen. Dat zei zijn zaakwaarnemer tegenover AT5. De Tsjechische spits van Borussia Dortmund wil zijn aflopende contract niet verlengen en ziet een transfer naar Amsterdam wel zitten.
Koller werd eerder ook al in verband gebracht met Amsterdammers maar toen kocht Ajax de Griekse spits Charisteas.
"Hoewel een transfer niet ver weg lijkt, is een overgang sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt", legde Paska uit aan de Amsterdamse televisiezender.
(AT5)
Oké een half seizoen danquote:Op maandag 12 september 2005 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat deden ze bij Harry ook niet...
[..]
Zie je wel...
Bij Zlatan duurde het ook heel lang...
Overigens vond ik die actie van Rosenberg wel minder, niet echt een teamspeler zo te zien.
Heb je het EK gezien?quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Doe je griekenland bril 's af ofzo
misschien herinner ik me het niet meer goed maar dat was toch gewoon een normale pass over de grond? iig niet iets om een rechtsbuiten in hem te gaan zienquote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef Radegast het volgende:
Waarom Rosenberg niet eens vanaf een linker of rechtervleugel proberen te gebruiken?
Hij gaf tenslotte wel een assist op Galasek vanaf de linkerzijkant.
Toch zal hij wel zijn basisplaats verliezen aan Juanfran.quote:Op maandag 12 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Urby ontwikkelt zich overigens, zoals verwacht, uitstekend momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |