Idd. Zonder training en voorbereiding. Moet je nagaan hoe het gaat met Ajax als we er wel op zouden trainen.quote:Op maandag 12 september 2005 16:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Uhm, Blind heeft tegen Willem II geexperimenteerd met een 4-4-2 hoor.
quote:Koller wil wel naar Ajax
Spits Jan Koller zou wel naar Ajax willen. Dat zei zijn zaakwaarnemer tegenover AT5. De Tsjechische spits van Borussia Dortmund wil zijn aflopende contract niet verlengen en ziet een transfer naar Amsterdam wel zitten.
Koller werd eerder ook al in verband gebracht met Amsterdammers maar toen kocht Ajax de Griekse spits Charisteas.
"Hoewel een transfer niet ver weg lijkt, is een overgang sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt", legde Paska uit aan de Amsterdamse televisiezender.
(AT5)
met gewoon een beetje meedraaien maakt hij me ook al blij.quote:Op maandag 12 september 2005 17:19 schreef twi het volgende:
Ze willen dat Rosenberg er net als Arveladze ook al 7 in heeft liggen...
Dat deden ze bij Harry ook niet...quote:Op maandag 12 september 2005 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geef Rosenberg op z'n minst een seizoen de tijd.
Zie je wel..quote:Charisteas gaat nu toch ook al beter.
Tuurlijk, nog maar een spits erbijquote:Koller wil wel naar Ajax
Spits Jan Koller zou wel naar Ajax willen. Dat zei zijn zaakwaarnemer tegenover AT5. De Tsjechische spits van Borussia Dortmund wil zijn aflopende contract niet verlengen en ziet een transfer naar Amsterdam wel zitten.
Koller werd eerder ook al in verband gebracht met Amsterdammers maar toen kocht Ajax de Griekse spits Charisteas.
"Hoewel een transfer niet ver weg lijkt, is een overgang sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt", legde Paska uit aan de Amsterdamse televisiezender.
(AT5)
Oké een half seizoen danquote:Op maandag 12 september 2005 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat deden ze bij Harry ook niet...
[..]
Zie je wel...
Bij Zlatan duurde het ook heel lang...
Overigens vond ik die actie van Rosenberg wel minder, niet echt een teamspeler zo te zien.
Heb je het EK gezien?quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Doe je griekenland bril 's af ofzo
misschien herinner ik me het niet meer goed maar dat was toch gewoon een normale pass over de grond? iig niet iets om een rechtsbuiten in hem te gaan zienquote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef Radegast het volgende:
Waarom Rosenberg niet eens vanaf een linker of rechtervleugel proberen te gebruiken?
Hij gaf tenslotte wel een assist op Galasek vanaf de linkerzijkant.
Toch zal hij wel zijn basisplaats verliezen aan Juanfran.quote:Op maandag 12 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Urby ontwikkelt zich overigens, zoals verwacht, uitstekend momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |