abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 09:06:21 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30506550
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een enorm kneuzerige reactie van Rosenberg trouwens na de goal van Charisteas. Hij liep boos/teleurgesteld weg na de goal. Lichaamstaal zei genoeg in dit geval. .
Dat zei ik ook al, de Sonck vergelijkingen dringen zich op.....

En het niet halen van Arveladze kan Ajax wel eens heel duur komen te staan dit seizoen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30507072
Charisteas verdient nu even de voorkeur, jammer van Rosenberg. Waarom ook 433 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_30507666
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:17 schreef Bananenman het volgende:

[..]

En dat heeft niks met je afkomst te maken?
En de winnende goal tegen de Fransen en Portugezen. .
Ja dus. Maar goed, op dit moment is hij beter en gevaarlijker dan Rosenberg.
Ik ben benieuwd of die reactie van hem nog gevolgen gaat hebben, dat is toch niet normaal dat een teamgenootje zo reageert?
-
pi_30508520
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben ben sowieso pro-Charisteas .
Je meent het...

Maar de laatste twee wedstrijden deed 'ie het goed als invaller, beter dan Rosenberg. En idd, ik kan me ook heel pissig maken om de Arveladze houding van Ajax
  maandag 12 september 2005 @ 11:01:50 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30508665
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je meent het...

Maar de laatste twee wedstrijden deed 'ie het goed als invaller, beter dan Rosenberg. En idd, ik kan me ook heel pissig maken om de Arveladze houding van Ajax
Ik ben ook nog niet echt gecharmeerd van Harry, maar dat hij het beter doet dan Rosenberg is nu al pijnlijk duidelijk. Rosenberg is niet scherp voor de goal, verliest al zijn duels en zijn voorzetten zijn ook al niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me dan altijd af hoe hij speelde voor hij naar Ajax kwam. Ik kan me niet voorstellen dat het toen ook zo ging, anders halen ze hem toch niet? En waar gaat het dan mis?

Dat gedoe met Arverladze is echt te triest voor woorden weer. Wij halen Harry en Rosenberg, en die bakken er niets van. AZ haalt Arverladze en die scoort er wild op los. PSV regelt WEL Kone, en die speelt misschien niet zo best, maar scoort wel de winnende...

Wat is er toch mis met Ajax en het aankoopbeleid???
Get woke, go broke!
pi_30509385
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja TWI, blijkbaar vinden sommige mensen het hier al tijd om hem af te schrijven, terwijl we nog maar 3! competitiewedstrijden ver zijn. Die pleiten dan ook weer ineens voor Charisteas, die ze ook eigenlijk al hadden afgeschreven. Of generaliseer ik nu opeens teveel
ik denk niet dat iedereen rosenberg al afschrijft maar het is gewoon overduidelijk dat hij nu NIET in de basis moet staan.
  maandag 12 september 2005 @ 11:38:42 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30509488
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik denk niet dat iedereen rosenberg al afschrijft maar het is gewoon overduidelijk dat hij nu NIET in de basis moet staan.
Of het nog wat gaat worden moeten we idd maar ff afwachten, maar ik zie gewoon geen voetballend vermogen in die jongen.... Iets was je bij Zlatan wel had, ook al speelde hij ook kut in het begin...
Get woke, go broke!
pi_30509846
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben ook nog niet echt gecharmeerd van Harry, maar dat hij het beter doet dan Rosenberg is nu al pijnlijk duidelijk. Rosenberg is niet scherp voor de goal, verliest al zijn duels en zijn voorzetten zijn ook al niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me dan altijd af hoe hij speelde voor hij naar Ajax kwam. Ik kan me niet voorstellen dat het toen ook zo ging, anders halen ze hem toch niet? En waar gaat het dan mis?

Dat gedoe met Arverladze is echt te triest voor woorden weer. Wij halen Harry en Rosenberg, en die bakken er niets van. AZ haalt Arverladze en die scoort er wild op los. PSV regelt WEL Kone, en die speelt misschien niet zo best, maar scoort wel de winnende...

Wat is er toch mis met Ajax en het aankoopbeleid???
Je kan het ook echt alleen maar negatief bekijken he, als het even niet loopt. Arveladze had er nooit, maar dan ook nooit, 7 ingelegd bij dit Ajax. Echt niet, dat kun je mij niet wijsmaken. Hoeveel kansen heeft Ajax nou gecreëerd tijdens die wedstrijden? Dat ligt echt niet alleen aan Rosenberg. De hele aanval is momenteel niet in vorm en/of op niveau.

En nogmaals, het risico met Arveladze was te groot. Je hebt al een 30+ spits en niemand wist in Juni hoe goed en fit Arveladze nog was. Dan is de keuze om hem niet te halen heel begrijpelijk. Of blijf je bij je standpunt aan het eind van het seizoen wanneer Arveladze niet meer scoort en/of van blessure naar blessure gaat?
pi_30510186
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En nogmaals, het risico met Arveladze was te groot. Je hebt al een 30+ spits en niemand wist in Juni hoe goed en fit Arveladze nog was. Dan is de keuze om hem niet te halen heel begrijpelijk. Of blijf je bij je standpunt aan het eind van het seizoen wanneer Arveladze niet meer scoort en/of van blessure naar blessure gaat?
Bullshit argument, als ie gratis is kan het nooit een groot risico zijn. Het was gewoon arrogantie, want Arveladze hadden wij niet nodig volgens het bestuur

Wat wel zo is, is dat Babel nu ook al een aantal wedstrijden kut speelt na een zeer veelbelovende start.
  maandag 12 september 2005 @ 12:16:23 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30510363
quote:

[..]

Je kan het ook echt alleen maar negatief bekijken he, als het even niet loopt. Arveladze had er nooit, maar dan ook nooit, 7 ingelegd bij dit Ajax. Echt niet, dat kun je mij niet wijsmaken. Hoeveel kansen heeft Ajax nou gecreëerd tijdens die wedstrijden? Dat ligt echt niet alleen aan Rosenberg. De hele aanval is momenteel niet in vorm en/of op niveau.

Na een heel mager seizoen en nu weer kut voetbal ben ik redelijk negatief ja. het gaat niet alleen over het niet halen van Arveladze maar ook om het halen van weer een prutser die niet kan voetballen ala Sonck. En nog veel meer blunders de afgelopen jaren.

Natuurlijk net als met Rosenberg en Harry is het nog maar afwachten of Arveladze zo blijft spelen als ie nu doet. Maar feit is dat we nu al weer achter liggen in de competitie, we slecht spelen en we nog maar moeten ZIEN of het beter gaat.. En dat is voor Ajax gewoon niet normaal.
Get woke, go broke!
pi_30510463
quote:

[..]

Niet mee eens. Althans, niet helemaal..
In de tijd van Olsen prikte hij er 25 in. Om nou te zeggen dat Ajax toen echt fantastisch liep, nee.. .
Ben wel met je eens dat ie niet 7 goals had gescoord. Dat is in dit Ajax onmogelijk lijkt het wel.
Maar hij kan een wedstrijd openbreken. Als je de 1-0 van gisteren ziet denk ik dat we hem bij Ajax zeker hadden kunnen gebruiken. .
-
pi_30510466
Jeej, ik heb ook een CL passepartout
pi_30510543
ff een lijstje met toppspitsen van de afgelopen jaren
Chabrich !
Machlas !
Sonck !
Anastasiou !
Charisteas !
Rosenberg !
Benni !
En geen een die een beetje regelmatig scoorde..... .

Wie ben ik nog vergeten?
-
  maandag 12 september 2005 @ 12:24:46 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30510572
Anastasiou was denk ik qua speeltijd/goals nog het effectiefste. .
Get woke, go broke!
pi_30510611
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Chabrich !
Machlas !
Sonck !
Anastasiou !
Charisteas !
Rosenberg !
Benni !

Wie ben ik nog vergeten?
Zlatan uiteraard.
pi_30510663
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zlatan uiteraard.
Was een beetje sarcastisch..
Itt de bovenstaande spelers presteerde Zlatan wel iets.
Ik zie dat ik Sibon en Tom Sier ben vergeten. !
-
pi_30510669
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Na een heel mager seizoen en nu weer kut voetbal ben ik redelijk negatief ja. het gaat niet alleen over het niet halen van Arveladze maar ook om het halen van weer een prutser die niet kan voetballen ala Sonck. En nog veel meer blunders de afgelopen jaren.

Natuurlijk net als met Rosenberg en Harry is het nog maar afwachten of Arveladze zo blijft spelen als ie nu doet. Maar feit is dat we nu al weer achter liggen in de competitie, we slecht spelen en we nog maar moeten ZIEN of het beter gaat.. En dat is voor Ajax gewoon niet normaal.
We hebben verloren van Feyenoord. Daar kun je punten van verliezen. We hebben niet gelijkgespeeld tegen Heracles of verloren van een ander ploegje. Natuurlijk is het wel kut, maar om dan alles negatief te benaderen gaat wel erg ver. Zo praat je wel een depressie aan en dat we er echt niks van kunnen.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, want we hebben een echt goed team. Alleen moeten er wel keuzes gemaakt gaan worden, in een vaste formatie spelen en als team voetballen. Niet als 11 individuen.
pi_30510690
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was een beetje sarcastisch..
Itt de bovenstaande spelers presteerde Zlatan wel iets.
Ik zie dat ik Sibon en Tom Sier ben vergeten. !
Ah, ik zag alleen spitsen staan. Tja, als je met Tom Sier begint, kan ik ook nog wel een heel rijtje opnoemen
  maandag 12 september 2005 @ 12:32:46 #245
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30510751
quote:
Chabrich !
Machlas !
Sonck !
Anastasiou !
Charisteas !
Rosenberg !
Benni !

Wie ben ik nog vergeten?
Ingekocht voor een totaalbedrag waar een gemiddeld derde wereldland een complete begroting voor maakt

Anastasiou vind ik niet zo'n verschrikking eigenlijk, maar die is dan ook niet als topaankoop gehaald.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30510752
quote:
Chabrich !
Machlas !
Sonck !
Anastasiou !
Charisteas !
Rosenberg !
Benni !

Wie ben ik nog vergeten?
Benni had bij Ajax echt wel wat kunnen worden

Verder vergeet je Kinkladze, maar goed dat was ook niet echt een spits
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 12 september 2005 @ 12:37:49 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30510871
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

We hebben verloren van Feyenoord. Daar kun je punten van verliezen. We hebben niet gelijkgespeeld tegen Heracles of verloren van een ander ploegje. Natuurlijk is het wel kut, maar om dan alles negatief te benaderen gaat wel erg ver. Zo praat je wel een depressie aan en dat we er echt niks van kunnen.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, want we hebben een echt goed team. Alleen moeten er wel keuzes gemaakt gaan worden, in een vaste formatie spelen en als team voetballen. Niet als 11 individuen.
Ik probeer het ook wel positief in te zien, maar tegen WillemII ging het de eerste helft wel ok, maar scoren? Ho maar.....
Tegen Brondy was het de eerste wedstrijd dramatisch, de 2de iets beter. Tegen F'noord was het weer kut.

En met alle respect voor deze ploegen, maar hoe moet dat dan als we tegen een ECHTE tegenstander staan? Arsenal ofzo???
Get woke, go broke!
  maandag 12 september 2005 @ 14:43:20 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30514222
quote:
Spits Jan Koller (31) ziet Ajax wel zitten

Ajax is met de uitgelekte interesse voor Jan Koller (31) in ieder geval niet tegen een dichte deur aangelopen bij de spits van Borussia Dortmund. Tegenover AT5 liet Pavel Paska, de zaakwaarnemer van de Tsjechische reus, weten dat Koller Ajax niet bij voorbaat afwijst.

'Hoewel een transfer nietver weg lijkt, is een overgang sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt', legde Paska uit aan de Amsterdamse televisiezender.
mijn mening: te laat. we hebben nu markus
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30514259
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:

[..]

mijn mening: te laat. we hebben nu markus
idd nog een spits. we hebben straks genoeg spitsten voor zes elftallen
  maandag 12 september 2005 @ 14:46:49 #250
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30514317
quote:
Cedric van der Gun staat zeker een half jaar aan de kant.

De oud-Ajacied scheurde in het duel met 1. FC Köln zijn kruisband van zijn rechterknie af.
Van der Gun tekende afgelopen maand een contract bij Borussia Dortmund, nadat hij na zijn vertrek bij ADO Den Haag zonder club zat. BVB's clubarts Braun verwacht de Nederlandse aanvaller pas half maart weer terug op het veld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')