Of een man zoeken om je te helpenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies... Moet natuurlijk als zelfstandige vrouw wel goed voor mezelf kunnen zorgen!!
Nee, sorry... ik zoek een vrouw die initiatief toont.quote:
Da's idd wel jammer, maar ja ging je zelf weg of moest je weg ??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Hoiquote:
Jij ook hier?quote:
Jij zit al in dat andere singlestopic in R&P. Met die kansloze titel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, sorry... ik zoek een vrouw die initiatief toont.![]()
Tief opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef dawg het volgende:
Hoi Yns! Voel je je weer wat relaxer?
En Pheno. Ik wil mijn topic. Mijn TT is beter.
Da's altijd goedquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef Ynske het volgende:
Hoi
voel me een stuk beter
na 2 uur gezwommen te hebben
Het maagdentopic dat van Frenkie ook niet mochtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zit al in dat andere singlestopic in R&P. Met die kansloze titel.
Jij ook. Stalker.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zit al in dat andere singlestopic in R&P. Met die kansloze titel.
Jij mag de volgende, moeten we deze wel snel volspammen. Godt maakt ze meestal overdagquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef nixxx het volgende:
" nooit gedacht dat ik ooit over jou zingen zou
maar als ik mocht kiezen dan zong ik het lieftst over jou"
Rrrrrrrrr.... yeah, baby!quote:
das van Grof Geschut man.. cultuur enzoquote:
CherryLips speelt hard to getquote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens daten man?
Q. kennende het komende jaar nog nietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens daten man?
* Pheno luistert naar Whitesnakequote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
das van Grof Geschut man.. cultuur enzo
Ik kan de TT niet aanpassen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
hebben we deze tt niet al 'n keer gehad?
nee, anders had ik wel een foutmelding gekregenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
hebben we deze tt niet al 'n keer gehad?
ungettable-want-alle-jongens-zijn-eng eerderquote:
Die indruk kreeg ik niet toen je het had over je plannen voor die introquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ungettable-want-alle-jongens-zijn-eng eerder
ik heb al bindingsangst voordat ik zelfs maar een gozer aankijk
Tss, Q biedt zich zelfs aan. Dat is niet ungettablequote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te binden. Hooguit hem platneuken.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist. Dan is mijn TT beter.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar het is wel steeds gezegd dat er geen niveau is.
Ja, dat vroeg ik het vorige topic ook al. Hoe ist gegaan met de groene blaatjes Cherry?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik niet toen je het had over je plannen voor die intro
Maar ik was eerder. Dat komt nu door je Bavariaquote:
Jep. Komop allemaal! Allemaal even mee aanmoedigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, Q biedt zich zelfs aan. Dat is niet ungettable
Ha! Da's lang geleden! Here I Go Again en de clip met Tawny Kitaen, waar Beavis & Butthead op geildenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Komop allemaal! Allemaal even mee aanmoedigen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, sorry... ik zoek een vrouw die initiatief toont.![]()
Q. aanmoedigen? Ik kijk wel link uitquote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Komop allemaal! Allemaal even mee aanmoedigen.
Die jaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ha! Da's lang geleden! Here I Go Again en de clip met Tawny Kitaen, waar Beavis & Butthead op geilden
hoeveel petabyte heb jij wel niet?quote:
Je hebt het topic dootvermoort,quote:
600GBquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoeveel petabyte heb jij wel niet?
Van die slaapkoppenquote:
600 gigapetabytequote:
Daar ben ik nog niet aanquote:
Ik fok en drink rode wijn, maar daar moet ik binnenkort maar mee ophoudenquote:
Met fokken of met die rode wijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik fok en drink rode wijn, maar daar moet ik binnenkort maar mee ophouden![]()
ja, je post zelfs al in singlesquote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik fok en drink rode wijn, maar daar moet ik binnenkort maar mee ophouden![]()
Wil je wijn of water?quote:
Of een Bav van Dawg. Ik heb ook water.quote:
Ohw jawel hoor,quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef dawg het volgende:
Ja. Ik heb nog meer dan genoeg Bavaria.
Lust toch niemand.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef dawg het volgende:
Ja. Ik heb nog meer dan genoeg Bavaria.
Lust toch niemand.
Hier ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef CherryLips het volgende:
kut, de icetea is op
De wijnquote:Op donderdag 8 september 2005 23:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met fokken of met die rode wijn?
Rode wijn is gezond joh! En lekker,quote:
sweet melliequote:
+1 Subtielquote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef PhaE het volgende:
* PhaE zingt mee op de maat van John Legend - Let's Get Lifted;
Teeveeeepeeeeheeeee!!
Wat een ramp Phenoquote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik zie net dat ik bijna 500 posts heb gemaakt vandaag
Nee, New orleans is een ramp. Ik ben een schandequote:
Volgens mij is rond de 25% van de posts in een topic van jouw hand.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Pheno het volgende:
Nee, New orleans is een ramp. Ik ben een schande
Met al die klonen erbij wel jaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij is rond de 25% van de posts in een topic van jouw hand.
![]()
Welterusten wijndrinker en mede bavaria haterquote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
en ik ben moe.. aan al mijn lievelingen een
welterusten.. en een speciale voor jou
:*
New Orleans is een zwembad toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, New orleans is een ramp. Ik ben een schande
Truste NIxxxie!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
en ik ben moe.. aan al mijn lievelingen een
welterusten.. en een speciale voor jou
:*
Zou Ynske daar hebben gezwommenquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef Mokster het volgende:
Ik ben wakker!
Op een slechte dag haal ik 30quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef Light het volgende:
Ik vind 90 posts al veel.
Ik 9quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb een gemiddelde van 12 per dag.
En dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef PhaE het volgende:
Nog 2 minuten...
En wat we daarna posten telt weer mee voor de dag van morgenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef PhaE het volgende:
Nog 2 minuten...
Oh, meestal begin ik pas om 9 uurquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Light het volgende:
[..]
En wat we daarna posten telt weer mee voor de dag van morgen
En stop je dan stipt om middernacht?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, meestal begin ik pas om 9 uur
nee, ik denk dat ik nog ga zeggen dat ik ga slapenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef Light het volgende:
[..]
En stop je dan stipt om middernacht?
yeah, ik had het goed onthoudenquote:
Ik zou graag meer foktijd willen hebben, maar ik verwacht geen foktijd. Of misschien zo af en toe de mogelijkheid om een post te plaatsen, maar voordat ik dan de submit aanklik is er weer een half uur voorbij, en dan schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb morgen maar 2 cursisten, dus veel foktijd
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
yeah, ik had het goed onthouden![]()
gefeliciteerd![]()
Morgenvroeg krijg je er heel wat meerquote:
Dan is dit topic allang weer dicht ben ik bangquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgenvroeg krijg je er heel wat meer
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
* geeft dikke zoen!!!
Ik stel de vraag morgenvroeg nog wel een keerquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:03 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dan is dit topic allang weer dicht ben ik bang
Als ik daarop wacht heb ik morgen een probleemquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef thaleia het volgende:
Ik vond het drie uur geleden al bedtijd, maar ben nu klaarblijkelijk weer over de dip heen
Van wie niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Godlike02 het volgende:
Maar mag niet klagen
En zo lekker bescheiden ook....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet hoe andere er uit zien
Dan mag ik niet klagen!
als mensen daar al niet door heen kunnen prikkenquote:
ik gaf je toch een kusje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als mensen daar al niet door heen kunnen prikken![]()
Beter dat dan als een kneus aan de kant zitten janken dat je lelijk bent
hahaha!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja
Aangezien echte er niet in zitten!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:47 schreef Mokster het volgende:
hey
welles!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Ik post hier niet
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Ik post hier niet
Ontkenningsfase is okayquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:52 schreef Godlike02 het volgende:
Ik post hier niet
Daarmee geef je dus toe te ontkennen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ontken dat ik ontken
Gooi er anders nog een paradox tegen aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ingewikkeld topic.
Nou he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ingewikkeld topic.
Echte gesprekken zijn okay!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou he?
Maar goed... tis ook al 2 uur geweest... Dan komen de echte gesprekken pas goed op gang!!
En zoals je weet: of ik nou een fles wijn leeg heb, of helemaal nix... ik blijf altijd serieus!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echte gesprekken zijn okay!
Zoe Mokster van me, ook zonder alcohol sla ik wartaal uit.
Laat je de rest van de wereld denken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En zoals je weet: of ik nou een fles wijn leeg heb, of helemaal nix... ik blijf altijd serieus!!![]()
En ik kom zeer geloofwaardig overquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laat je de rest van de wereld denken.
Ja... voor ik het wist was ie leeg...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Had je hem nou echt helemaal in je eentje op dan? ja toch.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja... voor ik het wist was ie leeg...
Hahahahaha!!
Dat had ik nou met de amaretto, heel gek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
Prosecco is gewoon te lekker....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:38 schreef Godlike02 het volgende:
tot morgen :w
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:40 schreef Mokster het volgende:
Welterusten allemaal!!
ach gut.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef WeirdMicky het volgende:Blijf allemaal, anders ben ik eenzaam
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef WeirdMicky het volgende:Blijf allemaal, anders ben ik eenzaam
Stel je niet zo aan man!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef WeirdMicky het volgende:Blijf allemaal, anders ben ik eenzaam
Tof, ik sta graag bovenaan lijstjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, maar als 't veranderd ben je de eerste!
Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof, ik sta graag bovenaan lijstjes.![]()
You're welcome!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:59 schreef Twisted_fok het volgende:
nou kan ik straks wel weer met een gerust hart gaan slapen zometeen. bedankt Roeilio.
Ook goeiemorgenquote:
Al om half 6 beginnen met werken? Da's wel vroeg, ben blij dat ik dat niet hebquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:13 schreef Mukie het volgende:
Tja ik moest al om half 6 hier zijn, dus...
Het scheelde helemaal nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:14 schreef Mukie het volgende:
gaat me hier ut ook lukken om 5 op een rij te halen?
Ze gingen de lijnen hier testenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:14 schreef Light het volgende:
[..]
Al om half 6 beginnen met werken? Da's wel vroeg, ben blij dat ik dat niet heb
erm zonder mij meegeteldquote:
Nog 1 pagina, moet lukken. Als de anderen niet al te vroeg opstaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:17 schreef Mukie het volgende:
Gaan we dit topic nog sluiten voor de anderen er zijn?
ik vinnut best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:19 schreef Light het volgende:
[..]
Zolang het betekent dat de temperatuur dragelijker wordt is daar niets mis mee.
ik werk op de IT-afdeling van een Helpdeskquote:
Woeiiiiquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:20 schreef Light het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, moet lukken. Als de anderen niet al te vroeg opstaan
Nu nog wel, maar die 30 graden hoeft van mij niet zo. Zeker niet zoals het de afgelopen dagen was. Maar ik denk dat het weer vandaag nog even weinig verandertquote:
Ik vinnut heerlijk, zolang dat ook betekend dat het ook zo int weekend isquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef Light het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar die 30 graden hoeft van mij niet zo. Zeker niet zoals het de afgelopen dagen was. Maar ik denk dat het weer vandaag nog even weinig verandert
Ah, ik vond de term "lijnen testen" al zo verdachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik werk op de IT-afdeling van een Helpdesk
Ja, da's echt Nederlands. Mooi weer door de week, en dan in het weekend regen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vinnut heerlijk, zolang dat ook betekend dat het ook zo int weekend is
meestal is het dan nl aant regenen
De lijnen waren al meermaals druit gevolgen door die fokking Essent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:23 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, ik vond de term "lijnen testen" al zo verdachtIk werk zelf op een helpdesk namelijk
Super irriquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, da's echt Nederlands. Mooi weer door de week, en dan in het weekend regen.
Dan weet je in ieder geval bij wie je moet gaan klagen als het weer mis gaat. Zonder telefoon werkt zo'n helpdesk wat lastig natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
De lijnen waren al meermaals druit gevolgen door die fokking Essent.
Dus die mochten eens gaan testen waar het probleem ligt.
En zoals al verwacht lag het bij hen
mwah we hebben ook emailsupport, chat en forumsupportquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:26 schreef Light het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval bij wie je moet gaan klagen als het weer mis gaat. Zonder telefoon werkt zo'n helpdesk wat lastig natuurlijk
Maar dan zit je nog wel droog in de auto. Hoop ik tenminste voor je, anders is het dak lekquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Super irri
Zeker als je bvb door de dag heen lekker weer hebt, rij je terug, kun je in de regen thuis aankomen
had het over het stuk tussen auto en voordeurquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:28 schreef Light het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog wel droog in de auto. Hoop ik tenminste voor je, anders is het dak lek
En dat voor heel Europa, of alleen voor Nederland?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah we hebben ook emailsupport, chat en forumsupport
Verbinding die wegvalt is vervelend, maar dan belt de klant nog maar een keerquote:Maar als de lijnen gaan rommelen, komen de calls vaak op de verkeerde plaats binnen (bvb Macintosh bij Microsoft) of dat je een klant aan de lijn hebt en je hem eruit knalt
Ja, ik was even meer typen dan een onelinerquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef Mukie het volgende:
Tja light moet je me wel ff meehelpen he
Da's toch maar kort? Ik ga altijd op de fiets, en 't stuk is lang genoeg om doorweekt aan te kunnen komen. Komt gelukkig weinig voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
had het over het stuk tussen auto en voordeur
We zijn een Europees bedrijf, maar doen in Nederland alleen al support in de volgende talen:quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef Light het volgende:
[..]
En dat voor heel Europa, of alleen voor Nederland?
[..]
Verbinding die wegvalt is vervelend, maar dan belt de klant nog maar een keerCalls die op de verkeerde plaats uitkomen is een stuk minder. Dat kan ik me bij ons niet herinneren
Goede morgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:33 schreef Ynske het volgende:
zeg stelletje vroege kippen
goede morgen
fietsenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:33 schreef Light het volgende:
[..]
Da's toch maar kort? Ik ga altijd op de fiets, en 't stuk is lang genoeg om doorweekt aan te kunnen komen. Komt gelukkig weinig voor
sneller typenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:32 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, ik was even meer typen dan een oneliner
Valt mee dan, wij hebben meer talen in Nederland. Zo ongeveer alle europese talen, behalve Frans en Italiaansquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
We zijn een Europees bedrijf, maar doen in Nederland alleen al support in de volgende talen:
Nederlands
Duits
Engels
Italiaans
Frans
Spaans
Voor die 10 minuten enkele reis heb ik een auto niet echt nodig. En de fiets is veel goedkoperquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
fietsen
Dat heb ik al zooooo lang niet meer gedaan
Pools. tjechisch, zweeds, Noors en Fins doen we in andere sites.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:37 schreef Light het volgende:
[..]
Valt mee dan, wij hebben meer talen in Nederland. Zo ongeveer alle europese talen, behalve Frans en Italiaans
das voor mij toch echt wel wat langerquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:37 schreef Light het volgende:
[..]
Voor die 10 minuten enkele reis heb ik een auto niet echt nodig. En de fiets is veel goedkoper
pas als die vol isquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:38 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik dan maar eens douchen.
Tjechisch hebben wij geloof ik niet, wel Hongaars. En wij hebben 2 sites, dus ook een paarquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Pools. tjechisch, zweeds, Noors en Fins doen we in andere sites.
Hebben er dan ook een paar
Het kan niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:39 schreef Ynske het volgende:
al vol?
wij in Zweden, Engeland, Italie, Spanje, Duitsland, Tjechie, en nog een ergens in Turkije, maar die tel ik niet meequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:39 schreef Light het volgende:
[..]
Tjechisch hebben wij geloof ik niet, wel Hongaars. En wij hebben 2 sites, dus ook een paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |