dank je....zag ook net dat alleen kopieren niet werktquote:
Ah...de kleine lettertjes!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
Mensen C&P hem alleen vanuit de eerste post, terwijl als je op het linkje plakt, je alles in 1 keer hebt.
quote:Joey zet ff 'somewhere out there' op van Fievel
Kheb de dvd nog liggen... Binnenkort weer eens kijkenquote:Mukie (Moderator) - vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:09 Ergens ver weg![]()
Absoluut niet! Als jij vrijgezel bent pruts je wat meer aan....als je niet vrijgezel bent komt er toch vaak meer struktuur in en struktuur levert meestal tijdwinst op...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer ik vrijgezel ben, heb ik meer tijd over voor dingen die ECHT belangrijk zijn.
Niet mee eens... In een relatie ben ik een stuk rustiger en probeer ik te denken aan mn toekomstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer ik vrijgezel ben, heb ik meer tijd over voor dingen die ECHT belangrijk zijn.
Mwoah.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
quote:
Zoals ik zei, een leeg levenquote:
ik zing dan steeds meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Kheb de dvd nog liggen... Binnenkort weer eens kijken![]()
Ook dat moet ik niet doenquote:
Ikzelf denk dan wel meer aan de dingen die IK wil bereiken/doen. Ik kan dan gewoon gaan voor wat ik wil. In een relatie kijk ik meer naar wat we SAMEN kunnen doen en ben ik meer geneigd om dingen te laten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef Mukie het volgende:
Denk dat het meer is. Als vrijgezel pruts ik minder aan, dan wanneer is samen met iemand benquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Absoluut niet! Als jij vrijgezel bent pruts je wat meer aan....als je niet vrijgezel bent komt er toch vaak meer struktuur in en struktuur levert meestal tijdwinst op...
Bovendien hebben vrijgezellen en niet vrijgezellen een verschillende kijk op wat belangrijk is!
Dat zeg ik!! Je bent aan het prutsen!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk dat het meer is. Als vrijgezel pruts ik minder aan, dan wanneer is samen met iemand ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |