En zoals je weet: of ik nou een fles wijn leeg heb, of helemaal nix... ik blijf altijd serieus!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echte gesprekken zijn okay!
Zoe Mokster van me, ook zonder alcohol sla ik wartaal uit.
Laat je de rest van de wereld denken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En zoals je weet: of ik nou een fles wijn leeg heb, of helemaal nix... ik blijf altijd serieus!!![]()
En ik kom zeer geloofwaardig overquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laat je de rest van de wereld denken.
Ja... voor ik het wist was ie leeg...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Had je hem nou echt helemaal in je eentje op dan? ja toch.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja... voor ik het wist was ie leeg...
Hahahahaha!!
Dat had ik nou met de amaretto, heel gek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
Prosecco is gewoon te lekker....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:38 schreef Godlike02 het volgende:
tot morgen :w
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:40 schreef Mokster het volgende:
Welterusten allemaal!!
ach gut.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef WeirdMicky het volgende:Blijf allemaal, anders ben ik eenzaam
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef WeirdMicky het volgende:Blijf allemaal, anders ben ik eenzaam
Stel je niet zo aan man!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef WeirdMicky het volgende:Blijf allemaal, anders ben ik eenzaam
Tof, ik sta graag bovenaan lijstjes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, maar als 't veranderd ben je de eerste!
Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof, ik sta graag bovenaan lijstjes.![]()
You're welcome!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:59 schreef Twisted_fok het volgende:
nou kan ik straks wel weer met een gerust hart gaan slapen zometeen. bedankt Roeilio.
Ook goeiemorgenquote:
Al om half 6 beginnen met werken? Da's wel vroeg, ben blij dat ik dat niet hebquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:13 schreef Mukie het volgende:
Tja ik moest al om half 6 hier zijn, dus...
Het scheelde helemaal nietsquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:14 schreef Mukie het volgende:
gaat me hier ut ook lukken om 5 op een rij te halen?
Ze gingen de lijnen hier testenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:14 schreef Light het volgende:
[..]
Al om half 6 beginnen met werken? Da's wel vroeg, ben blij dat ik dat niet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |