erm zonder mij meegeteldquote:
Nog 1 pagina, moet lukken. Als de anderen niet al te vroeg opstaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:17 schreef Mukie het volgende:
Gaan we dit topic nog sluiten voor de anderen er zijn?
ik vinnut best lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:19 schreef Light het volgende:
[..]
Zolang het betekent dat de temperatuur dragelijker wordt is daar niets mis mee.
ik werk op de IT-afdeling van een Helpdeskquote:
Woeiiiiquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:20 schreef Light het volgende:
[..]
Nog 1 pagina, moet lukken. Als de anderen niet al te vroeg opstaan
Nu nog wel, maar die 30 graden hoeft van mij niet zo. Zeker niet zoals het de afgelopen dagen was. Maar ik denk dat het weer vandaag nog even weinig verandertquote:
Ik vinnut heerlijk, zolang dat ook betekend dat het ook zo int weekend isquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef Light het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar die 30 graden hoeft van mij niet zo. Zeker niet zoals het de afgelopen dagen was. Maar ik denk dat het weer vandaag nog even weinig verandert
Ah, ik vond de term "lijnen testen" al zo verdachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik werk op de IT-afdeling van een Helpdesk
Ja, da's echt Nederlands. Mooi weer door de week, en dan in het weekend regen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vinnut heerlijk, zolang dat ook betekend dat het ook zo int weekend is
meestal is het dan nl aant regenen
De lijnen waren al meermaals druit gevolgen door die fokking Essent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:23 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, ik vond de term "lijnen testen" al zo verdachtIk werk zelf op een helpdesk namelijk
Super irriquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, da's echt Nederlands. Mooi weer door de week, en dan in het weekend regen.
Dan weet je in ieder geval bij wie je moet gaan klagen als het weer mis gaat. Zonder telefoon werkt zo'n helpdesk wat lastig natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
De lijnen waren al meermaals druit gevolgen door die fokking Essent.
Dus die mochten eens gaan testen waar het probleem ligt.
En zoals al verwacht lag het bij hen
mwah we hebben ook emailsupport, chat en forumsupportquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:26 schreef Light het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval bij wie je moet gaan klagen als het weer mis gaat. Zonder telefoon werkt zo'n helpdesk wat lastig natuurlijk
Maar dan zit je nog wel droog in de auto. Hoop ik tenminste voor je, anders is het dak lekquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Super irri
Zeker als je bvb door de dag heen lekker weer hebt, rij je terug, kun je in de regen thuis aankomen
had het over het stuk tussen auto en voordeurquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:28 schreef Light het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog wel droog in de auto. Hoop ik tenminste voor je, anders is het dak lek
En dat voor heel Europa, of alleen voor Nederland?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah we hebben ook emailsupport, chat en forumsupport
Verbinding die wegvalt is vervelend, maar dan belt de klant nog maar een keerquote:Maar als de lijnen gaan rommelen, komen de calls vaak op de verkeerde plaats binnen (bvb Macintosh bij Microsoft) of dat je een klant aan de lijn hebt en je hem eruit knalt
Ja, ik was even meer typen dan een onelinerquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef Mukie het volgende:
Tja light moet je me wel ff meehelpen he
Da's toch maar kort? Ik ga altijd op de fiets, en 't stuk is lang genoeg om doorweekt aan te kunnen komen. Komt gelukkig weinig voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
had het over het stuk tussen auto en voordeur
We zijn een Europees bedrijf, maar doen in Nederland alleen al support in de volgende talen:quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef Light het volgende:
[..]
En dat voor heel Europa, of alleen voor Nederland?
[..]
Verbinding die wegvalt is vervelend, maar dan belt de klant nog maar een keerCalls die op de verkeerde plaats uitkomen is een stuk minder. Dat kan ik me bij ons niet herinneren
Goede morgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:33 schreef Ynske het volgende:
zeg stelletje vroege kippen
goede morgen
fietsenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:33 schreef Light het volgende:
[..]
Da's toch maar kort? Ik ga altijd op de fiets, en 't stuk is lang genoeg om doorweekt aan te kunnen komen. Komt gelukkig weinig voor
sneller typenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:32 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, ik was even meer typen dan een oneliner
Valt mee dan, wij hebben meer talen in Nederland. Zo ongeveer alle europese talen, behalve Frans en Italiaansquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
We zijn een Europees bedrijf, maar doen in Nederland alleen al support in de volgende talen:
Nederlands
Duits
Engels
Italiaans
Frans
Spaans
Voor die 10 minuten enkele reis heb ik een auto niet echt nodig. En de fiets is veel goedkoperquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
fietsen
Dat heb ik al zooooo lang niet meer gedaan
Pools. tjechisch, zweeds, Noors en Fins doen we in andere sites.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:37 schreef Light het volgende:
[..]
Valt mee dan, wij hebben meer talen in Nederland. Zo ongeveer alle europese talen, behalve Frans en Italiaans
das voor mij toch echt wel wat langerquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:37 schreef Light het volgende:
[..]
Voor die 10 minuten enkele reis heb ik een auto niet echt nodig. En de fiets is veel goedkoper
pas als die vol isquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:38 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik dan maar eens douchen.
Tjechisch hebben wij geloof ik niet, wel Hongaars. En wij hebben 2 sites, dus ook een paarquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Pools. tjechisch, zweeds, Noors en Fins doen we in andere sites.
Hebben er dan ook een paar
Het kan niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:39 schreef Ynske het volgende:
al vol?
wij in Zweden, Engeland, Italie, Spanje, Duitsland, Tjechie, en nog een ergens in Turkije, maar die tel ik niet meequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:39 schreef Light het volgende:
[..]
Tjechisch hebben wij geloof ik niet, wel Hongaars. En wij hebben 2 sites, dus ook een paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |