Of een man zoeken om je te helpenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies... Moet natuurlijk als zelfstandige vrouw wel goed voor mezelf kunnen zorgen!!
Nee, sorry... ik zoek een vrouw die initiatief toont.quote:
Da's idd wel jammer, maar ja ging je zelf weg of moest je weg ??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Hoiquote:
Jij ook hier?quote:
Jij zit al in dat andere singlestopic in R&P. Met die kansloze titel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, sorry... ik zoek een vrouw die initiatief toont.![]()
Tief opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef dawg het volgende:
Hoi Yns! Voel je je weer wat relaxer?
En Pheno. Ik wil mijn topic. Mijn TT is beter.
Da's altijd goedquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef Ynske het volgende:
Hoi
voel me een stuk beter
na 2 uur gezwommen te hebben
Het maagdentopic dat van Frenkie ook niet mochtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zit al in dat andere singlestopic in R&P. Met die kansloze titel.
Jij ook. Stalker.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zit al in dat andere singlestopic in R&P. Met die kansloze titel.
Jij mag de volgende, moeten we deze wel snel volspammen. Godt maakt ze meestal overdagquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef nixxx het volgende:
" nooit gedacht dat ik ooit over jou zingen zou
maar als ik mocht kiezen dan zong ik het lieftst over jou"
Rrrrrrrrr.... yeah, baby!quote:
das van Grof Geschut man.. cultuur enzoquote:
CherryLips speelt hard to getquote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens daten man?
Q. kennende het komende jaar nog nietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens daten man?
* Pheno luistert naar Whitesnakequote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
das van Grof Geschut man.. cultuur enzo
Ik kan de TT niet aanpassen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
hebben we deze tt niet al 'n keer gehad?
nee, anders had ik wel een foutmelding gekregenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
hebben we deze tt niet al 'n keer gehad?
ungettable-want-alle-jongens-zijn-eng eerderquote:
Die indruk kreeg ik niet toen je het had over je plannen voor die introquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ungettable-want-alle-jongens-zijn-eng eerder
ik heb al bindingsangst voordat ik zelfs maar een gozer aankijk
Tss, Q biedt zich zelfs aan. Dat is niet ungettablequote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te binden. Hooguit hem platneuken.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist. Dan is mijn TT beter.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, maar het is wel steeds gezegd dat er geen niveau is.
Ja, dat vroeg ik het vorige topic ook al. Hoe ist gegaan met de groene blaatjes Cherry?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik niet toen je het had over je plannen voor die intro
Maar ik was eerder. Dat komt nu door je Bavariaquote:
Jep. Komop allemaal! Allemaal even mee aanmoedigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, Q biedt zich zelfs aan. Dat is niet ungettable
Ha! Da's lang geleden! Here I Go Again en de clip met Tawny Kitaen, waar Beavis & Butthead op geildenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Komop allemaal! Allemaal even mee aanmoedigen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Nee, sorry... ik zoek een vrouw die initiatief toont.![]()
Q. aanmoedigen? Ik kijk wel link uitquote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Jep. Komop allemaal! Allemaal even mee aanmoedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |