Rain was de b-kant van Paperback Writer en staat niet op een 'regulier' album. Wel op Past Masters II.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:19 schreef Kolkus het volgende:
Kort vraagje, op welk album staat Rain eigenlijk?!
Ja, soms bracht ie het wat van "kijk eens", maar wel leuk natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ben toevallig maandje geleden geweest. Was best okee. Azing was soms beetje arrogant, maar hij wist wel veel. Alleen waren de bootlegs schrikbarend duur voor een paar kopietjes (vooral de dvd's). Maar goed, hij had Rockshow op dvd en die wilde ik graag! Hij heeft wel toffe dingen daar.
Waar in Alkmaar is dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:03 schreef methodmich het volgende:
Jullie zijn zeker ook allemaal wel eens in het Beatle-museum in Alkmaar geweest? Zo nee, dan is het een aanrader!
Tja, soms vind ik het weer leuk om de studio albums te beluisteren, dus vanaf Rubber Soul....quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:17 schreef Rasing het volgende:
De nummers van vóór Rubber Soul zijn wat gedateerd. Daarom draai ik ze ook wat minder, hoewel ook daar geweldige nummers op staan, en zeker voor die tijd was het het beste van het beste.
Elke plaat vanaf 1965 had ook anno 2005 uitgebracht kunnen worden, en zou ook nu een meesterwerk zijn.
Precies!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:50 schreef Edwaldo het volgende:
[..]
Tja, soms vind ik het weer leuk om de studio albums te beluisteren, dus vanaf Rubber Soul....
Maar soms grijp ik toch weer naar die oudere albums terug omdat ze lekker ongecompliceerd zijn en veel energie hebben.
Dan kom je weer kleinnoodjes als een "There's A Place" tegen.
Ik vind deze nog steeds erg leuk, bij Penny Lanequote:Op zondag 9 oktober 2005 16:15 schreef Jane het volgende:
Ik ben (blijf) altijd geïnteresseerd in de Engelse taal en vond dit wel leuk om te lezen:
BRITGUIDE---an introduction to Britishisms in the Beatles' Lyrics. Gaat over allerlei typisch Britse woorden/uitdrukkingen in Beatlessongteksten. Eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat sommige dingen Amerikanen vreemd in de oren klinken.
Thanks for postingquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Sir Paul McCartney claims he has no intention of buying the Beatles' back catalogue back from Michael Jackson. Jackson recently put the song rights up for sale, but Paul claims he doesn't need to because he still gets royalties.
He revealed to America's Rolling Stone magazine: "Bono rang me up and said, 'Did you hear?! He's selling the songs. You should buy them back!' "The thing is, I get some money from the publishing already. And in a few years more the rights will automatically be reverting to me. It's not like I'm getting nothing at the moment."
However, Paul admits he gets annoyed when he plays old Beatles songs at his concerts - and has to pay for the privilege. He confessed: "The only annoying thing is, when I tour America I have to pay to play my own songs. "But I don't think about that. Because if I did it would be just too
annoying."
Ehh, dit hoort er niet bij denk ik? Beetje verouderd.. Deze uitspraak is namelijk terug te vinden op de Back In the U.S. DVD uit 2002..quote:Meanwhile, the rocker has revealed wife Heather Mills doesn't know all his big hits. He said: "Once 'Get Back' was playing somewhere. She sort of recognised my voice and said, 'Is this you?' I said, 'Yes, darling. It's called 'Get Back.' It's quite famous.'"
Ghehe, dat is wel zo jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Paul herhaalt alles 10000 keer, dus het hoort er wel bij
Ik begreep eerst ook dat er bedoeld werd dat de rechten gewoon helemaal vervallen (dus na 40 jaar ofzo), maar Paul zegt: "And in a few years more the rights will automatically be reverting to me." Dat zou betekenen dat McCartney dus de rechten (weer) in handen krijgt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef webfreak het volgende:
[..]
Thanks for posting
Over een paar jaar verlopen de rechten inderdaad, zoiets had ik al begrepen. Ach, zolang ze niet in de verkeerde handen vallen (iemand die beatlenummers voor reclame-doeleinden wil exploiteren ofzo) zal ik er niet wakker van liggen
Maar dat wisten we natuurlijk allangquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef Kolkus het volgende:
Stukje dat ik las op nu.nl:
Beatles waren invloedrijkste entertainers
...
Toch leuk om zwart-op-wit te zien staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat wisten we natuurlijk allang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |