Stuk voor stuk niet nee, maar je kunt er een paar uitlichten. Vertel mij niet hoe ik moet recenseren, dat weet ik bestquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Stuk voor stuk op de nummers ingaan is geen recenseren.
Dat punt is in ieder geval goed overgekomenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Tja, mijn nadruk lag op het feit dat het gewoon weer een McCartney-plaat was zoals velen, wat mij betreft.
3 nieuwe nummers?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:25 schreef IdlersDream het volgende:
Trouwens, ik vind de 3 nieuwe nuummers op de Anthology cd's zeker ook van toegevoegde waarde. Vooral Real Love is een prachtig en meesterlijk nummer.
Vergeet vooral niet Here comes the Sunquote:Op donderdag 29 september 2005 15:33 schreef Marisol het volgende:
George Harrison blijft de beste beatle allertijden voor mij.. Something en cloud nine zijn briljant![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet Here comes the Sun![]()
Goed zo. Dank je.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb ook commentaar op de review, methoLees het maar aldaar.
Jawel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:40 schreef IdlersDream het volgende:
NEEN!!
Jawel.quote:Neem geen verzamelaars.
Dat kan altijd nog, als ik daar behoefte aan heb.quote:Als je ECHT wilt weten hoe goed The Beatles zijn. Moet je gewoon hun studioalbums nemen.
Klopt. Zeker als je je bedenkt dat geluidskwaliteit vrij belabberd is voor deze tijd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef Zanderrr het volgende:
Alle Beatles-cds zijn reteduur, vooral degenen die maar een half uurtje duren.
Dat is mijn reden ook om vrijwel nooit verzamelaars te kopen. Zeker een nadeel. Het is vaak wel de voordeligste manier om veel hits van bekende artiesten in je bezit te krijgen. Zeker bij artiesten met een vrij uitgebreide discografie.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef webfreak het volgende:
Mwah.. Best of's... Dan mis je toch een beetje het album-gevoel.
Ik zie net inderdaad dat studio-albums vrijwel allemaal voor 13 euro te krijgen zijn. Dat is me gisteren niet opgevallen (ik heb toen ook niet zo goed gezocht als nu). Dan zou ik inderdaad ipv. 4 verzamel cd's (2 dubbels dus), 4 albums kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef webfreak het volgende:
Bovendien zijn die blauwe en rode CD reteduur!! Voor dat geld kun je bij elkaar ook 4 albums kopen
Ik zou absoluut voor de 4 albums kiezen. Welke? Ik noem maar wat: Hard Day's Night, Revolver, Sgt. Pepper en Abbey Road?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is mijn reden ook om vrijwel nooit verzamelaars te kopen. Zeker een nadeel. Het is vaak wel de voordeligste manier om veel hits van bekende artiesten in je bezit te krijgen. Zeker bij artiesten met een vrij uitgebreide discografie.
[..]
Ik zie net inderdaad dat studio-albums vrijwel allemaal voor 13 euro te krijgen zijn. Dat is me gisteren niet opgevallen (ik heb toen ook niet zo goed gezocht als nu). Dan zou ik inderdaad ipv. 4 verzamel cd's (2 dubbels dus), 4 albums kunnen kopen.
Dan is het probleem alleen nog steeds dat ik moet kiezen. Dat is bij verzamelaars al iets makkelijker. Ik ga de tracklists maar eens bestuderen.
Ik wist dat ik hier niet moest posten, jullie maken de keuze alleen maar moeilijker.
Toch zijn Hard Day's Night en Help ontzéttend goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:19 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb geloof ik wel alles, maar eerlijk gezegd draai ik de eerste paar Beatles-albums toch ook maar heel weinig. 't is niet voor niets dat iedereen vooral de platen vanaf Rubber Soul aanraadt.
White Album is wel weer ietsje duurder natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef Kolkus het volgende:
Ik zou voor deze vier gaan (in voorkeurs-volgorde);
1 Abbey Road
2 White Album
3 Revolver
4 Magical Mystery Tour
Klopt, maar zie hem tegenwoordig voor 20 Euri liggen en het is natuurlijk wel een dubbelaar en een meesterwerk, minus obla-di-obla-da natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef webfreak het volgende:
[..]
White Album is wel weer ietsje duurder natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef Kolkus het volgende:
een meesterwerk, minus obla-di-obla-da Don't Pass Me By natuurlijk!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef Zanderrr het volgende:
een meesterwerk, minus obla-di-obla-da Don't Pass Me By en Revolution 9 natuurlijk!
Haha, het is een album van uitersten, met zowel negatieve (genoemde) uitschieters alswel positieve (While my guitar gently weeps, Happiness is a loaded gun, Helter Skelter, Glass Union, Dear Prudence etc.)quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die cd wordt ook steeds minder, hè?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het zijn trouwens de 4 uit mijn eerdere post geworden. Daarnet bij cdwow besteld.
Bedankt voor de tips.
Don't Pass Me By is dan ook geniaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:25 schreef webfreak het volgende:
Ik blijf erbij dat White Album gewoon ideaal is als dubbel-LP.
Zelfs nummers als Obla-di-obla-da en óók Don't Pass Me By horen er gewoon op.
Velvet had onlangs enkele CD's voor 14,95 staan. Heb ik gelijk van geprofiteerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef Zanderrr het volgende:
Alle Beatles-cds zijn reteduur, vooral degenen die maar een half uurtje duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |