Stuk voor stuk niet nee, maar je kunt er een paar uitlichten. Vertel mij niet hoe ik moet recenseren, dat weet ik bestquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Stuk voor stuk op de nummers ingaan is geen recenseren.
Dat punt is in ieder geval goed overgekomenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Tja, mijn nadruk lag op het feit dat het gewoon weer een McCartney-plaat was zoals velen, wat mij betreft.
3 nieuwe nummers?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:25 schreef IdlersDream het volgende:
Trouwens, ik vind de 3 nieuwe nuummers op de Anthology cd's zeker ook van toegevoegde waarde. Vooral Real Love is een prachtig en meesterlijk nummer.
Vergeet vooral niet Here comes the Sunquote:Op donderdag 29 september 2005 15:33 schreef Marisol het volgende:
George Harrison blijft de beste beatle allertijden voor mij.. Something en cloud nine zijn briljant![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet Here comes the Sun![]()
Goed zo. Dank je.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb ook commentaar op de review, methoLees het maar aldaar.
Jawel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:40 schreef IdlersDream het volgende:
NEEN!!
Jawel.quote:Neem geen verzamelaars.
Dat kan altijd nog, als ik daar behoefte aan heb.quote:Als je ECHT wilt weten hoe goed The Beatles zijn. Moet je gewoon hun studioalbums nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |