Ja, nu ik zo'n hoge perversheidsgraad heb, durf ik welquote:
Ik begin ineens enge dingen voor me te zien over jou en fulcoquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef error het volgende:
[..]
Ja, nu ik zo'n hoge perversheidsgraad heb, durf ik wel
Yikes, ik ook!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik begin ineens enge dingen voor me te zien over jou en fulco
Het klinkt wel heel schattigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:rukkiepukkie is het verkleinwoord van dit verkleinwoord toch?
Nee dat is het vertroetelwoord. Het verkleinwoord is rukjepukjequote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:rukkiepukkie is het verkleinwoord van dit verkleinwoord toch?
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, een score van 160. Valt me nog mee, ik dacht dat ik niet zo ranzig was
Volgens mij kwam ik op 265 ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Weemz het volgende:
hmm, 107.
= Weemzquote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
*associeerd met de troetelbeertjes*
Gyros is lekker.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga zo uit eten bij de griek?! nog nooit geweest dus ben benieuwd!!![]()
*zegt niks. Zegt he-le-maal niks*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ben je nog nooit bij de griek geweest KP?
nee...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ben je nog nooit bij de griek geweest KP?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
*zegt niks. Zegt he-le-maal niks*
nee, maar da's wel vrij uniekquote:
Dat ben je zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ang3l ik ben uniek......!![]()
http://home01.wxs.nl/~vand1165/8lapje.wavquote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
*zegt niks. Zegt he-le-maal niks*
um nee bij de emma passage in de buurtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Welke, aan de spoorlaan? Daar heb ik echt supervaak gegeten.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
http://home01.wxs.nl/~vand1165/8lapje.wav
Joep Onderdelinden als postbode Siemenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Wie heeft dat ingesproken?
Jamaar ditvan de Griek is "uniek" in de vorm van "wat een lief kind" of "apart" bij kledingquote:Op donderdag 8 september 2005 17:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ang3l ik ben uniek......!![]()
postbode siemen! ken je die niet en je bent nog zo jong!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Wie heeft dat ingesproken?
En de suzuki! En de ouzoquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
een leven zonder moussaka of Souflaki of Keftedes, geen Tsaziki, geen Moscharaki...
dat is amper een leven!
Italiaansquote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
een leven zonder moussaka of Souflaki of Keftedes, geen Tsaziki, geen Moscharaki...
dat is amper een leven!
Wie?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
postbode siemen! ken je die niet en je bent nog zo jong!![]()
niet goed?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
hrmz, oooooooh daar!
Dat is weer een categorie verder dan tiktak, sesamstraat en de bruine beer in 't blauwe huisquote:
klinkt uuhhmmm ja ..... uniekquote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb seizoen 1 & 2 van Will & Grace gekregenen 2 tapaskookboekjes want ik moet in december weer meedoen met de hoeremetapas
en de dvd Finding Neverland
en een zakje extra large droplullen
Ik heb liever braziliaanse mannenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ItaliaansEgyptisch
Chinees
Oh, van Villa Achterwerk oid.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is weer een categorie verder dan tiktak, sesamstraat en de bruine beer in 't blauwe huis
oh nee nou ga ik op me gemak eten daar....quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
jawel hoor, ongetwijfeld, als het degene is die ik denk dat het is... dan kent mijn vader zelfs nog de baas van die tent... erg louche figuur is het, maar blijkbaar wel helemaal legaal.
Niet naast je schoenen gaan waggelen he!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
klinkt uuhhmmm ja ..... uniek![]()
dan leer dat maar eens! ZAAI moet je gezien hebben!!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, van Villa Achterwerk oid.
Wij doen niet aan linkse tv.
Oh, als we toch gaan opsommen:quote:Op donderdag 8 september 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb seizoen 1 & 2 van Will & Grace gekregenen 2 tapaskookboekjes want ik moet in december weer meedoen met de hoeremetapas
en de dvd Finding Neverland
en een zakje extra large droplullen
maar misschien ga je juist niet daar eten. Die man is hardstikke aardig, erg vriendelijk, dat hij een landgoed heeft met veel schapen in Griekenland is bijzaak, ook dat hij zijn dochter heeft uitgehuwelijkt is niet van belang.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh nee nou ga ik op me gemak eten daar....![]()
Jammer dat Tilburg zo ver is. Wel leuk misschien als afsluiting van de meet?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
de volgende meet MOET gewoon in tilburg zijn, zodat het ongemanierde plebs eens kan leren wat de buitenlandse keuken heeft te bieden.
bij Osaka... Japans buffet tegen een vaste prijs!
Waar gaat het overquote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan leer dat maar eens! ZAAI moet je gezien hebben!!
heb serie 1 en 2 op dvd!!![]()
Schattig, dat "wij", de fase dat je ouders nog bepalen wat voor tv je kijktquote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, van Villa Achterwerk oid.
Wij doen niet aan linkse tv.
Wie's B&A?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, als we toch gaan opsommen:
Karaoke DVD van B&A
De vierde man DVD
Narnia omnibus
homo encyclopedie
Miniflesjes whisky
Geld
Kaarten
Poolse bruid dvd
Zus & zo dvd
Klik die link dan... http://home01.wxs.nl/~vand1165/quote:
over twee vriendinnetjes, die van alles mee maken bij een hek , aan een dijk met een groot weiland.quote:
Bassie en Adriaan.quote:
Ik doel op het hele gezin.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schattig, dat "wij", de fase dat je ouders nog bepalen wat voor tv je kijkt
Ik heb Joep Onderdelinden met zijn vriend gezien in de schouwburg van Amsterdam een paar jaar terugquote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
over twee vriendinnetjes, die van alles mee maken bij een hek , aan een dijk met een groot weiland.
En de postbode komt geregeld langs!!! heel erg leuk!! praten met dat leuke aparte accent!
Dolle pret, ik zal de tv eens opquote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
over twee vriendinnetjes, die van alles mee maken bij een hek , aan een dijk met een groot weiland.
En de postbode komt geregeld langs!!! heel erg leuk!! praten met dat leuke aparte accent!
nietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik doel op het hele gezin.
Mijn ouders kijken geen tv.
tssss..... jij jij .....quote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dolle pret, ik zal de tv eens opVPRO
zetten.
Ik meen het, ik kijk naar linkse propaganda voor JOU!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tssss..... jij jij .....![]()
ik ben er weg van![]()
Ach ja, er zijn nog mensen die denken dat ze beter wat op kunnen steken van de wereld zonder tv te kijken. Tis ook zo. Al die propaganda en dat verderf en zo, allemaal saai allemaal slechtquote:
Heel ff dan, moet de boerderie opruimen voordat 't bezoek komtquote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Angel kom eens op MSN
ik wil je iets vragen over volgende week
Lezen is cool, ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Tsja, ze geven de voorkeur aan lezen.
Dat ga ik egnie hier op Fok! posten.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ga me nu wel afvragen wat jullie allemaal aanvinken om zo'n score te krijgen...
Zaai is een documantaire. En da's geen "leuk apart accent" da's gewoon nederlands wat ze spreken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
E-mail?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ga ik egnie hier op Fok! posten..
.
.
Yay for blindensoftwarequote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14.. dan leer je dat net
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Awww... Ik krijg nog bijna medelijden metRukpukje.
.
We bedoelen het heus niet zo gemeen hoor..
Maar ja. Dat krijg je ervan als je zo'n irritante puber uithangt.
Ik vertel het niet aan bekenden, laat staan onbekenden.quote:
Kon het toch proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vertel het niet aan bekenden, laat staan onbekenden..
Het hele idee van zo'n testje is nou juist dat je een score krijgt waarvan je denkt zozozozo waar zou dat dan wel niet vandaan komen, zonder dat je dat ooit te weten zult komen..
Doe je best es.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is het zeker weer niet goed..
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Awww... Ik krijg nog bijna medelijden metRukpukje.
.
We bedoelen het heus niet zo gemeen hoor..
Maar ja. Dat krijg je ervan als je zo'n irritante puber uithangt.
Dat heb ik al lang geprobeerd.quote:
Maar doe dan lief!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geprobeerd.. En wat krijg je ervoor terug? "Sterf", "G_E is een vieze pedo" en dat soort dingen.
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou..
En nu denk je, Ik wou dat ik een zus had?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist de scene gelezen waarin Elizabeth Braddock door haar broer wordt verkracht
Ik neem aan die sicko en niet captain brittain?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist de scene gelezen waarin Elizabeth Braddock door haar broer wordt verkracht
Gewoon Brian hoor, Captain Britain...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan die sicko en niet captain brittain?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Andyvie het volgende:
@wonderer: ik heb echt geen vreemde dingen aangekruisd in die ranzige dingen dinges
Dat vind je het vast ook niet erg om te vertellen wat die doodnormale dingen dan allemaal wel niet zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Andyvie het volgende:
@wonderer: ik heb echt geen vreemde dingen aangekruisd in die ranzige dingen dinges
alleen maar al je collega's genomen in de bezemkastquote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet niet meer wat er allemaal gevraagd werd. Maar in ieder geval heb ik niks met beesten gedaan
Ook geen groepssex of zo.
En gemakshalve ga ik er maar even vanuit dat je evenmin Enge Piercings hebt, je geen poep- of plassex hebt gedaan of aan dingen met Kettingen en Boeien. Dus tsja.. Wat blijft er over...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet niet meer wat er allemaal gevraagd werd. Maar in ieder geval heb ik niks met beesten gedaan
Ook geen groepssex of zo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hè, iedereen met een score beneden de 130 is gewoon een preutse frigide koelkast waar de vrouw van Balkenende jaloers op is..
Dat was vertrouwelijk!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pikante foto's, sex-chats, misschien een keer iets met Ben & Jerry's ofzo en wat puberaal geruk op een brugklaskamp en je zit (gok ik) al gauw aan een redelijke score..
Nou ja... Een mini-bar dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had 77. Ik ben een koelkast.
Ik denk, ik spice het topic even up.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh Wonderer toch. Zo erg is zelfs Kug niet.
15 euro voor een piepklein zakje met 2 nootjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Klein, zo leeg en de volgende ochtend krijg je een peperdure rekening gepresenteerd..
Hell, vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Herken de Homo
Heeft iemand al bekenden gezien?
Zondagavond komt de herhaling.quote:
Zoiets ja....ik heb zelfs nog nooit iets met etenswaren gedaan!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En gemakshalve ga ik er maar even vanuit dat je evenmin Enge Piercings hebt, je geen poep- of plassex hebt gedaan of aan dingen met Kettingen en Boeien. Dus tsja.. Wat blijft er over...
Pikante foto's, sex-chats, misschien een keer iets met Ben & Jerry's ofzo en wat puberaal geruk op een brugklaskamp en je zit (gok ik) al gauw aan een redelijke score..
Dus eigenlijk hè, iedereen met een score beneden de 130 is gewoon een preutse frigide koelkast waar de vrouw van Balkenende jaloers op is..
Er is nog 10 minuten te gaanquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zondagavond komt de herhaling..
amateur.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zoiets ja....ik heb zelfs nog nooit iets met etenswaren gedaan!
Een heaumeau?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb al gehoord dat er iemand in zit die ik van gezicht moet kennen. Maar ik kijk straks rond een uur of 11 wel. Nu zit ik eerst BB te kijken
Klein flesje spuitwater voor 12 euro.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
15 euro voor een piepklein zakje met 2 nootjes..
Zelfs niet met honing?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zoiets ja....ik heb zelfs nog nooit iets met etenswaren gedaan!
of samen Ben & jerry's eten zonder lepel?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs niet met honing?![]()
Of slagroomquote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of samen Ben & jerry's eten zonder lepel?.
Opgenomen? Of komt dan een herhaling?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb al gehoord dat er iemand in zit die ik van gezicht moet kennen. Maar ik kijk straks rond een uur of 11 wel. Nu zit ik eerst BB te kijken
Als het nou op een andere locatie, op een andere dag met andere mensen zou zijn, dan zou ik misschien komen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, zijn er nog twijfelkontjes die zeker weten dat ze wel of niet komen naar de meet op 12 oktober?
Meldt het hier: De vierde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) even
Je bent sowieso een zeiksnolquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als het nou op een andere locatie, op een andere dag met andere mensen zou zijn, dan zou ik misschien komen..
slagroom is voor beginners.quote:
SAJ is sowieso bezet.. dus gezellig wel, "gezellig" nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
jezus mensen, ik probeer te roddelen hier
Cybart en SAJ... zullen die het "gezellig" hebben vanavond?
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
slagroom is voor beginners.
Je moet ergens beginnen.quote:
Dan mag ik ook mee.. dus kijk uit wat je zegtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Een zeiksnolmeet lijkt me geweldig..
Oh-oh...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan mag ik ook mee.. dus kijk uit wat je zegt
Helemaal niksquote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs niet met honing?![]()
Een dagje?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb morgen een bedrijfsuitje, maar het wordt ieder jaar een verrassing gehouden waar en wat we gaan doen.. Vorig jaar zijn we naar IJsland geweest (wat pas 2 uur van te voren werd verteld) dus ik ben benieuwd wat het dit jaar zal zijn.
.
Leuk als iemand geen paspoort heeft...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Vorig jaar zijn we naar IJsland geweest (wat pas 2 uur van te voren werd verteld)
Dat was natuurlijk van te voren geregeld.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Leuk als iemand geen paspoort heeft...
Omdat je een slet bent.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh....
Maar even serieus, het is prachtig hoor als er mensen naar een massale meet willen, maar ik vind stiekeme mini-meets leuker.
Dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, een vieze vette vuile vunzige slet..
Maar wel lief..
Wat een vooruitziende blik. Toen ik een tijdje geleden voor mijn werk (waar ik net begonnen was) naar het buitenland moest, ging men er standaard van uit dat ik een rijbewijs tot mijn beschikking had. Was me nooit gevraagd (tijdens mijn sollicitatie en tijdens de voorbereiding voor de vlucht). Gewoon: "zorg ervoor dat je vóór half zeven op Schiphol bent". Tja, toch maar even een hotel laten boeken toen...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van te voren geregeld..
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfdequote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh....
Maar even serieus, het is prachtig hoor als er mensen naar een massale meet willen, maar ik vind stiekeme mini-meets leuker.
Faalangst.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfde![]()
Ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfde![]()
lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef wonderer het volgende:
Hee Peet, hoe was de barbecue?
*Homofoob meld zichquote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
vallen er nog echte kerels te neuken hiero....
ohnee.... dit is [homo]
[stook]quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
ohnee.... dit is [homo]
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
ohnee.... dit is [homo]
dan noem je ook meteen de mensen met mannelijk testosteron in dit topic opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
[stook]
volgens kug deed jij iets met SAJ? of was dat cazman? of een trio
[/stook]
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan noem je ook meteen de mensen met mannelijk testosteron in dit topic op
niet als je madonna leuk vindquote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook testosteron ! (en testosteron is volgens mij altijd mannelijk
)
dan was ik nog best mildquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef creno het volgende:
KUTHOER
ik noem jou niet neequote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ff aangepastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet als je madonna Belle Perez leuk vind
o ik dacht dat we om de beurt een scheldwoord gingen postenquote:
Ik, Cazman en SAJ!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ikke?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef creno het volgende:
KUTHOER
daarmee speel jij in dit geval wel op safe...quote:
bel de dierenambulance.. nee, bel artis!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik, Cazman en SAJ!
We are MAN hear us roar!
oja.... *grom*quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik, Cazman en SAJ!
We are MAN hear us roar!
webcam webcam webcam webcamquote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
I've got a damn fine ass!
kunnen ze niet beter richting Apeldoorn naar dat park daar gebracht worden?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
bel de dierenambulance.. nee, bel artis!
de brul-apen zijn ontsnapt! die met die grote rooie konten jah ( bavianen dus)
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarmee speel jij in dit geval wel op safe...
dat zijn punten creno... zuivere punten...
nog even en ik laat jezus in de bijbel vertalen door creno
ik zeg, wat jij wilquote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef creno het volgende:
[..]zo bedoelde ik het niet !
maar dat je als belle perez-liefhebber net zoveel testosteron hebt als een madonna-liefhebber
aardige metafoor op je site om je positie tussen Wanadoo en KPN ook aan digbeten duidelijk te maken.quote:
waxxer... wat scheelt er ?quote:
Sexy en Gewaagd, tig maanden terug, er staat ook nog een full frontal in dat topic ergens (maar dan wel met een t-shirt ervoor)quote:
Aandacht.quote:
aaaah toe... linkje.... damn ik lijk opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sexy en Gewaagd, tig maanden terug, er staat ook nog een full frontal in dat topic ergens (maar dan wel met een t-shirt ervoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aardige metafoor op je site om je positie tussen Wanadoo en KPN ook aan digbeten duidelijk te maken.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah toe... linkje.... damn ik lijk opklikkerdeklikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
klikkerdeklikjaja hier net doen alsof je preuts bent... maar via msn.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee want dat waren mijn dikke jaren.quote:
prrrrrquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
jaja hier net doen alsof je preuts bent... maar via msn.....
Kweenie, je komt gewoon troetelig over.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Weemz het volgende:
Welke troetelbeer ben ik dan?
Ze moeten het maar snel oplossen, want dit topic gaat hard achteruit zonder jou inbreng.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dankje!
Maar idd, daar komt het gewoon op neer... Nu dan he? Beetje bij beetje leren ze communiceren!
Hai!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Wax!
Hoe is het met je!
ok ok,.... dat was nog lager dan mn opmerkingen naar TRSquote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Cybart het volgende:
troetelig.....troetelig... er was maar 1 ding troetelig hier... ohnee...trol...euhm ik bedoel troel
Nou, ja, kijk....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze moeten het maar snel oplossen, want dit topic gaat hard achteruit zonder jou inbreng..
Ik word nu zelfs uitgemaakt voor vunslap en zeikneus en iemand die niet lief is..
Jij bent hier de tienerhoer.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok ok,.... dat was nog lager dan mn opmerkingen naar TRS
oeh, het kan al woordjes zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent hier de tienerhoer.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent hier de tienerhoer.
ik dacht dat moeder theresa al dood was?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Nou halloooooo.... ruzie maar als ik er niet ben!Histerisch gedoe...
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
meisje, je weet niet eens tegen wie je het hebt.
nasineuker
Rukpukje is TehRockStar, een veel te brutaal en bij de hand 14-jarig nichtje wat hier rondhuppelt en al sex-dates heeft. Maar ja, hij is wel blond met blauwe ogen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, kijk....Ik ben normaal zooo'n zeur, dat ander gezeur niet meer opvalt!
Maar wat heb je dan gedaan?? En wie is die Rukjeboekje ofzo en ik las in de gauwigheid iets over een test met punten enzo?
dat is m'n ondergoed, en dat is ook weinig boeiend.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
kug, die wc-show foto dan?
Wat heeft dat ermee te maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, hij is wel blond met blauwe ogen.
dat je veel kan flikken en nog meer denkt te kunne flikken bij mensen die je niet goed kennenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken.
hij wilde naast de belediging ook nog iets positiefs toevoegenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken.
Nee, die ken ik niet, wel alles van hem tot en met "Verplaatsingen".quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Heb jij trouwens het boek Tijdelijk Nieuw van Kees van Kooten?? Ik lees tegenwoordig boeken ipv topics, en ik pakte die weer eens uit de kast, en ik dacht gewoon zo spontaan inene: dit is écht een G_E boek!! Echt!! Leen het anders van de bieb, of koop het (niet zo duur, 15 euro ofzo uit mijn hoofd), maar ik zou je het bijna willen verplichten.
Nou, dat is mooi.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij wilde naast de belediging ook nog iets positiefs toevoegen
Aaien-slaan-aaien heet dat.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij wilde naast de belediging ook nog iets positiefs toevoegen
is stemmen nodig dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
iemand moet een poll maken
"gaat TehRockstar binnenkort huilend uit dit topic om nooit meer weer te keren?"
"ja"
"nee"
Tehrockstar (nu al) openlijk en vluchtig met zijn kont omhoog??quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rukpukje is TehRockStar, een veel te brutaal en bij de hand 14-jarig nichtje wat hier rondhuppelt en al sex-dates heeft. Maar ja, hij is wel blond met blauwe ogen.
En de punten test vind je op http://www.ranzigheidstest.nl/
Ja wat wil je nou. Als iemand hier zou roepen, ooooh TRS, je bent toch zo'n lekker blond ding, dan zou je (terecht) "Pedo! Vieze pedo" gillen. Tenzij het iemand in je eigen leeftijdscategorie zou zijn, maar die zijn hier niet zo veel (meer)quote:
Mja, bieb-boeken zijn niet zo fris idd, daar zou wel eens een onderzoek naar gedaan mogen worden... Het boek Tijdelijk Nieuw komt uit 1993, allemaal korte verhalen, van die afvraag-verhalen waarom iets is zoals het is, of een commentaar of kritiek ergens op, of over persoonlijke onzekerheden. Maar dan op een Kees van Kooten manier geschreven.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet, wel alles van hem tot en met "Verplaatsingen".. Maar ik zal eens kijken of ik het hier ergens zie liggen.
. Boeken lenen uit de bieb doe ik niet, want daar hebben Vreemde Mensen met hun vingers aan gezeten die hun handen niet wassen nadat ze naar de wc zijn geweest.
.
*zucht*quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou. Als iemand hier zou roepen, ooooh TRS, je bent toch zo'n lekker blond ding, dan zou je (terecht) "Pedo! Vieze pedo" gillen. Tenzij het iemand in je eigen leeftijdscategorie zou zijn, maar die zijn hier niet zo veel (meer). Daarvoor kun je beter op het Expreszo-forum gaan kijken.
.
"Bear wants to play"?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Weemz het volgende:
Funshine Bear
You care 34%!
You're the Care Bear's class clown. You're a playful bear who knows how to be funny and to have fun. You work hard to make sure that people have a good time. "Enjoy each day" is your motto and it's shown on your symbol-a smiling sun!
[afbeelding]
ga dan ook eens een keer met tommie en ieniemienie naar bed...quote:
Mjah... Je wilt niet dat je moeder morgen tegen je vader zegt "Goh, lieverd, die test die in je internetgeschiedenis stond hè, daar scoorde ik 228 punten. En jij?" En dat je vader dan eerst je moeder niet begrijpend en daarna jou ernstig verwijtend aankijkt. Welke test?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
En die testdurf ik niet hier te maken hoor!
Wát een vragen! Doe ik wel ergens eehhh op een plek die niet van mij is...
Prachtig in vorm.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor de vorm
Ja nou, de site zag er niet zo professioneel uit...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Je wilt niet dat je moeder morgen tegen je vader zegt "Goh, lieverd, die test die in je internetgeschiedenis stond hè, daar scoorde ik 228 punten. En jij?" En dat je vader dan eerst je moeder niet begrijpend en daarna jou ernstig verwijtend aankijkt. Welke test?Welke test Waxxer?!
.
praat puubje nou geen trio's aan ! hij moet eerst fatsoenlijk leren masturberen op die leeftijdquote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga dan ook eens een keer met tommie en ieniemienie naar bed...
nouja of tommie nu zo verstandig is....
Awwww...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, de site zag er niet zo professioneel uit...![]()
![]()
Pappa en mamma zijn op vakantie.. Ik ben... alleen.... *galm*
Slechte ervaringen met Tommie? Heeft hij je uitgescheurd?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga dan ook eens een keer met tommie en ieniemienie naar bed...
nouja of tommie nu zo verstandig is....
Die gebruik ik niet eens...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
* petre86 gooit een pakje tampons extra strong voor de zware dagen in het topic
voor de gene die in hun periode zitten.. het schijnt dat normaal vrouwen hun menst:ruatie op elkaar afstemmen.. ik wist alleen niet dat homo's dat ook hadden
jij weet echt niet wie ik ben he...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met Tommie? Heeft hij je uitgescheurd?
Het kan me ook bar weinig schelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij weet echt niet wie ik ben he...
veel plezier morgen op school
Als het gaat onweren nu, ga ik hyperventileren.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awwww.... En dan gaat het straks ook nog onweren.
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kan me ook bar weinig schelen.
PWNEDquote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kan me ook bar weinig schelen.
heb je tommy kapot gescheurd toenje hem wilde penetreren? heb je daarom trauma's en kun je niet tegen jongere mensen dan jou?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij weet echt niet wie ik ben he...
veel plezier morgen op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |