Zaai is een documantaire. En da's geen "leuk apart accent" da's gewoon nederlands wat ze spreken.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
over twee vriendinnetjes, die van alles mee maken bij een hek , aan een dijk met een groot weiland.
En de postbode komt geregeld langs!!! heel erg leuk!! praten met dat leuke aparte accent!
E-mail?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat ga ik egnie hier op Fok! posten..
.
.
Yay for blindensoftwarequote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14.. dan leer je dat net
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Awww... Ik krijg nog bijna medelijden metRukpukje.
.
We bedoelen het heus niet zo gemeen hoor..
Maar ja. Dat krijg je ervan als je zo'n irritante puber uithangt.
Ik vertel het niet aan bekenden, laat staan onbekenden.quote:
Kon het toch proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vertel het niet aan bekenden, laat staan onbekenden..
Het hele idee van zo'n testje is nou juist dat je een score krijgt waarvan je denkt zozozozo waar zou dat dan wel niet vandaan komen, zonder dat je dat ooit te weten zult komen..
Doe je best es.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is het zeker weer niet goed..
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Awww... Ik krijg nog bijna medelijden metRukpukje.
.
We bedoelen het heus niet zo gemeen hoor..
Maar ja. Dat krijg je ervan als je zo'n irritante puber uithangt.
Dat heb ik al lang geprobeerd.quote:
Maar doe dan lief!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geprobeerd.. En wat krijg je ervoor terug? "Sterf", "G_E is een vieze pedo" en dat soort dingen.
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou..
En nu denk je, Ik wou dat ik een zus had?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist de scene gelezen waarin Elizabeth Braddock door haar broer wordt verkracht
Ik neem aan die sicko en niet captain brittain?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist de scene gelezen waarin Elizabeth Braddock door haar broer wordt verkracht
Gewoon Brian hoor, Captain Britain...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan die sicko en niet captain brittain?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Andyvie het volgende:
@wonderer: ik heb echt geen vreemde dingen aangekruisd in die ranzige dingen dinges
Dat vind je het vast ook niet erg om te vertellen wat die doodnormale dingen dan allemaal wel niet zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:24 schreef Andyvie het volgende:
@wonderer: ik heb echt geen vreemde dingen aangekruisd in die ranzige dingen dinges
alleen maar al je collega's genomen in de bezemkastquote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet niet meer wat er allemaal gevraagd werd. Maar in ieder geval heb ik niks met beesten gedaan
Ook geen groepssex of zo.
En gemakshalve ga ik er maar even vanuit dat je evenmin Enge Piercings hebt, je geen poep- of plassex hebt gedaan of aan dingen met Kettingen en Boeien. Dus tsja.. Wat blijft er over...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Andyvie het volgende:
Ik weet niet meer wat er allemaal gevraagd werd. Maar in ieder geval heb ik niks met beesten gedaan
Ook geen groepssex of zo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hč, iedereen met een score beneden de 130 is gewoon een preutse frigide koelkast waar de vrouw van Balkenende jaloers op is..
Dat was vertrouwelijk!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pikante foto's, sex-chats, misschien een keer iets met Ben & Jerry's ofzo en wat puberaal geruk op een brugklaskamp en je zit (gok ik) al gauw aan een redelijke score..
Nou ja... Een mini-bar dan.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had 77. Ik ben een koelkast.
Ik denk, ik spice het topic even up.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh Wonderer toch. Zo erg is zelfs Kug niet.
15 euro voor een piepklein zakje met 2 nootjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Klein, zo leeg en de volgende ochtend krijg je een peperdure rekening gepresenteerd..
Hell, vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Herken de Homo
Heeft iemand al bekenden gezien?
Zondagavond komt de herhaling.quote:
Zoiets ja....ik heb zelfs nog nooit iets met etenswaren gedaan!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En gemakshalve ga ik er maar even vanuit dat je evenmin Enge Piercings hebt, je geen poep- of plassex hebt gedaan of aan dingen met Kettingen en Boeien. Dus tsja.. Wat blijft er over...
Pikante foto's, sex-chats, misschien een keer iets met Ben & Jerry's ofzo en wat puberaal geruk op een brugklaskamp en je zit (gok ik) al gauw aan een redelijke score..
Dus eigenlijk hč, iedereen met een score beneden de 130 is gewoon een preutse frigide koelkast waar de vrouw van Balkenende jaloers op is..
Er is nog 10 minuten te gaanquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zondagavond komt de herhaling..
amateur.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zoiets ja....ik heb zelfs nog nooit iets met etenswaren gedaan!
Een heaumeau?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb al gehoord dat er iemand in zit die ik van gezicht moet kennen. Maar ik kijk straks rond een uur of 11 wel. Nu zit ik eerst BB te kijken
Klein flesje spuitwater voor 12 euro.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
15 euro voor een piepklein zakje met 2 nootjes..
Zelfs niet met honing?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zoiets ja....ik heb zelfs nog nooit iets met etenswaren gedaan!
of samen Ben & jerry's eten zonder lepel?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs niet met honing?![]()
Of slagroomquote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of samen Ben & jerry's eten zonder lepel?.
Opgenomen? Of komt dan een herhaling?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb al gehoord dat er iemand in zit die ik van gezicht moet kennen. Maar ik kijk straks rond een uur of 11 wel. Nu zit ik eerst BB te kijken
Als het nou op een andere locatie, op een andere dag met andere mensen zou zijn, dan zou ik misschien komen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, zijn er nog twijfelkontjes die zeker weten dat ze wel of niet komen naar de meet op 12 oktober?
Meldt het hier: De vierde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) even
Je bent sowieso een zeiksnolquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als het nou op een andere locatie, op een andere dag met andere mensen zou zijn, dan zou ik misschien komen..
slagroom is voor beginners.quote:
SAJ is sowieso bezet.. dus gezellig wel, "gezellig" nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
jezus mensen, ik probeer te roddelen hier
Cybart en SAJ... zullen die het "gezellig" hebben vanavond?
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
slagroom is voor beginners.
Je moet ergens beginnen.quote:
Dan mag ik ook mee.. dus kijk uit wat je zegtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Een zeiksnolmeet lijkt me geweldig..
Oh-oh...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan mag ik ook mee.. dus kijk uit wat je zegt
Helemaal niksquote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs niet met honing?![]()
Een dagje?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb morgen een bedrijfsuitje, maar het wordt ieder jaar een verrassing gehouden waar en wat we gaan doen.. Vorig jaar zijn we naar IJsland geweest (wat pas 2 uur van te voren werd verteld) dus ik ben benieuwd wat het dit jaar zal zijn.
.
Leuk als iemand geen paspoort heeft...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Vorig jaar zijn we naar IJsland geweest (wat pas 2 uur van te voren werd verteld)
Dat was natuurlijk van te voren geregeld.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Leuk als iemand geen paspoort heeft...
Omdat je een slet bent.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh....
Maar even serieus, het is prachtig hoor als er mensen naar een massale meet willen, maar ik vind stiekeme mini-meets leuker.
Dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, een vieze vette vuile vunzige slet..
Maar wel lief..
Wat een vooruitziende blik. Toen ik een tijdje geleden voor mijn werk (waar ik net begonnen was) naar het buitenland moest, ging men er standaard van uit dat ik een rijbewijs tot mijn beschikking had. Was me nooit gevraagd (tijdens mijn sollicitatie en tijdens de voorbereiding voor de vlucht). Gewoon: "zorg ervoor dat je vóór half zeven op Schiphol bent". Tja, toch maar even een hotel laten boeken toen...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van te voren geregeld..
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfdequote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh....
Maar even serieus, het is prachtig hoor als er mensen naar een massale meet willen, maar ik vind stiekeme mini-meets leuker.
Faalangst.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfde![]()
Ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfde![]()
lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef wonderer het volgende:
Hee Peet, hoe was de barbecue?
*Homofoob meld zichquote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
vallen er nog echte kerels te neuken hiero....
ohnee.... dit is [homo]
[stook]quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
ohnee.... dit is [homo]
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
ohnee.... dit is [homo]
dan noem je ook meteen de mensen met mannelijk testosteron in dit topic opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
[stook]
volgens kug deed jij iets met SAJ? of was dat cazman? of een trio
[/stook]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |