Helemaal niksquote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs niet met honing?![]()
Een dagje?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb morgen een bedrijfsuitje, maar het wordt ieder jaar een verrassing gehouden waar en wat we gaan doen.. Vorig jaar zijn we naar IJsland geweest (wat pas 2 uur van te voren werd verteld) dus ik ben benieuwd wat het dit jaar zal zijn.
.
Leuk als iemand geen paspoort heeft...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Vorig jaar zijn we naar IJsland geweest (wat pas 2 uur van te voren werd verteld)
Dat was natuurlijk van te voren geregeld.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Leuk als iemand geen paspoort heeft...
Omdat je een slet bent.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh....
Maar even serieus, het is prachtig hoor als er mensen naar een massale meet willen, maar ik vind stiekeme mini-meets leuker.
Dat wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, een vieze vette vuile vunzige slet..
Maar wel lief..
Wat een vooruitziende blik. Toen ik een tijdje geleden voor mijn werk (waar ik net begonnen was) naar het buitenland moest, ging men er standaard van uit dat ik een rijbewijs tot mijn beschikking had. Was me nooit gevraagd (tijdens mijn sollicitatie en tijdens de voorbereiding voor de vlucht). Gewoon: "zorg ervoor dat je vóór half zeven op Schiphol bent". Tja, toch maar even een hotel laten boeken toen...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk van te voren geregeld..
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfdequote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh....
Maar even serieus, het is prachtig hoor als er mensen naar een massale meet willen, maar ik vind stiekeme mini-meets leuker.
Faalangst.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfde![]()
Ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook erg zenuwachtig ben dan hoor, maar gelukig heb ik zo het afgelopen jaar al wat fokkers in het echt gezien. De hoofdreden dat ik in februari niet ben meegeweest was dus ook dat ik dat dus niet durfde![]()
lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef wonderer het volgende:
Hee Peet, hoe was de barbecue?
*Homofoob meld zichquote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
vallen er nog echte kerels te neuken hiero....
ohnee.... dit is [homo]
[stook]quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
ohnee.... dit is [homo]
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef Cybart het volgende:
ohnee.... dit is [homo]
dan noem je ook meteen de mensen met mannelijk testosteron in dit topic opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
[stook]
volgens kug deed jij iets met SAJ? of was dat cazman? of een trio
[/stook]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |