quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan noem je ook meteen de mensen met mannelijk testosteron in dit topic op
niet als je madonna leuk vindquote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook testosteron ! (en testosteron is volgens mij altijd mannelijk
)
dan was ik nog best mildquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef creno het volgende:
KUTHOER
ik noem jou niet neequote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
ff aangepastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
niet als je madonna Belle Perez leuk vind
o ik dacht dat we om de beurt een scheldwoord gingen postenquote:
Ik, Cazman en SAJ!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ikke?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef creno het volgende:
KUTHOER
daarmee speel jij in dit geval wel op safe...quote:
bel de dierenambulance.. nee, bel artis!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik, Cazman en SAJ!
We are MAN hear us roar!
oja.... *grom*quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik, Cazman en SAJ!
We are MAN hear us roar!
webcam webcam webcam webcamquote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
I've got a damn fine ass!
kunnen ze niet beter richting Apeldoorn naar dat park daar gebracht worden?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
bel de dierenambulance.. nee, bel artis!
de brul-apen zijn ontsnapt! die met die grote rooie konten jah ( bavianen dus)
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarmee speel jij in dit geval wel op safe...
dat zijn punten creno... zuivere punten...
nog even en ik laat jezus in de bijbel vertalen door creno
ik zeg, wat jij wilquote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef creno het volgende:
[..]zo bedoelde ik het niet !
maar dat je als belle perez-liefhebber net zoveel testosteron hebt als een madonna-liefhebber
aardige metafoor op je site om je positie tussen Wanadoo en KPN ook aan digbeten duidelijk te maken.quote:
waxxer... wat scheelt er ?quote:
Sexy en Gewaagd, tig maanden terug, er staat ook nog een full frontal in dat topic ergens (maar dan wel met een t-shirt ervoor)quote:
Aandacht.quote:
aaaah toe... linkje.... damn ik lijk opquote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sexy en Gewaagd, tig maanden terug, er staat ook nog een full frontal in dat topic ergens (maar dan wel met een t-shirt ervoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aardige metafoor op je site om je positie tussen Wanadoo en KPN ook aan digbeten duidelijk te maken.![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaaah toe... linkje.... damn ik lijk opklikkerdeklikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
klikkerdeklikjaja hier net doen alsof je preuts bent... maar via msn.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee want dat waren mijn dikke jaren.quote:
prrrrrquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
jaja hier net doen alsof je preuts bent... maar via msn.....
Kweenie, je komt gewoon troetelig over.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Weemz het volgende:
Welke troetelbeer ben ik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |