Ze moeten het maar snel oplossen, want dit topic gaat hard achteruit zonder jou inbreng.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dankje!
Maar idd, daar komt het gewoon op neer... Nu dan he? Beetje bij beetje leren ze communiceren!
Hai!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]Wax!
Hoe is het met je!
ok ok,.... dat was nog lager dan mn opmerkingen naar TRSquote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Cybart het volgende:
troetelig.....troetelig... er was maar 1 ding troetelig hier... ohnee...trol...euhm ik bedoel troel
Nou, ja, kijk....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze moeten het maar snel oplossen, want dit topic gaat hard achteruit zonder jou inbreng..
Ik word nu zelfs uitgemaakt voor vunslap en zeikneus en iemand die niet lief is..
Jij bent hier de tienerhoer.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok ok,.... dat was nog lager dan mn opmerkingen naar TRS
oeh, het kan al woordjes zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent hier de tienerhoer.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent hier de tienerhoer.
ik dacht dat moeder theresa al dood was?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Nou halloooooo.... ruzie maar als ik er niet ben!Histerisch gedoe...
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
meisje, je weet niet eens tegen wie je het hebt.
nasineuker
Rukpukje is TehRockStar, een veel te brutaal en bij de hand 14-jarig nichtje wat hier rondhuppelt en al sex-dates heeft. Maar ja, hij is wel blond met blauwe ogen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ja, kijk....Ik ben normaal zooo'n zeur, dat ander gezeur niet meer opvalt!
Maar wat heb je dan gedaan?? En wie is die Rukjeboekje ofzo en ik las in de gauwigheid iets over een test met punten enzo?
dat is m'n ondergoed, en dat is ook weinig boeiend.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
kug, die wc-show foto dan?
Wat heeft dat ermee te maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, hij is wel blond met blauwe ogen.
dat je veel kan flikken en nog meer denkt te kunne flikken bij mensen die je niet goed kennenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken.
hij wilde naast de belediging ook nog iets positiefs toevoegenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken.
Nee, die ken ik niet, wel alles van hem tot en met "Verplaatsingen".quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Heb jij trouwens het boek Tijdelijk Nieuw van Kees van Kooten?? Ik lees tegenwoordig boeken ipv topics, en ik pakte die weer eens uit de kast, en ik dacht gewoon zo spontaan inene: dit is écht een G_E boek!! Echt!! Leen het anders van de bieb, of koop het (niet zo duur, 15 euro ofzo uit mijn hoofd), maar ik zou je het bijna willen verplichten.
Nou, dat is mooi.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij wilde naast de belediging ook nog iets positiefs toevoegen
Aaien-slaan-aaien heet dat.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij wilde naast de belediging ook nog iets positiefs toevoegen
is stemmen nodig dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
iemand moet een poll maken
"gaat TehRockstar binnenkort huilend uit dit topic om nooit meer weer te keren?"
"ja"
"nee"
Tehrockstar (nu al) openlijk en vluchtig met zijn kont omhoog??quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rukpukje is TehRockStar, een veel te brutaal en bij de hand 14-jarig nichtje wat hier rondhuppelt en al sex-dates heeft. Maar ja, hij is wel blond met blauwe ogen.
En de punten test vind je op http://www.ranzigheidstest.nl/
Ja wat wil je nou. Als iemand hier zou roepen, ooooh TRS, je bent toch zo'n lekker blond ding, dan zou je (terecht) "Pedo! Vieze pedo" gillen. Tenzij het iemand in je eigen leeftijdscategorie zou zijn, maar die zijn hier niet zo veel (meer)quote:
Mja, bieb-boeken zijn niet zo fris idd, daar zou wel eens een onderzoek naar gedaan mogen worden... Het boek Tijdelijk Nieuw komt uit 1993, allemaal korte verhalen, van die afvraag-verhalen waarom iets is zoals het is, of een commentaar of kritiek ergens op, of over persoonlijke onzekerheden. Maar dan op een Kees van Kooten manier geschreven.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet, wel alles van hem tot en met "Verplaatsingen".. Maar ik zal eens kijken of ik het hier ergens zie liggen.
. Boeken lenen uit de bieb doe ik niet, want daar hebben Vreemde Mensen met hun vingers aan gezeten die hun handen niet wassen nadat ze naar de wc zijn geweest.
.
*zucht*quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou. Als iemand hier zou roepen, ooooh TRS, je bent toch zo'n lekker blond ding, dan zou je (terecht) "Pedo! Vieze pedo" gillen. Tenzij het iemand in je eigen leeftijdscategorie zou zijn, maar die zijn hier niet zo veel (meer). Daarvoor kun je beter op het Expreszo-forum gaan kijken.
.
"Bear wants to play"?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Weemz het volgende:
Funshine Bear
You care 34%!
You're the Care Bear's class clown. You're a playful bear who knows how to be funny and to have fun. You work hard to make sure that people have a good time. "Enjoy each day" is your motto and it's shown on your symbol-a smiling sun!
[afbeelding]
ga dan ook eens een keer met tommie en ieniemienie naar bed...quote:
Mjah... Je wilt niet dat je moeder morgen tegen je vader zegt "Goh, lieverd, die test die in je internetgeschiedenis stond hè, daar scoorde ik 228 punten. En jij?" En dat je vader dan eerst je moeder niet begrijpend en daarna jou ernstig verwijtend aankijkt. Welke test?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
En die testdurf ik niet hier te maken hoor!
Wát een vragen! Doe ik wel ergens eehhh op een plek die niet van mij is...
Prachtig in vorm.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor de vorm
Ja nou, de site zag er niet zo professioneel uit...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Je wilt niet dat je moeder morgen tegen je vader zegt "Goh, lieverd, die test die in je internetgeschiedenis stond hè, daar scoorde ik 228 punten. En jij?" En dat je vader dan eerst je moeder niet begrijpend en daarna jou ernstig verwijtend aankijkt. Welke test?Welke test Waxxer?!
.
praat puubje nou geen trio's aan ! hij moet eerst fatsoenlijk leren masturberen op die leeftijdquote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga dan ook eens een keer met tommie en ieniemienie naar bed...
nouja of tommie nu zo verstandig is....
Awwww...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, de site zag er niet zo professioneel uit...![]()
![]()
Pappa en mamma zijn op vakantie.. Ik ben... alleen.... *galm*
Slechte ervaringen met Tommie? Heeft hij je uitgescheurd?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga dan ook eens een keer met tommie en ieniemienie naar bed...
nouja of tommie nu zo verstandig is....
Die gebruik ik niet eens...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
* petre86 gooit een pakje tampons extra strong voor de zware dagen in het topic
voor de gene die in hun periode zitten.. het schijnt dat normaal vrouwen hun menst:ruatie op elkaar afstemmen.. ik wist alleen niet dat homo's dat ook hadden
jij weet echt niet wie ik ben he...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met Tommie? Heeft hij je uitgescheurd?
Het kan me ook bar weinig schelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij weet echt niet wie ik ben he...
veel plezier morgen op school
Als het gaat onweren nu, ga ik hyperventileren.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awwww.... En dan gaat het straks ook nog onweren.
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kan me ook bar weinig schelen.
PWNEDquote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het kan me ook bar weinig schelen.
heb je tommy kapot gescheurd toenje hem wilde penetreren? heb je daarom trauma's en kun je niet tegen jongere mensen dan jou?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij weet echt niet wie ik ben he...
veel plezier morgen op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |