Ach..... dan schiet het misschien een beetje opquote:
In mijn ogen zijn zusjes familie.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heeft dat nu weer met familie perikelen te maken
als t familie was (en dus een relatie met mij had) had ik tenminste nog iets van leuke activiteiten
Geloof mequote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef foksuk1981 het volgende:
statistics..... ik zal wel ergens onderaan de lijstjes bungelen
Al 3 topics niet meerquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ver weg wonen for instance
wegwerkzaamheden als 2e <-- condoom om doen
wegomleidingen als 3e <-- toch anaal willen
irritante weggebruikers die het verschil tussen 50km en 80km niet kennen als 4e <-- te langzaam heen en weer gaan
kan nog wel ff doorgaan hoor
en ikke?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef Pheno het volgende:
19. (---) Pheno 7545 laatste 13 weken
quote:
mooiquote:
Wazzup??quote:
Ja, ontken maarquote:Op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Al 3 topics niet meer
ow en :
[..]
![]()
Kijk zelfquote:
schat dit ging niet over mijn zus en mijquote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn zusjes familie.
En indien iemand in gesprek is met familie wil ik dat niet onderbreken.
Dat zijn dan weer mijn normen en waarden
Dus het is nimmer persoonlijk bedoeld geweest...
Ik kom nieuw binnenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al ben ik wel 10 plekken gestegen in de jaar score![]()
baal een beetje van mannen en mijquote:
Nou nou das best netjesquote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
7. (17) Godlike02 10785
8. (38) Mukie 10624
Is dat zo..... over mensen die ik niet gezien heb heb ik geen meningquote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat dit ging niet over mijn zus en mij
dit ging over mannen en mij
jullie vinden me niet aantrekkelijk
en zien me alleen als zusje
gil maar en ik ben er weer
Zijn die singles nog ergens goed voorquote:
Dat vind ik een juiste instellingquote:Op donderdag 8 september 2005 15:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Is dat zo..... over mensen die ik niet gezien heb heb ik geen mening![]()
Meisje toch,quote:Op donderdag 8 september 2005 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat dit ging niet over mijn zus en mij
dit ging over mannen en mij
jullie vinden me niet aantrekkelijk
en zien me alleen als zusje
gil maar en ik ben er weer
Ik iwil niet meer gezien wordenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:34 schreef babus het volgende:
[..]
Dat vind ik een juiste instelling![]()
Dan heb ik geen mening over jouquote:
Als je er over baalt, dan zijn het geen goede mannen voor je geweest...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
baal een beetje van mannen en mij
echt af en toe kun jij zo bot zijnquote:
je hebt het verpestquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt af en toe kun jij zo bot zijn
@pheno, kom op jongen, t was toch gezellig?
Bot?? ik lach gewoon met hem mee je weet toch gvd zelf ook wel dat ie loopt te fokkenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt af en toe kun jij zo bot zijn
@pheno, kom op jongen, t was toch gezellig?
Voorspelbaarquote:Op donderdag 8 september 2005 15:36 schreef babus het volgende:
[..]
Bot?? ik lach gewoon met hem mee je weet toch gvd zelf ook wel dat ie loopt zit te fokken
nee daar was ik al achter...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Als je er over baalt, dan zijn het geen goede mannen voor je geweest...
quote:
Welkom in mijn wereld. Toevallig doorbroken door iemand op het moment dat ik het eens niet verwachtte....quote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar was ik al achter...
t punt is gewoon. deze gek staat voor iedereen continu klaar
t maakt niet uit op welk tijdstip, als er wat is dan ben ik er
en wat krijg je dan weer te horen
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
ik zie je als een zusje voor me
Dan weet je waar het probleem ligt en wat je er aan moet doenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
Ze kennen me hier, topzeikerd eerste klasquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan weet je waar het probleem ligt en wat je er aan moet doen![]()
Mij kennen ze hjier niet, ik denk dat dat het verschil is...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kennen me hier, topzeikerd eerste klas
komt me bekend voor......quote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Ynske het volgende:
rot toch op
val dood
of laat je overrijden
thx voor de updatequote:Op donderdag 8 september 2005 15:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Post ik 13 weken loop ik er maar 160 uit![]()
Dat is maar een halve dag posten
Stelletje wankers danquote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
Klinkt ook mij iets te bekend in de oren...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
Kappen!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef babus het volgende:
[..]
Hahahaha mij heb je daar dus echt niet mee Vette Koe.
Jij bent zo dik dat als ik me omdraai zie ik je nog!!![]()
Sommige mensen zitten niet lekker in hun vel en jij maakt daar domme grapjes over?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:46 schreef babus het volgende:
Waar hebben jullie allemaal last van!??
Moet ik me aangesproken voelen... Of heeft het (zoals ik eigenlijk denk) niks met mij te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben al steeds bezig... maar jullie komen maar niet
zie je nu wel dat ik niet aantrekkelijk ben...
stomme zusjes gedoe
dit heeft niets met jou te maken...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen... Of heeft het (zoals ik eigenlijk denk) niks met mij te maken
Heb bezoek![]()
Jooooooquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Rafterman het volgende:
goeiemiddag...![]()
iemand al blij met zijn aantal post en klaar met werken???![]()
hij is mooiquote:
En dat was gericht aan?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Ynske het volgende:
rot toch op
val dood
of laat je overrijden
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef babus het volgende:
[..]
Hahahaha mij heb je daar dus echt niet mee Vette Koe.
Jij bent zo dik dat als ik me omdraai zie ik je nog!!![]()
Ik had inmiddels bij gelezen... Was precies wat ik dacht. Liefie, jouw tijd komt ook nog wel en waarschijnlijk sneller dan je denktquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit heeft niets met jou te maken...
laat me raden
pap en mam
2X NEEquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef Rafterman het volgende:
goeiemiddag...![]()
iemand al blij met zijn aantal post en klaar met werken???![]()
hoerenloperquote:
quote:
quote:
Dat is teveelquote:
Zij wel, hij nietquote:
Ze had het tegen Godtquote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef babus het volgende:
altijd alleen ik he, lees ff wat zij tegen mij zegt dan!!!!
ik had t over de fotoquote:
Of aan je vader of je broer, is there a differencequote:
Kanker nerd!! Je hele zooitjequote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Of aan je vader of je broer, is there a difference.
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan weet je waar het probleem ligt en wat je er aan moet doen![]()
ja dusquote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Ynske het volgende:
rot toch op
val dood
of laat je overrijden
Ik denk dat het verstandig is als je woorden als kanker achterwege laat prutserquote:
Schijt op met je kopkaasquote:
Stoer doen op internet durf iedere nerd wel. Jij bent hier de prutserquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is als je woorden als kanker achterwege laat prutser.
DAT wordt hier dus niet geapprecieerd.quote:
Ja we gaan afscheid van je nemen denk ik!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
[..]
Stoer doen op internet durf iedere nerd wel. Jij bent hier de prutser![]()
Wees blij dat je ze hebt, kanslozequote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
Ja dat kan echt niet he!! Beetje over me familie praten
BABUS DONT EVEN GO THERE!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
[..]
Hoe lang zal het worden?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja we gaan afscheid van je nemen denk ik!
Doei
Ach meisje toch, zeker geen borstvoeding gehad vroeger van je moeder, of moet je die nog krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
[..]
Kansloze hahahah laat me niet lachen nerd. Onthoud de naam Bob M. Maar die zul je nog wel eens horenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze hebt, kansloze.
het is een wiggaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach meisje toch, zeker geen borstvoeding gehad vroeger van je moeder, of moet je die nog krijgen.
Bob Marley is doodquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef babus het volgende:
[..]
Kansloze hahahah laat me niet lachen nerd. Onthoud de naam Bob M. Maar die zul je nog wel eens horen
kijk dat bedoel ik, hoe zielig kan je doen op het net. Nerdje. Vertel maar waar je woont zullen we zien wie de nerd isquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach meisje toch, zeker geen borstvoeding gehad vroeger van je moeder, of moet je die nog krijgen.
Jammerquote:
Bob Marley ? Shit, nu ben ik bang, dat zeiden ze dus zelfs net op de radioquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef babus het volgende:
[..]
Kansloze hahahah laat me niet lachen nerd. Onthoud de naam Bob M. Maar die zul je nog wel eens horen
Wassenaar de gekste!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef babus het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik, hoe zielig kan je doen op het net. Nerdje. Vertel maar waar je woont zullen we zien wie de nerd is
Doe'es creatief joh!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef babus het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik, hoe zielig kan je doen op het net. Nerdje. Vertel maar waar je woont zullen we zien wie de nerd is
Je gaat alweer ? Jammerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef babus het volgende:
Ciao gasten
Over zielig gesproken.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef babus het volgende:
[..]
Ik denk dat die naar me toe komtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef Godlike02 het volgende:
op eens weer stil hier
jeej das snelquote:
Ja, snel onder je bureau verstoppen. Ik denk namelijk dat hij al onderweg is.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik denk dat die naar me toe komt.
Gezellig!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ben jij overigens vanaaf online?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef dawg het volgende:
Ik doe niet aan kerstquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef foksuk1981 het volgende:
Mensjes... doe es lief... het is bijna kerstmis
Op zich een unicum: Bob Marley op bezoekquote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hmmquote:
Ga je cammenquote:
wat hij zegtquote:
Moet je tegen die newbie zeggen. Strooien met niet zo'n fijne woorden enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef foksuk1981 het volgende:
Mensjes... doe es lief... het is bijna kerstmis
dat wil ik alleen met jou...quote:
ik meel je wel ffquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef dawg het volgende:
Dat is niet goed voor je beeldschermquote:
Details.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je beeldscherm
die krijg je nietquote:
En ik doe niet aan mis...quote:
donequote:
Dan gaat hij vast voor RATMEN zingen...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich een unicum: Bob Marley op bezoek
a wat, fix ik wel een nieuwequote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je beeldscherm
Waarom deze tijd?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
jeej ieder jaar rond deze tijd, merk ik weer dat ik me zo kut voel, t leven is soms zo oneerlijk
Dat overleeft ie nietquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan gaat hij vast voor RATMEN zingen...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
jeej ieder jaar rond deze tijd, merk ik weer dat ik me zo kut voel, t leven is soms zo oneerlijk
Ratmen of Bob?quote:
Het is met dit weer nog te vroeg voor een najaarsdepressie.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
mijn tante zou zondag jarig geweest zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
Je hebt vrienden waar je bij langs kan gaan? Dat is al heel wat, je bent verder dan ik daarmeequote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
Dan is het idd een niet zo fijne tijd van het jaar......quote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn tante zou zondag jarig geweest zijn.
maar die is veel te vroeg gestorven aan kanker
ben lekker alleen nuquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vrienden waar je bij langs kan gaan? Dat is al heel wat, je bent verder dan ik daarmee
Mja, ik ben zelf niet zo'n familieman, maar het is elke keer weer rot als er 1 heen gaat. Mijn tante stond altijd klaar voor iedereen, ze werkte in een ziekenhuis met terminale patienten. Loodzwaar dus. Helaas zelf aan een hersentumor overledenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan kan ik maar al te goed begrijpen dat dat ieder jaar weer een moeilijke tijd is.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voelt hoorquote:
Ken het gevoel maar al te goed . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo'n familieman, maar het is elke keer weer rot als er 1 heen gaat. Mijn tante stond altijd klaar voor iedereen, ze werkte in een ziekenhuis met terminale patienten. Loodzwaar dus. Helaas zelf aan een hersentumor overleden
Neem je genoegen met een virtuele knuffel?quote:
was voor mij mijn tweede mams, heb ook bij haar gewoond, toen ik daar naar school gingquote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo'n familieman, maar het is elke keer weer rot als er 1 heen gaat. Mijn tante stond altijd klaar voor iedereen, ze werkte in een ziekenhuis met terminale patienten. Loodzwaar dus. Helaas zelf aan een hersentumor overleden
Wil ik dat meemaken?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan gaat hij vast voor RATMEN zingen...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Neem je genoegen met een virtuele knuffel?
ook direct platknuffeltquote:
quote:
juist jahquote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ziekte van deze tijd, en maar zeiken over de brandstofprijzen ondertussen. Van mij mogen die dingen x10 als ze met het geld een medicijn vinden
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ziekte van deze tijd, en maar zeiken over de brandstofprijzen ondertussen. Van mij mogen die dingen x10 als ze met het geld een medicijn vinden
dank jequote:
veel plezier vanaafquote:
Mijn vader (54) is 8 weken geleden aan kanker overleden. Wat een klote ziekte is het tochquote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Una_Piedra geeft een dikke knuffel aan Ynskequote:
Nou we vroegen ons eerder af voor wie is het het meest irritantquote:
mehn...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mijn vader (54) is 8 weken geleden aan kanker overleden. Wat een klote ziekte is het toch.
Ik heb gelukkig gister echt even met je geknuffeld.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra geeft een dikke knuffel aan Ynske
Sterkte meid.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou we vroegen ons eerder af voor wie is het het meest irritant
ga je weg?quote:
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:
Dank je. Het was mijn zomer, vier weken erna liep mijn relatie van 4 jaar op de klippen en besloot mijn opa ook nog even om te overlijdenquote:
ook ff virtueel knuffeltquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gister echt even met je geknuffeld.
leuke bezighedenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dank je. Het was mijn zomer, vier weken erna liep mijn relatie van 4 jaar op de klippen en besloot mijn opa ook nog even om te overlijden.
Gecondoleerd met dit alles.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dank je. Het was mijn zomer, vier weken erna liep mijn relatie van 4 jaar op de klippen en besloot mijn opa ook nog even om te overlijden.
Profiteurquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit alles.
* Una_Piedra houdt het qua knuffelen ff bij de dames
Ik kan met de Mukie knuffel van gisteravond nog wel even vooruitquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit alles.
* Una_Piedra houdt het qua knuffelen ff bij de dames
[aai-smiley]quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
woeiiiiquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan met de Mukie knuffel van gisteravond nog wel even vooruit.
* Una_Piedra is jaloersquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Was het niet meer dan een knuffel ?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
verslaafd persoonquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
K zie net dat ik al 13 posts per dag maak nu gemiddeld
gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:50 schreef Mukie het volgende:
voelde me ff genoodzaakt om te te grijpen
Je bent gewoon jaloersquote:
Klopt, was een knuffel en 3 zoenenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het niet meer dan een knuffel ?
onder neus wrijftquote:
Kijk, zoals fembol zou zeggen: dat zijn de sappige detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt, was een knuffel en 3 zoenen
Hoe weet jij dat de zoenen sappig waren?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, zoals fembol zou zeggen: dat zijn de sappige details
Ik heb daar geen jeukquote:
Dat zie je op die fotoquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de zoenen sappig waren?
quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Pheno het volgende:
Maar wees gerust, ik word ook hier niet geknuffeld![]()
Hier, zelfs jij wordt geknuffeld nuquote:
Dat weet hij heulemaal nietquote:Op donderdag 8 september 2005 16:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de zoenen sappig waren?
Joh?quote:
Ahhhhhquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, zelfs jij wordt geknuffeld nu
* Pheno is Quasimodo
Die heeft wat met dat gypsymeisje, esmeraldaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, zelfs jij wordt geknuffeld nu
* Pheno is Quasimodo
Jij mag niet klagen, jij hebt je Pheninnetje . . .quote:
Die deed het voor het geld , dat kan niet andersquote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die heeft wat met dat gypsymeisje, esmeralda![]()
Kun je nagaan wat jullie voor rust hadden gehad: was dat niet gebeurd had ik op fok niet eens meer gepost. Ik zou hier niet meer zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen, jij hebt je Pheninnetje . . .![]()
![]()
![]()
Hoe spontaanquote:
De fans nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer
heb jij wat tegen pap en mam gezegd?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef Sjeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Pas verjaardag gehad, zit ik naast een leuk meisje, weet ik natuurlijk niks te zeggen![]()
Ieuw heb je dat irri wiggajoch als ava genomenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Pas verjaardag gehad, zit ik naast een leuk meisje, weet ik natuurlijk niks te zeggen![]()
En dan nu degene die echt eenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer
Als het zijn pasfoto is snap ik het ook welquote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ieuw heb je dat irri wiggajoch als ava genomen
Misschien dat het dat is?![]()
quote:
Alleen dat mis om half elf was... dat is het enige wat ik kan bedenken dat met jou in relatie ligt...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij wat tegen pap en mam gezegd?
ze belde net
Zeg dat je Fokt, doet het altijd erg goedquote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
zo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zijn pasfoto is snap ik het ook wel
Ik vier mijn eigen verjaardag niet, het laat altijd zo pijnlijk zien dat er niemand langs komtquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
hele avond zowat met niemand gepraat, daarom haat ik verjaardagen![]()
erm normaal zeg je toch altijd wel iets?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
hele avond zowat met niemand gepraat, daarom haat ik verjaardagen![]()
okquote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Alleen dat mis om half elf was... dat is het enige wat ik kan bedenken dat met jou in relatie ligt...
en dat fappen je grootste hobby is?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Zeg dat je Fokt, doet het altijd erg goed![]()
Iemand die niet bekend met het forum is zou je raar aankijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Zeg dat je Fokt, doet het altijd erg goed![]()
had jij ff pechquote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vier mijn eigen verjaardag niet, het laat altijd zo pijnlijk zien dat er niemand langs komt
Voordeel is dan weer dat ik ook niet snel uitgenodigd word
of juist nietquote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die niet bekend met het forum is zou je raar aankijken
Ja, kut zeg. En dan sla ik het niet eens afquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
en dat fappen je grootste hobby is?![]()
Hoop doet de gekken in vreugde levenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, kut zeg. En dan sla ik het niet eens af
Was ze lastig?quote:
Gekte doet een hoop in vreugde levenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoop doet de gekken in vreugde leven
Dat je voor mensen klaar staat hoeft niet meteen tot gevolg te hebben dat mensen op je vallen. Je moet voor mensen klaar staan waarvan jij vind dat ze het waard zijn, maar niet om iets ermee gedaan te krijgen. Dan werk je jezelf tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry ik val niet op je
je bent geen modeltypje
je bent te dik
dat jij er nog blij om bentquote:
Jij leest de hele reeks nog even door?quote:
Vraag metro om tipsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Beach het volgende:
3 oktober een verjaardag met allemaal meisjes van 15/16daar ga ik mn best eens doen
Profiel even gechecktquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Beach het volgende:
3 oktober een verjaardag met allemaal meisjes van 15/16daar ga ik mn best eens doen
vreemd was een betere omschrijvingquote:
Je dacht een lekker hapje gevonden te hebben als tussendoortjequote:
ajakkesquote:
Pagina 1quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij leest de hele reeks nog even door?
Klopt, metro kan hem ook niet helpen, die gaat voor nog jongerquote:
Dat is al vrij veel moeitequote:
dan heeft ze geluk dat mn fb leeg isquote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je dacht een lekker hapje gevonden te hebben als tussendoortje
Zo zijn alle moeders toch ??quote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Ynske het volgende:
vreemd was een betere omschrijving
tot ze inzien dat uiterlijk vergaat en ze wat met een bitch hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat je voor mensen klaar staat hoeft niet meteen tot gevolg te hebben dat mensen op je vallen. Je moet voor mensen klaar staan waarvan jij vind dat ze het waard zijn, maar niet om iets ermee gedaan te krijgen. Dan werk je jezelf tegen.
Je bent inderdaad geen modeltype nee en de meeste mannen vallen toch wat meer daarop (al zijn daar zeker verschillen binnen bepaalde marges.
Sja dat mannen je als een zusje zien daar weet ik weinig over, er zijn ook mannen die altijd als het broertje gezien worden. Het betekent gewoon dat er weinig sjans en sjeuigheid uit je komt IMHO.
Het is half 4 geweest, die staat bij een basisschoolquote:
Het kan je leven veranderenquote:
Zenderquote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Beach het volgende:
SATC?
In de war met sat1quote:
metroquote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
In Australië moet een 25-jarige lerares twee jaar de cel in wegens seks met jongens onder de 17 jaar. Lerares Sarah Jayne Vercoe had twee maanden een verhouding met een 15-jarige jongen die ze eind 2004 op een schoolkamp ontmoette. Ook ging de lerares in haar huis een keer van bil met vier jongens tegelijk. Dat viertal was tussen 14 en 16 jaar oud.
Tegen de rechter zei de lerares wetenschappen dat haar gedrag kwam vanwege huwelijksproblemen en omdat ze zich verstoten voelde door haar collega's. Familieleden van de jongens en activisten tegen seksueel misbruik protesteerden tegen de uitspraak. Ze vonden dat Vercoe veel te licht werd bestraft.
Australische lerares had groepseks met leerlingen
omfg
Fucking iig wel, of ze god was....quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
In Australië moet een 25-jarige lerares twee jaar de cel in wegens seks met jongens onder de 17 jaar. Lerares Sarah Jayne Vercoe had twee maanden een verhouding met een 15-jarige jongen die ze eind 2004 op een schoolkamp ontmoette. Ook ging de lerares in haar huis een keer van bil met vier jongens tegelijk. Dat viertal was tussen 14 en 16 jaar oud.
Tegen de rechter zei de lerares wetenschappen dat haar gedrag kwam vanwege huwelijksproblemen en omdat ze zich verstoten voelde door haar collega's. Familieleden van de jongens en activisten tegen seksueel misbruik protesteerden tegen de uitspraak. Ze vonden dat Vercoe veel te licht werd bestraft.
Australische lerares had groepseks met leerlingen
omfg
Dat is natuurlijk grote onzin, er zijn evenveel bitches met een goed als slecht uiterlijk. Dat soort beelden zijn zo mediagekleurd, cliché en volkomen foutief.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
tot ze inzien dat uiterlijk vergaat en ze wat met een bitch hebben
SATC heeft daar een geweldige aflevering over: Modeldates.
In vrouwelijke vormquote:
Zo waarheidsgetrouw ookquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo zijn alle moeders toch ??![]()
daar let ik niet opquote:
Mythbusters is stoerderquote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
daar let ik niet opikk ijk alleen voor vermaeck
Onderwerp: Hoe versier je 15 jarigen dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
en bb5 helemaal![]()
ander onderwerp aub![]()
Dat zijn geen kerelsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Ynske het volgende:
kerels die naar BB5 kijken zijn huiswijven
op mijn werk 3 kerels die dat kijken
en ik als enige vrouw niet
Ik ga net naar huisquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hi. Missed me?
jahquote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hi. Missed me?
dat is wat ik zegquote:
Veel breezah voeren?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderwerp: Hoe versier je 15 jarigen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |