Stoer doen op internet durf iedere nerd wel. Jij bent hier de prutserquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is als je woorden als kanker achterwege laat prutser.
DAT wordt hier dus niet geapprecieerd.quote:
Ja we gaan afscheid van je nemen denk ik!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
[..]
Stoer doen op internet durf iedere nerd wel. Jij bent hier de prutser![]()
Wees blij dat je ze hebt, kanslozequote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
Ja dat kan echt niet he!! Beetje over me familie praten
BABUS DONT EVEN GO THERE!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
[..]
Hoe lang zal het worden?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja we gaan afscheid van je nemen denk ik!
Doei
Ach meisje toch, zeker geen borstvoeding gehad vroeger van je moeder, of moet je die nog krijgenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:58 schreef babus het volgende:
[..]
Kansloze hahahah laat me niet lachen nerd. Onthoud de naam Bob M. Maar die zul je nog wel eens horenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze hebt, kansloze.
het is een wiggaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach meisje toch, zeker geen borstvoeding gehad vroeger van je moeder, of moet je die nog krijgen.
Bob Marley is doodquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef babus het volgende:
[..]
Kansloze hahahah laat me niet lachen nerd. Onthoud de naam Bob M. Maar die zul je nog wel eens horen
kijk dat bedoel ik, hoe zielig kan je doen op het net. Nerdje. Vertel maar waar je woont zullen we zien wie de nerd isquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach meisje toch, zeker geen borstvoeding gehad vroeger van je moeder, of moet je die nog krijgen.
Jammerquote:
Bob Marley ? Shit, nu ben ik bang, dat zeiden ze dus zelfs net op de radioquote:Op donderdag 8 september 2005 16:00 schreef babus het volgende:
[..]
Kansloze hahahah laat me niet lachen nerd. Onthoud de naam Bob M. Maar die zul je nog wel eens horen
Wassenaar de gekste!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef babus het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik, hoe zielig kan je doen op het net. Nerdje. Vertel maar waar je woont zullen we zien wie de nerd is
Doe'es creatief joh!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef babus het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik, hoe zielig kan je doen op het net. Nerdje. Vertel maar waar je woont zullen we zien wie de nerd is
Je gaat alweer ? Jammerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef babus het volgende:
Ciao gasten
Over zielig gesproken.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef babus het volgende:
[..]
Ik denk dat die naar me toe komtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:04 schreef Godlike02 het volgende:
op eens weer stil hier
jeej das snelquote:
Ja, snel onder je bureau verstoppen. Ik denk namelijk dat hij al onderweg is.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik denk dat die naar me toe komt.
Gezellig!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
ben jij overigens vanaaf online?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef dawg het volgende:
Ik doe niet aan kerstquote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef foksuk1981 het volgende:
Mensjes... doe es lief... het is bijna kerstmis
Op zich een unicum: Bob Marley op bezoekquote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hmmquote:
Ga je cammenquote:
wat hij zegtquote:
Moet je tegen die newbie zeggen. Strooien met niet zo'n fijne woorden enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:11 schreef foksuk1981 het volgende:
Mensjes... doe es lief... het is bijna kerstmis
dat wil ik alleen met jou...quote:
ik meel je wel ffquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef dawg het volgende:
Dat is niet goed voor je beeldschermquote:
Details.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je beeldscherm
die krijg je nietquote:
En ik doe niet aan mis...quote:
donequote:
Dan gaat hij vast voor RATMEN zingen...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich een unicum: Bob Marley op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |