a wat, fix ik wel een nieuwequote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je beeldscherm
Waarom deze tijd?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
jeej ieder jaar rond deze tijd, merk ik weer dat ik me zo kut voel, t leven is soms zo oneerlijk
Dat overleeft ie nietquote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan gaat hij vast voor RATMEN zingen...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
jeej ieder jaar rond deze tijd, merk ik weer dat ik me zo kut voel, t leven is soms zo oneerlijk
Ratmen of Bob?quote:
Het is met dit weer nog te vroeg voor een najaarsdepressie.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
mijn tante zou zondag jarig geweest zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
Je hebt vrienden waar je bij langs kan gaan? Dat is al heel wat, je bent verder dan ik daarmeequote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
Dan is het idd een niet zo fijne tijd van het jaar......quote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn tante zou zondag jarig geweest zijn.
maar die is veel te vroeg gestorven aan kanker
ben lekker alleen nuquote:Op donderdag 8 september 2005 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt vrienden waar je bij langs kan gaan? Dat is al heel wat, je bent verder dan ik daarmee
Mja, ik ben zelf niet zo'n familieman, maar het is elke keer weer rot als er 1 heen gaat. Mijn tante stond altijd klaar voor iedereen, ze werkte in een ziekenhuis met terminale patienten. Loodzwaar dus. Helaas zelf aan een hersentumor overledenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan kan ik maar al te goed begrijpen dat dat ieder jaar weer een moeilijke tijd is.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voelt hoorquote:
Ken het gevoel maar al te goed . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef Ynske het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo'n familieman, maar het is elke keer weer rot als er 1 heen gaat. Mijn tante stond altijd klaar voor iedereen, ze werkte in een ziekenhuis met terminale patienten. Loodzwaar dus. Helaas zelf aan een hersentumor overleden
Neem je genoegen met een virtuele knuffel?quote:
was voor mij mijn tweede mams, heb ook bij haar gewoond, toen ik daar naar school gingquote:Op donderdag 8 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo'n familieman, maar het is elke keer weer rot als er 1 heen gaat. Mijn tante stond altijd klaar voor iedereen, ze werkte in een ziekenhuis met terminale patienten. Loodzwaar dus. Helaas zelf aan een hersentumor overleden
Wil ik dat meemaken?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan gaat hij vast voor RATMEN zingen...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:27 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Neem je genoegen met een virtuele knuffel?
ook direct platknuffeltquote:
quote:
juist jahquote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ziekte van deze tijd, en maar zeiken over de brandstofprijzen ondertussen. Van mij mogen die dingen x10 als ze met het geld een medicijn vinden
Dat zeer zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ziekte van deze tijd, en maar zeiken over de brandstofprijzen ondertussen. Van mij mogen die dingen x10 als ze met het geld een medicijn vinden
dank jequote:
veel plezier vanaafquote:
Mijn vader (54) is 8 weken geleden aan kanker overleden. Wat een klote ziekte is het tochquote:Op donderdag 8 september 2005 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Una_Piedra geeft een dikke knuffel aan Ynskequote:
Nou we vroegen ons eerder af voor wie is het het meest irritantquote:
mehn...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mijn vader (54) is 8 weken geleden aan kanker overleden. Wat een klote ziekte is het toch.
Ik heb gelukkig gister echt even met je geknuffeld.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra geeft een dikke knuffel aan Ynske
Sterkte meid.
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou we vroegen ons eerder af voor wie is het het meest irritant
ga je weg?quote:
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:
Dank je. Het was mijn zomer, vier weken erna liep mijn relatie van 4 jaar op de klippen en besloot mijn opa ook nog even om te overlijdenquote:
ook ff virtueel knuffeltquote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig gister echt even met je geknuffeld.
leuke bezighedenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dank je. Het was mijn zomer, vier weken erna liep mijn relatie van 4 jaar op de klippen en besloot mijn opa ook nog even om te overlijden.
Gecondoleerd met dit alles.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dank je. Het was mijn zomer, vier weken erna liep mijn relatie van 4 jaar op de klippen en besloot mijn opa ook nog even om te overlijden.
Profiteurquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit alles.
* Una_Piedra houdt het qua knuffelen ff bij de dames
Ik kan met de Mukie knuffel van gisteravond nog wel even vooruitquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit alles.
* Una_Piedra houdt het qua knuffelen ff bij de dames
[aai-smiley]quote:Op donderdag 8 september 2005 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
woeiiiiquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan met de Mukie knuffel van gisteravond nog wel even vooruit.
* Una_Piedra is jaloersquote:Op donderdag 8 september 2005 16:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan met de Mukie knuffel van gisteravond nog wel even vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |