abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:11:12 #201
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31063636
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Jij wou beweren dat Babel moet spelen in plaats van VN???
Babel zou er niet eens bij moeten zitten...
pi_31064046
Moet die Ajacied van Oranje onder de 17 die een paar keer scoorde niet opgeroepen worden.

Straks is ie weer te oud...
pi_31065741
Oeii die quote van van Basten, die doet pijn bij Bommeltje gok ik
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31066598
Vlaar en Boateng verbazen me vooral. Maar goed, Marco heeft toch een gouden pik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31068501
quote:
'Van Bommel mist de juiste mentaliteit'

Mark van Bommel lijkt zijn vakantie voor de zomer van 2006 te kunnen boeken. Bondscoach Marco van Basten acht de kans dat Van Bommel meegaat naar Duitsland klein: "Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit."
Dat Van Basten niet erg gecharmeerd is van de Barcelona-middenvelder is duidelijk. De bondscoach selecteerde Edgar Davids en George Boateng, maar liet Van Bommel wederom thuis. "De kritiek die we een paar maanden geleden op hem hadden, geldt nog steeds", liet San Marco weten aan het ANP.

"Hij heeft pas twee wedstrijden in de basis gestaan bij Barcelona en beide optredens waren redelijk, maar niet goed. Bij het tegendoelpunt in het Champions League-duel met Udinese was hij dinsdag direct betrokken. En in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven", ging de bondscoach verder.

Ondanks het feit dat de Limburgse middenvelder zich stilaan in de basisformatie van Barcelona heeft geknokt, blijft Van Basten kritisch. "Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit. De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie. Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."

voetbalprimeur.nl
Marco haalt ook alleen maar de negatieve dingen eruit zeg...
That's all folks!
pi_31068718
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 17:49 schreef Doc het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat de Van Bommel roepers zelden of nooit ook Seedorf roepers zijn en vice versa

(beide spelers zitten in exact hetzelfde schuitje; spelen goed voor hun (top)club maar niet/amper in Oranje)
Het verschil is dat Seedorf wel kan voetballen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:07:26 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:11:47 #208
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31068874
Van Basten probeert zich er maar slap uit te lullen zeg, wat een blaataap...
pi_31069727
Van Basten
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:39:24 #210
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31069787
"Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit". 'T moet niet gekker worden. Als er iemand is met een voorbeeldige wedstrijdmentaliteit dan is het Bommel. Natuurlijk er zal wel eens iemand uit zijn rug weg lopen, maar bij wie gebeurt dit niet. Dit is toch wat anders dan je taak niet uitvoeren. Als je een slimme tegenspeler hebt dan kan die altijd wel eens een keer uit je rug vandaan lopen. Valt in die zin mee dat Cocu er nog bij zit. Hij was toch degene die Ballack kwijt was bij de eerste duitse tegengoal.

Van Bommel heeft specifieke kwaliteiten die ik bij geen van de geselecteerden heeft (diepgang gecombineerd met oog voor de vrije ruimte maar ook voor de vrije man; en heel vaak vaak one touch voetbal). En ik ben inderdaad ook van mening dat Van Bommel nog weinig echt goede wedstrijden in Oranje heeft gespeeld, maar ik wijt dit aan een gebrek aan vertrouwen. In Oranje heeft hij nooit het gevoel gehad dat men een onvoorwaardelijk vertrouwen in hem had. En dit is onmisbaar voor een speler om een goede prestatie neer te zetten. Dat je kunt twisten over Landzaat/Bommel over een basisplaats alla. Maar iemand met die specifieke kwaliteiten hoort er gewoon bij te zitten.

Het kan volgens mij dan ook niet anders dat andere sentimenten meespelen (ik denk dat Bommel te assertief is voor VB). Als je De Jong wel selecteert, die ik bij Ajax heel wat keertjes zijn man uit het oog heb zien verliezen en op dit moment weinig speelt. Om over Boateng maar niet te spreken. Aardige subtopper maar toch niet voor Oranje.

Het is heel raar om te zeggen maar ik hoop dat Oranje op zijn bek gaat tegen Tsjechië. 4-0 met allemaal tegendoelpunten waarbij er een tegenstander uit de rug loopt van een Oranjeklant. Puur voor Van Bommel.
pi_31070061
Ben ik het helemaal mee eens Schupi! Ik begin een steeds grotere hekel aan van Basten te krijgen
hij is veel te veel Ajax-georiënteerd en ik snap niet waarom die spelen als brandhout
ik hoop ook dat ie tegen Tsjechië hard onderuit gaat want met dit team win je een wk nooit
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_31070359
quote:
in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven", ging de bondscoach verder.

van Basten moet gewoon zeggen dat hij bommel NOOIT zal selecteren. waarschijnlijk nog niet als van Bommel 2 doelpunten in de CL finale maakt of iets dergelijks..
pi_31071367
Is niet niks wat hij daar zegt. Een uiterste tergpoging, of een defintieve afservering.

Frappante blijft dat iedereen hem roemt om zijn winaarsmentaliteit in de wedstrijden, maar dat VB juist de wedstrijdmentaliteit ( takenmentaliteit) blijft aanhalen als essentieel minpunt. MIsschien wil ie af van het gezeik over hem bij elke selectie en is ie nu definitever in zijn woorden.

Blijft leuk dat alleen VB en Cruijff van de hele voetbalwereld (inclusief de spelers) lijkt te snappen wat ie bedoelt, want na Kuijt, F. de Boer, Hiddink etc zegt ook vBronckhorst te verwachten dat Marc erbij zit en doet ie een goed woordje voor hem in het AD. Eigenlijk heeft alleen frappant genoeg Cocu laatst gezegd dat Mark zich eerst moet richten op Barca, en viel ie Marco bij dat spelen in Oranje anders is dan bij PSV voor Mark.
pi_31073180
http://www.ftv.nl/site/index.cfm?cat=sport

Klik op " Oranje: Davids en Boateng terug, Van Bommel weer niet "
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:23:45 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31073287
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef LuukBes het volgende:
Is niet niks wat hij daar zegt. Een uiterste tergpoging, of een defintieve afservering.
Kan een laatste poging zijn hem te prikkelen, maar ik acht de psychologische kwaliteiten van Marco niet zo hoog, dus ik ga voor definitieve afservering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31073477
Heb laatst hier die link bekeken van HollandSport met MvB, daarin werd hij expliciet genoemd als iemand met grote kwaliteiten van het hedendaagse voetbal, maar waar lang niet eruit zou worden gehaald wat erin zit. Ik ga dus vooralsnog voor het Prikkel-TergTotheMax-Scenario.

"Zou zo maar kunnen" dat hij plots erbij zit bij de defintieve selectie van D'land als verrassing, waarin hij tot de tanden gewapend zijn gelijk wil halen. Een beetje zoals ie zelf ook tot op het laatst erbij kwam in '88 toen ie dreigde buiten de boot te vallen bij Michels.

Hij heeft in ieder geval handen vol werk bij elke persconferentie als van Bommel die basisplek blijft krijgen en steeds beter gaat presteren. Niet dat ie daar mee moeite heeft, al vond ik dat ie in het filmpje wel op een begeven moment geirriteerd raakte.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 05:12:00 #217
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31078214
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
George snap ik niet, die komt technisch tekort.
Om van Bommel te pesten
Feyenoord!!! * Barça
pi_31080852
Goeie column van Hugo Borst vandaag. Mark overal de schuld van geven.
www.thuisuiteten.nl
pi_31082257
Wtf doet VoH erbij?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:45:40 #220
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31082362
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef Suijk het volgende:
Wtf doet VoH erbij?
Bank warm houden .....
Hij is echt totaal niet in vorm..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31082413
En dan zeggen dat Bommel er niet bij zit omdat 'ie een rode kaart pakte...
Klik dan als je durft
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:48:50 #222
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31082446
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef Suijk het volgende:
Ja en van Bommel is niet goed, bla bla bla..
Mark komt er gewoon niet meer bij met van Basten.. dat lijkt me wel vrij duidelijk.
pi_31082546
Tja, van Bommel wordt nou eenmaal een tikkeltje overschat. Ik bedoel als ik lees van diepgang gecombineerd met oog voor de vrije ruimte maar ook voor de vrije man; en heel vaak vaak one touch voetbal en nog meer van dat soort dingen. Van Bommel zit er namelijk tussin. Ja, hij heeft wel inzicht in passes geven, maar daar is hij maar een beetje goed in. Ja, hij heeft een bepaalde agressiviteit in z'n spel en z'n mentaliteit is ook een kwaliteit van hem, maar daar is ook niet zo goed is als men denkt. Davids heeft wat betreft dat laatste veel betere kwaliteiten.

Hij ontbeert ook vooral technische klasse. Verder heeft hij wel een goed schot in de benen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:53:26 #224
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31082570
VoH is idd ook een rare keuze...

V Basten heeft gewoon iets persoonlijks tegen v Bommel, erg lullig voor hem.
pi_31082611
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef MasterM26 het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens Schupi! Ik begin een steeds grotere hekel aan van Basten te krijgen
hij is veel te veel Ajax-georiënteerd en ik snap niet waarom die spelen als brandhout
ik hoop ook dat ie tegen Tsjechië hard onderuit gaat want met dit team win je een wk nooit
Daarom roept hij zeker ook VoH op en die AZ-spelers en zat bv Affelay in de voorselectie?

Van Bommel heeft in het Nederlands elftal nog nauwelijks iets laten zien, laten we wel zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31082945
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daarom roept hij zeker ook VoH op en die AZ-spelers en zat bv Affelay in de voorselectie?

Van Bommel heeft in het Nederlands elftal nog nauwelijks iets laten zien, laten we wel zijn.
Tuurlijk, komen we weer met die dooddoener aan. Even voor de vergelijking; van Nistelrooij heeft 't laten zien. Heitinga en Sneijder laten 't zien. Van Persie laat 't ook zo duidelijk zien. Van der Vaart laat ook zien dat ie wel eens een mannetje laat lopen en dus ook maar een mens van vlees en bloed is. Kuijt speelt ook niet bepaald de sterren van de hemel, ondanks die inzet.
Vertrouwen is de basis voor het presteren van Van Bommel. Geef die man vertrouwen en hij loopt voorop in de strijd. De trots en eer van van Bommel, die wil om te winnen, dat is in Nederland ongekend verder. Van Bommel wil zelfs ZO graag winnen, dat ie geen enkel middel ongeschuwd laat. Die mentaliteit is juist van fundamenteel belang. Maar van Bommel heeft een mening en dat is not-done bij dat arrogante loeder van van Basten.
Weet je dat vedetten in het buitenland, waar vedetten nog veel grotere iconen zijn dan in Nederland, bijna altijd een mening ventileren tegenover een coach?
Moet je eens nagaan dat Seedorf, de man met de grootste mening van Nederland, die mening altijd uitspreekt bij Capello. Dat is zijn goed recht, vindt Capello. Maar of daar iets mee gedaan wordt, is een tweede. Dat weten beide en zo kunnen ze prima door 't leven verder. Het schept zelfs een hechte band tussen die twee (bron; biografie Seedorf). Het zit in de aard van die mensen, leer daar dan mee overweg te gaan of maak er afspraken over.
Nogmaals; Dat Bommel persona non grata is kent geen enkele sportieve grond. Het is een persoonlijke kwestie, dat moge duidelijk zijn. Als je dit eens beter bekijkt, betekent dat, dat van Basten zijn eigen mening en voorkeur boven het landsbelang en de stem van het volk verheft. Dat getuigt van een enge dosis arrogantie en narcisme. Het publiek minachten. Wat een hond.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31083010
Het is geen dooddoener, het is gewoon een feit. Van Bommel heeft in het Nederlands elftal nog niets laten zien, net zoals Heitinga, Sneijder en Van Nistelrooij overigens. Ben ik volkomen met je eens, ik begrijp dat ook niet waarom Van Nistelrooij en in mindere mate Heitinga behoorlijk wat krediet hebben (gehad).

Bij PSV vond ik Van Bommel een prima speler die ten koste van alles wilde winnen en juist dat ontbrak er aan bij het Nederlands elftal, echter in Oranje heeft Van Bommel nooit wat laten zien.

Ook bij PSV maakte Van Bommel op beslissende momenten fouten trouwens, zoals tegen AC Milan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31083077
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
"waar is die jongen toch mee bezig??"
pi_31083243
Van Bommel is middelmaat geweest, net zoals 70% van de internationals die er nu nog steeds staan.
Je moet de kwaliteiten van van Bommel bekijken, en daar gebruik van maken als coach. Misschien is dat een kwestie van een speler "belangrijk" maken, bepaalde verantwoordelijkheden meegeven zoals Hiddink dat wel durfde bij van Bommel. Hij liet bij PSV zien, dat hij die verantwoordlijkheid -ten alle tijde- aankon, samen met Cocu. Ik zou het, als bondscoach, precies zo doen. De van nature dominante spelers, een leidinggevende rol geven binnen het elftal.
Wat je dus ziet gebeuren, als je een dominante persoonlijkheid, een ondergeschikte rol geeft en daarnaast je vertrouwen niet uitspreekt, is een slecht of matig functioneren.
Van Bommel is een grote jongen. Dat was ie bij PSV al, ookal heb je niet direct die internationale status, als je bij zo'n club speelt. Ik vond dat ook bij Ibrahimovic bij Ajax en dat zie je nu al meer bij z'n club Juventus en bij Zweden. Dat zijn de echte vedetten, die je verantwoordlijkheden moet geven. Rond die vedetten ontstaat gauw frictie, als je zelf over een ego beschikt en niet bereid bent concessies te doen. Maar blijf in belang van het team denken, en van het volk. Dat neem ik van Basten kwalijk. Hij kiest duidelijk voor zichzelf.
pi_31083288
Borst wordt er gewoon cynisch van. En dat word je vanzelf, van zo'n arrogante snoeshaan als van Basten.
pi_31083331
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef Suijk het volgende:
Weet je? Dat argument is ronduit stuitend. Ik vind het een grof schandaal.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:28:55 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31083565
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
staat die ergens te lezen?
pi_31083608
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:

[..]

staat die ergens te lezen?
Sportbijlage AD.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:30:47 #234
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31083621
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Sportbijlage AD.
En als je geen AD hebt
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:34:31 #235
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31083711
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En als je geen AD hebt
Zoals gelukkig velen met ons.

Kan in ieder geval iemand vertellen wat de strekking was?
pi_31083792
Van Basten heeft 100% gelijk!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:52:50 #237
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31084247
En maar blijven wijzen op alle zwakke plekken van Van Bommel, en maar zeggen wat hij allemaal fout doet en nooit eens wijzen op de goede dingen, de meerwaarde die hij heeft, wat heel Nederland ziet behalve Marco. Je maakt mij toch niet wijs dat alle andere middenvelders geen fouten maken, dat die allemaal perfect uitvoeren wat Marco zegt, want als dat zo zou zijn hadden we niet alle wedstrijden dramatisch gespeeld. Ik heb Landzaat de laatste wedstrijden in oranje ook slecht zien spelen en Maduro was op het WK onder 20 ook niet veel bijzonders.....Maar waarom kijkt Marco bij deze spelers wel naar alle goeie punten en bij Van Bommel niet???

Het is gewoon een prestigestrijd geworden en helaas is die voor Van Bommel nooit te winnen. Als zelfs een van de grootste clubs van de wereld het ziet zitten in Van Bommel, waarom de bondscoach dan niet? En kom nou niet met het argument dat Seedorf er ook niet bij zit, want dat heeft gewoon te maken met het filmsterrengedrag van hem en het nederlandse volk wilde hem al lang buiten oranje....En je kunt niet zeggen dat het nederlandse volk Van Bommel niet bij oranje wil....

Van Basten
pi_31084293
Wat zijn de goede dingen van Van Bommel dan in het Nederlands elftal?
pi_31084439
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lees mijn verhaal maar hierboven. Een speler met exceptionele winnaarsmentaliteit en spelinzicht.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:02:45 #240
81576 The_M
pi_31084507
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dezelfde als de goede dingen die hij PSV liet zien, als hij maar vertrouwen krijgt van de bondscoach en goed wordt gebruikt......
pi_31084510
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Lees mijn verhaal maar hierboven. Een speler met exceptionele winnaarsmentaliteit en spelinzicht.
Bij PSV inderdaad, bij het Nederlands elftal vooralsnog niet. Bij PSV werden bepaalde trekjes ook fataal op belangrijke momenten, zoals bijvoorbeeld tegen AC Milan toen Van Bommel zijn tegenstander weer eens liet lopen.
pi_31084575
Het houdt maar niet op hé?

Van Basten moet gewoon zeggen "Ik mag hem niet, en daarmee basta!"
pi_31084660
Van Basten moet niks, hij moet gewoon zorgen dat hij zoveel mogelijk wedstrijden wint en zijn selectie op die doelstelling weet af te stemmen. Met of zonder Van Bommel.
pi_31084779
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bij PSV inderdaad, bij het Nederlands elftal vooralsnog niet. Bij PSV werden bepaalde trekjes ook fataal op belangrijke momenten, zoals bijvoorbeeld tegen AC Milan toen Van Bommel zijn tegenstander weer eens liet lopen.
Sodemieter toch op man. Ik word doodmoe van dit gepapegaai. Kijk als eerst eens objectief naar voetbal en leer in perspectief te kijken, dan leer je vanzelf zien dat het allemaal reuze meevalt met de "foutjes" van van Bommel. Dat mannetje laten lopen he, daar zei Henk Ten Cate eens iets heel zinvols over; Denk je dat Deco nooit een mannetje laat lopen? Of Xavi? Daar is alles mee gezegd. Zelfs de allergrootsten-der-aarde, laten wel eens een mannetje lopen.
Herinner je je de tweede goal van Duitsland nog, tegen Nederland? Bekijk de posities eens van de spelers en de taken. Volgens mij doet een andere middenvelder exact fout, wat van Bommel overkwam bij PSV tegen Milan. Hoor je niemand over!
En over dat ruimte geven van Munteanu bij Roemenie. Munteanu kon de bal alleen horizontaal afspelen, dus in principe geen ruimte of kansen creeeren. Tsjechie liet hem dat wel doen, verticaal inspelen, de wedstrijd daarna. Ik geloof dat het 2-0 voor Roemenie werd met een zeer belangrijke munteanu. In perspectief bekijken does the trick. Munteanu was ongevaarlijk tegen Nederland.
pi_31084819
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Basten moet niks, hij moet gewoon zorgen dat hij zoveel mogelijk wedstrijden wint en zijn selectie op die doelstelling weet af te stemmen. Met of zonder Van Bommel.
Van Basten moet de stem van het volk eens leren respecteren en mensen gelijkwaardig behandelen. Het is een arrogant, narcistisch loeder.
pi_31084875
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Sodemieter toch op man. Ik word doodmoe van dit gepapegaai. Kijk als eerst eens objectief naar voetbal en leer in perspectief te kijken, dan leer je vanzelf zien dat het allemaal reuze meevalt met de "foutjes" van van Bommel. Dat mannetje laten lopen he, daar zei Henk Ten Cate eens iets heel zinvols over; Denk je dat Deco nooit een mannetje laat lopen? Of Xavi? Daar is alles mee gezegd. Zelfs de allergrootsten-der-aarde, laten wel eens een mannetje lopen.
Herinner je je de tweede goal van Duitsland nog, tegen Nederland? Bekijk de posities eens van de spelers en de taken. Volgens mij doet een andere middenvelder exact fout, wat van Bommel overkwam bij PSV tegen Milan. Hoor je niemand over!
En over dat ruimte geven van Munteanu bij Roemenie. Munteanu kon de bal alleen horizontaal afspelen, dus in principe geen ruimte of kansen creeeren. Tsjechie liet hem dat wel doen, verticaal inspelen, de wedstrijd daarna. Ik geloof dat het 2-0 voor Roemenie werd met een zeer belangrijke munteanu. In perspectief bekijken does the trick. Munteanu was ongevaarlijk tegen Nederland.
Doe gewoon ff rustig. Ik word een beetje moe van jouw manier van "discussiëren". Het valt niet mee dat er mensen een andere mening hebben zeker? Meteen bazelen over papegaaien als iemand het niet met jou eens is.

Je mannetje laten lopen is soms fataal, tegen AC Milan heel erg fataal. Kostbaar als iemand op zulke belangrijke momenten zijn mannetje laat lopen. Dat heeft niets te maken met "iedereen laat zijn mannetje weleens lopen".

Dat Munteanu ongevaarlijk was komt vooral omdat Munteanu tegenwoordig een hele matige spelers is. Ik ben het er wel mee eens dat het jammer is dat Van Bommel direct wordt afgeserveerd, terwijl anderen veel meer krediet krijgen (Van Nistelrooij, Heitinga, Seedorf), maar feit blijft dat Van Bommel in het Nederlands elftal nog nauwelijks wat heeft laten zien. Net zoals Seedorf. Dan kunnen ze het in clubverband nog zo goed doen, in het Nederlands elftal horen ze niet thuis als ze daar niet presteren. Jammer dan.
pi_31084915
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Van Basten moet de stem van het volk eens leren respecteren en mensen gelijkwaardig behandelen. Het is een arrogant, narcistisch loeder.
Jij bent er zo eentje die vindt dat we maar massaal naar een bepaald nummer moeten SMS-en wie we op een bepaalde positie willen?

Nol Roos "SMS-en maar mensuhhhhh.... vandaag kunnuhhh jullie smsuuhhh wie jullie in de kool willen hebben. SMS 1 BABOS als je Gabor Babosj in de kool wilt hebbuuuuhhhh".

pi_31085074
Ik ben dan ook een PSV-er he.
pi_31085105
Ik heb niets tegen Van Bommel hoor, sterker nog ik zou hem zelf selecteren mocht ik bondscoach zijn, maar ik heb wel begrip voor het standpunt van Van Basten. Van Bommel brengt het niet in het Nederlands elftal, net zoals Seedorf. Dan kun je iemand wellicht beter maar thuislaten.
pi_31085145
En dat noem ik dus meten met 2 maten. Omdat ik zie, dat als je dezelfde criteria gebruikt, 70% ongeveer ondermaats presteert in het Nederlands Elftal.
pi_31085181
Andere spelers krijgen dat krediet wel inderdaad, wat niet wil zeggen dat Van Bommel er ook persé bij moet zijn. Hij heeft het niet best gedaan bij het Nederlands elftal, dus begrijpelijk dat de bondscoach hem thuislaat. Hoewel anderen inderdaad wat meer krediet hebben. Met name Van Nistelrooij.
pi_31086575
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:52 schreef addictivebeat het volgende:
Tja, van Bommel wordt nou eenmaal een tikkeltje overschat. Ik bedoel als ik lees van diepgang gecombineerd met oog voor de vrije ruimte maar ook voor de vrije man; en heel vaak vaak one touch voetbal en nog meer van dat soort dingen. Van Bommel zit er namelijk tussin. Ja, hij heeft wel inzicht in passes geven, maar daar is hij maar een beetje goed in. Ja, hij heeft een bepaalde agressiviteit in z'n spel en z'n mentaliteit is ook een kwaliteit van hem, maar daar is ook niet zo goed is als men denkt. Davids heeft wat betreft dat laatste veel betere kwaliteiten.

Hij ontbeert ook vooral technische klasse. Verder heeft hij wel een goed schot in de benen.
Precies.
pi_31087273
1) we moeten van Bommel ook niet overschatten.. zie de zaak Kalou.. met Kalou erbij winnen we heus niet INEENS het wk.. geldt ook voor van Bommel. zolang van Basten blijft winnen is het wat mij betreft prima. Het enige wat hij niet moet doen is smoesjes verzinnen, omdat iedereen hem dan terecht kan verwijten inconsequent te zijn. (zie Vlaar)

2) verder blijft een beetje mopperen wel leuk natuurlijk wat mij betreft is het opvallender dat hij Makaay niet mee neemt naar Tsjechie. Dikke kans dat Oranje tegen Tsjechie een soort countervoetbal gaat spelen (al dan niet door de tegenstander daartoe gedwongen) Tenslotte speelt we thuis tegen Tsjechie ook op de counter, en dan lijkt me Makaay een geschikte voetballer om in de selectie te hebben.

3) Van Nistelrooy verdient wat mij betreft ook vertrouwen. Elke keer als ik die gast afschrijf scoort hij een goal. (tegen Duitsland op het EK en laatst nog tegen Armenie.. dus hij lijkt werkelijk in staat uit het niets altijd te scoren)
pi_31087426
Tsjechie mist heel veel belangrijke spelers, daar moet gewoon van gewonnen worden.
Klik dan als je durft
pi_31087690
Als ik Van Bommel was, dan zou ik weigeren om te spelen onder Van Basten. Vervolgens gaat Van Basten keihard onderuit op het WK tegen Mexico of Spanje en dan vliegt hij er uit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31087952
Van Basten wordt geen wereldkampioen.
Hij is een coach die misschien alles wint tot de finale maar dan dik op zijn bek gaat.
pi_31087973
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef cultheld het volgende:
Als ik Van Bommel was, dan zou ik weigeren om te spelen onder Van Basten. Vervolgens gaat Van Basten keihard onderuit op het WK tegen Mexico of Spanje en dan vliegt hij er uit.
En dan heeft Van Bommel nog niet gespeeld op een groot eindtoernooi, daar schiet Mark dus niets mee op...
pi_31087991
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Basten wordt geen wereldkampioen.
Hij is een coach die misschien alles wint tot de finale maar dan dik op zijn bek gaat.
Doet hij het toch beter dan Rijkaard, Van Hanegem, Advocaat, Hiddink, Beenhakker en lafbek Cruyff.
pi_31088108
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Doet hij het toch beter dan Rijkaard, Van Hanegem, Advocaat, Hiddink, Beenhakker en lafbek Cruyff.
Dat dan nog wel.
Maar dan zit Nl te kijken met 3 verloren finale's
pi_31088119
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

En dan heeft Van Bommel nog niet gespeeld op een groot eindtoernooi, daar schiet Mark dus niets mee op...
Die is dan op het EK 2008 de leider van de Europees Kampioen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31088134
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat dan nog wel.
Maar dan zit Nl te kijken met 3 verloren finale's
Alsof Nederland met Cruyff of Adriaanse wel het WK wint...
pi_31088138
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hiddink.
pi_31088154
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat Cultheld zegt , Hiddink
pi_31088183
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die is dan op het EK 2008 de leider van de Europees Kampioen
Duitsland?
pi_31088187
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hiddink.
Die is al eens bondscoach geweest en toen won Nederland ook geen tournooi.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:23:56 #266
81576 The_M
pi_31088351
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is geen dooddoener, het is gewoon een feit. Van Bommel heeft in het Nederlands elftal nog niets laten zien, net zoals Heitinga, Sneijder en Van Nistelrooij overigens. Ben ik volkomen met je eens, ik begrijp dat ook niet waarom Van Nistelrooij en in mindere mate Heitinga behoorlijk wat krediet hebben (gehad).

Bij PSV vond ik Van Bommel een prima speler die ten koste van alles wilde winnen en juist dat ontbrak er aan bij het Nederlands elftal, echter in Oranje heeft Van Bommel nooit wat laten zien.

Ook bij PSV maakte Van Bommel op beslissende momenten fouten trouwens, zoals tegen AC Milan.
Oh, wat ben jij een loser zeg. Weer lekker niet noemen hoe belangrijk van Bommel is geweest in de wedstrijden tot aan de 2e halve finale tegen Milan, maar wel weer die fout opnoemen Ga lekker van Basten in zijn kont nuecken ofzo, loser
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:28:17 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31088455
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:23 schreef The_M het volgende:

Oh, wat ben jij een loser zeg. Weer lekker niet noemen hoe belangrijk van Bommel is geweest in de wedstrijden tot aan de 2e halve finale tegen Milan, maar wel weer die fout opnoemen Ga lekker van Basten in zijn kont nuecken ofzo, loser
Kan het weer inhoudelijk worden en kunnen de persoonlijke aanvallen achterwege blijven?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31088479
quote:

[..]

Nee dit getuigt van intelligentie.
Psv speelt anders dan het NL elftal. V. Bommel heeft daar veel kansen gehad maar nog nooit (ook niet bij andere bondscoaches) overtuigd. Dan snap ik dat hij er niet bij zit.
De inconsequentie met anderen die wel opgeroepen worden is wel storend.
Klik dan als je durft
pi_31088498
quote:

[..]

Op dit soort zwakzinnig en infantiel boerencalimerogelul ga ik verder niet inhoudelijk in. Nu graag een inhoudelijke reactie.
pi_31088523
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:29 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee dit getuigt van intelligentie.
Psv speelt anders dan het NL elftal. V. Bommel heeft daar veel kansen gehad maar nog nooit (ook niet bij andere bondscoaches) overtuigd. Dan snap ik dat hij er niet bij zit.
De inconsequentie met anderen die wel opgeroepen worden is wel storend.
Precies, Van Bommel deed het nooit echt heel goed bij het Nederlands elftal en is er daarom niet meer bij, net zoals bijvoorbeeld Seedorf. Er is wel sprake van inconsequentie, maar goed...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:42:06 #271
81576 The_M
pi_31088792
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies, Van Bommel deed het nooit echt heel goed bij het Nederlands elftal en is er daarom niet meer bij, net zoals bijvoorbeeld Seedorf. Er is wel sprake van inconsequentie, maar goed...
Jij haalt die fout van tegen Milan er toch bij? Dus dan mag je wel met PSV vergelijken
pi_31088815
Hij geeft alleen maar aan dat v. Bommel niet onschendbaar is en de redder des Vaderlands zoals velen hem hier zien. Hij zegt toch ook dat hij Bommel een prima speler bij psv vond?
Klik dan als je durft
pi_31088839
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:42 schreef The_M het volgende:

[..]

Jij haalt die fout van tegen Milan er toch bij? Dus dan mag je wel met PSV vergelijken
Een wedstrijd tegen Milan is relevant, Van Bommel maakte een cruciale fout. Tegen Milan kost dat je de kop, tegen RBC niet. Maar dat begrijp je zelf ook wel.

Iemand die zo knullig zijn mannetje laat lopen en bij het Nederlands elftal nog niets heeft laten zien... ik vind het niet zo raar dat een bondscoach hem thuislaat.

Verder was Van Bommel bij PSV gewoon uitstekend, daar gaat de discussie ook niet over want dat heeft iedereen wel gezien, maar in het Nederlands elftal heeft hij toch echt weinig laten zien, terwijl hij wel degelijk de kans heeft gehad.
pi_31088942
Maar Landzaat doet het toch ook niet beter dan van Bommel.
en zo nog een paar spelers.
pi_31088979
Landzaat doet het ook niet best inderdaad. Als ik bondscoach zou zijn dan zou ik Van Bommel ook wel oproepen hoor, maar ik kan wel begrijpen dat Van Basten hem thuislaat. Hij heeft het gewoon niet best gedaan in het Nederlands elftal.
pi_31089013
Maar dat geld voor meer spelers , dat bedoel ik juist.
Ik denk dat er veel meer speelt dan dit
pi_31089048
Misschien dat Van Bommel de tactische opdrachten negeerde? Zoiets zal het wel zijn denk ik.
pi_31089105
Buiten dat is Bommel ook gewoon een rotzak natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_31089133
Volgens mij is het gewoon een soort van toneelstukje.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:58:40 #280
81576 The_M
pi_31089179
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een wedstrijd tegen Milan is relevant, Van Bommel maakte een cruciale fout. Tegen Milan kost dat je de kop, tegen RBC niet. Maar dat begrijp je zelf ook wel.

Iemand die zo knullig zijn mannetje laat lopen en bij het Nederlands elftal nog niets heeft laten zien... ik vind het niet zo raar dat een bondscoach hem thuislaat.

Verder was Van Bommel bij PSV gewoon uitstekend, daar gaat de discussie ook niet over want dat heeft iedereen wel gezien, maar in het Nederlands elftal heeft hij toch echt weinig laten zien, terwijl hij wel degelijk de kans heeft gehad.
En de wedstrijden tegen Lyon waren niet relevant? En de wedstrijden tegen Monaco daarvoor waren niet relevant? En de uitwedstrijd tegen Ajax bv was niet relevant? Alleen die fout tegen Milan was relevant? Iedereen maakt toch weleens een ketser? Maduro maakte vorig jaar tegen AZ ook een ketser waardoor Nelisse scoorde, moeten we hem nu ook thuislaten? En helemaal als je op zo'n hoog podium als de halve finale CL acteert, maak je weleens een fout. Het is gewoon erg klote dat die bal er in ging, want als Ambrosini over de goal had gekopt had niemand wat gezegd, zo werkt dat nou eenmaal. Maar sommige mensen willen alleen maar de slechte dingen zien....
pi_31089203
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat Van Bommel de tactische opdrachten negeerde? Zoiets zal het wel zijn denk ik.
Van Basten mag hem gewoon niet en geeft hem daarom andere taken dan hij bij PSV en Barca krijgt. Zodat hij zeker weet dat hij Van Bommel af kan branden en de media ja-knikkers zijn het toch wel met hem eens. Maar na de eerste nederlaag zal het arrogante dédain wat Bassie uitstraalt genadeloos af worden gemaakt in de pers en ik verheug mij in het belang van het Nederlandse voetbal op die dag.
pi_31089300
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef The_M het volgende:

[..]

En de wedstrijden tegen Lyon waren niet relevant? En de wedstrijden tegen Monaco daarvoor waren niet relevant? En de uitwedstrijd tegen Ajax bv was niet relevant? Alleen die fout tegen Milan was relevant? Iedereen maakt toch weleens een ketser? Maduro maakte vorig jaar tegen AZ ook een ketser waardoor Nelisse scoorde, moeten we hem nu ook thuislaten? En helemaal als je op zo'n hoog podium als de halve finale CL acteert, maak je weleens een fout. Het is gewoon erg klote dat die bal er in ging, want als Ambrosini over de goal had gekopt had niemand wat gezegd, zo werkt dat nou eenmaal. Maar sommige mensen willen alleen maar de slechte dingen zien....
Een WK en een WK kwalificatie draaien om cruciale momenten. Je moet op het WK tegen de Argentijnen of Brazilianen geen speler hebben die zomaar op eigen helft zijn mannetje eens laat lopen en alle tactische opdrachten overboord gooit. Daar heeft het hele team last van en als een bondscoach er voor kiest om zo'n speler thuis te laten, dan kan ik dat prima begrijpen.

Op clubniveau vind ik Van Bommel zeker beter dan Maduro maar in het Nederlands elftal heeft Van Bommel echt nog niets laten zien.
pi_31089312
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Basten mag hem gewoon niet en geeft hem daarom andere taken dan hij bij PSV en Barca krijgt.
Dat zal het zijn ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:04:23 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31089330
waarom zit Vennegoor wel bij de selectie en van hooijdonk niet, zo goed vind ik vennegoor dit jaar niet in vorm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:23:09 #285
81576 The_M
pi_31089832
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een WK en een WK kwalificatie draaien om cruciale momenten. Je moet op het WK tegen de Argentijnen of Brazilianen geen speler hebben die zomaar op eigen helft zijn mannetje eens laat lopen en alle tactische opdrachten overboord gooit. Daar heeft het hele team last van en als een bondscoach er voor kiest om zo'n speler thuis te laten, dan kan ik dat prima begrijpen.

Op clubniveau vind ik Van Bommel zeker beter dan Maduro maar in het Nederlands elftal heeft Van Bommel echt nog niets laten zien.

Raar dat ook de meeste spelers van het team hebben aangegeven dat ze het vreemd vinden dat Van Bommel er niet bij zit....
pi_31091210
quote:
waarom zit Vennegoor wel bij de selectie en van hooijdonk niet
1) Vennegoor deed het prima tegen Armenie
2) Van Hooijdonk is matig in vorm (nee.. min of meer over the hill.. prima geschikt voor NAC, daar niet van, de kans lijken mij nihil dat hij het wk haalt)
pi_31091935
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef The_M het volgende:

[..]

Raar dat ook de meeste spelers van het team hebben aangegeven dat ze het vreemd vinden dat Van Bommel er niet bij zit....
Het is echter wel de reden dat Mark er niet bij zit.
pi_31091963
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef rubbereend het volgende:
waarom zit Vennegoor wel bij de selectie en van hooijdonk niet, zo goed vind ik vennegoor dit jaar niet in vorm
Van Hooijdonck wel dan? 1 goal voor NAC tot nu toe
pi_31093639
Vennegoor als ouderwets breekijzer, het heeft iets zieligs natuurlijk. Maar goed, je moet wat.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:55:48 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31094511
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Vennegoor als ouderwets breekijzer, het heeft iets zieligs natuurlijk. Maar goed, je moet wat.
daar is niks zieligs aan, dat is ook een kwaliteit, belachelijk om dat zielig te noemen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31094831
Ik vind het iets zieligs hebben voor die jongen. Alleen daarom wordt hij gekozen en dan nog bij gebrek aan beter ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_31095087
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
En als ie de 1-0 tegen de Duitsers in de blessuretijd inkopt na een invalbeurt, dan vind jij hem nog zielig
pi_31095149
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het iets zieligs hebben voor die jongen. Alleen daarom wordt hij gekozen en dan nog bij gebrek aan beter ook.
Ik denk dat de mens en de speler Vennegoor daar totaal geen probleem mee heeft. Hij is al lang blij om überhaubt bij de selectie te zitten, laat staan dat hij een basisplaats gaat eisen. Daar is hij ook de persoon niet voor

Maarja, dat van Bommel niet geselecteerd wordt is natuurlijk lachwekkend
pi_31095387
Altijd raar dat iedereen het beter weet dan Van Basten. Sorry mensen maar hij is een van de beste voetballers ter wereld geweest. Dan weet je echt wel hoe het spel in elkaar zit en hij geeft toch genoeg redenen aan waarom van Bommel er niet bij zit. Dan is dan juist niet laf lijkt mij. Verder goeie selectie, jammer dat sneijder niet kan spelen volgende week.

Verder verheug ik me nu al op Van de Vaart, Van Persie, Robben deze jongens zijn lekker in vorm. Trouwens heeft iemand de aannamen gezien van Van the MAN afgelopen week, toen dat schot op de lat. Echt wel een perfecte aannamen, echt goed was die.

ps: Kan niemand het stuk van Hugo borst posten

[ Bericht 1% gewijzigd door anon_10041401 op 01-10-2005 20:30:56 ]
pi_31096643
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daar is niks zieligs aan, dat is ook een kwaliteit, belachelijk om dat zielig te noemen.
Precies, die jongen weet zelf ook waarom hij er bij zit en zit er zeker niet mee.
That's all folks!
pi_31096909
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef versteegrob het volgende:
Altijd raar dat iedereen het beter weet dan Van Basten. Sorry mensen maar hij is een van de beste voetballers ter wereld geweest. Dan weet je echt wel hoe het spel in elkaar zit (...)
Ronald Koeman is inderdaad een topcoach Een goede speler maakt niet perse een goede trainer, alhoewel ik van Basten opzich het heel aardig vind doen. Zijn selectiebeleid is goed, alleen zitten er af en toe rare keuzes tussen
pi_31097738
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ronald Koeman is inderdaad een topcoach Een goede speler maakt niet perse een goede trainer, alhoewel ik van Basten opzich het heel aardig vind doen. Zijn selectiebeleid is goed, alleen zitten er af en toe rare keuzes tussen
Nee dat weet ik wel maar gewoon alles hoe hij handelt, hoe hij doet. Hij komt heel zelfverzekerd over, volgens mij heeft die alles al mooi uitgestippeld alleen de uitvoering meot nog komen.

Ik heb er vertrouwen in, het wordt mooi volgende week zaterdag.

Trouwens koeman en van basten vind ik niet zon goeie vergelijking.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:46:40 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31099974
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef JustJunior het volgende:

[..]

nog een paar voorbeelden
Maradonna topcoach?
Gullit?
Mattheus?
etc.
etc.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31105161
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het gevoel de 0-4 .. tegen zijn clubbie
En ik heb meestal gelijk in dit soort dingen
pi_31107104
Dat zullen we toch nooit te weten komen waarschijnlijk.
V. Bommel is een goede voetballer, maar de 11 beste voetballers maken niet automatisch het beste team, dat is in NL al genoeg gebleken.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')