Nou weer een opvallende selectie van Van Basten. Ik snap vooral niet waarom Van Bommel niet bij de selectie zit. Echt waar, hij is door iedereen met lauwerkranzen omhangen in de voetbalwereld en onze bondscoach heeft totaal geen interesse in hem...speelt niet of niet goed. Wat een bullshit, ik heb het idee dat er andere zaken meespelen. Anders komt ie niet aanzetten met bankzitter De Jong, Lindenbergh...die aardig kan ballen maar zo zijn er in Nederland nog wel meer en -echt onbegrijpelijk- Boateng...wat moet die nu weer bij Oranje? Ook de keuze voor Babel snap ik niet zo goed, speelt niet denderend. Ach, ik vrees (let wel: vrees, niet hoop! Ik hoop dat Nederland wint ondanks het hele vreemde selectiebeleid) dat Oranje onderuit gaat als de echte tegenstanders komen, want ik vind een redelijke helft tegen Tjechië en een oefenwedstrijdje tegen Duitsland geen reden om te juichen over het fantastisch spelende Oranje.quote:Doel: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (AZ)
Verdediging: Bouma (Aston Villa), De Cler, Opdam en Vlaar (allen AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Boulahrouz (HSV) en Kromkamp (Villarreal)
Middenveld: De Jong, Lindenbergh, Maduro en Sneijder (allen Ajax), Landzaat (AZ), Van der Vaart (HSV), Boateng (Middlesbrough) en Davids (Tottenham Hotspur)
Aanval: Babel (Ajax), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooy (Manchester United) en Vennegoor of Hesselink (PSV)
ja, er zitten nog geen gaten in het dak van de ArenAquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Radegast het volgende:
Mooi Davids is terug, nu Seedorf nog.
quote:Ik heb liever Davids in Oranje dan een blunderende Cocu of een prutsende Van Bommel.
Stefano?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef Radegast het volgende:
Mooi Davids is terug, nu Seedorf nog.
Dit is het begin van een prachtig gedicht lijkt mequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:34 schreef Siemerink het volgende:
Alleen Ryan Babel is discutabel...
Van Nistelrooy doet het natuurlijk altijd mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:34 schreef Siemerink het volgende:
Prima selectie. Alleen Ryan Babel is discutabel...
gedicht aan het maken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef Bartjaah het volgende:
Om de drommel, waar blijft die selectie van Van Bommel?
Als ie maar niet scoort tegen Nederland in de finale .quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
De naturalisatie van Makaaij is inmiddels in gang gezet.
Raar idd.quote:
Jij wou beweren dat Babel moet spelen in plaats van VN???quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Van Nistelrooy doet het natuurlijk altijd mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |