Babel zou er niet eens bij moeten zitten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Jij wou beweren dat Babel moet spelen in plaats van VN???
Marco haalt ook alleen maar de negatieve dingen eruit zeg...quote:'Van Bommel mist de juiste mentaliteit'
Mark van Bommel lijkt zijn vakantie voor de zomer van 2006 te kunnen boeken. Bondscoach Marco van Basten acht de kans dat Van Bommel meegaat naar Duitsland klein: "Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit."
Dat Van Basten niet erg gecharmeerd is van de Barcelona-middenvelder is duidelijk. De bondscoach selecteerde Edgar Davids en George Boateng, maar liet Van Bommel wederom thuis. "De kritiek die we een paar maanden geleden op hem hadden, geldt nog steeds", liet San Marco weten aan het ANP.
"Hij heeft pas twee wedstrijden in de basis gestaan bij Barcelona en beide optredens waren redelijk, maar niet goed. Bij het tegendoelpunt in het Champions League-duel met Udinese was hij dinsdag direct betrokken. En in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven", ging de bondscoach verder.
Ondanks het feit dat de Limburgse middenvelder zich stilaan in de basisformatie van Barcelona heeft geknokt, blijft Van Basten kritisch. "Van Bommel mist de juiste wedstrijdmentaliteit. De agressie, de echte wil om zijn taken goed uit te voeren, ontbreekt. Davids heeft dat wel. Hij voegt daarmee wat toe aan de selectie. Wel moet Edgar er voor gaan zorgen dat hij iets minder snel gele kaarten oploopt. Daar zal ik met hem over gaan praten."
voetbalprimeur.nl
Het verschil is dat Seedorf wel kan voetballen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:49 schreef Doc het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat de Van Bommel roepers zelden of nooit ook Seedorf roepers zijn en vice versa
(beide spelers zitten in exact hetzelfde schuitje; spelen goed voor hun (top)club maar niet/amper in Oranje)
quote:in de competitiewedstrijd kreeg Real Betis Sevilla al heel snel een rode kaart, waardoor we geen goed oordeel over Mark konden geven", ging de bondscoach verder.
Kan een laatste poging zijn hem te prikkelen, maar ik acht de psychologische kwaliteiten van Marco niet zo hoog, dus ik ga voor definitieve afservering.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef LuukBes het volgende:
Is niet niks wat hij daar zegt. Een uiterste tergpoging, of een defintieve afservering.
Om van Bommel te pestenquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
George snap ik niet, die komt technisch tekort.
Bank warm houden .....quote:
Ja en van Bommel is niet goed, bla bla bla..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef Suijk het volgende:
En dan zeggen dat Bommel er niet bij zit omdat 'ie een rode kaart pakte...
Daarom roept hij zeker ook VoH op en die AZ-spelers en zat bv Affelay in de voorselectie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef MasterM26 het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens Schupi! Ik begin een steeds grotere hekel aan van Basten te krijgen
hij is veel te veel Ajax-georiënteerd en ik snap niet waarom
die spelen als brandhout
![]()
ik hoop ook dat ie tegen Tsjechië hard onderuit gaat want met dit team win je een wk nooit![]()
Tuurlijk, komen we weer met die dooddoener aan. Even voor de vergelijking; van Nistelrooij heeft 't laten zien. Heitinga en Sneijder laten 't zien. Van Persie laat 't ook zo duidelijk zien. Van der Vaart laat ook zien dat ie wel eens een mannetje laat lopen en dus ook maar een mens van vlees en bloed is. Kuijt speelt ook niet bepaald de sterren van de hemel, ondanks die inzet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom roept hij zeker ook VoH op en die AZ-spelers en zat bv Affelay in de voorselectie?
Van Bommel heeft in het Nederlands elftal nog nauwelijks iets laten zien, laten we wel zijn.
"waar is die jongen toch mee bezig??"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Goeie column van Hugo Borst vandaag. Mark overal de schuld van geven.
Weet je? Dat argument is ronduit stuitend. Ik vind het een grof schandaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:47 schreef Suijk het volgende:
En dan zeggen dat Bommel er niet bij zit omdat 'ie een rode kaart pakte...
staat die ergens te lezen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Goeie column van Hugo Borst vandaag. Mark overal de schuld van geven.
Lees mijn verhaal maar hierboven. Een speler met exceptionele winnaarsmentaliteit en spelinzicht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn de goede dingen van Van Bommel dan in het Nederlands elftal?
Dezelfde als de goede dingen die hij PSV liet zien, als hij maar vertrouwen krijgt van de bondscoach en goed wordt gebruikt......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zijn de goede dingen van Van Bommel dan in het Nederlands elftal?
Bij PSV inderdaad, bij het Nederlands elftal vooralsnog niet. Bij PSV werden bepaalde trekjes ook fataal op belangrijke momenten, zoals bijvoorbeeld tegen AC Milan toen Van Bommel zijn tegenstander weer eens liet lopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lees mijn verhaal maar hierboven. Een speler met exceptionele winnaarsmentaliteit en spelinzicht.
Sodemieter toch op man. Ik word doodmoe van dit gepapegaai. Kijk als eerst eens objectief naar voetbal en leer in perspectief te kijken, dan leer je vanzelf zien dat het allemaal reuze meevalt met de "foutjes" van van Bommel. Dat mannetje laten lopen he, daar zei Henk Ten Cate eens iets heel zinvols over; Denk je dat Deco nooit een mannetje laat lopen? Of Xavi? Daar is alles mee gezegd. Zelfs de allergrootsten-der-aarde, laten wel eens een mannetje lopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij PSV inderdaad, bij het Nederlands elftal vooralsnog niet. Bij PSV werden bepaalde trekjes ook fataal op belangrijke momenten, zoals bijvoorbeeld tegen AC Milan toen Van Bommel zijn tegenstander weer eens liet lopen.
Van Basten moet de stem van het volk eens leren respecteren en mensen gelijkwaardig behandelen. Het is een arrogant, narcistisch loeder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Basten moet niks, hij moet gewoon zorgen dat hij zoveel mogelijk wedstrijden wint en zijn selectie op die doelstelling weet af te stemmen. Met of zonder Van Bommel.
Doe gewoon ff rustig. Ik word een beetje moe van jouw manier van "discussiëren". Het valt niet mee dat er mensen een andere mening hebben zeker? Meteen bazelen over papegaaien als iemand het niet met jou eens is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Sodemieter toch op man. Ik word doodmoe van dit gepapegaai. Kijk als eerst eens objectief naar voetbal en leer in perspectief te kijken, dan leer je vanzelf zien dat het allemaal reuze meevalt met de "foutjes" van van Bommel. Dat mannetje laten lopen he, daar zei Henk Ten Cate eens iets heel zinvols over; Denk je dat Deco nooit een mannetje laat lopen? Of Xavi? Daar is alles mee gezegd. Zelfs de allergrootsten-der-aarde, laten wel eens een mannetje lopen.
Herinner je je de tweede goal van Duitsland nog, tegen Nederland? Bekijk de posities eens van de spelers en de taken. Volgens mij doet een andere middenvelder exact fout, wat van Bommel overkwam bij PSV tegen Milan. Hoor je niemand over!
En over dat ruimte geven van Munteanu bij Roemenie. Munteanu kon de bal alleen horizontaal afspelen, dus in principe geen ruimte of kansen creeeren. Tsjechie liet hem dat wel doen, verticaal inspelen, de wedstrijd daarna. Ik geloof dat het 2-0 voor Roemenie werd met een zeer belangrijke munteanu. In perspectief bekijken does the trick. Munteanu was ongevaarlijk tegen Nederland.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Van Basten moet de stem van het volk eens leren respecteren en mensen gelijkwaardig behandelen. Het is een arrogant, narcistisch loeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |