quote:
Schijnbaar, ik ken de uitdrukking niet eensquote:
Koop dan een fatsoenlijke cameraquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
De meesten zijn mega wazig.
Kutcamera
kijk m strax wel ffquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wel suitable.
Maar je MOET geluid hebben.
Denk dat je baas het ook wel leuk vindt.
Ik heb geen geluidskaart in deze pcquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wel suitable.
Maar je MOET geluid hebben.
Denk dat je baas het ook wel leuk vindt.
Tyfusquote:
Dat jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
Tyfus
Best wel snelle server...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Ynske het volgende:
dit is op zich ook wel gaaf
is het afstudeerproject van 2 klasgenoten geweest van mij
http://members.home.nl/twalter/torched_web3.wmv
je hebt wel een geluidskaart nodig om t echt goede effect te krijgen
hier kun je de opbouw een beetje vinden
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=220105&page=1&pp=15
Wat aannemers en projectlijersquote:
en dat voor @home hequote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Best wel snelle server...
Komt binnen @ 512 kb/sec.
@ home is normaal snel, dus wat is er zo bijzonder?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat voor @home he
maar hoe vind je m
hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Leuk gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat voor @home he
maar hoe vind je m
jaquote:
Heb um gekregenquote:
hebben ze echt van 0 af opgebouwd...quote:
krijg dan een fatsoendelijke cameraquote:
tja... gegeven paard enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg dan een fatsoendelijke camera
Oiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Dat zie ik al aan je sig jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:33 schreef elfenvleugels het volgende:
Hey Mukie, leuke stelling die "Eigenlijk ben ik best wel lief, althans als je verder kijkt dan je neus lang is."
Als ik heel ver kijk zie ik heel veel inkt en dat wordt meestal niet geassocieerd met lief, maar ja ik weet beter
Dan kijk jij allezinds verder dan mijn neus lang isquote:
elfenvleugelsquote:Op donderdag 8 september 2005 13:38 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Dan kijk jij allezinds verder dan mijn neus lang is
sommige zijn daar zelfs niet toe in staatquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef foksuk1981 het volgende:
"lief zijn kunnen we allemaal"
Yup ik heb thuis zo'n elfen beeldje met vleugeltjes van hars, en ik had die wat te kort bij een kaars staanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
elfenvleugels
licht ontvlambaar![]()
Hoor ik nou dat er een feestje is binnenkortquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen
Hij is gewoon zenuwachtig![]()
Wel trouwen geen feestquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hoor ik nou dat er een feestje is binnenkort![]()
Te kort?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Yup ik heb thuis zo'n elfen beeldje met vleugeltjes van hars, en ik had die wat te kort bij een kaars staan
Ow leukquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen
Hij is gewoon zenuwachtig![]()
Das ook niet leukquote:
Aha, je gebruikt de humor die ik altijd bij anderen gebruik... hmmm... had ik natuurlijk aan moeten denken dat iemand het zo kon interpreteren hequote:
kwestie van correct taalgebruikquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Aha, je gebruikt de humor die ik altijd bij anderen gebruik... hmmm... had ik natuurlijk aan moeten denken dat iemand het zo kon interpreteren he
Mogguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |