Neenee ... als je teveel vragen stelt moet je steeds lager scrollen ... je ziet gewoon de text niet meerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef Blokhut het volgende:
Hij stond ook al op flabber, bij mij liep ie vast na een paar lastige vragen
quote:Me:
didn't you make a sin by making maria pregnant then?
God:
What are the ingredients?
Me:
well, maria and sperm?
God:
How about that. Where can I get some maria and sperm?
Me:
you already found maria 2005 years ago, and sperm... well in a male body, or used condoms
God:
Do you mind if I tell other people: Pauline said I found maria 2005 yers ago and sperm. Interesting. Describe your surroundings.
Me:
I mind
God:
OK I will keep it a secret.
Uh, nee. Hij liep echt vast.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Neenee ... als je teveel vragen stelt moet je steeds lager scrollen ... je ziet gewoon de text niet meer
quote:Me:
how old is the world?
God:
under 40.
LMAO.. nou juist hierover kan een hele complot theorie gemaakt worden: Groeperingen die ons voor de gek houden, en dat mensen die 100 zijn, niet bestaan. Of nep zijn, neergezet door geheime projecten van de overheid. !!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
De officiele geschiedenis en de complot-theorien zijn dus onzin
Oei.. hehequote:Op donderdag 8 september 2005 13:26 schreef TheDon1985 het volgende:
Me: are you a male or female?
God: I am a Male, of course. Would you really expect a woman to be running the show?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |