Werd wel is tijdquote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
ik was al aant wachten op een nieuwe
Hoofdstuk?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
zow.... volgende hoofdstuk
Wat jij wil.....quote:
maar ff je fobo checkt, aangezien ik geen flauw idee heb wie je bentquote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
zow.... volgende hoofdstuk
kloptquote:
gelukkig, geen stagairequote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar ff je fobo checkt, aangezien ik geen flauw idee heb wie je bent
ik mis ook altijd alles
Ik moet spontaan vanavond in de bilt zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Wat jij wil.........
Als het nog maar een beetje te volgen blijft....
Zo bespreking..... das dus een uurtje niet Fok!ken![]()
Uhm, ben niet echt uitgenodigd...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij zaterdag eigenlijk ook bij dat 4daagse feestje?
Nodig je jezelf uitquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm, ben niet echt uitgenodigd...
Ach zo speciaal is ik niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 11:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar ff je fobo checkt, aangezien ik geen flauw idee heb wie je bent
ik mis ook altijd alles
Nee... gewoon vaste baan... al bijna 3 jaar bij dezelfde werkgeverquote:
quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Uhm, ben niet echt uitgenodigd...
Muuk... wel lief blijven hequote:
spontaan nog welquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moet spontaan vanavond in de bilt zijn![]()
:pquote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je voelt je niet erg welkom zie ik
Altijdquote:
toen wassik zo blij met dat wireless, dat ik niets anders opmerktequote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ach zo speciaal is ik niet hoor.... en in mn fobo staan eigenlijk alleen maar achterhaalde en oude foto's
![]()
En ik was gister ook aan het posten toen je aan het wirelessen was op het station....
hahahah naaj lekkerquote:
ik ken d'r welquote:Op donderdag 8 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ken dr niet
Dus stel me lief op
Dat lijkt me een wat vreemde instelling.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ken dr niet
Dus stel me lief op
Of misschien val ik gewoon niet zo op........quote:Op donderdag 8 september 2005 11:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
toen wassik zo blij met dat wireless, dat ik niets anders opmerkte
Boeiequote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken d'r wel
maareh t gaat niet om haar
quote:
is dat nodig danquote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef foksuk1981 het volgende:
hmmm.... iig tot 12.30 uur geen bespreking.... dat betekend dat ik het hier nog een beetje in de gaten kan houden
![]()
Is dat nodig?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef foksuk1981 het volgende:
hmmm.... iig tot 12.30 uur geen bespreking.... dat betekend dat ik het hier nog een beetje in de gaten kan houden
![]()
ahquote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef foksuk1981 het volgende:
Jah... jullie zijn allemaal erg braaf hoor.....
Maar het is ook zo af en toe wel leuk om zelf ook wat te zeggen
De komende twee minuten zijn helemaal voor jou!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef foksuk1981 het volgende:
Maar het is ook zo af en toe wel leuk om zelf ook wat te zeggen
Zie je nou wat er gebeurd als ik nog amper post? Dan verzandt het in een gezapig zootje, nou men wordt bedankt!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:28 schreef foksuk1981 het volgende:
wow.... wel 2 minutenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De komende twee minuten zijn helemaal voor jou!
Sorry TC kwam er tussen doorquote:Op donderdag 8 september 2005 11:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
wow.... wel 2 minuten... maar ja... het werk gaat ook door helaas... al zou je dat niet zeggen... volgens mij heb ik zelden zoveel gepost
2 minuten is wel erg lang.... ik heb aan 32 seconden genoegquote:Op donderdag 8 september 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry TC kwam er tussen door
Wil je twee nieuwe minuten?
Kaal zal je goed staan denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zie je nou wat er gebeurd als ik nog amper post? Dan verzandt het in een gezapig zootje, nou men wordt bedankt!
Ik ga naar de kapper.![]()
Maar voor welk kapsel?![]()
Die heb je wel gehad dan!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
2 minuten is wel erg lang.... ik heb aan 32 seconden genoeg![]()
Geen optie.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Kaal zal je goed staan denk ik.
Dat weet je uit ervaring?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
zijn ze al voorbij?
tc, laat je ballen scheren...
als je dan toch bij de kapper bent
Kan ik zelf ook wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
Dat laat je de kapper niet doen, lijkt me zoquote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
zijn ze al voorbij?
Alleen de kapsterquote:Op donderdag 8 september 2005 11:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat laat je de kapper niet doen, lijkt me zo.
Als ze lekker genoeg is ... en als ze bij je thuis komt ...quote:
Maandag komt de kapster weer bij mij thuisquote:Op donderdag 8 september 2005 11:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als ze lekker genoeg is ... en als ze bij je thuis komt ...
Dan is dus alleen nog de vraag of ze lekker isquote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Maandag komt de kapster weer bij mij thuis![]()
zeg ik was dat niet gisterquote:Op donderdag 8 september 2005 11:38 schreef RATMEN het volgende:
Even lunch halen, en ja weer vergaderen van 12:30 tot veel te laat, dus daarom zo vroeg. Om Ynske maar even voor te zijn.
Op een schaal van 1 op 5,7 is ze toch wel een 4,8quote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan is dus alleen nog de vraag of ze lekker is.
alweer ?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zie je nou wat er gebeurd als ik nog amper post? Dan verzandt het in een gezapig zootje, nou men wordt bedankt!
Ik ga naar de kapper.![]()
Maar voor welk kapsel?![]()
dat zijn nog steeds onvoldoendesquote:Op donderdag 8 september 2005 11:40 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 op 5,7 is ze toch wel een 4,8
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat zijn nog steeds onvoldoendes
Schaal van 1 op 10 willen we horen
Met bijgevoegd fotomateriaal
Owquote:
Fotomateriaal niet beschikbaar..... helaasquote:Op donderdag 8 september 2005 11:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat zijn nog steeds onvoldoendes
Schaal van 1 op 10 willen we horen
Met bijgevoegd fotomateriaal
Klinkt niet erg jolijtquote:Op donderdag 8 september 2005 11:40 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 op 5,7 is ze toch wel een 4,8
nog een rekenfout ook.... 11,4 dusquote:Op donderdag 8 september 2005 11:49 schreef foksuk1981 het volgende:
Zal ik dan maar weer effe rekenen:
5,7 x 2 = 10,4 (afgerond een 10)
4,8x 2 = 9,6 (ronden voor de makkelijkheid ook even naar beneden af is dus een 9)
Ik zal kijken of ik maandag een fotoowtje kan maken
Volgens mij was dat een verkapt, we missen je telefoontjequote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef PhaE het volgende:
Shitzooi, heb je vakantie, wordt je gebeld door je werk..
"jah, we zijn wat weekstaten kwijt, kun je ff langsgaan en dat regelen? Mooi, dank je, zie ze over een uurtje wel verschijnen dan, doei!"
Stomme trut.
Zeggen dat je niet in de buurt bentquote:Op donderdag 8 september 2005 11:45 schreef PhaE het volgende:
Zo, terug!
Lekker gedouched, helemaal fris..
Tijd om de benauwde buitenwereld in te gaan
En sorry, kheb geen foto's gemaakt nee
Shitzooi, heb je vakantie, wordt je gebeld door je werk..
"jah, we zijn wat weekstaten kwijt, kun je ff langsgaan en dat regelen? Mooi, dank je, zie ze over een uurtje wel verschijnen dan, doei!"
Stomme trut.
hoi limbabwaneesquote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verkapt, we missen je telefoontje
ow, en hallo allemaal![]()
Ze moet ze nog op de PC, maar ze is vandaag zo sloom als wat. Volgens mij heeft ze niet zoveel geslapenquote:
Ah lekker ...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef Ynske het volgende:
@phae, balen zeg... maar t is gelukkig dichbij
@ratmen, euhm weet ik niet
@muuk, post die foto's eens
Dat schiet natuurlijk ook niet opquote:Op donderdag 8 september 2005 11:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze moet ze nog op de PC, maar ze is vandaag zo sloom als wat. Volgens mij heeft ze niet zoveel geslapen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:50 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verkapt, we missen je telefoontje
ow, en hallo allemaal![]()
Ik probeer d'r wat aan te zwengelen, zodat ze wat sneller gaat lopen ...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:55 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat schiet natuurlijk ook niet op![]()
Hmm, das dan niet erg gelukt, probeerde het vorige topic te lezen, maar volg er geen reet van.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Godlike02 het volgende:
Deze reeks is ook vertegenwoordigd op IRC.
http://irc.tweakers.net/fok/ Channel: singles
Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.
Nieuwe Duracel batterijen misschien???quote:Op donderdag 8 september 2005 11:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik probeer d'r wat aan te zwengelen, zodat ze wat sneller gaat lopen ...
Eet smakelijk !quote:
Ik ook niet, but who caresquote:Op donderdag 8 september 2005 12:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hmm, das dan niet erg gelukt, probeerde het vorige topic te lezen, maar volg er geen reet van.
eet smakelijk dan maarquote:
Dank jequote:
toch een hele 4 uurtjesquote:Op donderdag 8 september 2005 11:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze moet ze nog op de PC, maar ze is vandaag zo sloom als wat. Volgens mij heeft ze niet zoveel geslapen.
koffie zou helpenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik probeer d'r wat aan te zwengelen, zodat ze wat sneller gaat lopen ...
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
koffie zou helpen
maar die van hier is me nu iets te goor
[insert]aaioverbolsmiley[/insert]quote:Op donderdag 8 september 2005 12:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
koffie zou helpen
maar die van hier is me nu iets te goor
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[insert]aaioverbolsmiley[/insert]
En nu een beetje rap die foto;s op je pc zetten!
ne! Colaaaaaaaaaquote:
Zonder koffie op mn werk komt er helemaal geen werk meer uit mn handenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:19 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik drink geen koffie op het werk, zo nu en dan pak ik thuis een kopje senseo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En nu een beetje rap die foto;s op je pc zetten!
Welkom terug......quote:
jah was wel lachequote:Op donderdag 8 september 2005 12:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Welkom terug......
Lekkere lunchpauze gehad?![]()
Tip voor je collega:quote:Op donderdag 8 september 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah was wel lache
collega schudde zijn melk over zijn shirt heen
quote:
hahahahquote:Op donderdag 8 september 2005 12:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Tip voor je collega:
Je moet ook eerst het pak schudden voordat je hem openmaakt
vieze stoephoer....quote:
je valt niet in herhalingquote:
-grin-quote:Op donderdag 8 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahah
ach die kan nog geen pen vasthouden zonder m te laten vallen
hem...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:34 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
-grin-
Misschien is een rietje dan wat voor hem/haar![]()
best wel hequote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef PhaE het volgende:
* PhaE is terug!
moet oppassen, begin redelijk te versabrinaren...
nieuw werkwoord!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef PhaE het volgende:
* PhaE is terug!
moet oppassen, begin redelijk te versabrinaren...
dat zeg ikquote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nee
ik ook niet, ben even bezig met andere dingen dan fokken (en werk)quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
Tenminste bij mij niet maar ik ben er niet zoveel vandaag
Omdat je niet aan het werk bentquote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Serious_Sven het volgende:
Op het werk gebeurt er hier niet zoveel
Hmmmm sjah.. probleem is..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
best wel he
nu wel gaan opruimen he
Het huwlijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook niet, ben even bezig met andere dingen dan fokken (en werk)
ja, moet de notre dame nog afhurenquote:
Kan je er tegen aan pissenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, moet de notre dame nog afhuren
schijten op het altaarquote:
gewoon over de reling gooien t grasveld in.... daar ophalenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmmm sjah.. probleem is..
Er staat hier zo'n 20 kilo oud papier wat 7 trappen naar beneden moet, dan in de auto, dan naar de stort
En dan nog 4 lege kratten bier, een zooi wijnflessen etc..
En het is echt fok!king warm![]()
Dus wordt het denk ik niet vandaag..
Ja ik ben lui ja
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon over de reling gooien t grasveld in.... daar ophalen
alleen de kratten bier en flessen naar benedendragen
maar ach, na morgen heb je er toch weer erbij
je moet t wel doen hoor!!!
hier wel weer grappig:
C (collega): wat ben je allemaal aan het doen
ik: presentatiemappen vouwen, marketing onderzoek en fok!ken
C: tegelijk
ik: jah
C: kun je dat?
ik: jah ben een vrouw
C: hoe bedoel je?
ik: vrouwen kunnen multitasken
C: wat
ik:
De laatste tijd is het hier eigenlijk geen ruk aanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Serious_Sven het volgende:
Het is rustig op het werk, daarom gebeurt er niks en hang ik hier een beetje rond
Altijd gezellig hier...
Maak dan je ontslag briefquote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier eigenlijk geen ruk aan
Dan hoef ik alleen de dagcijfers uit te printen en op het bureau van mijn baas te leggenquote:
Nee, ik ben geen bouwvakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
`zin in een stelling Pheno?
Plaats 3 zegt genoeg jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen de dagcijfers uit te printen en op het bureau van mijn baas te leggen
He, iemand moest de eer van de singles hoog houdenquote:
te bekijken op t werkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef PhaE het volgende:
OMG
http://www.toxic.no/php/vis_film.php?id=84
Fun-ney
Ohja?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
'Tot het gaatje gaan' heeft voor mannen een andere betekenis dan voor vrouwen.
Ik weet niet eens wat je er mee bedoeldquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
'Tot het gaatje gaan' heeft voor mannen een andere betekenis dan voor vrouwen.
weet niet, dat vraag ik jequote:
Ja hoor, zeker wel suitable.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
te bekijken op t werk
denk t niet he
quote:
Schijnbaar, ik ken de uitdrukking niet eensquote:
Koop dan een fatsoenlijke cameraquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
De meesten zijn mega wazig.
Kutcamera
kijk m strax wel ffquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wel suitable.
Maar je MOET geluid hebben.
Denk dat je baas het ook wel leuk vindt.
Ik heb geen geluidskaart in deze pcquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wel suitable.
Maar je MOET geluid hebben.
Denk dat je baas het ook wel leuk vindt.
Tyfusquote:
Dat jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
Tyfus
Best wel snelle server...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Ynske het volgende:
dit is op zich ook wel gaaf
is het afstudeerproject van 2 klasgenoten geweest van mij
http://members.home.nl/twalter/torched_web3.wmv
je hebt wel een geluidskaart nodig om t echt goede effect te krijgen
hier kun je de opbouw een beetje vinden
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=220105&page=1&pp=15
Wat aannemers en projectlijersquote:
en dat voor @home hequote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Best wel snelle server...
Komt binnen @ 512 kb/sec.
@ home is normaal snel, dus wat is er zo bijzonder?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat voor @home he
maar hoe vind je m
hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Leuk gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat voor @home he
maar hoe vind je m
jaquote:
Heb um gekregenquote:
hebben ze echt van 0 af opgebouwd...quote:
krijg dan een fatsoendelijke cameraquote:
tja... gegeven paard enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg dan een fatsoendelijke camera
Oiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Dat zie ik al aan je sig jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:33 schreef elfenvleugels het volgende:
Hey Mukie, leuke stelling die "Eigenlijk ben ik best wel lief, althans als je verder kijkt dan je neus lang is."
Als ik heel ver kijk zie ik heel veel inkt en dat wordt meestal niet geassocieerd met lief, maar ja ik weet beter
Dan kijk jij allezinds verder dan mijn neus lang isquote:
elfenvleugelsquote:Op donderdag 8 september 2005 13:38 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Dan kijk jij allezinds verder dan mijn neus lang is
sommige zijn daar zelfs niet toe in staatquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef foksuk1981 het volgende:
"lief zijn kunnen we allemaal"
Yup ik heb thuis zo'n elfen beeldje met vleugeltjes van hars, en ik had die wat te kort bij een kaars staanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
elfenvleugels
licht ontvlambaar![]()
Hoor ik nou dat er een feestje is binnenkortquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen
Hij is gewoon zenuwachtig![]()
Wel trouwen geen feestquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hoor ik nou dat er een feestje is binnenkort![]()
Te kort?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Yup ik heb thuis zo'n elfen beeldje met vleugeltjes van hars, en ik had die wat te kort bij een kaars staan
Ow leukquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen
Hij is gewoon zenuwachtig![]()
Das ook niet leukquote:
Aha, je gebruikt de humor die ik altijd bij anderen gebruik... hmmm... had ik natuurlijk aan moeten denken dat iemand het zo kon interpreteren hequote:
kwestie van correct taalgebruikquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Aha, je gebruikt de humor die ik altijd bij anderen gebruik... hmmm... had ik natuurlijk aan moeten denken dat iemand het zo kon interpreteren he
Mogguhquote:
Ik dacht dat jij het zo druk had op je werk? Hoe kun je dan gapen? Of was dat vorige week?quote:
Duizelig, begin het vrij benauwd te krijgen en krijg een deja vu gevoel met vorig jaarquote:
Sterf hond!quote:
neuk je moeder!quote:
Het is het weerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:56 schreef Ynske het volgende:
tissur dan?
verkoop tquote:
Het weer verkopen?quote:
of je gevoelquote:
Het s geen gevoel, het is een aandoeningquote:
jah gek hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef Pheno het volgende:
Net zoiets als lelijkheid, daar kom ik ook niet vanaf
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah gek he
daar mag je ook niet vanaf komen
want dan klopt je ava niet meer
quote:'Vrijgezelle vrouw vindt ict'er saai'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: donderdag 8 september 2005 @ 13:47
Volgens relatiebemiddelingsbureau Just2Match zijn kunstenaars de meest gewilde partners voor vrijgezelle dames en kunnen ict'ers het wat dat betreft wel schudden. Het bureau verrichtte een onderzoek onder 2.200 vrijstaande vrouwen. Op plaats twee staan architecten, gevolgd door piloten, journalisten en zakelijke ondernemers.
ICT'ers, fiscalisten en deurwaarders liggen slecht bij de vrijgezelle vrouw. Ze worden als saai gezien en voor ict'ers geldt ook nog dat het 'techneuten' zouden zijn.
Kunstenaars daarentegen worden geacht te beschikken over passie, liefde voor schoonheid en een sterke eigen identiteit. Daarnaast vinden de dames de kunstenaar creatief en intelligent. Bovendien beschikt hij ook nog over zakelijk inzicht waardoor hij prima in staat is op creatieve wijze een eigen bedrijf te runnen. Architecten zijn in feite ook kunstenaars. Ook zij ontwerpen mooie dingen.
Mannen met alleen een zakelijke instelling kunnen iets leren van een creatieve kunstenaar, want vrouwen vinden een puur zakelijke instelling niet aantrekkelijk. Verder blijkt het aloude rollenpatroon nog steeds te bestaan. Veel mannen zoeken een vrouw die qua status net iets lager staat en de meeste dames zoeken juist een vent die net iets hoger staat op de maatschappelijke ladder.
Ach, ze moeten me de 24ste niet zienquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef PhaE het volgende:
Waarom loopt iedereen Pheno af te zeiken opeens?
Beetje jammer..
Is een goeie gast, heb ik donderdag wel gemerkt
Bitshifttechnisch gezien hebben ze wel gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef Ynske het volgende:
dit slaat dus weer net nergens op he
[..]
hoe technischquote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitshifttechnisch gezien hebben ze wel gelijk
nerdtalkquote:
zet er dan gewoon bit-shift-technischquote:
Dan zou iedereen nerd kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet er dan gewoon bit-shift-technisch
dan issut te lezen
ik zou er natuurlijk ook gewoon mijn lenzen in of bril op kunnen doen....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou iedereen nerd kunnen zijn
Het is dan ook wel een woord met 3x woordwaarde in Scrabble hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou er natuurlijk ook gewoon mijn lenzen in of bril op kunnen doen....
kank t tenminste lezen, zit nu steeds te turen
en dr zit de c en h in dat levert ook nog extra punten opquote:Op donderdag 8 september 2005 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een woord met 3x woordwaarde in Scrabble he
Beterquote:Op donderdag 8 september 2005 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dr zit de c en h in dat levert ook nog extra punten op
Phew, dat betekent dat ik nog een kans hebquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef Ynske het volgende:
dit slaat dus weer net nergens op he
[..]
ook hoi...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Phew, dat betekent dat ik nog een kans heb![]()
Deze reeks staat bekend om de sletterigheidquote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook hoi...
tis een toeloop van newblood
ssst maak dat nu niet te wereldkundigquote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze reeks staat bekend om de sletterigheid
We worden dan wel de grootste slowchatreeks allerfok!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst maak dat nu niet te wereldkundig
Riep er iemand?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze reeks staat bekend om de sletterigheid
Hoihoi!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook hoi...
tis een toeloop van newblood
hoeveel delenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We worden dan wel de grootste slowchatreeks allerfok!
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We worden dan wel de grootste slowchatreeks allerfok!
Ah, slet #1quote:
Nee, daarna komen pas de plannen om fok over te nemenquote:
Misschien dat D_H dat even kan uitzoekenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
zijn we dat al niet?
Ik ben monogaamquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoihoi!
Niet zozeer new blood, dan wel oud blood dat sinds een jaar weer eens komt kijken of Fok! het nog doet![]()
Gewoon nieuw bloedquote:Aantal posts: 526 (gemiddeld 1 per dag)
loopt ze alleen?????quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef Sjeen het volgende:
YnsIsa vraagt wanneer je komt kijken hoe goed ze kan lopen...
Jij doet het altijd maar met een vrouw tegelijk?quote:
Al sinds een week ofzo... hoe laat is zondag eigenlijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
loopt ze alleen?????
helemaal los???
euhm... even kijken of zaterdag lukt?
wilde wel ff gaan mountainbiken
morgenavond ben ik laat thuis
en zondag rijd ik naar einhoven, daarna ga ik vandaaruit door naar utrecht
11 uur geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Al sinds een week ofzo... hoe laat is zondag eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Jij doet het altijd maar met een vrouw tegelijk?
is idd erg moeilijk om t tegelijk te doen met 1 vrouwquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
is idd erg moeilijk om t tegelijk te doen met 1 vrouw
Kerk = half elfquote:
ow dat gaat foutquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow dat gaat fout
dat word dus om 9 uur weg zijn
half 9 aanstalten maken om weg te gaan, anders benne we nooit om 9 de deur uit
en ik weet niet tot hoelaat die blijven om de tap leeg te zuipen...
Het begin van het einde . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef Sjeen het volgende:
YnsIsa vraagt wanneer je komt kijken hoe goed ze kan lopen...
Aiquote:
neequote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef RATMEN het volgende:
Tjeeeeeeeezus, is deze nou nog niet vol.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:50 schreef Ynske het volgende:
Pheno. hoe voel je je nu?
Kom dan ook met sappige verhalen over Mukiequote:Op donderdag 8 september 2005 15:14 schreef RATMEN het volgende:
Tjeeeeeeeezus, is deze nou nog niet vol.
Soms moet ik cursisten helpenquote:
hihiquote:
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef babus het volgende:
Maar in ieder geval goeie smiddags allemaal![]()
Weinig slaap misschien?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het zo druk had op je werk? Hoe kun je dan gapen? Of was dat vorige week?
Daar zijn de fokkers te dom voorquote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi
laat ze de vragen stellen op fok
Oh , shit, nu beledig ik mezelf erbijquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh , shit, nu beledig ik mezelf erbij
Wat heeft ratmen allemaal uitgespooktquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh , shit, nu beledig ik mezelf erbij
Dames, jullie mogen ook hoorquote:
Je loopt constant rond met een stijve?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil vaak te graag volgens mij is dit mijn probleem![]()
Er zijn van die dagenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je loopt constant rond met een stijve?
Of misschien is de vraag wel: wat nietquote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft ratmen allemaal uitgespookt![]()
Of heb je het ook zittend?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je loopt constant rond met een stijve?
ver weg wonen for instancequote:Op donderdag 8 september 2005 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft ratmen allemaal uitgespookt![]()
Dat is dan niet kut voor jequote:
ik ben al steeds bezig... maar jullie komen maar nietquote:Op donderdag 8 september 2005 15:22 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dames, jullie mogen ook hoor![]()
quote:
*doet wijselijk niets zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben al steeds bezig... maar jullie komen maar niet
zie je nu wel dat ik niet aantrekkelijk ben...
stomme zusjes gedoe
Ik zou me niet willen bemoeien met familie perikelen...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben al steeds bezig... maar jullie komen maar niet
zie je nu wel dat ik niet aantrekkelijk ben...
stomme zusjes gedoe
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ver weg wonen for instance
wegwerkzaamheden als 2e <-- condoom om doen
wegomleidingen als 3e <-- toch anaal willen
irritante weggebruikers die het verschil tussen 50km en 80km niet kennen als 4e <-- te langzaam heen en weer gaan
kan nog wel ff doorgaan hoor
wat heeft dat nu weer met familie perikelen te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik zou me niet willen bemoeien met familie perikelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |