quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[insert]aaioverbolsmiley[/insert]
En nu een beetje rap die foto;s op je pc zetten!
ne! Colaaaaaaaaaquote:
Zonder koffie op mn werk komt er helemaal geen werk meer uit mn handenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:19 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik drink geen koffie op het werk, zo nu en dan pak ik thuis een kopje senseo.
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En nu een beetje rap die foto;s op je pc zetten!
Welkom terug......quote:
jah was wel lachequote:Op donderdag 8 september 2005 12:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Welkom terug......
Lekkere lunchpauze gehad?![]()
Tip voor je collega:quote:Op donderdag 8 september 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah was wel lache
collega schudde zijn melk over zijn shirt heen
quote:
hahahahquote:Op donderdag 8 september 2005 12:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Tip voor je collega:
Je moet ook eerst het pak schudden voordat je hem openmaakt
vieze stoephoer....quote:
je valt niet in herhalingquote:
-grin-quote:Op donderdag 8 september 2005 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahah
ach die kan nog geen pen vasthouden zonder m te laten vallen
hem...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:34 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
-grin-
Misschien is een rietje dan wat voor hem/haar![]()
best wel hequote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef PhaE het volgende:
* PhaE is terug!
moet oppassen, begin redelijk te versabrinaren...
nieuw werkwoord!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef PhaE het volgende:
* PhaE is terug!
moet oppassen, begin redelijk te versabrinaren...
dat zeg ikquote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
Nee
ik ook niet, ben even bezig met andere dingen dan fokken (en werk)quote:Op donderdag 8 september 2005 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
Tenminste bij mij niet maar ik ben er niet zoveel vandaag
Omdat je niet aan het werk bentquote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Serious_Sven het volgende:
Op het werk gebeurt er hier niet zoveel
Hmmmm sjah.. probleem is..quote:Op donderdag 8 september 2005 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
best wel he
nu wel gaan opruimen he
Het huwlijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook niet, ben even bezig met andere dingen dan fokken (en werk)
ja, moet de notre dame nog afhurenquote:
Kan je er tegen aan pissenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, moet de notre dame nog afhuren
schijten op het altaarquote:
gewoon over de reling gooien t grasveld in.... daar ophalenquote:Op donderdag 8 september 2005 12:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmmm sjah.. probleem is..
Er staat hier zo'n 20 kilo oud papier wat 7 trappen naar beneden moet, dan in de auto, dan naar de stort
En dan nog 4 lege kratten bier, een zooi wijnflessen etc..
En het is echt fok!king warm![]()
Dus wordt het denk ik niet vandaag..
Ja ik ben lui ja
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon over de reling gooien t grasveld in.... daar ophalen
alleen de kratten bier en flessen naar benedendragen
maar ach, na morgen heb je er toch weer erbij
je moet t wel doen hoor!!!
hier wel weer grappig:
C (collega): wat ben je allemaal aan het doen
ik: presentatiemappen vouwen, marketing onderzoek en fok!ken
C: tegelijk
ik: jah
C: kun je dat?
ik: jah ben een vrouw
C: hoe bedoel je?
ik: vrouwen kunnen multitasken
C: wat
ik:
De laatste tijd is het hier eigenlijk geen ruk aanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Serious_Sven het volgende:
Het is rustig op het werk, daarom gebeurt er niks en hang ik hier een beetje rond
Altijd gezellig hier...
Maak dan je ontslag briefquote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier eigenlijk geen ruk aan
Dan hoef ik alleen de dagcijfers uit te printen en op het bureau van mijn baas te leggenquote:
Nee, ik ben geen bouwvakkerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
`zin in een stelling Pheno?
Plaats 3 zegt genoeg jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen de dagcijfers uit te printen en op het bureau van mijn baas te leggen
He, iemand moest de eer van de singles hoog houdenquote:
te bekijken op t werkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef PhaE het volgende:
OMG
http://www.toxic.no/php/vis_film.php?id=84
Fun-ney
Ohja?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
'Tot het gaatje gaan' heeft voor mannen een andere betekenis dan voor vrouwen.
Ik weet niet eens wat je er mee bedoeldquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
'Tot het gaatje gaan' heeft voor mannen een andere betekenis dan voor vrouwen.
weet niet, dat vraag ik jequote:
Ja hoor, zeker wel suitable.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
te bekijken op t werk
denk t niet he
quote:
Schijnbaar, ik ken de uitdrukking niet eensquote:
Koop dan een fatsoenlijke cameraquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
De meesten zijn mega wazig.
Kutcamera
kijk m strax wel ffquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wel suitable.
Maar je MOET geluid hebben.
Denk dat je baas het ook wel leuk vindt.
Ik heb geen geluidskaart in deze pcquote:Op donderdag 8 september 2005 13:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker wel suitable.
Maar je MOET geluid hebben.
Denk dat je baas het ook wel leuk vindt.
Tyfusquote:
Dat jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
Tyfus
Best wel snelle server...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:11 schreef Ynske het volgende:
dit is op zich ook wel gaaf
is het afstudeerproject van 2 klasgenoten geweest van mij
http://members.home.nl/twalter/torched_web3.wmv
je hebt wel een geluidskaart nodig om t echt goede effect te krijgen
hier kun je de opbouw een beetje vinden
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=220105&page=1&pp=15
Wat aannemers en projectlijersquote:
en dat voor @home hequote:Op donderdag 8 september 2005 13:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Best wel snelle server...
Komt binnen @ 512 kb/sec.
@ home is normaal snel, dus wat is er zo bijzonder?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat voor @home he
maar hoe vind je m
hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Leuk gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat voor @home he
maar hoe vind je m
jaquote:
Heb um gekregenquote:
hebben ze echt van 0 af opgebouwd...quote:
krijg dan een fatsoendelijke cameraquote:
tja... gegeven paard enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
krijg dan een fatsoendelijke camera
Oiquote:Op donderdag 8 september 2005 13:19 schreef elfenvleugels het volgende:
Dag allemaal
Dat zie ik al aan je sig jaquote:Op donderdag 8 september 2005 13:33 schreef elfenvleugels het volgende:
Hey Mukie, leuke stelling die "Eigenlijk ben ik best wel lief, althans als je verder kijkt dan je neus lang is."
Als ik heel ver kijk zie ik heel veel inkt en dat wordt meestal niet geassocieerd met lief, maar ja ik weet beter
Dan kijk jij allezinds verder dan mijn neus lang isquote:
elfenvleugelsquote:Op donderdag 8 september 2005 13:38 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Dan kijk jij allezinds verder dan mijn neus lang is
sommige zijn daar zelfs niet toe in staatquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef foksuk1981 het volgende:
"lief zijn kunnen we allemaal"
Yup ik heb thuis zo'n elfen beeldje met vleugeltjes van hars, en ik had die wat te kort bij een kaars staanquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
elfenvleugels
licht ontvlambaar![]()
Hoor ik nou dat er een feestje is binnenkortquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen
Hij is gewoon zenuwachtig![]()
Wel trouwen geen feestquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hoor ik nou dat er een feestje is binnenkort![]()
Te kort?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Yup ik heb thuis zo'n elfen beeldje met vleugeltjes van hars, en ik had die wat te kort bij een kaars staan
Ow leukquote:Op donderdag 8 september 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen
Hij is gewoon zenuwachtig![]()
Das ook niet leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |