Aha, je gebruikt de humor die ik altijd bij anderen gebruik... hmmm... had ik natuurlijk aan moeten denken dat iemand het zo kon interpreteren hequote:
kwestie van correct taalgebruikquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Aha, je gebruikt de humor die ik altijd bij anderen gebruik... hmmm... had ik natuurlijk aan moeten denken dat iemand het zo kon interpreteren he
Mogguhquote:
Ik dacht dat jij het zo druk had op je werk? Hoe kun je dan gapen? Of was dat vorige week?quote:
Duizelig, begin het vrij benauwd te krijgen en krijg een deja vu gevoel met vorig jaarquote:
Sterf hond!quote:
neuk je moeder!quote:
Het is het weerquote:Op donderdag 8 september 2005 13:56 schreef Ynske het volgende:
tissur dan?
verkoop tquote:
Het weer verkopen?quote:
of je gevoelquote:
Het s geen gevoel, het is een aandoeningquote:
jah gek hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef Pheno het volgende:
Net zoiets als lelijkheid, daar kom ik ook niet vanaf
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah gek he
daar mag je ook niet vanaf komen
want dan klopt je ava niet meer
quote:'Vrijgezelle vrouw vindt ict'er saai'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: donderdag 8 september 2005 @ 13:47
Volgens relatiebemiddelingsbureau Just2Match zijn kunstenaars de meest gewilde partners voor vrijgezelle dames en kunnen ict'ers het wat dat betreft wel schudden. Het bureau verrichtte een onderzoek onder 2.200 vrijstaande vrouwen. Op plaats twee staan architecten, gevolgd door piloten, journalisten en zakelijke ondernemers.
ICT'ers, fiscalisten en deurwaarders liggen slecht bij de vrijgezelle vrouw. Ze worden als saai gezien en voor ict'ers geldt ook nog dat het 'techneuten' zouden zijn.
Kunstenaars daarentegen worden geacht te beschikken over passie, liefde voor schoonheid en een sterke eigen identiteit. Daarnaast vinden de dames de kunstenaar creatief en intelligent. Bovendien beschikt hij ook nog over zakelijk inzicht waardoor hij prima in staat is op creatieve wijze een eigen bedrijf te runnen. Architecten zijn in feite ook kunstenaars. Ook zij ontwerpen mooie dingen.
Mannen met alleen een zakelijke instelling kunnen iets leren van een creatieve kunstenaar, want vrouwen vinden een puur zakelijke instelling niet aantrekkelijk. Verder blijkt het aloude rollenpatroon nog steeds te bestaan. Veel mannen zoeken een vrouw die qua status net iets lager staat en de meeste dames zoeken juist een vent die net iets hoger staat op de maatschappelijke ladder.
Ach, ze moeten me de 24ste niet zienquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef PhaE het volgende:
Waarom loopt iedereen Pheno af te zeiken opeens?
Beetje jammer..
Is een goeie gast, heb ik donderdag wel gemerkt
Bitshifttechnisch gezien hebben ze wel gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef Ynske het volgende:
dit slaat dus weer net nergens op he
[..]
hoe technischquote:Op donderdag 8 september 2005 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bitshifttechnisch gezien hebben ze wel gelijk
nerdtalkquote:
zet er dan gewoon bit-shift-technischquote:
Dan zou iedereen nerd kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zet er dan gewoon bit-shift-technisch
dan issut te lezen
ik zou er natuurlijk ook gewoon mijn lenzen in of bril op kunnen doen....quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou iedereen nerd kunnen zijn
Het is dan ook wel een woord met 3x woordwaarde in Scrabble hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou er natuurlijk ook gewoon mijn lenzen in of bril op kunnen doen....
kank t tenminste lezen, zit nu steeds te turen
en dr zit de c en h in dat levert ook nog extra punten opquote:Op donderdag 8 september 2005 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een woord met 3x woordwaarde in Scrabble he
Beterquote:Op donderdag 8 september 2005 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dr zit de c en h in dat levert ook nog extra punten op
Phew, dat betekent dat ik nog een kans hebquote:Op donderdag 8 september 2005 14:04 schreef Ynske het volgende:
dit slaat dus weer net nergens op he
[..]
ook hoi...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Phew, dat betekent dat ik nog een kans heb![]()
Deze reeks staat bekend om de sletterigheidquote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook hoi...
tis een toeloop van newblood
ssst maak dat nu niet te wereldkundigquote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze reeks staat bekend om de sletterigheid
We worden dan wel de grootste slowchatreeks allerfok!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst maak dat nu niet te wereldkundig
Riep er iemand?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze reeks staat bekend om de sletterigheid
Hoihoi!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook hoi...
tis een toeloop van newblood
hoeveel delenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We worden dan wel de grootste slowchatreeks allerfok!
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
We worden dan wel de grootste slowchatreeks allerfok!
Ah, slet #1quote:
Nee, daarna komen pas de plannen om fok over te nemenquote:
Misschien dat D_H dat even kan uitzoekenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
zijn we dat al niet?
Ik ben monogaamquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoihoi!
Niet zozeer new blood, dan wel oud blood dat sinds een jaar weer eens komt kijken of Fok! het nog doet![]()
Gewoon nieuw bloedquote:Aantal posts: 526 (gemiddeld 1 per dag)
loopt ze alleen?????quote:Op donderdag 8 september 2005 14:26 schreef Sjeen het volgende:
YnsIsa vraagt wanneer je komt kijken hoe goed ze kan lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |